بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

بازار کار رشته روانشناسی

بازار کار رشته روانشناسی یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان و علاقه مندان به این رشته است. با توجه به اینکه این رشته جزو یکی از پرطرفدارترین رشته های گروه انسانی است، به طبع پذیرش در آن نیز سخت تر از سایر رشته ها است.

اما گاهی داوطلبان این سوال را می پرسند که آیا با وجود سختی هایی که برای قبولی در این رشته وجود دارد، آینده ی شغلی و بازار کار رشته روانشناسی امیدوار کننده هست یا خیر؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت داوطلبان در این رشته ها با مدرک کارشناسی می توانند در بسیاری از مراکز از جمله بهزیستی و مراکز مشاوره مشغول به کار شوند، اما نکته ی مهم که اکثر داوطلبان این رشته باید در نظر داشته باشند چگونگی تاسیس مطب روانشناسی است. باید توجه کرد که تاسیس مطب زیر نظر نظام روانشناسی کشور است.

آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به تاسیس مطب و مرکز مشاوره هستند باید به دستورالعمل های این نظام توجه نمایند. البته ذکر این نکته الزامی است که بازار کار رشته روانشناسی با وجود امکان تاسیس مطب برای مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر بهتر از مقاطع تحصیلی پایین تر است؛ چرا اجازه فعالیت و مجوز مطب روانشناسی تنها به افراد دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر داده می شود.

بنابراین فرصت های شغلی رشته ی روانشناسی در هر مقطع تحصیلی متفاوت از دیگر مقاطع است. در ادامه ی متن سعی می کنیم به بررسی بازار کار رشته روانشناسی در مقاطع مختلف تحصیلی بپردازیم.

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری با بازار کار این رشته در سایر مقاطع متفاوت است؛ چرا که داوطلبان در مقاطع پایین تر شانس کمتری برای تاسیس مراکز روانشناسی دارند.

ولی یکی از گزینه های مثبت برای بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری همین اجازه تاسیس مطب و فعالیت به عنوان مشاور و روانشناس است. همچنین فعالیت در دانشگاه ها به عنوان عضو هیئت علمی یکی دیگر از فرصت های مربوط به بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری است.

علاوه بر این استخدام در سازمان های دولتی نیز از فرصت های شغلی مربوط به این رشته است. از جمله این سازمان ها که به عنوان بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری تلقی می شوند می توان به مراکزی همچون بهزیستی، نیروی انتظامی، کلینیک های ترک اعتیاد به مواد مخدر، شهرداری و بسیاری سازمان های دیگر اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی


بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد نیز از دغدغه های فارغ التحصیلان و یا داوطلبان رشته ی روانشناسی در این مقطع تحصیلی است. داوطلبانی که پس از اخذ مدرک کارشناسی اقدام به ادامه ی تحصیل در این رشته می کنند ، این فرصت را خواهند داشت که همانند افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری شانس خود را برای اخذ مجوز مطب روانشناسی امتحان کنند.

که برای این کار علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی باید تایید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کل کشور را نیز داشته باشند و صرفا داشتن مدرک به معنای اجازه فعالیت و ارائه ی خدمات مشاوره نیست. اما با توجه به این موضوع می توان گفت که بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد کمی وسیع تر از مقاطع پایین تر است.

همانند انچه که درباره بازار کار رشته ی روانشناسی در مقاطع بالاتر تحصیلی از جمله دکتری گفته شد می توان به این مورد نیز اشاره کرد که سالانه مراکز دولتی مختلف از بین فارغ التحصیلان دوره های مختلف روانشناسی استخدام به عمل میاورند.

از جمله مهم ترین این مراکز که به عنوان بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد مطرح می شوند، می توان به نیروی انتظامی کشور، آموزش و پرورش، کانون اصلاح و تربیت، مراکز ترک اعتیاد و حتی باشگاه های ورزشی و … اشاره کرد.

 


بیشتر بخوانید: استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟


بازار کار رشته روانشناسی در مقطع دکتری

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی برای داوطلبان کنکور سراسری و متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته ها یکی از بزرگترین سوالات و دغدغه ها است. همچنین همانطور که می دانید این رشته یکی از پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی دربین داوطلبان کنکور سراسری است.

بنابراین رقابت برای پذیرش در آن نیز تنگاتنگ است. در طی سالیان اخیر در کشور ما با افزایش آگاهی مردم و توجه به حوزه روانشناسی و مشاوره افزایش پیدا کرده است. مخصوصا نیاز به مشاوره های پیش از ازدواج و مشاوره کودکان و … این موضوع به خودی خود باعث افزایش نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای در این حوزه می شود. بنابراین می توان آینده ی امیدوارکننده ای برای بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی متصور شد.

البته نباید از این موضوع مهم غافل شد که بخش عمده ای از شانس استخدام و یا ایجاد فرصت های شغلی به مهارت های فردی و نیز تخصص و سطح سواد افراد نیز بستگی دارد. هر مرکز و اداره ای نیازمند نیروی جوان و حرفه ای است.

از جمله مراکزی که می توان به عنوان بازار کار رشته روانشناسی معرفی کرد، مراکزی همچون مراکز مشاوره تحصیلی، مراکز ترک اعتیاد، مدارس، نیروی انتظامی و … را می توان نام برد. اما به طور کلی بازار کار رشته روانشناسی در این مقطع نسبت به مقاطع بالاتر از تنوع و گستردگی کمتری برخوردار است.


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بازار کار رشته روانشناسی در ایران

بازار کار رشته روانشناسی در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این متن به برخی از این موارد پرداختیم. از جمله ی این عوامل میتوان به مهارت فردی افراد و یا میزان نیاز سالانه ی کشور به کارشناسان و متخصصان مشاوره اشاره کرد.

همانطور که تا به اینجای متن نیز گفته شد ، بازار کار رشته روانشناسی در ایران و همچنین فرصت های شغلی در هر مقطع تحصیلی متفاوت است. به شکلی که رونق بازار کار در این رشته برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر بسیار کمتر از سایر مقاطع است و چنانچه با رویای داشتن مطب روانشناسی و یا مرکز مشاوره به این رشته وارد شوید ، باید مقطع کارشناسی ارشد را نیز پشت سر بگذارید.

بجز تاسیس مرکز مشاوره و مراکز درمانگری بسیاری از ادارات دولتی و غیر دولتی نیز نیازمند متخصصین روانشناسی و مشاوره است.

به طور مثال افراد دارای مدرک روانشناسی در هر مقطع تحصیلی می توانند در مهدکودک های کشور مشغول به فعالیت شوند یا نسبت به تاسیس مهد کودک اقدام نمایند. مراکز ترک اعتیاد به مواد مخدر، آموزش و پروش و نیروی انتظامی کشور نیز از مراکز هدف برای استخدام کارشناسان روانشناسی است.

بازار کار رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد

از دیگر فرصت های شغلی برای روانشناسان می توان به عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها اشاره کرد. لذا افرادی که علاقه مند به کار تدریس و فضای دانشگاهی باشند می توانند، با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر، به تربیت نیروی کار و متخصص روانشناسی در دانشگاه ها بپردازند.


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟


سوالات متداول

بازار کار رشته روانشناسی در خارج چگونه است؟

با توجه به اهمیت بسیار بالای این رشته در خارج از کشور، بازار کار مربوط به رشته ی روانشناسی در خارج از کشور رونق و گسترش بسیاری یافته است.

آینده شغلی رشته روانشناسی چیست؟

آینده شغلی در هر رشته ای به پارامترهای مختلف بستگی دارد. در رشته ی روانشناسی نیز با توجه به میزان مهارت متقاضی، نیاز سالانه و … متفاوت است. اما به طور کلی آینده ی شغلی این رشته امیدوار کننده است.

آینده شغلی رشته روانشناسی بالینی چگونه است؟

دز این رشته فرصت های شغلی بیشتری برای داوطلبان وجود دارد. از جمله استخدام در مراکز مشاوره، بیمارستان ها، اموزش و پرورش، دانشگاه ها و …


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 65 نظر:
  1. سلام رشته روانشناسی به طور کل چطوره چون شنیدم فقط بالینی خوبه و گرایشهای دیگه که مختص وزارت علوم هستند بازار کار نداره درسته ؟؟و این من بین علوم آزمایشگاهی و روانشناسی موندم به نظر شما روانشناسی کدوم رو انتخاب کنم هدفم اپلای هست ولی میخواهم اگر نشد بتونم اینجا کار کنم راستش علاقه به کار در زندان و کمپ ترک اعتیاد و بیمارستان ندارم تدریس در دانشگاه رو دوست دارم

    1. سلام گرایش های روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی کلی تر هستند و بازار کار بهتری دارند.

  2. سلام وقتتون بخیر بنده معلم ابتدایی هستم لیسانس علوم تربیتی(آموزش ابتدایی) دارم
    میتونم کارشناسی ارشد رشته روانشناسی یا مشاور خانواده ثبت نام کنم که اداره آموزش و پرورش هم برایم این مدرک را اعمال کند؟

  3. سلام من الان رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور میخونم میشه راهنمایی کنید بر حسب آزمون استخدامی میتوان آموزش ابتدایی قبول شد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در زمینه ازمون استخدامی فرهنگیان با کارشناسان ما تماس بگیرید

  4. سلام ، من لیسانس روانشناسی دارم ،با توجه با روحیاتم قصد ندارم وارد حیطه ی درمان بشم ،سوالم این هست که با ارشد بالینی چطور میتونم شاغل بشم ، در چه حیطه هایی میتونم فعالیت کنم ؟
    سوال دیگه اینکه شاغل شدن در زمینه تدریس درس روانشناسی در مدارس چطور هست ؟از چه طریق باید اقدام کنم و شانسم چقدر هست ؟

    1. سلام
      میتوانید به عنوان مشاور تحصیلی در موسسات و مدارس مشغول به کار شوید

    2. سلام.علوم ازمایشگاهی بازار و آینده کاری بهتری داره.روانشناسی بازار کار چندانی نداره و اشباع شده

  5. سلام وقت بخیر من لیسانس رشته علو تربیتی دارم میتوانم کارشانسی ارشد روانشنناسی بخونم .اگ امکان داره در انتخاب گرایش منو راهنمایی بفرمایید تشکر

  6. از بین روانشناسی ها کدام گرایش بازار کار بیشتری دارد؟برای ارشد ؟

      1. سلام وقت بخیر،من دانشجوی ارشد روانشناسی بالینی هستم،رشته کارشناسی من غیر مرتبط هست،آیا واسه مشغول به کار شدن پس از فارغالتحصیلی به مشکل بر میخورم یا نه؟ممنونم میشم پاسخ دهید

        1. با ارشد مشاوره و روان شناسی می توانید برای پروانه اقدام کنید

    1. روانشناسی بالینی ب دلیل اینکه بیشتر گرایش هارو داره بهتره بازم بستگی ب علاقه داره!

    2. تمام گرایش ها بازار کار خودشون رو دارن ولی در درجه ی اول بالینی‌ و بعد عمومی و صنعتی سازمانی

  7. سلام رشته ی کارشناسی من علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستان است میخوام ارشد بالینی شرکت کنم میتونم بعداز پایان ارشد مطب بزنم؟

  8. سلام با مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی میشه
    در ازمون اموزش ابتدایی شرکت کرد؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بر اساس دفترچه سال 1400 امکانش میتواند برایتان وجود داشته باشد.

  9. سلام من ارشد روانشناسی کودکان استثنایی هستم میخواستم ببینم به جز کار دولتی میتونم در چه زمینه های فعالیت کنم و در این رشته متخصص بشم؟

    1. سلام وقت بخیر با توجه به اینکهتوضیحات زیاد است با کارشناسان ما تماس گرفته شود

  10. سلام ی سوال داشتم داشتن مدرک زبان در رشته ی روانشناسی بالینی چقدر اهمیت داره و اینکه میشه بدون داشتن مدرک زبان دکتری روانشناسی بالینی رو خوند؟

    1. سلام وقت بخیر بله می توانید برای ازمون های تایید شده توسط وزارت علوم اقدام کنید

  11. “باسمه تعالی”
    باسلام و احترام فراوان از صرف وقت و انرژی با پاسخ های عالی و غیر متناقض تان .
    احتراما بفرمایید فرد باداشتن مدرک ارشدبازرگانی و درحال اخذ ارشد روانشناسی گرایش تربیتی و با داشتن کبر سنی (بالا رفتن سن ) اول : آیا سقف سنی برای اخذ پروانه نظام روانشناسی و مشاوره وجود دارد ؟دوم : آیا فقط با ارشد روانشناسی بدون دکتری می توان اقدام به تاسیس مطب و فعالیت نمود؟؟(در پاسخها پاسخ مثبت دیده شده بود!!!؟؟) سوم : آیا این موضوع منوط به داشتن مدرک دو رشته مرتبط مقاطع با فاصله و بدون فاصله می باشد ؟؟!!( لیسانس مرتبط و فوق نا مرتبط و دکتری مرتبط ) یا (کارشناسی و ارشد مرتبط ) ؟؟
    تسریع در پاسخ دقیق و شفاف موجب تشکر و سپاس فراوان ودلگرمی خواهد بود.
    و من ا.. التوفیق(این بار چهارم است که سوال ارسال شده ولی بی پاسخ می ماند).لطفا پاسخ سریع و صریح بفرمایید.

    1. باسلام داشتن دو مدرک متوالی در زمینه روانشناسی برای گرفتن مجوز مطب الزامی می باشد. مدارک مجازی مورد قبول نیستند

  12. سلام وقت بخیر ببخشید امکانش وجود دارد که پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی در جایی مشغول به کار شد و همزمان برای دکتری ادامه تحصیل داد و پس از دکتری اقدام برای مطب زدن کرد؟

    1. سلام. بله میتوانید در موسسات خصوصی و یا تحت سرپرستی ناظری که مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام روانشناسی دریافت کرده است به فعالیت بپردازید.

  13. سلام من نظامی هستم و رشته تحصیلی من تجربیه الان می خوام در رشته روانشناسی ادامه تحصیل بدم آیا این رشته برای پیشرفت در شغلم که ارتشی هستم تاثیر داره

    1. سلام باتوجه به پوزیشن کاری و مسئولیت شما بررسی میشود، باید طبق قوانین و شرایط کاری محل کار اقدام کنید

      1. سلام برای رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه برای دکترا چند سال باید خوند که دکترا گرفت

    2. این موارد شغلی که گفته شد برای روانشناسی چه گرایشی بود؟یا در تموم گرایش های روانشناسی میشه به این مشاغل دست پیدا کرد؟

    3. سلام ، وقتتون به خیر ، من کارشناسی رشته مدیریت امور فرهنگی خوندم و برای کارشناسی ارشد میخوام روانشناسی بالینی بخونم ، آیا بعد از فارغ التحصیلی در این رشته در مقطع کارشناسی ارشد میتوانم به صورت حق التدریسی در دانشگاهی مثل علمی کاربردی و یا پیام نور تدریس کنم؟

      1. سلام بله میتوانید این رشته را بخوانید و بعد پروانه بگیرید و در این رشته کار کنید.

  14. “باسمه تعالی”
    باسلام و احترام فراوان از صرف وقت و انرژی با پاسخ های عالی و غیر متناقض تان .
    احتراما بفرمایید فرد باداشتن مدرک ارشدبازرگانی و درحال اخذ ارشد روانشناسی و شایددکتری و کبرسنی (بالا رفتن سن ) اول : آیا سقف سنی برای اخذ پروانه نظام روانشناسی و مشاوره وجود دارد ؟دوم : آیا فقط با ارشد روانشناسی بدون دکتری می توان اقدام به تاسیس مطب و فعالیت نمود؟؟(در پاسخها پاسخ مثبت دیده شده بود!!!؟؟) سوم : آیا این موضوع منوط به داشتن مدرک دو رشته مرتبط مقاطع با فاصله و بدون فاصله می باشد ؟؟!!( لیسانس مرتبط و فوق نا مرتبط و دکتری مرتبط ) یا (کارشناسی و ارشد مرتبط ) ؟؟
    تسریع در پاسخ دقیق و شفاف موجب تشکر و سپاس فراوان ودلگرمی خواهد بود.
    و من ا.. التوفیق
    با تشکر
    ایمیل:jnazad@gmail.com

    1. “باسمه تعالی”
      باسلام و احترام فراوان از صرف وقت و انرژی با پاسخ های عالی و غیر متناقض تان .
      احتراما بفرمایید فرد باداشتن مدرک ارشدبازرگانی و درحال اخذ ارشد روانشناسی و شایددکتری و کبرسنی (بالا رفتن سن ) اول : آیا سقف سنی برای اخذ پروانه نظام روانشناسی و مشاوره وجود دارد ؟دوم : آیا فقط با ارشد روانشناسی بدون دکتری می توان اقدام به تاسیس مطب و فعالیت نمود؟؟(در پاسخها پاسخ مثبت دیده شده بود!!!؟؟) سوم : آیا این موضوع منوط به داشتن مدرک دو رشته مرتبط مقاطع با فاصله و بدون فاصله می باشد ؟؟!!( لیسانس مرتبط و فوق نا مرتبط و دکتری مرتبط ) یا (کارشناسی و ارشد مرتبط ) ؟؟
      تسریع در پاسخ دقیق و شفاف موجب تشکر و سپاس فراوان ودلگرمی خواهد بود.
      و من ا.. التوفیق
      با تشکر

      1. سلام. تا سال جاری سقف سنی برای دریافت مجوز فعالیت از طرف سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بیان نشده بود و افراد با هر سنی می‌توانند برای دریافت مجوز اقدام کنند. برای اخذ مجوز باید در دو مقطع دانشگاهی در رشته روانشناسی و مشاوره دارای مدرک باشید.

  15. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی‌دارم
    و ترم ۱ارشد روانشناسی عمومی هستم
    الان میتونم جایی استخدام شوم برای کار؟
    شانسی برای معلم روانشناسی تو مدرسه ها دارم‌؟

  16. سلام وخسته باشید به شما مشاوران عزیز . یک سوالی داشتم .من امسال در رشته روانشناسی در مرکز اموزش عالی پلدختر وابسته به دانشگاه لرستان قبول شدم.چند روز پس از اعلام نتایج کنکور کارنامه سبز سازمان سنجش منتشر شد ومن دیدم که بعد از اولویت روانشناسی پلدختر در رشته حسابداری دانشگاه قم قبول شده ام ودرخواست انتخاب اولویت بعدی در سازمان سنجش رادادم که اگر تایید شود میتوانم انتقالی بگیرم به دانشگاه قم اما الان نمی دانم کدام یک انتخاب کنم .از شما مشاوران عزیز می خواهم در این انتخاب به من کمک کنید

    1. سلام وقت بخیر شما میتوانید حسابداری قم بخوانید و اینکه کدام رشته را بخوانید به علاقه خودتان بستگی دارد و اینکه شرایط زندگی در شهر دیگر و دور از خانواده را دارید یا خیر

  17. سلام، من دانشجوی سال آخر آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم. امکان اینکه ارشد روان شناسی بالینی بخونم هست؟ واینکه برای وزارت بهداشت هم امتحان بدم؟

    1. با سلام خدمت شما ابتدا باید تعهد به خدمت تون انجام بدید بعدش اقدام کنید برای کنکور ارشد ولی برای وزارت بهداشت نمی تونید چون باید کارشناسی تون مرتبط باشه

    2. با سلام،برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکوردررشته روانشناسی،دیپلم سه ساله انسانی بدون پیش دانشگاهی کافی ست؟
      برای ورود به این دانشگاه ورشته روانشناسی شرط سنی هم لازمه؟
      راهنمای نیازدارم

      1. سلام وقت بخیر
        صرفا مدد کاری اجتماعی در علمی کاربردی ارائه می شود.

    3. بله شما میتوانید با گرفتن مجوز ادامه تحصیل از اداره اموزش و پرورش محل خدمت ادامه تحصیل بدهید

  18. سلام من ترم اخر روانشناسی تربیتی هستم وفعلا ترم ۴پایان رو باید پاس کنم، وهردو مدارکم مرتبطه بنظرتون از الان برای گرفتن مجوزواخذ پروانه در سازمان نظام اقدام کنم؟؟

    1. سلام برای ثبت عضویت باید مدرک تحصیلی خود را بارگذاری کنید

  19. سلام
    من روانشناسی خیلی دوست دارم
    اما یه سوال داشتم زمانی که آخر ترم دانشگاه ام هست میتوانم مطب بزنم
    یا باید برم دوره ببینم

    1. سلام شرایط تاسیس مطب روانشناسی بسیار متفاوت تر از چیزی هست که بیان کرده اید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین آویژه در ارتباط باشید.

  20. من هم دلم میخواد در آینده روانشناس بالینی بشم تا اینکه مهارتهای زندگی رو یاد بگیرم و ۱۲ سالم هست

      1. سلام من دهم تجربی هستم و دوست دارم روانشناس بسم تازه به این نتیجه رسیدم

        من درآمد حدودی رو نمیدونم میشه بهم بگین؟روانشناسی بالینی ارشد تا دکترا و مطب بزنم

      2. سلام من به رشته ی روان شناسی علاقه دارم و از این راه میخوام استخدام اموزش پرورش بشم به نظرتون چند سال طول میکشه تا این مراحل طی بشه

        1. سلام برای استخدام در آموزش و پرورش داشتن حداقل مدرک کارشناسی ملاک می باشد که مدت زمان تحصیل کارشناسی معمولاً ۴ سال می باشد بعد از دریافت مدرک کارشناسی از از طریق نزدیک ترین زمان برگزاری آزمون آموزش و پرورش می‌توانید جذب شوید

          1. سلام.با مدرک لیسانس مهندسی و ارشد روانشناسی هم میشه آزمون آموزش پرورش داد؟یعنی لیسانسمون روانشناسی نباشه و فقط فوق لیسانس روان شناسی.

    1. آیا برای تاسیس کلینیک شرط سنی و متاهل بودن هم وجود دارد یا خیر

        1. سلام برای شرکت درازمون ارشداینکه نوشتین هردودفترچه ی وزارت علوم وبهداشت روبگیریدمنظودچیه وکدوم یکی بهتره وزارت علوم یابهداشت برای ارشدروانشناسی؟؟

          1. سلام فرقی ندارد و رشته روانشناسی در هر دو ارائه میشود اما در وزارت بهداشت سخت گیری بیشتر است

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید