چگونه می توانید امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران را دریافت کنید؟!

امریه بنیاد شهید چه شرایطی دارد؟

جذب سربازن امریه در بنیاد شهید و امور ایثارگران چه شرایطی دارد؟

امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که افراد مشمول خدمت می توانند از آن استفاده نمایند که دریافت این امریه برای بعضی از افراد مقدور است که باید شرایط آن را حتما داشته باشند . بیشتر جوانان وقتی به سن 18 سالگی می رسند در پی این هستند کهخدمت سربازی خود را آسان تر سپری کنند و در پی گرفتن امریه خدمت سربازی هستند تا علاوه بر گذراندن دوره خدمت که یک وظیفه عمومی برای افراد می باشد ازاین دوره لذت ببرند .

سربازی!…

واژه ی نام آشنایی که برای بسیاری از افراد خاطره انگیز و شیرین و برای بسیاری نیز تصور سپری کردن دوسال از سال های زندگی که باید صرف خدمت شود ؛بنا به دلایل اشخاص که متفاوت از یکدیگر می باشد، می تواند رعب انگیز وطاقت فرسا باشد.

اگر در حال خواندن این مطلب برای یافتن پاسخ سوال خود در مورد نحوه ی دریافت امریه ی بنیاد شهید هستید قطعا موضوع جنجال برانگیز سربازی ذهن شما و یا یکی از افراد خانواده ی شما را مخدوش کرده است.

مزایای امریه بنیاد شهید چیست؟

سربازی خدمتی نظامی است که شما موظف به گذراندن دوران اجباری آن هستید و در غیر این صورت از بسیاری از خدمات اجتماعی که برسایر شهروندان جامعه عرضه می شود محروم خواهید ماند. از جمله ی این محرومات اجتماعی که شامل غائبان نظام وظیفه ی عمومی میشود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت انواع وام ها
  • کسب پروانه ی اشتغال
  • دریافت مستمری
  • استخدام در موسسات دولتی
  • کاندید شدن جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا سایر شورا
  • تحویل اصل گواهی نامه یا پایان دوره ی تحصیلی دیپلم و بالاتر

اما خبر خوش اینکه شما می توانید با داشتن شرایط خاصی شامل طرح امریه ی بنیاد شهید انقلاب اسلامی شوید در این صورت بدون گذراندن دوران سربازی می توانید دوره ی خدمت خود را سپری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.در واقع بنیاد شهید انقلاب اسلامی سهمیه ی مشخصی برای جذب نیروی امریه را دارد. قبل از شرح بیشتر در مورد شرایط اخذ امریه بهتر است در مورد آن اندکی بیشتر توضیح دهیم.


بیشتر بخوانید: مشاوره امریه سربازی و چگونگی دریافت امریه نظام وظیفه


امریه بنیاد شهید چگونه است؟

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه سازمان تبلیغات اسلامی
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقاامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

شرایط امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی چگونه است؟

شرایط امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای مشمولان سربازی متفاوت است که این شرایط شامل حال همه ی افراد نمی شود . بعضی از افراد مشمول کشور ما از شرایط امریه اطلاعات دارند و برای همین می توانند به خوبی از امریه سربازی استفاده کنند . مشمولان می توانند در هر زمینه ای که توانایی دارند برای گرفتن امریه از مشاوره نظام وظیفه آویژه برای گذراندن خدمت سربازی راهنمایی دریافت کنند . جوانانی که به سن اعزام رسیده اند باید برای خود اطلاعاتی جمع آوری کنند که اگر شرایط امریه گرفتن را دارند این فرصت را از دست ندهند.

از جمله افرادی که می توانند از امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی استفاده کنند، خانواده ی شهدا می باشند. یکی دیگر از مطالبی که مشمولان عزیز باید بدانند این است که همزمان با گذراندن خدمت سربازی نمی توانند دوران دانشگاه خود را بگذرانند . مشمولانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده اند به مدت 6 ماه فرصت دارند تا برای امریه اقدام کنند .

با گرفتن مشاوره مشمولان می توانند به موقع برای گرفتن امریه اقدام کنند . یکی از شرایط امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی این است که غیبت نداشته باشند. مشمولانی می توانند از امریه خدمت سربازی استفاده کنند که جزو خانواده های شهیدان – کمیته امداد باشند و همچنین افرادی که سرپرست خانواده می باشند و افرادی که از رزم معاف هستند .

شرایط عمومی امریه ی بنیاد شهید چیست؟

افرادی که حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند شامل دریافت امریه ی بنیاد شهید خواهند بود:

  • افرادی که متاهل باشند
  • افرادی که سرپرست خانوار باشند
  • افرادی که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی قرار گرفته باشند.
  • افرادی که عضوی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و یا ایثارگران باشند
  • کسانی که به دلیل بیماری و یا ضایعه ای از انجام خدمات رزمی معاف شده باشند

شرایط اختصاصی امریه بنیاد شهید چیست؟

  • اولویت انتخاب با کسانی می باشد که از طریق کمیته امداد و یا بنیاد شهید و یا سازمان بهزیستی معرفی شده باشند
  • افرادی که دارای مدرک کارشناسی و یا بالاتر در رشته های مشخص شده باشند
  • در صورتی که تعداد متقاضیان از سهیمه هر استان بالاتر باشد، اولویت انتخاب با کسانی است که معدل بالاتری دارند
  • تمامی افراد برگزیده باید دوره رزم مقدماتی را گذرانده.

نظام وظیفه

رشته های مورد نیاز امریه بنیاد شهید چیست؟

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد بنیاد شهید مایل به جذب مهندسین و متخصصین گرایش مختلف دارد. براساس آخرین بخش نامه های 97-98 رشته های مورد نیاز وزارت دفاع برای جذب نیروی امریه عبارتند از :

  • تمامی گرایش های رشته کامپیوتر
  • تمامی گرایش های رشته مهندسی فناوری اطلاعات
  • تمامی گرایش های علوم اقتصادی
  • تمامی گرایش های رشته مهندسی پزشکی
  • تمامی گرایش های رشته بهداشت
  • تمامی گرایش های رشته ی معماری
  • تمامی گرایش های رشته فیزیک
  • گرایش های کاردرمانی ، مددکاری و…
  • حقوق
  • حسابداری

آیا با هر معدلی می توان مشمول دریافت امریه بنیاد شهید شد ؟!

بنیاد شهید برای داوطلبینی که مایل به دریافت امریه ی خود می باشند شرط معدل را برای تمامی رشته های اعلام شده اعمال کرده است.ضمن آن اینکه مدارک تحصیلی نیز باید از دانشگاه های مخصوصی اخذ شده باشند.

شایان ذکر است که لیست رشته های اعلام شده هر ساله ممکن است دچار تغییراتی شود و از آن کاسته و یا به آن افزوده گردد.بنابراین شما همواره باید آخرین اطلاعیه های سازمان بنیاد شهید را پیگیری کنید.

افرادی که تمام شرایط عمومی و تخصصی این طرح را دارا هستند و به عنوان بسیج فعال عضویت دارند و یا فرزندان ایثارگران و پاسداران بازنشسته یا شاغل و یا برادران شهدا می باشند، در صورتی که معدل آن ها تنها نیم نمره از معدل مشخص شده کمتر باشد نیز می توانند برای دریافت امریه ی خود اقدام کنند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مدارک لازم اخذ امریه برای بنیاد شهید انقلاب اسلامی شامل چه مواردی است؟

مدارک اخذ امریه برایبنیاد شهید انقلاب اسلامیجهت دریافت امریه باید آماده گردد تا فرد مشمول بتواند امریه بگیرد . مدارک لازم جهت امریه برای همه ی مشمولان یکی نمی باشد و بسته به شرایط مشمول؛ اینکه مجرد هست یا متاهل – تحصیلات دانشگاهی دارد یا دوران متوسطه را گذرانده است؛ متفاوت می باشد . علاوه بر مدارک، مدت زمان دوره خدمت نیز برای جوانان متفاوت است. مدارک لازم اخذ امریه برای بنیاد شهید انقلاب اسلامی شامل موارد زیر می باشد :

  1. برگه اعزام به خدمت
  2. کپی ازصفحه اول ودوم شناسنامه – (ویژه متاهلان )
  3. معرفی نامه کمیته امداد (ویژه مشمولانی که تحت نظر کمیته امداد هستن )
  4. معرفی نامه بنیاد شهید (ویژه خانواده های شهید )

لازم به ذکر است که مدارک فوق درسازمان ها و ادارات برابر با اصل می شود و به وزارت مربوطه ارسال می گردد . مشمولانی که قصد گرفتن امر یه را دارند باید توجه داشته باشند مدارک لازم را هم تهیه کنند و بعد برای گرفتن امریه اقدامات لازم را انجام دهند .

مراحل پذیرش امریه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی چگونه است؟

مراحل پذیرش امریه در بنیاد شهید انقلای اسلامی برای مشمولان یکسان است . اکثر ادارات دولتی بسته به زمان احتیاج به نیرو برای مشمولانی که دوست دارند دوره خدمت سربازی خود را در حرفه ای که می خواهند بگذرانند امریه صادر می کنند . مشمولانی که به هر دلیلی از حرفه ای که انتخاب کردن منصرف می شوند و می خواهند برای حرفه ی دیگری برای گرفتن امریه اقدام کنند می توانند قبل از اینکه دستور امریه به تهران برسه برای اداره و حرفه ی دیگری اقدام کنند . این مطلب را هم به اطلاع مشمولان می رسانم که وقتی دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه می گذرانند این مدت برای آنها سابقه برای استخدام محسوب می شود.

در ادارات مختلف رسیدگی به درخواست مشمولان برای امریه متفاوت است. مشمولان عزیز توجه داشته باشند بعضی از ادارات که امریه صادر می کنند تعهد خاصی دارند مثلا اگر شما می خواهید در استان خود دوره خدمت را بگذرانید سازمان مربوطه شما را به یکی از شهرستان های آن استان میفرستد .

مشمولان می توانند مراحل پذیرش امریه بنیاد شهید انقلاب اسلامی 2 ماه قبل از اعزام انجام بدهند در غیر اینصورت ممکن است برای گرفتن امریه زمان را از دست بدهند و در چنین موقعیتی خدمت خود را با ناراحتی و بدون لذت بردن ازآن سپری می کنند . در کلیه ی ادارات، درخواست اولیه برای دریافت امریه را قسمت کارگزینی درآن ادارات انجام می دهد .

چگونه امریه بنیاد شهید بگیریم؟

ثبت نام امریه برای بنیاد شهید انقلاب اسلامی چگونه است؟

ثبت نام امریه در ارگان بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای مشمولانی که مراحل پذیرش امریه را گذرانده اند و مدارک لازم جهت گرفتن امریه را دارند؛ انجام می شود. افرادی که دوره دانشگاه را گذرانده اند برای ثبت نام امریه باید با دانشگاه تسویه حساب کرده باشند . مشمولان می توانند به بخش کارگزینی اداره ای که می خواهند امریه بگیرند مراجعه کنند و از آنها قول گرفتن امریه را بگیرند تا خیال شان از بابت دریافت امریه راحت باشد.

مشمولان باید اطلاعات کافی را برای ثبت نام امریه در سازمان بنیاد شهید انقلاب اسلامی داشته باشند تا بتوانند از آن استفاده کنند . قابل ذکر است افرادی که امریه دریافت می کنند دوره آموزشی خود را در پادگان های نظامی طی می کنند و بعد از آن می توانند در اداره ای که انتخاب کرده اند دوره خدمت سربازی خود را بگذرانند . جوانان می توانند در طی تحصیل نیز این اقدام را انجام دهند .

سهمیه امریه های ارگان بنیاد شهید انقلاب اسلامی به چه میزان است؟

سهمیه امریه ها در بنیاد شهید انقلاب اسلامی درحال حاضر برای ارگان های دولتی خیلی کم می باشد و برای ارگان های دیگر نیز تعداد محدود شده است . سربازان می توانند در زمینه های بهداشتی، امدادی وکشاورزی و…دوره خدمت خود را بگذرانند البته این هم برمی گردد به نیاز اداراتی که امریه ارائه می دهند . اولویت سهمیه امریه با فارغ التحصیلان دانشگاه و با معدل بالا می باشد . بهتر است جوانان عزیز ما برای امریه گرفتن در خصوص رشته ی تحصیلی خود در سازمان مربوطه اقدام نمایند تا دوره خدمت خود را با علاقه و اشتیاق سپری کنند و این دوره برای آنها خسته کننده نباشد . ارگان هایی که امریه می دهند شامل موارد زیر است :

  1. سازمان آموزش پرورش
  2. سازمان تبلیغات
  3. سازمان راه وشهرسازی
  4. سازمان اداره ی صنایع ومعادن
  5. وزارت ورزش وجوانان
  6. و…

سربازان با توجه به اینکه می خواهند از سهمیه امریه های سازمان بنیاد انقلاب اسلامی استفاده کنند این را هم در نظر داشته باشند که 3ماه قبل از آمدن برگه ی سبز برای امریه گرفتن اقدام کنند و با آمدن برگه ی سبز وجواب امریه به سازمان مربوطه مراجعه کنند و این را هم باید در نظر داشته باشند که اگر مشمولان عزیز غیبت داشته باشند نمی توانند از امریه سربازی استفاده کنند.

سوالات متداول

1. شرایط امریه های مربوط به بنیاد شهید انقلاب اسلامی برای متاهلان چگونه است ؟

یکی از امتیازات متاهلان این است که در شهر سکونت همسر دوره خود را می گذرانند و مرخصی درماه برای آنان بیشتر از مجرد ها در نظر گرفته می شود و می توانند در طول هفته به مدت 3 روز در هفته، بعد از ساعت اداری به مرخصی بروند .

2. آیا مدارک مورد نیاز برای امریه برای همه یکسان است؟

خیر با توجه به تحصیل و…مدارک مورد نیاز برای امریه برای افراد متفاوت می باشد اینکه فرد مجرد هست یا متاهل نیزدررابطه با مدارک فرق هایی دارد که افراد می توانند با مشاوره از آنها آگاهی پیدا کنند .

3. سهمیه امریه در ارگان ها به چه صورت است ؟

درارگان های مختلف متفاوت می باشد مثلا در ارگان های دولتی بخاطر زیاد بودن نیروی انسانی خیلی کم شده است و در ارگان های غیر دولتی بسته به نیازشان در حرفه ای که نیرو لازم دارند امریه صادر می کنند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره امریه خدمت سربازیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

چگونه می توانید امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران را دریافت کنید؟!

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 9 نظر:
  1. سلام آیا کسی میدونه کسانی که برگ سبز دارن و امریه بنیاد شهید قبول میشن نیاز به آموزشی دارن یا برگ سبز دیگه کافیه

  2. سلام کسی که امریه اش میره توی بنیاد شهید باید مثلا چه کارهایی انجام بده؟؟؟

    1. سلام با توجه به رشته تحصیلی شما جواب متفاوت خواهد بود.

          1. اطلاع دارید کسی که بعنوان فوق لیسانس برق امریه بنیاد شهید میگیره چه نوع کارهایی انجام میده؟

  3. می خواهم از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به مراجع مربوطه در کشور شکایت کنم اما پول لازم را ندارم چون اینجانب که ازعشایر بنکوی عرب تیره ایگدر طایفه عمله ایل قشقایی هستم که از طرف پدر بزرگ خان محلی (درزمان احمد شاه قاجار) و پدر خان محلی (رضا شاه پهلوی) و خود خان محلی (محمد رضا شاه پهلوی) به جد اینجانب و پدر بزرگ اینجانب و پدراینجانب ظلم نموده اند که درنهایت به شخص اینجانب ظلم نموده اند. کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر 28 روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است که دلیل عدم حضورم درسوریه برای دفاع ازحرم می باشد با این سابقه طولانی که به شرح فوق درزندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران می گوید برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم را در … مدیون شخص آقای عزیز منصوری کارمند بازنشسته شهرداری خنج هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

    1. دوست عزیز سایت ما در زمینه مشاوره فعالیت میکند نه در مواردی که بیان کردید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید