جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال 1402 + پایه حقوق سربازان

جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال 1401 + حداقل حقوق

حقوق سربازی در سال 1402، نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و منطقه خدمت سربازان طبقه بندی می شود.

خبر خوش برای مشمولان خدمت سربازی در سال 1402، افزایش سه برابری حقوق پایه آنها نسبت به سال گذشته است، که در نهایت با تصویب مجلس در متن بودجه سال جاری اضافه شد.

با اجرای این طرح بیشترین حقوق در میان سربازان به افراد متاهل و سربازان حاضر در مناطق عملیاتی می شود، که در ادامه مطلب به جزئیات مربوط به آنها اشاره شده است. لطفا در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

میزان افزایش حقوق سربازان در سال 1402

طبق آخرین اخبار، حقوق سربازان در سال 1402 افزایش قابل توجهی پیدا کرده و این میزان به ‌طور میانگین سه برابر پایه حقوق سربازان در سال 1401 خواهد بود.

به این صورت که حقوق سربازان مجردی که در مناطق غیر عملیاتی خدمت می کنند، معادل 60 درصد یک نیروی پایور بوده، سربازان مجردی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند، حقوقی معادل 75 درصد حقوق یک نیروی پایور دریافت خواهند کرد و در آخر دسته سربازان متاهل، معادل 90 درصد دریافتی یک نیروی پایور دریافتی حقوق خواهند داشت.

میزان افزایش حقوق سربازان در سال 1401

پایه حقوق سربازی در سال 1402

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد که بر این اساس در بودجه سال 1402، حداقل حقوق سربازان مجرد چهار میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود، که این میزان بر اساس درجه و عملیاتی بودن منطقه خدمت این افراد می تواند افزایش یابد. و همچنین هیچ سربازی کم تر از 4 میلیون و 800 هزار تومان دریافت نخواهد کرد،

افزایش حقوق سربازان متاهل در سال 1402

طی چند سال اخیر یکی از مهمترین دغدغه های سربازان متاهل برای اعزام به خدمت، پایین بودن حقوق آنها و عدم کفاف این میزان برای مدت دوره خدمت سربازی عنوان شده بود.

در سال گذشته میانگین حقوق سربازان متاهل فقط 5 میلیون تومان بود؛ بر اساس بیانات نایب ریس کمسیون تلفیق بودجه این مبلغ در سال 1402 با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود و مشمولین متاهل 7 میلیون 200 هزار تومان در ماه دریافت خواهند کرد.

لغو خرید سربازی، افزایش حقوق سربازان را منتفی می کند؟

لغو خرید سربازی، افزایش حقوق سربازان را منتفی می کند؟

یکی از سوالاتی که مشمولان سربازی در این باره می پرسند، تاثیر حذف قانون خرید خدمت سربازی بر حقوق سربازان در سال آینده است؛ چرا که شنیده می شود یکی از منابع تامین حقوق سربازان در سال جدید، درآمد حاصل از فروش سربازی در نظر گرفته شده بود.

در پاسخ به این پرسش باید اشاره کنیم، طبق گفته مسئولین امر، افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده و در صورت تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان، در سال 1402 اجرایی خواهد شد؛ چراکه حقوق سربازان از محل تبصره 7 بودجه تأمین شده و ربطی به موضوع خرید سربازی ندارد.

حقوق سربازان لیسانس در سال 1402

طبق آخرین اخبار و بر اساس گفته های نایب ریس کمسیون بودجه، هیچ سربازی کمنر از 4 میلیون 800 هزار تومان دریافت نخواهد کرد و این میزان دریافتی با در نظر گرفتن وضعیت تاهل، محل خدمت و میزان تحصیلات نیز قابل افزایش حواهد بود.

لازم به ذکر است امسال هم مانند سال های قبل، برای حقوق و مزایای سربازان که شامل هزینه سفر، فوق العاده، حق مأموریت، بدی آب و هوا و… است، ردیف اختصاصی در نظر گرفته نشده و فقط یک مبلغ به عنوان بودجه ستاد کل نیروهای مسلح و حقوق کارکنان در نظر گرفته شده است.

حقوق ماهیانه سربازان متاهل، 5 میلیون تومان خواهد بود!

سخن آخر

افزایش حقوق سربازان در سالیان اخیر، کانون بحث و جدل افراد زیادی بوده و همواره سوالات زیادی در این باره به گوش می رسد.

طبق آخرین اخبار، حقوق سربازان در سال 1402 افزایش زیادی داشته و هر سرباز حداقل 4.800.000 هزار تومان دریافتی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مقدار حقوق بر حسب منطقه خدمت و تاهل سرباز، می توانند متفاوت باشد.

در این مقاله بر آن بودیم که شما را از جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال 1402 و تغییرات حقوق سربازان متاهل آگاه سازیم. چنانچه سوالی در این زمینه دارید می توانید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و در صورت نیاز برای دریافت مشاوره نظام وظیفه، با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتافزایش حقوق سربازان در سال 1402 به چه صورتی خواهد بود؟

افزایش حقوق سربازان بر اساس مدرک، تاهل و محل خدمت آن ها انجام گرفته و پایه حقوق آنها 4.800.000 تومان در نظر گرفته خواهد شد.

سوال علامتحقوق سربازان متاهل در سال 1402 چه میزان خواهد بود؟

طبق آخرین اخبار، مشمولین متاهل 90 درصد معادل سقف دریافتی یک نیروی پایور را دریافت کرده و این مبلغ برای سال 1402، 7 میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

جزئیات افزایش حقوق سربازان در سال 1402 + پایه حقوق سربازان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 94 نظر:
  1. سلام میخواستم بپرسم حقوق یه سرباز فوق لیسانس مدیریت بازرگانی که معاف رزم است چقدر است در سال ۱۴۰۲

    1. سلام حقوق سرباز مجرد در حال خدمت در مناطق غیر عملیاتی 4 میلیون و 800 هزار تومان می باشد

  2. سلام خسته نباشید
    حقوق سربازصفرارتش درمدت ۲ماه اموزشی درشهرکازرون شیرار چه میزان است
    باتشکر

  3. سلام میشه راهنمایی کنید میزان حقوق اضافی که یک ماه بعد خدمت دریافت کرده ایم و بدهی محسوب میشه و تا زمان پرداخت آن کارت صادر نمی شود را چگونه پرداخت کنیم؟

    1. سلام خدمت شما، با مراجعه به امور مالی پادگان یا وظیفه عمومی پیگیری کنید.

  4. فعلا که خبری نیست از ۴۸۰۰ و خدانکنه خبری شه
    ۱۸۰۰ اضافه حقوق از جیب مردم میره دولت از خودش که نمیده
    هروقت حقوق ۴۸۰۰ تصویب شد بدونید گرونی و تورم شدیدی در انتظاره

  5. دروغ میگن چه حقوقی میدهند زمان جنگ ازیال۱۳۶۴الی۱۳۶۶درمنطقه جنگی هم خدمت کردم.یک حساب هم به ماگفتندبازکنید.یک ریال به حساب ماان موقع نریختند

  6. سلام اگه ما سربازیم یه سرباز مجرد با مدرک لیسانس تهش بتونه 3ملیون و دویست بگیره. چرا الکی دروغ میگید

  7. سلام ، بنده فارغ التحصیل و کارشناس ارشد فیزیک اپتیک و لیزر هستم که به تازگی برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کرده ام، خواستم درمورد درجه، میزان حقوق دریافتی و مدت زمان آموزشی ازشمابپرسم،ممنون میشم که جواب بدید با تشکر و این که در دوره ی آموزشی هم حقوق دریافت می شود ویا خیر

    1. سلام.دوره سربازی 24 ماه و حقوق سربازی حداقل 4 ملیون در سال 1402 است.

  8. سلام حقوق سربازان نیروی زمینی ارتش دقیقا چندم هر ماه واریز میشه ،اخرین پرداختی کی بوده وحقوق بعدی رو کی میریزن؟
    من یک ماه و نیمه که سربازم ولی هنوز حقوق نگرفتم،در حال حاضر بیمارستانم،چون چند روز پیش که امدم مرخصی ،سر کوچه امون از تاکسی پیاده که شدم دو یا سه قدم بیشتر نبود که حرکت کردم که یه ماشین از پشت سر زد به من و فرار کرد.
    خلاصه اینکه کسی یا سربازی در دسترسم نیست ازش بخوام بپرسم تاریخ واریز حقوق هارو،اخه کارت بانکی هم ندارم یعنی دارم اما دست مادرم بوده انگاری که بارمز اشتباه پی در پی کارت سوخته باشه چون ‌کار نمیکنه ودستگاه کارت‌خوان میگه (خطا در کشیدن کارت،کارت شناسایی نشد(،میخوام بدونم معمولا کی واریز میکنن که همون موقع برم بانک،هم کارتو بگیرم و هم موجودی بگیرم ببینم واریز شده برام یا نه،روزی که اومدم مرخصی که موجودی گرفتم نیامده بود.
    ازتون ممنون میشم تاریخ هارو دقیقا بگین بهم ،خداشاهده بینهایت به پول نیاز دارم و تنها امیدم بعداز خدا فقط به همین حقوق سربازیمه که البته هنوز هیچیشو ندیدم.
    با سپاس فراوان از تک تک شما عزیزان و سرورانم.

    1. . درخواست استعلام های لازم را به یگان مربوطه اعلام فرمایید و یک حساب در بانک سپه داشته باشید

  9. سلام وقت بخیر
    حقوق سرباز یکم سپاه چقدره
    تو جزئیات افزیش حقوق نوشتین هیچ سربازی کمتر از 4800هزارتومن نمیگیره
    چرا الان 3تومن واریز میکنن خوب
    والا پ کرایه وخرج ی نفرهم نیست

  10. سلام من سرباز مهر 99هستم 9ماه خدمت کردم بعد فرار کردم الا که برگشتم نزدیک5ماه حقوق بم ندادن موتواهل هستم باید چکار کنم که حقوقم باز بشه

  11. سلام،
    من هیچ جدولی پیدا نکردم که شفاف کرده باشه،
    کسی میدونه حقوق سرباز بومی غیر مرزی نیروی انتظامی با مدرک فوق لیسانس چقدر تعیین شده؟

  12. س خسته نباشی آیا تو دوره آموزشی هم حقوق میگیرن چقد میگیرن تو نیروی انتظامی

    1. سلام ،بله در تمام مدت ۲۴ ماه خدمت حقوق واریز میشود،مبلغ بسته به مدرک تحصیلی متغیراست.

      1. با سلام دوران سربازی باید فرماندهان ومسئولین آموزشی با سرباز که برای ادای دین به میهن به خدمت آمده چنان برخورد نمایند که سرباز همیشه این دوره را جزئی از دوران خوب زندگی به یاد آورد نه دوران بد ،آموزش مهارت شغلی، وزندگی سالم ، دوری از گرگ های دوست نما ودوری از تمام رزائل مثل مواد مخدر وآموزش مهارت رزمی ،نه اینکه با سرباز چون برده برخورد کنند که سرباز از کرده خود پشیمان گردد ، دادن مرخصی در مواقع احتیاج سرباز ودر نظر گرفتن فاصله رفت وبرگشت مرخصی ، در کل باید جاذبه ایجاد کرد نه دافعه ،دادن حقوق مکفی برای تفاوت کسی که برای خدمت آمده با کسی که در ناز ونعمت استراحت می‌کند لازمه دوره سربازی میباشد ولی متاسفانه شاهد برخورد نامناسب با سرباز هستیم که واقعا جای تاسف دارد

    2. سلام منم سربازم دوره اموزشی دزفول شهید باکری چهارتا فرزند دارم ولی چرا حقوقم 2500برام ریختن

  13. سلام الان منه سرباز پزشک از مشهد فرستاده شدم مسجد سلیمان تقریبا ۲۰۰۰ کیلومتر فاصله ، متاهلم و منطقه خدمتیم بد اب و هواس ، طبیعتا غیر بومی هم هستم که خدمتم ۱۸ ماهس ، الان تقریبا حقوقم چقدر میشه

    1. ؟ با سلام دوست عزیز طبق مصوبه ستاد کل نیرو های مسلح، حقوق سربازان متاهل حداقل 8 میلیون تومان و حداکثر با توجه به اینکه شما ستوان یکم پزشکی نیز میباشد 10 میلیون تومان میباشد،

      1. سلام فقط ی سوال این چهارتمن ک میگین ب کدوم سربازان میدین ک ماها ندیدیم لعنت ب امثال ما ک با نهایت بیشعوری با این مبلغ میایم خدمت

  14. سلام والا من الان دارم 2700میگیرم با فوق دیپلم کی می‌خوان بریزن بعد عید؟

  15. ببخشید من برج سوم اعظام ب سربازی ام و میخاستم بدونم با فوق دیپلم معماری حقوق من چقدر حساب میشه ؟ چون چندین قرض‌الحسنه باز کرده ام پیش اقوام بایذ قصد های آن را هم بدهم

  16. سلام من متاهل و یک فرزند دارم چقد حقوق میگیرم .
    همه چیز توضیح دادین ولی نگفتین که اگه فرزند داشته باشین چقد حقوق اضافه میشه

  17. با سلام خدمت همه نمیخوام منفی باشم اما الان دلار 50 تومنه با حقوق 5 تومنم چیزی نمیشه گرفت من میخواستم کیس بگیرم دیدم روز به روز گرون تر شده آخه مگه میخواد بره کجا گرونی فقط خدا به دادمون برسه خط فقر 10 تومن شده خدا برسه به داد اونی که زن و بچه داره پراید 350 میلیون شده .آخه کی دست این جوان بیکار رو میگیره یکی به فکر مردم نیست .

  18. سلام وقتتون بخیر
    شما اطلاع دارین حقوق سربازی که امریه گرفته حدودا چقدر هستش؟

      1. عزیزم سربازان امریه به مراتب حقوق بسیار کمتری نسبت به سرباز عادی میگیرند من خودم سرباز عادی هستم شش میلیون و دویست میگیرم اما دوتا از دوستام که امریه هستند دو میلیون و نهصد میگیرند

      2. سلام خسته نباشید مقدار حقوق سرباز فوق دیپلم معاف از رزم حدودا چقدر است ؟

  19. فوق لیسانس معماری هستم ی ساله چون ازدواج کردم متاهلم اضافه خوردم الان می‌خوام برم امریه آیا قانونی هست من بتونم امریه بگیرم با این ک اضافه خوردم

    1. سلام دوست من
      من فوق لیسانس معماری هستم
      و امریه وزارت کشور
      به نظر من امریه نگیرین
      چون نه کسری خدمت میتونی استفاده کنی
      نه آسایش داری

  20. سلام الان که 5ماه از افزایش حقوق میگذره و همه میگن پایه حقوق سرباز سفر3 میلیون من لیسانسم و2800میگیرم

  21. برام مهم نیس حقوقش فقد کارت پایان خدمت دستم برسه میرم از این کشور با اینکه مجردم میبینم لین کشور ایران با این اقصتاد کمر منو دراینده میشکنه هر چه زودتر باید برم

    1. با سلام بنده متولد سال ۱۳۶۳هستم.ومتاهل.ودارای.چهارتافرزندمیخواستم.بدونم.که.دوره.سربازیم.چندماه.میشودودوره.آموزشیم.چقدرمیشودوبهم.چقدرحقوق.تعلق.میگیردممنون.میشم.که.بهسوالهایم.جواب.داده.بشه.نوتی.زهی.اززاهدان.

    2. ارع داش من ت بلوچستان شهرستان راسک لب مرز 4/800میگیرم
      منطقه فوق عملیاتی

  22. من سرباز هستم با مدرک فوق دیپلم‌. افزایش حقوق چشمگیر داشتم اما الان دریافتی من ۲۵۶۰۰۰۰ میباشد

  23. من لیسانس دارم تو کردستان خدمت می کنم اونجا عملیاتیه حقوق 2800 هستش

  24. سه ماه از سال گذشته اونیکه مجلس اعلام کرده ندادن.به من 2میلیونو 200 دادن.ولی گفته بودن3میلیونو 300 میدن.
    که ندادن .گفتن بودجه ندارن.در صورتی که مجلس تصویب کردند

  25. من امروز ک 25 خرداده از سربازای شهرمون پرسیدم گفتن هیچ اضافه حقوقی نداشتن و فقط وعده الکی بوده

  26. آقا من و هم پایه هام پایه خدمتیه اسفند ۹۹ هسیم برا. ما ۲۸۰۰ ریختن برا بقیه از ۳۳۰۰ ریختن تا ۴۱۰۰ چرا برای مارو نریختن و اینم بگم ک یکی از هم پایه هامون ۳۷۰۰ گرفته یه راهنمایی کنین بگین کجا بریم بگیم

  27. من ستوان دوم هستم متاهل و یک فرزند دارم امروز بهم 4200ریختن

  28. سلام وقت شما بخیر امروز 31 اردیبهشت هست ولیهنوز هیچ مبلغی به حساب بنده واریز نشده؟میتونم بدونم زمان واریز حقوق ها برای همه یکسان هست؟یا هرکسی متفاوت چون من یکبار 28 ام گرفتم یکبار 31 ام اما الان هیچ خبری از واریز نیست ممنون میشم راهنمایی کنین از کجا باید پیگیر بشیم

  29. سلا امروز مثل اینکه واریز کردن و حقوق سربازا شده 2.2 به بالا ولی متاهل هارو اعلام نکردن خبری نست

  30. یه جعبه موزم کنارشم میدن دلخوش نکنین خودمم سربازم الا30اردیبهشت

  31. من سرباز معلم هستم تا امروز که خبری نبوده

  32. والا من امریه وزارت بهداشتم امروز حکمم رو گرفتم هنوز چیزی اضافه نشده به حقوق

      1. سلام من اعزامی ۱.۸.۱۴۰۰ هستم و خدمتم ۸.۵.۱۴۰۲ تموم شد میخواستم بپرسم بعد تموم شدن خدمتم تا چند ماه حقوق برام واریز میشه مجرد هم هستم سرباز سرجوخه هم بودم

    1. دقیقا منم امریه راه و شهرسازی هستم و هنوز حکمم متاهلی سال قبله

  33. شرایط اقتصادی برای همه چه مجرد چه متاهل با وجود اشتغال مناسب سخت و واقعا مشکل آفرین است…فروردین ماه حقوق واریزی من ۷۹۰هزار تومان بود…من به عنوان یه همسر و سرپرست چه حرفی برای گفتن میتونم داشته باشم وقتی توان تامین حداقل های زندگی را برای همسرم را ندارم…الان که ۲۶ ام اردیبهشت ۱۴۰۱ هست من علاوه بر اینکه تمام پس انداز خودم رو تموم کردم مقداری هم بدهکار دوستان و اشنایان شدم…با بیست و پنج هزار تومن ته جیبم گوشت بخرم مرغ بخرم تخم مرغ بخرم روغن بخرم یا نان یا اصلا چی…!؟دلخوش به وعده‌ی واریز حقوق حداقل ۵ میلیونی سربازان متاهل بشیم یا نه…از فشار روحی توی این چند ماه واقعا خسته و کلافه شدم…امیدوارم چند روز دیگه حداقل از مشکلاتمون کم بشه با خوش قول بودن مسئولان مربوطه…خدا عالم به اعمال ماست

  34. با سلام فردی با مدرک کارشناسی ارشد و متاهل و دارای دو فرزند با قانون جدید چقدر حقوق میگیره؟

  35. اقا واقعا این مبلغو واریز میکنن یافقط حرفه. چون من مستاجرم ماهی 5تومن اجاره میدم بعلاوه قسطوخرج زندگی. مجبورم برم سربازی

  36. حرف الکی اگر بخوان اضافه کنند مال معلما رو اضافه میکنن نه سربازای بدبخت

      1. والا معلمای اطراف ما از دانشگاه بگیر تا استخدام، همش با سهمیه اومدن بالا، خودشون تو مدرسه جزو خنگای کلاس بودن، همین استخدام سرشون زیادیه، بعد نخبه های کلاس الان سربازن، تازه همین معلما میخوان حقوقشون با هیئت علمیا یکی شه، پس فردا میگن مام میخواییم هییت علمی شیم

    1. مگه قراره همش به معلم برسن تو این مملکت ؟ بقیه ادم نیستن ؟ معلم که سه ما تعطیله حقوق میگیره عید تعطیله حقوق میگیره پس چی ؟

  37. کسایی که ۱۸ سال دارند وبه مدت ۳ ماه دیرتراقدام به گرفتن دفترچه اعزام کردند که بدون اطلاع بودند وسربازی را با رضایت رفته ناحق است که اضافه شان بخشیده نشه اینجور مشمولین باید اضافه خدمتشان بخشیده شود

  38. با سلام فردی با مدرک کارشناسی ارشد و متاهل و دارای 2 فرزند با قانون جدید چقدر حقوق می‌گیرد؟

    1. سلام نه نمیبخشن من سربازم الان حدود ۳ ماه از ۶ ماه اضاف دفترچه ای را در حال گذراندنم😩

    2. سلام بنده سرباز نیروی انتظامی هستم که معاف از رزم هستم و اموزشی رو تازه تموم کردم حقوق دوران اموزشی رو واسم 1700تومان ریختن در صورتی که از بقیه همرزمامو و ملیون تومان ریختن اونا هم مثل من معاف از رزمن و دیپلم و همشهری هم هستن باید چکار کنیم

  39. سلام و وقت بخیر حقوقی که گفته شد اضافه شده کی واریز میشه این ماه که واریز نکردن همون حقوق قبلی هست

    1. سلام
      اردیبهشت ماه طبق قانون جدید واریز میشه
      مابه التفاوت ماه فروردین رو هم واریز میکنن

      1. سلام خدا کنه همینطور ک میگن باشه واقعا هزینه سربه فلک کشیده

      2. سه ماه از سال گذشته اونیکه مجلس اعلام کرده ندادن.به من 2میلیونو 200 دادن.ولی گفته بودن3میلیونو 300 میدن.
        که ندادن .گفتن بودجه ندارن.در صورتی که مجلس تصویب کردند

    2. سلام من امروز ک 1401/3/25 هست رفتم از چند تا از سربازان شهرمون پرسیدم حقوقشون رفته بالا گفتن هنوز نرفته بالا و فقط وعده وعید الکی دادن

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید