انصراف از دانشگاه پیام نور – تمامی شرایط و مراحل انصراف در سال 1402

انصراف از دانشگاه پیام نور - تمامی شرایط و مراحل انصراف

برخی از دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از قبولی و ادامه تحصیل در این دانشگاه به دلایل مختلفی قصد انصراف از دانشگاه محل تحصیل خود را دارند؛ لازمه انصراف از دانشگاه‌های پیام نور اطلاع از شرایط و مراحل آن می باشد.

هر کدام از دانشجویان دانشگاه پیام نور که قصد دارند از رشته و دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند، باید هزینه انصراف از دانشگاه پیام نور را نیز پرداخت کنند.

دانشجویان متقاضی انصراف از ادامه تحصیل در پیام نور باید با ارائه مدارک لازم و همینطور پرداخت هزینه انصراف و به عبارت بهتر جریمه در نظر گرفته شده برای اینکار، مراحل انصراف خود را در این دانشگاه تکمیل نمایند.

در ادامه این مقاله از مرکز مشاوره آویژه همراه ما باشید تا با شرایط و مراحل انصراف از دانشگاه پیام نور در سال 1402 آشنا شویم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

آیا انصراف از دانشگاه پیام نور امکان پذیر است؟

دانشگاه پیام نور از دانشگاه های معتبر در کشور است که مدرک آن مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه پرداز، دارای شهریه کمتری می باشد؛ به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است.

اما برخی از دانشجویان پس از قبولی در کد رشته محلی از دانشگاه پیام نور، به دلایل مختلفی شامل عدم توانایی تامین هزینه های دانشگاه، عدم علاقه مندی به رشته قبولی، سخت بودن مسیر رفت و آمد تا دانشگاه و … تصمیم می گیرند از رشته و دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.

انصراف از دانشگاه پیام نور برای دانشجویان واجد شرایط با ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه در نظر گرفته شده امکان پذیر می باشد.

از آنجایی که انصراف از پیام نور با شرایط خاصی امکان پذیر است، لازم است دانشجویانی که قصد انصراف از این دانشگاه را دارند، از این شرایط مطلع باشند تا در صورت واجد شرایط بودن، مراحل انصراف خود را طی کنند.

انصراف دادن از ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور چه به صورت با کنکور وارد شده باشید چه به صورت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، نیازمند پرداخت هزینه است و برای اینکه بی گدار به آب نزده باشید و فرصت تحصیل در این دانشگاه را به دلیل عدم آگاهی از شرایط آن از دست ندهید. در ادامه همراه مشاوران مرکز مشاوره آویژه باشید تا با جزئیات و روند انصراف از ادامه تحصیل در پیام نور بیشتر آشنا شویم.

آیا انصراف از دانشگاه پیام نور امکان پذیر است؟

شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور در سال 1402 شامل چه مواردی است؟

برای انصراف از دانشگاه پیام نور در اولین قدم باید از شرایط آن مطلع گردید تا امکان تحصیل مجدد از شما سلب نشود؛ این شرایط بر اساس یک آئین نامه مشخص شده است و جزئیات آن بدین شرح می باشد که دانشجو ابتدا باید به دفتر آموزش دانشکده خود مراجعه کند و فرم انصراف از تحصیل را دریافت نماید.

توصیه می کنیم پیش از اینکه فرم انصراف از دانشگاه را تکمیل کنید، تصمیم خود را قطعی نمایید؛ چراکه تا حداکثر یک ماه بعد از انصراف فرصت ادامه تحصیل از شما سلب می شود. پس از ثبت درخواست انصراف و همینطور تکمیل فرم نامبرده، پس از یک بازه زمانی یک ماهه، درخواست داوطلب به صورت نهایی ثبت می شود.

پونزاز مهم ترین شرایط انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشجویان پس از انصراف از دانشگاه، مجدد می توانند در آزمون های ورودی دانشگاه های مختلف شرکت کنند و در مقطع مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.

دانشجویان آقا که با استفاده از معافیت تحصیلی در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند، پس از انصراف از دانشگاه پیام نور نمی توانند مجدد از این امتیاز استفاده کنند.

در صورتی که قصد دارید رشته خود را تغییر دهید و یا به دانشگاه دیگری انتقالی بگیرید، توصیه می شود به جای انصراف دادن، مراحل گرفتن انتقالی خود را طی کنید.

هر کدام از دانشجویانی که قصد انصراف از دانشگاه پیام نور را دارند، لازم است به تمامی تعهداتی که در طول دوران تحصیل برای او تعیین شده است، عمل کنند.

در صورتی که دانشجویی بدون اطلاع و اجازه دانشگاه اقدام به ترک تحصیل نماید، این اقدام او به منزله انصراف خواهد بود و حق ادامه تحصیل از او سلب می شود.

شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور در سال 1401 شامل چه مواردی است؟

پس گرفتن انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور

همانطور که اشاره شد، دانشجویانی که قصد انصراف از دانشگاه محل تحصیل خود را دارند، باید فرم انصراف از دانشگاه را به صورت شخصی و کتبی به اداره آموزش مرکز ارائه دهند.

در صورتی که دانشجویی پس از ارائه این فرم پشیمان شود، تا یک ماه و قبل از ثبت نهایی فرم فرصت دارد تا انصراف خود را پس بگیرید.

مدارک لازم برای انصراف از دانشگاه‌های پیام نور

از جمله مواردی که توسط کارشناسان آموزش دانشگاه پیام نور در زمینه انصراف او از دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد، مدارک داوطلب می باشد.

برخی دانشگاه ها شرایطی را فراهم کرده اند تا دانشجویان بتوانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت دانشگاه، فرم انصراف را تکمیل کنند و مدارک لازم را بارگذاری نمایند.

اما اگر زمینه ثبت درخواست و بارگذاری مدارک به صورت آنلاین برای شما وجود نداشت، می توانید با مراجعه حضوری به آموزش دانشگاه خود، اقدام به تکمیل مراحل انصراف نمایید و مدارک لازم را نیز به کارشناس مربوطه تحویل دهید.

در هر صورت لازم است برخی مدارک شامل کارت دانشجویی، شناسنامه، کارت ملی و یک نسخه کپی از تمامی این مدارک را به همراه داشته باشید.

هزینه انصراف از دانشگاه پیام نور چگونه محاسبه می شود؟

پیش تر نیز به این موضوع اشاره کردیم که دانشجویانی که قصد انصراف از دانشگاه پیام نور را دارند، باید هزینه انصراف را پرداخت کنند. به عبارتی بهتر تا زمانی که دانشجویان هزینه مقرر را پرداخت نکنند، درخواست آنها قطعی نخواهد شد.

پس از اینکه دانشجو فرم انصراف از تحصیل را تکمیل کرد و مدارک لازم را نیز به کارشناس مربوطه تحویل داد و همینطور هزینه تعیین شده از سوی دانشگاه را نیز پرداخت کرد، ثبت نهایی درخواست او یک بازه زمانی یک ماهه به طول می انجامد.

یکی از سوالات دانشجویان متقاضی انصراف از دانشگاه پیام نور، سوال در مورد هزینه انصراف از تحصیل است.

این هزینه بر اساس سال ورود به دانشگاه، شروع تحصیل، رشته تحصیلی دانشجو، مقطعی تحصیلی، تعداد ترم های تحصیلی گذرانده شده و باقی مانده او تعیین می شود.به طور کلی میزان هزینه انصراف از پیام نور برابر با 1.5 برابر هزینه شهریه ثابت ترم های باقی مانده است.

هزینه انصراف از دانشگاه پیام نور چگونه محاسبه می شود؟

مراحل ثبت درخواست انصراف از دانشگاه های پیام نور

اطلاع از مراحل انصراف از دانشگاه پیام نور به دانشجویان کمک می کند تا بدون مشکل و بی وقفه این مسیر را طی کنند.

به منظور راهنمایی شما دانشجویان گرامی در ادامه مراحل ثبت درخواست انصراف از پیام نور را برای شما عزیزان به صورت گام به گام آورده ایم.

گام اول

به آموزش دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید و فرم انصراف از دانشگاه پیام نور را دریافت کرده و به صورت دستی تکمیل نمایید. (لازم به ذکر است که دانشجویان باید شخصا با کارشناس آموزش صحبت کنند و ضمن ارائه مدارک لازم، دلیل انصراف خود را نیز توضیح دهند و هزینه انصراف را نیز بپردازند.)

گام دوم

به سامانه جامع آموزش گلستان مراجعه کنید و پس از کلیک بر روی قسمت انصراف از تحصیل، فرم موجود را تکمیل نمایید.

گام سوم

در این گام دانشجو باید با سلف دانشگاه، خوابگاه، کتابخانه و … تسویه کند.

گام چهارم

دانشجو باید کارت دانشجویی خود را به کارشناس آموزش تحویل دهد.

وقتی دانشجوی متقاضی انصراف از دانشگاه این گام را به ترتیب طی کند، کارشناسان آموزش تقاضای او را ظرف مدت یک ماه بررسی می کنند و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد و یا دانشجو درخواست خود را لغو نکند، با درخواست او موافقت خواهد شد.

مراحل ثبت درخواست انصراف از دانشگاه های پیام نور

انصراف از دانشگاه پیام نور با مرکز مشاوره آویژه

اگر از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستید و قصد انصراف از دانشگاه محل تحصیل خود را دارید، می توانید با توجه به توضیحاتی که در این مقاله آورده شده است، ابتدا هزینه انصراف از تحصیل خود را محاسبه کنید و سپس با طی مراحل لازم انصراف خود را قطعی نمایید.

در صورتی که در این مسیر نیازمند راهنمایی هستید و می خواهید از جزئیات بیشتری برای ادامه تحصیل پس از انصراف از دانشگاه پیام نور مطلع گردید، می توانید از خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی مرکز آویژه بهره مند شوید.

برای استفاده از خدمات مشاور تلفنی، با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

سوالات متداول

سوال علامتآیا انصراف از دانشگاه پیام نور، نیازمند داشتن شرایط خاصی می باشد؟

بله؛ برای انصراف از پیام نور شرایط خاصی تعریف شده است که جزئیات آن را می توانید در متن مقاله فوق مطالعه کنید.

سوال علامتدانشجویان به منظور انصراف از دانشگاه پیام نور چه مدارکی را باید به دانشگاه تحویل دهند؟

دانشجویان برای انصراف از دانشگاه پیام نور، باید کارت ملی، کارت دانشجویی و … را به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

سوال علامتآیا انصراف از دانشگاه پیام نور مستلزم پرداخت هزینه است؟

بله، دانشجویان باید به اندازه 1.5 برابر شهریه ثابت ترم های باقی مانده خود، هزینه انصراف از تحصیل در دانشگاه پیام نور را بپردازند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

انصراف از دانشگاه پیام نور – تمامی شرایط و مراحل انصراف در سال 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 31 نظر:
  1. با سلام.من ورودی۸۷دانشگاه پیام نور هستم وچون نتوانستم تحصیلاتم رو در طی چهار سال به پایان ببرم دیگر در امتحانات شرکت نکردم‌.میخواستم بدونم با توجه به این چندسال که گذشته وضعیت تحصیل من جطور بوده وایا میتوانم واحدهای باقی مانده را به پایان ببرم؟

    1. با سلام‌ خانم ناصری هستم سوال شما نیاز به بررسی تخصصی دارد برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز آویژه تماس بگیرید 22 تا

  2. سلام ببخشید من امسال تو پیام نور ثبت نام کردم و فقط دو تا درس زبانو فارسی برداشتم که اونام ازشون بی خبرم چون دارم برا کنکور میخونم هیچ مدرکی ازم نگرفتن برا شرکت تو کنکور باید برم انصراف بدم یا در صورت قبولی تو دانشگاه دیگه چون مدارک ندادم بهشون میتونم بدون انصراف دادن برم دانشگاه دیگه؟

    1. شما باید انصراف بدید و جریمه انصراف پرداخت کنید و بعد در دانشگاه جدید ثبت ‌نام کنید

  3. سلام
    من انتخاب واحد کردم کارشناسی هستم حتما باید مدرک رو بگیرم ک بتونم انصراف بدم یا نه؟
    چون یه ترم بیشتر نمی‌خونم و باقیش مرخصی میگیرم
    ممنون میشم جواب بدین

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم ثبت انصراف کنید و جریمه پرداخت کنید و مدارک تحویل بگیرید

  4. سلام من بعد از قبولی در دانشگاه روزانه از پیام نور انصراف داد ولی الان میخام بازهم برگردم و دوباره تو پیام نور بخونم بنظرتون امکان این هس ک بخام انتقالی بگیرم از دانشگاه گیلان و برم پیام نور دوباره

    1. سلام در صورتی که دانشگاه با درخواست انتقالی شما موافقت کند امکان گرفتن انتقالی دارید

  5. سلام من ثبت نام کردم و انتخاب واحدم انجام دادم انصراف بدم شهریه ثابت رو برمیگردونن؟

    1. انصراف از پیام نور خودش دارای هزینه انصراف هست

  6. با عرض سلام وخسته نباشد به تیم پرتلاشتون.سوالی داشتم ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید من امسال میخوام در کنکور ۱۴۰۳ شرکت کنم و ان شاالله مطمئنم که امسال پزشکی قبول میشم ولی امروز رفتم پیام نور ثبت نام کنم (برای اینکه سربازی نرم)و خیلی تلاش کردم که موقع ثبت نام به جای گواهی موقت اصل، گواهی موقت کپی برابر اصل رو بدم ولی اونها اصلا قبول نکردن و مجبور شدم اصلش رو بهشون بدم . اما الان خیلی نگرانم که اگر سال بعداگر قبول شدم موقع انصراف از پیام نور گواهی موقتم رو برای ثبت نام دانشگاه جدید ندن و اذیتم نکنن. جایی هم خوندم که نوشته بودن موقع انصراف از پیام نور با اینکه جریمه انصراف رو هم پرداخت کرده بوده ولی گواهی موقتش رو بهش ندادن . ممنون میشم طبق تجربیاتی دارین منو راهنماییم کنید که موقع ثبت نام ترمیم یا دانشگاه جدید مدارکم رو به موقع بهم بر میگردونن؟؟

    1. سلام‌ مشکلی نیست شما بعد از انصراف وپرداخت جریمه اصل مدارکتان را تحویل میگیرید

  7. سلام وقت بخیر
    بنده دانشجو دانشگاه پیام نور هستم و امسال دانشگاه فرهنگیان قبول شدم. خواستم بدونم درصورت انصراف از دانشگاه قبلی برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان مشکلی بابت معافیت تحصیلی پیش نمیاد؟

    1. سلام خیر اما با انصراف دوم دیگر اجازه ادامه تحصیل تا زمان گرفتن معافیت یا کارت پایان خدمت ندارید.

  8. سلام من. نتایج نهایی آزمون سراسری 1402 دانشگاه پیام نور قبول شدم ولی نمی خوام برم الان باید از دانشگاه انصراف بدم یا احتیاج نیست ؟

    1. باسلام تا رمانی که انتخاب واحد نکنید احتییاجی نیست

  9. سلام وقت بخیر، امسال که میرم دانشگاه پیام نور و معافیت تحصیلی میدن، اگه 1403کنکور بدم واز دانشگاه پیام نور انصراف بدم، دانشگاه جدید معافیت تحصیلی میده ؟ و اینکه چند ساله معافیت تحصیلی میده؟

    1. سلام بله برای مقطع کارشناسی 4 سال معافیت تحصیلی تمدید میشود

  10. سلام با عرض پوزش این مبلغ یک و نیم برابر شهریه ثابت که شما جهت انصراف از دانشگاه پیام نور فرموده اید،در مورد شهریه ثابت ترمهایی است که مانده یا ترمهایی که گذرانده شده؟ مثلا اگر دو ترم خوانده باشیم و امسال بخواهیم انصراف بدهیم هزینه چگونه محاسبه میشود؟

    1. سلام وقت بخیر هزینه انصراف از دانشگاه پیام‌نور ۱.۵ برابر شهریه ثابت شما می‌باشد

  11. سلام وقت بخیر ورودی ۹۷ پیام نور با حدود ۲۰ واحد پاس تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ معافیت سربازی دارم چه زمانی انصراف بدم که در کنکور ۱۴۰۳ تجربی شرکت کنم ممنون میشم جواب کاملی بدید ایا اصلا میشه بمونم ؟

  12. سلام
    وقتتون بخیر
    ببخشید معنی این جمله توی سایت پیام نور چیه؟ {-دانشجويان انصرافي استفاده كننده از معافيت تحصيلي حق استفاده مجدد از معافيت تحصيلي پس از پذيرفته شدن مجدد در آزمون سراسري و يا فراگير را ندارند.}
    آیا به این معنی هست پسری که برای اولین بار انصراف میده دیگه نمیتونه بعد از قبولی در دانشگاه از معافیت تحصیلی استفاده کنه؟

    1. سلام.در صورتی که دانشجو برای بار دوم انصراف بدهد امکان تحصیل دوباره ندارد.

  13. سلام میخواستم بدونم من که 31 شهریور 1402 معافیت تحصیلیم تموم میشه اگه قبل از این تاریخ از پیام نور انصراف بدم میتونم از فرصت یک ساله استفاده کنم و 1403 کنکور بدم ؟؟؟

  14. سلام وقت بخیر خسته نباشید .
    من ۲ ترم در پیام نور کارشناسی زبان خوندم ورودی مهرماه سال۱۴۰۰ هستم که بعد از ۲ ترم به دلایلی نتونستم بخونم و درخواست مرخصی هم ندادم یعنی (مهرماه ۱۴۰۱ وبهمن ماه ۱۴۰۱ ) رو نه انتخاب واحد کردم ونه درخواست مرخصی دادم که الان میخوام انصراف بدم که شهریه ثابت هم ۳۰۰ تومن بود الان جریمه انصراف چقدر باید پرداخت کنم ؟؟؟؟

    1. سلام – میزان جریمه انصراف از پیام نور مطابق با قوانین موجود، یک و نیم 1.5 برابر شهریه ثابت از تعداد نیم سال هایی که باقی مانده خواهد بود و همه متقاضیان انصراف از تحصیل می بایست آن را تسویه کنند یعنی 1.5*6*300.000

  15. سلام خسته نباشید ، من ۱۴۰۲/۳/۱۰ برگ انصراف از دبیرخانه گرفتم و در همین تاریخ انصراف بنده از پیام تور ثبت شده ، اما هنوز که میرم در سامانه سخا نگاه میکنم تا ۱۴۰۶/۱۱/۱ معافیت تحصیلی دارم و معافیت من لغو نشده ، درحالی که من الان بیش از یک ماهه که انصراف دادم ، هالا میخوام بدونم اگر رفتم نظام وظیفه که اینو (لغو معافیت ) درست کنه ، بلافاصله باید برم خدمت ؟ یا غیبت میخورم ؟ لطفا راهنماییم کنید که الان چه اتفاقی افتاده یکم سردرگم شدم . سپاس از شما .

    1. سلام وقتتون بخیر نظام وظیفه بایدبرین که براتون توسایت سخاثبت کننداگرانصراف اولتون باش ازتاریخی که ثبت شده است یکسال فرجه دارین یاتحصیل برین یاسربازی امااگه باردومتون یااخراج از دانشگاه باش یکسال فقط فرصت دارین بر ای سربازی وتکلیف نظام وظیفه حالایااعزام به خدمت یا معافیت برای مراحل وشرایطش میتوانیدبامرکزمشاوره آویژه تماس بگیرید وجویاشویدوراهنماییتون میکنیم

  16. سلام وقت بخیر من دوترم زبان خوندم دانشگاه پیام نور و دوترم هم مرخصی که فعلا درخواست مرخصی هم ثبت نکردم والان میخوام انصراف بدم هزینه انصراف تقریبا چقدر میشه شهریه ثابتم ۳۰۰ تومن بود و۶ ترمم باقی مانده

    1. سلام. شما باید مبلغ 1.5 برابر هزینه شهریه ثابت خود را برای انصراف پرداخت کنید و مادامی که هزینه را پرداخت نکرده باشید، نمیتوانید کارهای انصراف را پیش ببرید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید