حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ قطعی است یا نه؟ (آخرین اخبار)

حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ قطعی است یا نه؟ (آخرین اخبار)

شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب اسلامی قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۰، مصوباتی را به مجلس ارائه کرده است.

پس از ارزیابی‌ها و اخبار گوناگون درباره تصویب این مصوبات، رئیس سازمان سنجش اعلام کرد؛ تغییرات پیشنهادی شورای انقلاب فرهنگی کشور برای کنکور ۱۴۰۱ قابلیت اجرا نداشت؛ اما برای کنکور ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد. یکی از این مصوبات، حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ است.

از شما دعوت می شود در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به بررسی پاسخ این سوال بپردازیم؛ حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ قطعی است یا نه؟

حذف دروس عمومی از کنکور 1402

کنکوری که در سال ۱۴۰۲ برگزار می شود، بدون سوالات عمومی است؛ تمامی سوالات کنکور از میان دروس تخصصی رشته های تحصیلی طرح خواهد شد.

این سوالات از میان دروس تخصصی ۳ سال آخر تحصیلی است که وزارت آموزش و پرورش از میان کتاب های درسی آنها را انتخاب می کند.

بدیهی است که دروس تخصصی در کسب رتبه بالاتر تاثیر بسیاری دارند؛ لذا با توجه به این مساله اهمیت دروس تخصصی هر گروه بیشتر خواهد شد. مثلا دانش آموزان رشته تجربی برای موفقیت در کنکور و قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود، باید تسلط بیشتری بر روی دروس تخصصی مانند زیست، ریاضی و شیمی داشته باشند.

با حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲، امتیاز و تاثیر سوابق تحصیلی داوطلبان بر نتیجه کنکور آنها بسیار بالا می رود.

حذف دروس عمومی از کنکور

دلیل حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲

شورای عالی انقلاب فرهنگی بر این اعتقاد است که بیشترین نا عدالتی در کنکور در حال اجرا است. امتحان کنکور باید از کتاب های درسی باشد؛ اما متاسفانه از دانش‌آموزان فراتر از کتاب های درسی، آزمون گرفته می‌شود.

با این روش افرادی که در کلاس های کنکور شرکت می‌کنند، شانس بیشتری برای برنده شدن در کنکور دارند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که کنکور کنونی نیازمند مهارت بالایی است؛ یعنی افرادی قبول می‌شوند که تست زنی بسیار خوبی داشته باشند.

مهارت تست‌زنی مستلزم شرکت در کلاس ها و صرف هزینه بالا است؛ اما سوالات در امتحانات نهایی پایه دوازدهم تشریحی بوده که در آن اهداف آموزشی آموزش و پرورش و مطالب درس داده شده به افراد سنجیده می‌شود.

کاهش اهمیت کنکور با حذف دروس عمومی تا 40 درصد

کنکور قابل حذف شدن نیست؛ زیرا متقاضیان بسیاری دارد و بیش از یک میلیون نفر برای ۸۰ هزار صندلی دانشگاه های دولتی و دانشگاه های خوب آزاد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در طرح شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث ساماندهی این امتحان، اهمیت کنکور به ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

با اجرایی شدن این طرح، بخش قابل توجهی از مافیاهای کنکور حذف می‌شوند و سوالات آموزش و پرورش و کنکور به سمت استاندارد شدن پیش می‌رود.

کاهش اهمیت کنکور با حذف دروس عمومی تا 40 درصد

چگونه برای کنکور ۱۴۰۲ درس بخوانیم؟

دانش آموزان و داوطلبان کنکور با توجه به حذف دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۲، برای به دست آوردن رتبه خوب و قبولی در رشته مورد نظر خود باید به شیوه جدید درس بخوانند.

دانش آموزان با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور به یادگیری مفهومی دروس اختصاصی و تکنیک‌هایی برای زدن تست در کمترین زمان ممکن، نیاز دارند.

تاثیر منابع اختصاصی در کنکور ۱۴۰۲

دروس اختصاصی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی سرنوشت ساز است.

زمانی دانش‌آموزان می‌توانند درصد بالایی در دروس اختصاصی کسب کنند و رتبه دلخواه خود را به دست آورند، که دروس اختصاصی خود را مطالعه کنند.

دانش آموزان مناطق محروم نگران تغییرات کنکور ۱۴۰۲ نباشند!

داوطلبان مناطق محروم و روستاها در آزمون سال های گذشته توانستند رتبه های بسیار خوبی در کنکور کسب کنند. دانش‌آموزان نباید تنها به دلیل زندگی در مناطق محروم نگرانی در این زمینه داشته باشند.

فراگرفتن مطالب تخصصی در برخی موارد نیاز به شرکت در کلاس‌های تقویتی یا بازآموزی دارد که دانش آموزان مناطق محروم از این امتیاز محروم هستند.

قانونگذار برای اجرای عدالت در کنکور، سهمیه مناطق یک و دو و سه را در نظر گرفته است.

دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند از طریق دسترسی به سایت ها و منابع آموزشی رایگانی که در فضای مجازی وجود دارد، توان علمی و تحصیلی خود را افزایش دهند.

دانش آموزان مناطق محروم نگران تغییرات کنکور ۱۴۰۲ نباشند!

حذف دروس عمومی از کنکور 1402 چه مزایا و معایبی دارد؟

داوطلبان با شنیدن حذف دروس عمومی از کنکور 1402 دچار سردرگمی‌هایی شده‌اند. حذف دروس عمومی یک سری مزایا و معایبی را به دنبال دارد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مزیت های حذف شدن دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲

اگر دروس عمومی در کنکور ۱۴۰۲ حذف شود؛ تمام وقت دانش آموزان صرف پاسخ‌دهی به سوالات دروس تخصصی می‌شود.

داوطلبان می‌توانند از همان ابتدا، بدون فوت وقت، خستگی و با انرژی بالا سوالات تخصصی را پاسخ ‌دهند.

معایب حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲

متاسفانه تقلب در امتحانات نهایی نسبت به کنکور زیاد است. پاسخ برگه نهایی به صورت الکترونیکی بررسی نمی‌شود و پاسخ سوالات به وسیله معلمان آموزش و پرورش تصحیح می‌شود، که امکان سلیقه ای تصحیح کردن معلمان وجود دارد.

علاوه بر این عیب دیگری که به این طرح وارد شده و به ضرر دانش‌آموزان تمام می‌شود، این است که تعداد زیادی از دانش‌آموزان هستند که معدل بالای ۱۹ دارند و طبق آمار منتشر شده از سمت آموزش و پرورش در سال 1400 تعداد دانش آموزان معدل بالا و رشته‌های پرخواهان با یکدیگر برابر است.

بنابراین داشتن معدل ۱۹ ریسک بزرگی دارد؛ در این روش حتی مافیای سوالات امتحان نهایی قدرت بیشتری در فروش دارند.

حذف دروس عمومی از کنکور 1402 چه مزایا و معایبی دارد؟

نمره کل، ملاک پذیرش کنکور 1402 خواهد بود!

داوطلبان باید خود را برای کنکور ۱۴۰۲ که دروس عمومی حذف خواهد شد و به سوابق تحصیلی و معدل منتقل می‌شود، آماده کنند. هر داوطلب کنکور در سال می‌تواند در دو نوبت در آزمون تخصصی که تا دو سال اعتبار دارد، شرکت کند.

نمره آزمون هر داوطلب با نمره سوابق تحصیلی وی ترکیب شده و نمره کل که ملاک پذیرش است به دست می‌آید. نمره کنکور داوطلبان تحت تأثیر سوابق تحصیلی بالا یا پایین می‌رود؛ بدان معنا که اگر سوابق تحصیلی خوب باشد با نمره کنکور تجمیع شده و اثر قطعی دارد و بالا می‌رود؛ ولی اگر سوابق تحصیلی خوب نباشد، نمره کل پایین می‌آید. افراد باید هر دو جنبه را در نظر داشته باشند.

در واقع سوابق تحصیلی و نمره آزمون است که نمره کل کنکور را می‌سازد. نمره کل می‌تواند با تأثیر بالا شانس قبولی داوطلب را بیشتر کند و یا با تأثیر منفی، شانس قبولی را کاهش دهد. متقاضیان باید هم به سوابق تحصیلی و هم به نمره آزمون توجه داشته باشند.

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را از اخبار و شرایط حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ و تاثیرات آن آگاه سازیم. چنانچه در این زمینه سوال یا ابهامی دارید و یا اینکه نیاز به دریافت مشاوره تخصصی تحصیلی، مشاوره کنکور، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و… احتیاج داشتید، با کارشناسان مجرب مجموعه آویژه تماس حاصل فرمایید تا شما را بطور تخصصی راهنمایی نمایند.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتآیا حذف دروس عمومی در کنکور 1402 قطعی است؟

بله؛ طبق مصوبات شورای عالی انقلاب اسلامی این قانون در کنکور 1402 اجرایی می‌شود.

سوال علامتملاک پذیرش داوطلبان در کنکور 1402 چیست؟

نمره آزمون و سوابق تحصیلی نمره کل کنکور افراد را مشخص می‌کند.

سوال علامتخواندن چه دروسی برای کنکور 1402 الزامی است؟

خواندن دروس تخصصی هر یک از رشته ها برای داوطلبان سرنوشت ساز خواهد بود.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ قطعی است یا نه؟ (آخرین اخبار)

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 83 نظر:
    1. سلام جزایری هستم.بله درس های عمومی از کنکور حذف شده است ولی برای آزمون نهایی باید دروس عمومی دوازدهم را آمادگی داشته باشید

  1. سلام ای کاش مثل دهم فقط دوتا کتاب نهایی میشدبخداانمیتونیم
    تاریخ تجربی۲۶۵تاصفحه است خودمعلم سرکلاس گفت وقت نمیکنیم همشوو درس بدیم واسه نوبت اول و دومم خودم از کتاب براتون خذف میکنم ک بتونید بخونید وفشار روتون نباشه خیلی خوشحال شدم
    معلم انسان ومحیط زیستم گفت درستون رو نمیخواد زیاد جدی بگیرید خودم نوبت اول و نوبت دوم رو بهتون سوال میدم شما تمرکزتون رو بزارید روی درسای تخصصی
    اگ نهایی نمیشدن عالییییییی بود چون هر معلمی درهر مدرسه توی یه منطقه ای طریقه درس دادن معلمش فرق داره وشاید یه نکاتیو بهشون اشاره نکنن بعدهمونابیان توامتحان نهایی
    الان گفتن همشون نهایی شدن بخدا حالم گرفته شد ماهم آدمیم اگ ی معلم بخواد به ماآسون بگیره هم نمیشه
    لطفاشرط نهایی بودن همع درسا رو بردارید نمیکشیم بخدا🥺😭

  2. سلام لطفاا دوباره دروس عمومی رو نیارید توی کنکور به چنددلیل
    ۱-هزینه کتاب تست وکلاس تست بالاست وخیلیانمیتونن هم واسه ی تخصصیاهم عمومیا کتاب تست بخرن وبه کلاس برن
    ۲-ما برای کنکور دادن باید همه ی کتاب هارو بخونیم واگه قرارباشه عمومیاهم باشن باید روی عمومیاهم وقت بذاریم وخیلیا وقت کافی برای این کار پیدانمیکنن
    ۳-اینکه واسه دروس شرط معدل مهمه خیلی عالیه به نظرم چون خیلیاتوی طول سال تلاش کردن ومعدل بالایی گرفتن وحقشون ضایع نمیشه
    ۴-ازاونجایی که قرار بوده فقط دروس تخصصی توی کنکور باشن ما به عنوان دانش اموز یازدهمی تسلط زیادی روی دروس عمومی دهم نداریم چون درطول سال وتابستون وقتمونو گذاشتیم روی دروس تخصصی واگه قرار باشه عمومیاهم بیان دوباره بایدکتابای سال دهم رو ازاول بخونیم
    ۵-مابه عنوان یه دانش اموز رشته تجربی نباید واسه ی کنکور وقتمونو بزاریم روی درسایی مثل عربی دینی فارسی و…که جزو دروس عمومی ان
    لطفا برتصمیمتون پابرجایی داشته باشید ودوباره عمومیارو به کنکور نیارید

  3. امکان داره این طرح لغو بشه و درس های عمومی دوباره در کنکور بیاد

    1. سلام – بله هراحتمالی وجود دارد ولی فعلا اطلاعیه ای اعلام نکردند.

  4. سلام ببخشید دروس عمومی برای کنکور دی ماه ۱۴۰۲ حذف شده یا نه

  5. بعضی ها فکر می‌کنند اگر دروس عمومی از کنکور حذف شود سریع و راحت به دانشگاه خواهند رفت!!! آخه بچه ی گیج. فقط برای تو حذف نمیشه که.
    برای اون 1 میلیون شرکت کننده دیگه هم همین شرایط هستش خلاصه اینکه هیچ فرقی به حالت نداره….

    1. خب حجم درسا کمتر میشه و اونوقت در حد خودمون تلاشمونو میکنیم
      و اگر قرار باشه نتیجشم میبینیم

  6. سلام وقت بخیر ببخشید رشته ی فنی و حرفه ای کامپیوتر دروس عمومی واقعا حذف شده؟

  7. سلام وقت بخیر ببخشید رشته ی فنی و حرفه ای کامپیوتر دروس عمومی واقعا حذف شده یا نه ؟

  8. برگزداندن عمومی ها چه کاریه ما چرا انقدر دانش اموزان را سردگم میکنید الان. باید دهم و یازدهم و باتست بزنیم خیلی هقب می اوفتیم

  9. سلام وقت بخیر من دیپلم نظام قدیم سال ۹۷ دارم سوابق تحصیلی برای من چطور محاسبه می شود؟ من می توانم در کنکور شرکت کنم؟

    1. سلام معدل کل همان دیپلم شما برسی میشود.میتوانید در ازمون ترمیم معدل اموزش و پرورش شرکت کنید

  10. سلام ..ببخشید با این حال که دروس عمومی حذف شده و سوابق رو تاثیر میدن…
    سوابق تحصیلی کل ۳سال رو تاثیرر میدن یا نه تنها سال آخر

  11. سلام درس عمومی از رشته کامپوتر فنی حرفه ای حذف شده و تاثیر معدل بر کنکور ۴۰٪یا۸۰٪است؟

  12. با سلام و درود ،دروس عمومی برای کنکور های بعدی مثل 1403 هم حذف شده است یا فعلا فقط 1402؟

  13. سلام وقت بخیر
    به نظر من درس های عمومی باشن خیلی بهتر از اینه ک گذاشتنش بر حسب معدل
    چون من الان خودمو مثال میزنم ما امسال شرایطش نداشتیم بریم داخل یه شهری زندگی کنیم برای همین من چون روستایی بودم مجبور شدم برم خوابگاه و اصلا نمیتونم با شرایط خوابگاه کنار بیام قطعآ خیلی هم افت تحصیلی داشتم اگه بر حسب معدل باشه منی ک این همه واسه کنکور میخام تلاش کنم بیهوده است
    اما اگه بر حسب معدل نباشه من یسال خونمو با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه ای میخونم و تلاشمو میکنم واسه کنکور ک بهترین جا و بهترین رشته اسمم بیاد

  14. اصلا این چیه که اینا میگن اصلا نمیشه بدون عمومی باشه اونجوری خیلی بی کیفیته کنکور

  15. سلام وقت بخیر
    تأثیر معدل در رشته شبکه و نرم افزار چقدر است ؟ آیا فقط معدل دوازدهم مهمه است یا هر سه سال

  16. سلام شنیدم قرار دوباره کتابای عمومی توی کنکور باشع
    راسته؟

  17. منظور از نمره کل یعنی چی ؟ یعنی نمره سه سال تحصیلی دهم یازدهم دوازدهم یا فقط نمره دوازدهم که نهایی باید ازمون بدیم؟

  18. سلام خسته نباشید
    به تازگی شایعه شده که دروس عمومی به کنکور برگردانده شده اند
    چقدر این خبر صحت داره؟
    منبع مناسبی برای دریافت اخبار میتونید معرفی کنید؟

  19. سلام
    درست هست که میگن برا سال ۱۴۰۳ به بعد دوباره عمومی میاد به کنکور
    آخه الان ما سر در گم هستیم مثلا کلاس زبان ادامه بدیم یا نه

  20. انگار من خوندم نوشته بود که از تیر ماه درسای عمومی دوباره برمیگرده و برای کنکور 1403 به بعد دروس عمومی هم هست. این درسته یا نه؟

  21. با سلام من امسال 12 حسابداری فنی حرفه ای هستم و کنکور دارم ایا امسال کنکور 1402 یعمی درس هایه عمومی حذف می‌شود و تخصصی فقط می اید

    1. سلام وقت بخیر
      یکی از تغییرات کنکور 1402حذف دروس عمومی از کنکور می باشد

  22. سلام خسته نیاشید
    درکنکور رشته های فنی حرفه ای هم دروس عمومی حذف شده؟ یا نه؟

    1. سلام وقتتون بخیر برای کنکور هنر دروس عمومی حذف شده است.

  23. سلام وقت بخیر برای کنکور تیر زبان تخصصی هم عمومی ها حذف میشن؟

  24. سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم کنکور تجربی دی دقیقا چه کتاب هایی حذف میشوند
    تشکر

  25. سلام و عرض ادب
    ممنون بابت توضیحاتتون
    آیا عمومی‌های کنکور ارشد هم حذف شده است؟

    1. سلام
      کنکور ارشد کلا درس عمومی اراعه نمیشود

  26. سلام ببخشید من رشته ام فنی حرفه ای هست پایه یازدهم میخواستم بپرسم که حذف درس های عمومی حتمی هست؟
    چون میخواستم برنامه ریزی کنم برای کنکور

  27. سلام خسته نباشین.
    کتاب های تخصصی رشته شبکه کدون ها میشن؟!
    کتاب الزامات هم شامل درسای حذف شدس؟!

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  28. سلام یک سوال داشتم .. میخواستم بپرسم که برای کنکور سراسری انسانی ۱۴۰۳ کدام یک از کتاب های عمومی حذف میشه ؟ زبان؟ ادبیات؟ دینی ؟ عربی؟ یا همه ویا هیچ کدام ؟

    1. سلام وقت بخیر
      یکی از تغییرات کنکور ۱۴۰۲ حذف تمام دروس عمومی است.

      1. یعنی چی . کسی ک میخواد برای کنکور بخونه باید از سال دهم بخونه.
        حالا ما الان بشینیم فقد تخصصیارو تست بزنیم و….
        یهو سال بعد این طرح لغو بشه چی؟ یه برنامه ریزی دقیق و درست هم ندارن😒

  29. سلام دروس عمومی در کنکورتجربی دی ماه ۱۴۰۱ نیز حذف است؟

  30. سلام خسته نباشید
    آیا در کنکور های دور مثلاً کنکور ۱۴۰۵ هم دروس عمومی حذف خواهد شد و فقط از دروس اختصاصی هر رشته در کنکور سوال طرح خواهد شد؟

  31. ایا دروس عمومی در کنکور دی ماه ۱۴۰۱ هم حذف میشوند و برای کنکور زبان هم دروس عمومی حذف خواهد شد؟

  32. سلام وقت بخیر..من میخواهم در کنکور دی ماه شرکت کنم آیا دروس عمومی حذف شده‌اند یا باید آنها را هم مطالعه کنم ؟

    1. سلام نوشته شده از سال ۱۴۰۲درس های عمومی حذف هست، پس دی ماه که برسه هنوز سال ۱۴۰۱ تموم نشده😊💛

    2. سلام نوشته شده از سال ۱۴۰۲درس های عمومی حذف هست، پس دی ماه که برسه هنوز سال ۱۴۰۱ تموم نشده😊💛

  33. سلام وقتتون بخیر.
    آیا دروس عمومی از کنکور اختصاصی زبان هم حذف خواهد شد؟

  34. حذف دروس عمومی برای کنکور ۱۴۰۲ برای تمامی رشته ها هست؟
    در کنکور حسابداری فقط درس های تخصصی میاد؟

    1. سلام وقت بخیر جز تغییرت کنکور 1402 از سمت سازمان سنجش حذف دروس عمومی است.

  35. سلام من دیپلم فنی نظام جدیددارم ومیخام کنکور انسانی شرکت کنم سوابق برای من چطور لحاظ میشع

    1. سلام وقت بخیر
      تاثیر سوابق 40 درصد قطعی به علاوه معدل دیپلم شما لحاظ خواهد شد.

  36. سلام من دیپلم فنی نظام جدید دارم ومیخام کنکور انسانی شرکت کنم سوابق برای من چطور لحاظ میشه

    1. سلام وقت بخیر
      تاثیر سوابق 40 درصد قطعی به علاوه معدل دیپلم شما لحاظ خواهد شد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید