رشته برنامه نویسی و درآمد این رشته

رشته برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از محبوب ترین رشته ها و مشاغل در قرن 21 است. این حرفه نوظهور خیلی سریع جای خودش را در دنیای مشاغل باز کرد؛ به طوری که امروزه، برنامه نویسی جزو پردرآمدترین کارها به حساب می آید.

قرن امروز، قرن کامپیوتر است. انسان در قرن 21 از کامپیوترها برای افزایش بهره وری و آسایش کمک گرفته است. به طوری که در سال های اخیر، بدون وجود کامپیوتر زندگی تقریبا غیرممکن است. بدیهی است که این وابستگی هر سال بیشتر می شود. در واقع به لطف کدهای یک برنامه نویس، سیستم های کامپیوتری در کارها به ما کمک می کنند و روز به روز به آسایشمان می افزایند.

حال بهتر درک می کنید، در دنیایی که تا این حد به سیستم های کامپیوتری وابسته است، چرا آنقدر تقاضا برای شغل برنامه نویسی وجود دارد.

پیش بینی می شود این میزان تقاضا همچنان تا چندین سال بعد روند صعودی داشته باشد؛ در واقع جهان امروز تا چندین سال آینده همچنان از کمبود نیروی برنامه نویس رنج می برد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره رشته برنامه نویسی با شما صحبت کنیم و راه و روش رسیدن به این شغل پردرآمد را نشانتان دهیم. از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب جذاب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

رشته برنامه نویسی چیست؟

در برنامه نویسی، نیازهای یک سیستم را آنالیز می شود و با در نظر گرفتن آن برنامه ای طراحی می شود، که این نیازها را برآورده سازد. پس از پیاده سازی محصول نرم افزاری، مراحل تست و پشتیبانی انجام می شود.

برنامه نویسان کار طراحی و کد نویسی نرم افزارهای مختلف را بر عهده دارند.

برنامه حسابداری، برنامه های تحت وب بانک ها و بیمه ها، برنامه هایی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی برای نوبت دهی بیماران و ارائه خدمات استفاده می شود و هزاران برنامه ای که خدمات مختلف را با آن انجام می دهیم، بدست برنامه نویسان ساخته شده است.

همچنین برنامه نویسان کار طراحی سایت ها و اپلیکیشن ها را نیز انجام می دهند. در واقع برنامه نویسی پردرآمدترین بخش تحصیلات کامپیوتر است.

رشته برنامه نویسی در دبیرستان

یکی از سوالات متداولی که از مشاوران ما در آویژه می پرسند، این است که آیا رشته برنامه نویسی در دبیرستان وجود دارد؟! پاسخ به این سوال منفی است.

اگر می خواهید از طریق تحصیل در دبیرستان وارد شاخه برنامه نویسی شوید، باید در رشته ریاضی فیزیک تحصیل کنید. فارغ التحصیلان رشته ریاضی فیزیک، می توانند با انتخاب رشته کامپیوتر شاخه نرم افزار یا آی تی، وارد شغل برنامه نویسی شوند.

سوال دیگری که معمولا برای افراد پیش می آید، این است که «تحصیل در دبیرستان برای برنامه نویس شدن بهتر است یا هنرستان؟»؛ در بخش بعدی به این سوال پاسخ می دهیم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رشته برنامه نویسی در هنرستان

در بخش قبل گفتیم که شما با تحصیل در رشته ریاضی فیزیک، می توانید در دانشگاه وارد رشته کامپیوتر شوید. همه ما می دانیم که رشته ریاضی فیزیک بسیار عمومی و سنگین است و بخش خیلی کوچکی از آن به مباحث کامپیوتر اختصاص داده می شود.

پس اگر سوال شما این است که شاید فردی بخواهد از همان ابتدای نوجوانی به صورت حرفه ای، فقط در شاخه برنامه نویسی متمرکز شود؛ راه حل چیست؟ مشاوران ما در آویژه معمولا به این افراد توصیه می کنند که به جای تحصیل در رشته سنگین و عمومی ریاضی فیزیک، در رشته کامپیوتر هنرستان درس بخوانند.

پونزاین کار فواید زیر را برای افراد دارد، که برخی از آنها عبارتند از:

حجم دروس رشته کامپیوتر در هنرستان، بسیار کمتر از رشته ریاضی فیزیک است.

در این رشته به صورت تخصصی به مباحث مرتبط با کامپیوتر پرداخته می شود و از دروس متفرقه دوری می شود.

در صورت تحصیل در رشته کامپیوتر هنرستان، از همان ابتدا طعم برنامه نویسی را می چشید و از آن لذت می برید. با زبان های برنامه نویسی خیلی مقدماتی شروع به کار می کنید و انگیزه و اشتیاقتان چندین برابر می شود.

افرادی که از رشته کامپیوتر هنرستان وارد رشته برنامه نویسی می شوند، معمولا پایه قوی تری نسبت به بقیه افراد دارند.

به این مورد توجه نمایید با وجود تمام حسن هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تحصیل در رشته ریاضی فیزیک همچنان هم فواید و مزایای خاص خودش را دارد.

پونزبه عنوان مثال، می توان به مزایای تحصیل در رشته کامپیوتر از طریق رشته ریاضی فیزیک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مهم ترین مباحثی که باید در برنامه نویسی بلد باشید، الگوریتم است. معمولا افرادی که از رشته ریاضی فیزیک وارد دانشگاه می شوند، الگوریتم را سریع تر یاد می گیرند؛ زیرا در دبیرستان برایشان تا حدودی تدریس شده است.

بعضی از قسمت های برنامه نویسی، نیاز به ریاضیات پیشرفته دارد. افرادی که از رشته ریاضی فیزیک وارد رشته برنامه نویسی در دانشگاه می شوند، معمولا ریاضی را بهتر و سریع تر یاد می گیرند و به شیوه ای موثرتر آن را در پروژه هایشان پیاده می کنند.

تمام این صحبت ها را کردیم تا شما بتوانید راحت تر راه خود را انتخاب کنید. بدیهی است که عوامل بسیار زیاد دیگری نیز در انتخاب های شما دخیل هستند و نیاز است که به صورت تخصصی مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرند. شما می توانید برای تجربه یک انتخاب رشته درست، با مشاوران ما در مرکز مشاوران آویژه تماس بگیرید.

برنامه نویسی در هنرستان

رشته برنامه نویسی، در کدام رشته دانشگاهی ارائه می شود؟

یکی از موارد خیلی جالب در سیستم دانشگاهی ما این است که در هنگام انتخاب رشته، رشته ای به نام برنامه نویسی در آن وجود ندارد. لازم است بدانید که ما رشته ای تحت عنوان برنامه نویسی در دانشگاه نداریم!

پس راه حل چیست؟ دروس برنامه نویسی در رشته مهندسی کامپیوتر – گرایش نرم افزار و رشته آی تی (مهندسی فناوری اطلاعات) ارائه می شود. یعنی برای این که بتوانید در دانشگاه به صورت آکادمیک برنامه نویسی را دنبال کنید، باید در یکی از دو رشته ذکر شده تحصیل کنید.

ناگفته نماند که در چند سال اخیر، دانشگاه علمی کاربردی رشته ای تحت عنوان برنامه نویسی تحت وب ارائه کرده است. اگر می خواهید در شاخه وب برنامه نویسی کنید، این بهترین انتخاب برای شماست؛ اما باید بدانید که با تحصیل در این رشته، نمی توانید با زبان های برنامه نویسی دیگر کار کنید.

برنامه نویسی در دبیرستان

بازار کار برنامه نویسی

برنامه نویسان می توانند به طیف وسیعی از افراد خدمت رسانی کنند. بسیاری از مشاغل به برنامه نویسی و پشتیبانی از سیستم های نرم افزاری نیاز دارند؛ بنابراین امروزه شاهد افزایش فرصت های شغلی برای متخصصان این رشته هستیم. به طوری که به گفته یکی از سایت های استخدامی، از هر 10 آگهی استخدام یکی مربوط به استخدام برنامه نویس (developer) است.

پیش بینی می شود در سال های آینده نیز با کمبود برنامه نویس کاربلد در زمینه ساخت نرم افزار های گوناگون مواجه شویم.

این برای عاشقان برنامه نویسی خبری مسرت بخش است؛ چرا که با تکمیل آموزش و پیدا کردن بازار کار متناسب، می توانند در زمینه شغلی بسیار موفق شوند.

درآمد رشته برنامه نویسی

درآمد برنامه نویسی در سال 2021 به صورت میانگین، سالانه بین 84000 تا 11000 هزار دلار را شامل می شود. این میزان درآمد برای کشورهای دیگر است و متاسفانه در ایران، آمار دقیق و شفافی از درآمد برنامه نویسان نداریم.

به غیر از آن، هر شاخه برنامه نویسی درآمد مختص به خود دارد و معمولا نمی توان برای همه یک نسخه را پیچید. اما در کل نگران درآمد این رشته نباشید؛ زیرا تحقیقات ما نشان داده است که برنامه نویسان چندین برابر حقوق مصوب قانون کار، دستمزد می گیرند.

در واقع اگر قانون کار ایران را 2 میلیون تومان در ماه فرض کنیم؛ برنامه نویسان درآمدی بالغ بر 6 تا 30 میلیون تومان در ماه دارند.

درآمد رشته برنامه نویسی

مسیر شغلی برنامه نویس شدن

برای برنامه نویس شدن، از دو طریق می توانید اقدام کنید؛ به صورت سنتی و دانشگاهی که در ادامه هر وی این روش ها را توضیح می دهیم.

1- مسیر شغلی برنامه نویسان به صورت سنتی

برای برنامه نویس شدن حتما نیازی به تحصیلات آکادمیک نیست. افرادی که در رشته های غیرمرتبط نیز تحصیل کرده اند، می توانند با شرکت در کلاس های برنامه نویسی و یا به صورت خودآموز و با منابع موجود در اینترنت و یا کلاس های آنلاین برنامه نویسی را یاد بگیرند.

یک راه دیگر آموزش برنامه نویسی نیز شرکت در بوت کمپ های برنامه نویسی است، که راه و روش های نوینی در یادگیری برنامه نویسی دارند. این روش زمان و هزینه کمتری نسبت به حالت دانشگاهی دارد. ممکن است مدرک معتبری در خودآموزی نداشته باشید؛ اما اگر تجربه کاری زیادی داشته باشید، این مسئله قابل حل است.

2- مسیر برنامه نویس شدن از طریق دانشگاه

افراد با تحصیل در این رشته مهندسی کامپیوتر، می توانند دیدگاه درستی در مورد برنامه نویسی بدست آورند؛ این به خصوص در مورد گرایش نرم افزار صدق می کند.

دوره کارشناسی کامپیوتر 4 سال طول می کشد و دانشجویان در طی این مدت زبان های مختلف برنامه نویسی و اجرای برنامه و الگوریتم های مختلف برنامه نویسی و… را مطالعه می کنند. با فراگیری دانش های پایه ای کامپیوتر، می تواند دیدگاه برنامه نویس را داشته باشد و همزمان از دانش و تجربه اساتید خود استفاده کند که این امتیاز ویژه ای به شمار می رود.

مزیت دیگر تحصیل در رشته کامپیوتر، آن است که برای استخدام شدن نیز مدرک مرتبط دارد. برای برخی از ارگان ها برای استخدام مدرک تحصیلی مهم است و تحصیل در این رشته می تواند برای شما امتیاز ویژه ای داشته باشد. همچنین شما امکان استخدام در شرکت های بزرگتر و یا امتحانات استخدامی را نیز خواهید داشت.

فراموش نکنید فردی که می خواهد برنامه نویسی را به عنوان شغل آینده انتخاب کنند، تنها با اتکا به دروس دانشگاه، نمی تواند برنامه نویس خوبی شوند؛ مطالعه و تمرین حرف اول را در این شغل می زند.

مسیر شغلی برنامه نویس شدن

یک توصیه مهم

برنامه نویسی، مدام در حال به‌روزرسانی است و دنبال کردن آن به صورت آکادمیک در دانشگاه ها، راه زیاد درستی نیست. برای آن که برنامه نویس موفقی شوید، می توانید از منابع رایگان در اینترنت و کلاس های مجازی و حضوری آموزشگاه ها استفاده کنید.

به خاطر بسپارید چه از طریق دانشگاه و چه به صورت غیر آکادمیک وارد برنامه نویسی شوید، شرط موفق شدن یادگیری و تمرین زیاد است؛ چرا که برنامه نویسی ساده نیست، برنامه نویس شدن نیاز به تمرین زیادی دارد! تجربه، استمرار و تمرین مداوم مهم ترین راز موفقیت در این حرفه است.

همچنین دانش زبان انگلیسی از خود برنامه نویسی، برای این شغل واجب تر است!

اگر در مورد برنامه نویسی و مسیر شغلی و بازار کار آن سوالاتی دارید، می توانید از مشاوران آویژه کمک بگیرید. شما با مشورت با این کارشناسان باتجربه، می توانید سریعتر راه خود را پیدا کنید و به موفقیت برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل برنامه نویسی، می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوران آویژه تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره تخصصی تحصیلی این مرکز بهره ببرید. مرکز مشاوره آویژه 7 روز هفته (حتی در روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 12 شب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتاز مهمترین توانایی ها برای شغل برنامه نویسی کدامند؟

علاقمندی به برنامه نویسی شرط اول است. پس از آن مهارت حل مسئله و دانش برنامه نویسی مهم است. صبور بودن برای رفع ایرادات و اجرایی کردن برنامه نوشته شده در کنار یادگیری مستمر و تمرین بالا برای این شغل حیاتی است.

سوال علامتدر کدام رشته های دانشگاهی به برنامه نویسی پرداخته می شود؟

رشته مهندسی کامپیوتر (خصوصا گرایش نرم افزار) و فناوری اطلاعات. در گرایش سخت افزار نیز واحدهای برنامه نویسی برای قطعات سخت افزاری وجود دارد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

رشته برنامه نویسی و درآمد این رشته

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 48 نظر:
  1. سلام خسته نباشید .
    من کلاس یازدهم هستم در رشته حسابداری و به شغل برنامه نویسی علاقه شدیدی دارم ومیخوام تغییر رشته بدم و الان هم امتحانات ترم اول هنرستان هست واگر از یازدهم تغییر رشته بدهم ودوازدهم برنامه نویسی را بخوانم به مشکل بر نمیخورم
    وبرای تغییر رشته باید چه اقداماتی کنم؟؟؟

    1. با سلام خیر اگر توانمند باشید به مشکل برنخواهید خورد با مدرسه هماهنگ بشید تا بتوانید امتحانات پایه دهم و یازدهم رشته برنامه نویسی رو بدهید

  2. سلام پسرم هشتم هست در آموزشگاه داره برنامه نویسی میخونی ومدرک بین المللی خواهد گرفت icdlهم گرفته آیا میتونه زودتر امتحان دانشگاه بده یا باید دبپلم بگیره از ریاضی فیزیکم کلا بدش میاد

    1. سلام جزایری هستم.برای ثبت نام دانشگاه اول باید مدرک دیپلم را بگیرند.

  3. سلام ببخشید من کلاس نهم هستم
    انتخاب رشته دارم به برنامه نویسی علاقه دارم
    از طریق هنرستان میشه رفت دانشگاه ؟

    1. سلام خدمت شما، منظور اینکه از طریق هنرستان میتوان رفت دانشگاه یعنی چی؟
      بله طبیعتا از رشته ای نظری یا فنی حرفه ای امکان ورود به دانشگاه را دارید. ولی باید دقیق بررسی شود که هدف شما چه دانشگاهی است؟

  4. سلام ببخشید برای برنامه نویسی میشه که خودت خارج از تحصیل اموزش ببینی و بعد کنکور بدی ؟
    از فنی هم میشه رفت دانشگاه ؟

    1. میتونید توی دوره های آزاد فنی حرفه ای شرکت کنید
      با هر دیپلمی می تونید شرکت کنید

  5. سلام خسته نباشید ببخشيد میخواستم بدونم که برا برنامه نویس شدن حداقل باید چند سال درس بخونیم؟ میتونیم تا اون موقع با مدرک لیسانس وارد یه شرکت شد؟ چون من الان دیپلم کامپیوتر دارم و میخوام برا دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم؟ به نظرتون دانشگاه علمی کاربردی برا برنامه نویسی خوبه یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام.بله میتوانید ثبت نام کنید.در صورت ارائه در دانشگاه آزاد مقطع کاردانی هم این رشته را میتوانید ثبت نام کنید.

  6. من رشتم تجربی بوده و دانشگاه میرم اما به شغل برنامه نویسی هم خیلی علاقه دارم میخواستم بدونم میشه با رشته های فنی حرفه ای مدرک معتبر گرفت و مشغول به کار شد؟ چون میدونید بیشتر مشتری سراغ کسی میاد که مدرک بالاتر داره

  7. سلام من کلاس نهمم میخوام برم رشته برنامه از هنرستان…باید صنعت برم یا خدمات؟

  8. سلام وقت بخیر
    من دیپلم انیمیشن و تولید محتوا کاردانش رو دارم ایا میتونم بدون کنکور در دانشگاه های ازاد برنامه نویسی رو بخونم؟

  9. برام جالب بود که برای اولین بار فامیلیمو اینجا دیدم
    و اینکه به رشته گرافیک و برنامه نویسی علاقه دارم ولی بینش موندم

    1. شک نکن برنامه نویسی جهان در حال پیشرفته منم دارم میرم
      موفق باشی

    2. سلام خسته نباشید. از طریق دیپلم تجربی هم میشه دانشگاه برنامه نویسی خوند؟!
      اگه نمیشه چطور به صورت آکادمیک برنامه نویسی بخونیم؟

      1. سلام وقت بخیر اگر پیش دانشگاهی داشته باشید بله میتونید.برای دوره های خصوصی اقدام فرمایید.

    3. سلام من 9هستم و میخوام انتخاب رشته کنم خواستم بدونم برای برنامه نویسی باید چه درس هایم خوب باشه و معدلم باید حدقل چند باشه لطفا کمکم کنید تا رشته ی خوبی رو بردارم

  10. سلام وقت بخیر.من لیسانس روانشناسی هستم و دبیرستان هم ریاضی خوندم.ولی الان میخوام برنامه نویسی یاد بگیرم چون هم علاقم زیاده و هم استعدادشو دارم به نظرتون از دانشگاه ادامه بدم یا از آموزشگاه؟کدومش بهتره واسع وارد شدن به بازار کار

  11. اسم من فرهاد غفارزاده است. من شهرک اندیشه تبریز هستم. من این دپیلم کامپیوتر را از سازمان فنی و حرفه ای شماره 1 تبریز گرفتم.

    1. سلام من علاقه زیادی به برنامه نویسی دارم ولی نمیدونم مهارت حل مسئله رو دارم یا نه به نظرتون میتونم برم رشته کامپیوتر هنرستان؟

  12. سلام با عرض خسته نباشید و ظهر شما هم بخیر. اسم من فرهاد غفارزاده است. من ساکن شهرک اندیشه تبریز هستم. من دپیلم کامپیوتر گرفتم.

  13. سلام ببخشید من رشته تولید کننده چند رسانه ای برداشتم از طریق این رشته در دانشگاه میشه برنامه نویسی خوند؟

  14. سلام ببخشید الان اگر من بخوام برنامه نویس بشم باید چند سال درس بخونم ۱۲۳

  15. سلام ببخشید الان اگر من بخوام برنامه نویس بشم باید چند سال درس بخونم

    1. سلام عالی بود من هنوز کلاس هفتم هستم و علاقم به شدت به این رشته بیشتر شد

  16. سلام من امسال کنکور دادم برای برنامه نویسی باید چه رشته ای رو انتخاب کنم مهندسی کامپیوتر؟؟؟؟

  17. سلام
    من دیپلم تجربی دارم و ۱۹ سالمه
    میتونم رشته برنامه نویسی رو در دانشگاه ازاد بخونم؟
    و اینک چ پیش نیاز هایی داره برای ورود ب دانشگاه

  18. سلام من ۱۱ عکاسی هستم فتوشاپ بلدم و توی کانپیوتر هم مهارت دارم برای برنامه نویس شدن باید چه رشته ای بزنم؟؟

  19. سلام من کلاس یازدهم رشته ریاضی فیزیک هستم و دارم درسمو میخونم ک بتونم برای کنکور رشته کامپیوتر قبول شم … میخواستم بدونم الان علاوه بر درس خوندنم شروع کنم به یاد گرفتن زبان های برنامه نویسی ؟ توی دانشگاه بدردم میخورن ؟ یا اینکه خود دانشگاه همه زبانا رو یاد میده و الان وقتمو طلف میکنم با این کار و بهتره ک تمرکزمو بذارم روی کنکور فقط ؟؟؟

      1. سلام من سلنا هستمپایه 10 من رشته برنامه نویسی رو داخل هنرستا برداشتم والان اویل ترم هستش می خواستم بدونم چطوری یک برنامه نویس بشم

  20. من دانش آموز سال دوازدهم رشته انسانی هستم چطور میتونم برنامه نویسی رو دردانشگاه بخونم؟

  21. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبی که دراختیار ماگذاشتید میخواستم بدونم که چند سال برا لیسانس برنامه نویسی باید بخونیم بعد سوال 2 اینه که آیا برنامه نویسی کنکور دارد؟….

    1. ۴سال
      دانشگاه با دانشگاه فرق میکنع..اگه بتونین جدای از دانشگاه، اموزشگاه معتبر هم برین خیلی عالیه

    1. سلام من می خوام رشته برنامه نویسی ,وبسایت سازی رو بخونم. نمرات ریاضی ام تقریبا چند باشه که این رشته رو انتخاب کنم?

      1. اگر منظورتان انتخاب رشته پایه نهم به دهم میباشد باید جمع ضرایب دروس کمتر از 30 و معدل سه پایه متوسطه اول کمتر از 14 نباشد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید