مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد, مشاوره کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد چند سالی است که جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس داوطلبان می توانند بدون شرکت در جلسه کنکور در شاخه های مهندسی، تجربی و انسانی اقدام به ثبت نام و تحصیل نمایند.

جذب داوطلب در این دانشگاه طی دو نیمسال مهر و بهمن انجام گرفته و متقاضیان دو مرتبه در سال از شانس پذیرش در رشته های مدنظر خود برخوردار هستند.

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه آزاد شامل تمامی گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان های خارجی شده و صرفا معدل کتبی دیپلم دانشجویان مدنظر قرار می گیرد.

اگر شما هم می خواهید امسال رشته دلخواهتان را در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402، دو مرتبه در سال انجام شده و در حال حاضر تاریخ دقیقی برای این موضوع از سوی معاونت آموزشی دانشگاه اعلام نشده است. بر حسب تجربه می توان پیشینی کرد که ثبت نام ترم مهر ۱۴۰۲، هفته اول مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا بیست مرداد ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است، متقاضیان شرکت در پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲، باید با اطلاع کامل از شرایط تحصیل و پذیرش در این دانشگاه، رشته های ارائه شده و ضوابط پذیرش در زمان مقرر نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه و انجام انتخاب رشته خود اقدام کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر
مقطعآغاز ثبت نام مهر سال گذشتهزمان آغاز ثبت نام مهر ۱۴۰۲
کاردانی پیوسته۲۶ تیر تا ۱۵ شهریوراعلام نشده
کاردانی ناپیوسته۱۴ مرداد تا تا ۱۵ شهریورمرداد ماه
کارشناسی پیوسته۱۴ مرداد تا تا ۱۵ شهریورمرداد ماه
کارشناسی ناپیوسته۹ تیر ماه تا ۱۵ شهریوراعلام نشده

آشنایی با فرایند ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

یکی از نکاتی که بایستی در مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور به آن اشاره کرد، فرایند کلی ثبت نام و مواردی مثل کد رشته ها و کد محل دانشگاه های بدون آزمون است.

با افزایش ظرفیت دانشگاه ها و کاهش متقاضیان، برخی گروه ها خصوصاً گروه ریاضی در چند سال اخیر، تعداد زیادی از کد رشته های گروه ریاضی بسیار بیشتر از تعداد پذیرفته شدگان شده است.

دانشگاه آزاد با استفاده از افزایش ظرفیت چنین کد رشته‌هایی، امکان تحصیل را برای همه‌ی داوطلبان کنکور فراهم نموده است. عمده این رشته ها را کد رشته های شناور تشکیل می‌دهند و همه افراد از گروه‌های مختلف ریاضی، تجربی، هنر، انسانی و زبان می‌توانند برای ثبت نام در آن‌ها اقدام کنند.

پونزچند نکته در رابطه با کد رشته و کد محل های دانشگاه های آزاد بدون کنکور وجود دارد:

محدودیت در کد رشته ها (یعنی در دانشگاه آزاد بدون کنکور همه ی رشته ها وجود ندارند.)

محدودیت در ظرفیت ها (با توجه به اینکه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به جاهای خالی باز می‌گردد، ظرفیت‌ها نیز محدود خواهند بود.)

متغیر بودن ظرفیت ها و کد‌ رشته ها (با توجه به اینکه اولویت با پر شدن ظرفیت های پر نشده دانشگاه است، ظرفیت های خالی برای کد رشته ها و حتی محل دانشگاه ها، بستگی به قبولی‌های آنها دارد.)

آشنایی با فرایند ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط کلی و زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

می‌توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را چیزی شبیه تکمیل ظرفیت سایر رشته ها دانست. لذا دانشگاه آزاد طی مهلت کوتاهی پس از اعلام نتایج و مشخص شدن ظرفیت پذیرفته شدگان، ظرفیت خود را برای ثبت نام بدون آزمون اعلام می‌کند.

در این وضعیت، داوطلبان واجد شرایط و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند برای آن کد رشته و محل ثبت نام کنند.

پونزبه نکات زیر توجه نمایید:

دانشگاه آزاد ظرفیت های خود را برای دو نیمسال مهر و بهمن اعلام می کند، لذا کسانی که به هر دلیل فرصت شرکت در آزمون یا ثبت نام بدون کنکور را نداشته‌اند، یک بار دیگر می توانند فرصت خود را برای قبولی در دانشگاه امتحان کنند.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در بهمن ماه به صورت حضوری انجام می ‌شود و در نتیجه اولویت با داوطلبان واجد شرایطی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.

درباره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور، مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401-1402 می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید تا شما را بطور کامل راهنمایی نمایند.

همان طور که گفته شد، معمولاً دانشگاه آزاد برای هر دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه اقدام به ثبت نام می‌کند. با این حال معمولاً نحوه ثبت نام در این دو نیمسال متفاوت است و ثبت نام بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد یا وزارت علوم انجام می‌گیرد.

ما در بخش سوم مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور، فرایند های معمول ثبت نام در سال های اخیر را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول، معمولاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

پونزبرای این منظور شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام نخست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، باید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید.

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام دوم ثبت نام در دانشگاه آزاد بر روی “خرید کارت اعتباری ثبت‌نام” کلیک کنید. (توجه داشته باشید بدون خرید کارت اعتباری و دریافت شناسه خرید نمی‌توانید مراحل بعدی را طی کنید).

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید کارت اعتباری مورد نظر را بر اساس تقاضای خود (مقطع کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب کنید.

دقت کنید که این گزینه را درست انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت مربوطه باید مبلغ مربوط به آن را پرداخت کنید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، به صفحه مربوط به پرداخت اینترنتی کارت اعتباری وارد می شوید و در این بخش است که باید اطلاعات مربوط به کارت بانکی را وارد کنید تا فرایند خرید تکمیل شود. پس از خرید کارت سامانه به شما یک شناسه پرداخت 8 رقمی و یک رمز عبور 6 رقمی عرضه می‌کند.

از شناسه و رمز برای شروع ثبت نام استفاده کنید. بر این اساس باید به صفحه اصلی سایت یعنی azmoon.org باز گردید و بر روی لینک ثبت نام دوره مربوطه (بر اساس کارتی که تهیه کرده‌اید) کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد, پرداخت هزینه ثبت نام

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، شما باید اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و شماره شناسنامه، کد مربوط به سهمیه ایثارگری، کد اتباع خارجی، معدل و … می‌شود. پس این اطلاعات را به درستی وارد کنید.

در این مرحله علاوه بر اطلاعات شخصی، باید عکس پرسنلی خود را نیز بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که حجم این عکس نباید بیشتر از ۷۰ کیلوبایت باشد. برای کم کردن حجم می‌توانید از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ یا حتی سایت هایی که کار کم کردن حجم را انجام می‌دهند، استفاده کنید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور تکمیل فرم اطلاعات فردی, مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد, پرداخت هزینه ثبت نام

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول (مهرماه)

در گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و پس از وارد کردن همه اطلاعات خود، وارد مرحله انتخاب کد رشته و کد محل می‌شوید. برای پیدا کردن رشته ها و محل رشته ها باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود کرده و کد محل و کد رشته های مربوطه را در محل مربوطه وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. برای این کار طبق عکس زیر عمل کنید.

برای هر کدام از کد رشته و کد محل‌ها، یک بار باید این کار را انجام دهید و پس از پایان یافتن انتخاب‌های خود، وارد مرحله بعد شوید.

در این مرحله یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که نشان می‌دهد فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد موفقیت آمیز بوده است. توجه داشته باشید حتما بعد از طی کردن همه مراحل بالا، جهت ذخیره اطلاعات خود، بر روی عبارت “تایید نهایی” کلیک نمایید. با این کار فرایند ثبت نام اینترنتی به پایان می‌رسد.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد, انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم (بهمن ماه)

طی سال های اخیر، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم به صورت حضوری بوده است.

یکی از نکات مهم در ثبت نام حضوری این است که شما تا پیش از تکمیل ظرفیت باید ثبت نام کنید. با توجه به اینکه رشته و محل‌های پرطرفدار سریعاً پر می‌شود، لذا باید از خود سرعت عمل نشان دهید.

بنابراین برای سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام این مراحل را انجام دهید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه, مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور, ثبت نام بدون کنکور, بدون کنکور دانشگاه آزاد

از طریق سایت های خبری و مراکز مشاوره از آخرین اخبار و زمان مربوط به شروع ثبت نام آگاهی پیدا کنید.

بلافاصله پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، سریعاً دفترچه را دانلود کنید.

لیست رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت را شناسایی و استخراج کنید.

برای خود اولویت های رشته و دانشگاه را مشخص نمایید.

با مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه یا از طریق اطلاعیه هایی که درباره مدارک لازم برای ثبت نام منتشر می‌شود، از مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شده و آنها را آماده کنید.

پس از تهیه مدارک ثبت نام، سریعاً برای ثبت نام در دانشگاه مور نظر اقدام نمایید.

آشنایی با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که در مرحله دریافت کارت اعتباری و ثبت نام مشاهده کردید، رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می‌شوند. لذا شما پیش از ثبت نام باید مقطع تحصیلی و رشته مورد نظر را انتخاب نمایید.

برای آشنایی با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بد نیست به رشته های سال های گذشته نگاهی بیندازیم.

توجه داشته باشید که لیست ارائه شده در جدول زیر تنها بخشی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد است و برای مشاهده همه آنها باید به دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که همان موقع در سایت عرضه می‌شود، مراجعه کنید.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیفنام رشته – گرایشردیفنام رشته – گرایش
1تربیت بدنی – تربیت بدنی10نقشه برداری
2الکترونیک – الکترونیک عمومی11تاسیسات – تبرید
3الکتروتکنیک – برق صنعتی12گرافیک – گرافیک
4الکتروتکنیک – تاسیسات الکتریکی13هنرهای تجسمی – نقاشی
5ساختمان – کارهای عمومی ساختمان14برق – الکترونیک و ابزار دقیق
6معماری – نقشه کشی15امور دامی – تکنولوژی و پرورش طیور
7نرم افزار کامپیوتر16صنایع غذایی – کنترل کیفیت مواد غذایی
8هنرهای تجسمی – چاپ دستی17امور زراعی و باغی – تکنولوژی تولیدات باغی
9امور اداری

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیفنام رشته – گرایشردیفنام رشته – گرایش
1کاردانی آموزش حرفه و فن12کاردانی علوم قضایی
2کاردانی ساخت و تولید13کاردانی حفاظت و مرمت بناهای تاریخی
3کاردانی موزه داری14کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
4کاردانی فنی – پالایش15کاردانی تکنولوژی آبیاری
5کاردانی تربیت معلم قرآن کریم16کاردانی حسابداری – دولتی
6کاردانی معماری17کاردانی حسابداری – مالیاتی
7کاردانی بیمه18کاردانی دامپزشکی
8کاردانی آمار19کاردانی تکنولوژی شیلات
9کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی20کاردانی هنرهای تجسمی نقاشی
10کاردانی هنرهای نمایشی21کاردانی صنایع قند سازی
11کاردانی باستان شناسی22کاردانی صنایع غذایی

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیفنام رشته – گرایشردیفنام رشته – گرایش
1آموزش زبان انگلیسی15علوم سیاسی
2مترجمی زبان آلمانی16حقوق
3زبان و ادبیات انگلیسی17علوم تربیتی
4زبان اسپانیایی18فلسفه
5زمین شناسی19شیلات
6علوم قضایی20شیمی
7علوم حدیث21موسیقی
8مدیریت بازرگانی22ادبیات نمایشی
9مدیریت مالی23حسابداری
10مدیریت دولتی24محیط زیست
11عکاسی25ادبیات داستانی
12طراحی لباس26باستان شناسی
13روان شناسی27دبیری زبان و ادبیات عربی
14فلسفه و حکمت اسلامی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیفنام رشته – گرایشردیفنام رشته – گرایش
1حسابداری20مدیریت بازرگانی
2تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی21مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
3تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی22مهندسی فناوری معدن – استخراج معادن زیرزمینی
4مهندسی تکنولوژی الکترونیک23مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
5مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه24مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
6مهندسی نرم افزار کامپیوتر25مهندسی فناوری عمران – سد و شبکه
7مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق26مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی
8مهندسی فناوری متالورژی – ذوب فلزات27آموزش و پرورش ابتدایی
9مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق28آمار
10مهندسی فناوری مخابرات – سوئیچ های شبکه ثابت29هنرهای تجسمی – نقاشی
11مهندسی تکنولوژی برق – قدرت30آموزش ریاضی
12مهندسی فناوری مکانیک خودرو31بهداشت مواد غذایی
13مهندسی فناوری جوش32علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
14مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار33مدیریت دولتی
15معماری34ارتباط تصویری
16حقوق35گرافیک
17کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای تاریخی36سخت افزار کامپیوتر
18مهندسی اجرایی عمران37تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
19آموزش زبان انگلیسی

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در طی سال های اخیر همواره وجهی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دریافت می شود. همان طور که در بخشی از مراحل ثبت نام مشاهده کردید، هزینه ثبت نام در همان مراحل ثبت نام دریافت می‌شود و در سال های اخیر این مبلغ به صورت جزئی افزایش یافته است.

در آخرین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۴۴۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ۴۶۰۰۰ تومان بوده است.

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره کردیم، باید زمان ثبت نام بدون کنکور را در اخبار و اطلاعیه های دانشگاه آزاد پیگیری کنید.

هزینه ثبت نام بایستی به هنگام ثبت نام واریز شود و اگر شما این هزینه را پرداخت نکرده باشید، نمی‌توانید سایر فرایندهای ثبت نام حضوری یا اینترنتی را ادامه دهید.

نحوه‌ی پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی است و شما باید با مراجعه به سایت azmoon.org پس از انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر، هزینه ثبت نام را طبق فرایندی که در بالا توضیح دادیم پرداخت نمایید.

زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مرکز مشاوره کنکور آویژه

تجربه ی ما در خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور، نشان می‌دهد که هر ساله در هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، یکی از دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان نحوه‌ی ثبت نام و ابهاماتی است که در این زمینه وجود دارد.

نداشتن تجربه در هنگام ثبت نام ممکن است شما را از قافله ثبت نام کنندگان جا بگذارد و نتوانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای رهایی از این تنش ها و سردرگمی ها، می‌توانید با مرکز مشاوره کنکور آویژه تماس بگیرید.

همکاران ما در مرکز مشاوره آویژه در کنار شما خواهند بود تا شما بتوانید صفر تا صد ثبت نام را به سرعت و دقت به انجام برسانید.

برای تماس با مرکز مشاوره کنکور آویژه، کافی است از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره، شماره های درج شده در سربرگ یا پایین صفحه را شماره گیری کنید و از خدمات مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی، شیوه ای ارزان و مقرون به صرفه تر از مشاوره حضوری است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مشاورانی مجرب در تماس باشید.

سخن آخر

دانشگاه آزاد از دسته از دانشگاه هایی محسوب می شود که در راستای تسهیل روند پذیرش دانشجویان، اقدامات زیادی انجام داده و از مهمترین این موارد می توان به پذیرش تحصیلی دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی آنها اشاره کرد.

علاقمندان به تحصیل بدون کنکور دانشگاه آزاد، می بایست دفترچه ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و لیست رشته های بدون کنکور این دانشگاه در مهر 1402 را بررسی نمایند و در صورت یافتن رشته محل های مد نظر خود، نسبت به پر کردن فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

سوالات متداول

سوال علامتزمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 1402 به چه صورتی خواهد بود؟

جدول مربوط به زمان بندی آزمون های این دانشگاه در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.

سوال علامتهزینه خرید کارت اعتباری و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال جاری چه میزان می باشد؟

در آخرین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۴۴۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ۴۶۰۰۰ تومان بوده است.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 5 نظر:
  1. سلام من معدل دیپلمم13/85میتونم دانشگاه ازاد بدون کنکور رشته مشاور مدرسه کرمانشاه برم؟

  2. سلام وقتتون بخیر باشه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چه تاریخی شروع میشه ؟

    1. سلام.ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد تمام شده.

  3. سلام من دوتا از امتحانای نهایی رو افتادم میخواستم بدونم اگر شهریور پاس کنم از مهر میتونم دانشگاه ثبت نام کنم یا باید صبر کنم از بهمن ثبت نام کنم؟
    و اینکه میتونم بدون کنکور رشته میکروبیولوژی بخونم؟
    غیر از رشته میکروبیولوژی بدون کنکور چه رشته های پزشکی یا پیراپزشکی میشه خوند؟

  4. سلام و درود
    لطفا دقیق جواب بدین.
    اگر اتباع خارجی به صورت کنکوری در دانشگاه دولتی مثل علوم پزشکی مشهد یا تهران قبول بشن شهریشون دلاریه یا ریالی و مقدارش در چه رنجی هست؟
    برای دانشگاه آزاد اگر کنکوری باشیم که مثل بقیست شهریمون درسته؟

    باتشکر از تیم مشاوره سایت.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید