نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کدملی

برای تمامی رزمندگانی که در 8 سال دفاع مقدس، برای مدتی در جبهه حضور داشته اند، کارت ایثارگری صادر می شود.

صدور کارت به منظور جمع آوری، یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مربوط به رزمندگان، جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس بوده و به رزمندگان و پایوران کارت ایثار، برای جانبازان کارت جانبازی و برای خانواده شهدا، کارت شناسایی خانواده شهدا صادر می شود.

ممکن است بسیاری از رزمندگان و ایثارگران تا به امروز به دنبال دریافت این کارت نبوده اند؛ اما بهتر است برای صدور و دریافت این کارت اقدام کنند، تا در مواردی بتوانند از تسهیلات آن بهره مند شوند.

ما در این مقاله سعی داریم تا پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی را به شما توضیح دهیم و توصیه می کنیم تا به انتهای مقاله با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

پیگیری کارت ایثارگری به چند روش امکان پذیر است؟

طبق اعلام ستاد نیروهای مسلح، ثبت درخواست و پیگیری کارت ایثارگری به دو صورت حضوری از طریق مراجعه به بنیاد و یا به صورت غیرحضوری از طریق از سایت ارتش و یا سپاه پاسداران امکان پذیر است، که در ادامه نحوه دریافت غیر حضوری کارت هوشمند ایثارگران توضیح داده شده است.

پیگیری کارت ایثارگری با کارت ملی

همان طور که می دانید، سهمیه ایثارگران به دو صورت سهمیه 25 و 5 درصدی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه می شود.

کارت ایثارگری شامل حال افرادی می شود که حداقل سه ماه به صورت داوطلبانه یا نیروی پایور و یا حداقل 6 ماه از مدت زمان خدمت سربازی خود را در این مناطق عملیاتی حضور داشتند.

هدف از صدور کارت هوشمند ایثارگری، جمع آوری، یکپارچه سازی و ثبت اطلاعات مربوط به رزمندگان، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس بود می باشد.

در این میان افرادی که سهمیه 25 درصدی ایثارگری دارند، نیازی به رهگیری کارت ایثارگری با کدملی ندارند؛ اما افرادی که سهمیه 5 درصدی دارند، باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری، کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری خود را در فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنند.

بر این اساس ایثارگرانی که متقاضی دریافت کارت ایثارگری نیروهای مسلح می باشند، جهت تکمیل اطلاعات ایثارگری خود می بایست به سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگران آجا مراجعه نمایند.

پیگیری و ثبت درخواست اینترنتی صدور کارت ایثارگری، از طریق پورتال اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی اینترنتی www.aja.ir اقدام می گیرد، که در ادامه به توضیح مراحل آن می پردازیم.

پونزمراحل تکمیل فرم برای دریافت کارت ایثار ارتش، به صورت زیر است:

مراجعه به پورتال اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی اینترنتی www.aja.ir

انتخاب گزینه «سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری آجا» از منوی سمت راست

وارد کردن اطلاعات خواسته شده (کدملی و شماره کارت ایثار)

تکمیل اطلاعات

دریافت پیغام «اطلاعات با موفقیت ثبت شد.»

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کدملی

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نیز در طول جنگ تحمیلی یکی از ارگان هایی بود که رزمندگان بسیاری را به مناطق عملیاتی اعزام کرد.

پونزرزمندگانی که از طریق این ارگان در جنگ حضور داشتند، برای دریافت و پیگیری کارت خود می توانند اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهند:

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به نشانی www.isaar.ir

انتخاب گزینه ای با عنوان خدمات پر کاربرد از منوی سمت چپ

انتخاب گزینه درخواست صدور کارت از ستون وسط

در صورت نداشتن نام کاربری باید به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود مراجعه کنید.

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

تکمیل اطلاعات خواسته شده

تذکرات مهم برای پیگیری کارت ایثارگری

نحوه دریافت کارت ایثارگری

در حال حاضر، سیستم یکپارچه و مشخصی برای جمع آوری اطلاعات رزمندگان دفاع مقدس وجود نداشته و این کارت ها برای رزمندگانی که از طریق ارگان های سپاه و ارتش اعزام شده اند، به صورت جداگانه صادر و ارائه می شود.

نکته مهم در این رابطه این است که رزمندگان جهت دریافت کارت ایثارگری باید ثبت نام کنند؛ در واقع کارت ایثارگری تنها برای آن دسته از رزمندگان صادر می شود که مراحل نام نویسی را با موفقیت پشت سر می گذارند.

با توجه به اهمیت این کارت برای رزمندگان و هم چنین خدمات و مزایایی که در ادامه برای آن ها دارد، بهتر است کسانی که از طریق هر کدام از ارگان های سپاه و ارتش در جبه حضور یافته اند، هر چه سریع تر جهت ثبت نام کارت ایثارگری اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری نحوه ورود و استفاده از سامانه ایثار isaar.ir


تذکرات مهم برای پیگیری کارت ایثارگری

پونزمتقاضیان دریافت کارت ایثارگری، باید تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنند و به موارد زیر توجه داشته باشند:

اگر شماره ملی مندرج بر روی کارت ایثار اشتباه باشد، برای ورود به سامانه، همان شماره ملی اشتباه را وارد کنید.

اگر با شماره کارت ایثار و شماره ملی مندرج بر روی کارت موفق به ورود به سامانه نشوید، می توانید با شماره 74547-021 تماس بگیرید.

اگر اطلاعات هویتی غیر قابل ویرایش با اطلاعات شناسنامه ای ایثارگر مطابقت نداشته باشد، باید گزینه «اطلاعات هویتی درج شده در سامانه با شناسنامه و کارت ملی مغایرت دارد» را انتخاب کنید.

در صورتی که دکمه انتخاب را تایید کنید و پیغام «اطلاعات با موفقیت ثبت شد» نمایش داده نشود، یکی از موارد اطلاعاتی به درستی وارد نشده است؛ بنابراین باید موارد وارد شده را مجددا بررسی و اصلاح کنید.

تذکرات مهم برای پیگیری کارت ایثارگری

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن آخر

همان طور که اشاره شد، تمامی کسانی که از 31 شهریور 57 تا 31 شهریور 67 از طریق ارتش یا سپاه به منطقه عملیاتی اعزام شده و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، کارت ایثارگری دارند.

این افراد برای پیگیری کارت ایثارگری با کدملی خود می توانند وارد سامانه های ارتش یا سپاه شوند و با تکمیل فرم های مربوطه، کارت خود را دریافت کنند.

با توجه به اینکه دریافت این کارت برای داوطلبان کنکور سراسری بسیار مهم است، افراد واجد شرایط باید فرم های مربوطه را به درستی پر کنند و از تسهیلات اعطایی بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را تا مسیر دریافت این کارت یاری رسانند. از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتپیگیری کارت ایثارگری به چه شکلی ممکن است؟

ثبت درخواست و پیگیری کارت ایثارگری به دو صورت حضوری از طریق مراجعه به بنیاد و یا به صورت غیرحضوری از طریق از سایت ارتش و یا سپاه پاسداران امکان پذیر است.

سوال علامتچه افرادی مشمول دریافت کارت ایثارگری می باشند؟

تمامی کسانی که از 31 شهریور 57 تا 31 شهریور 67 از طریق ارتش یا سپاه به منطقه عملیاتی اعزام شده و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، مشمول دریافت کارت ایثارگری هستند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 1,006 نظر:
  1. سلام غلامرضاشریعت هستم ازخراسان شمالی باتوجه به مدت سه ماه حضوردرجبهه هنوزکارتم نیامده ازفراجابه کجامراجعه کنم

  2. با دورود سلام با اینکه تک پسر خانواده بودم کفیل می شودم باز هم به منطقه رفتم 756روز در منطقه جنگی بودم الان داری دوفرزندن هستم فرزند اول پسر ادواج کرد هیچ کاری نتوانستم برای او انجام بدهم ولی الان دخترم نتوانستم برای پیشرفت او دانشگاه قبول شد نتوانستم کاری بکنم زندگی به سختی می گذرد یک فکری به حال ما بکنید هنوز دیر نیست ومسجر هستم

  3. سلام وقت بخیر درعملیات مرصاد واقعا بعضی هنوزهم نفهمیدندچه گذشت ریس نیروی انسانی تهران بزرگ بهم گفتندمگردرعملیات مرصادچیه شده بود اتفاق مهمی نیفتاده بود چرااین حرفها را زد میگم برابتان ازبوشهربه عملیات مرصاداعزام شدم کارت وپلاک حضور در این مورد را دارم به محل خدمتم بوشهردر مساحبه گفتند کارت شما را تهران باید تهیدکنه که برای عملیات داده شده امدم تهران ودرخواست خودم را گفتم بهم گفتنداولا بوشهر شما رادنبال نخودسیاه فرستاده وبعدهم در این عملیات مگر چی بود اونجا اخه کسی واقعا نیست بهش بگه اقای محترم اصلا سن شما به این عملیات میخوره که چنین اضهارنڟرمیکنیدچرامسولین اجازه میدند چنین افرادی تمام زحمات در را اسلام را بی ارزش کنند بخدا من که این نوع ادمهای که حق مردم را زیر پا میگذارندنفرین میکنم دراین موقع شب ساعت چهار صبع است لعنت خدا بر ادمهای خاهن ودست ادمهای در راه خدا را مبوسم یا حق به امید روزی در اخرت ماهم خدای داربم

    1. سلام یکم شهریور برای صدور کارت ارسال شده ولی هنوز اقدامی نشد.

    2. باسلام وخسته نباشید دو سال پیش مدارک کارت ایثار ملی را فرستادم یگان مربوط تایید کرده است یک سال هم است جهت صدور رفته است اما خبری از کارت نیست خواهشمند رسیدگی نمایی باتشکر افتخاری

  4. با اهدا سلام مدت ۳ سال است در سپاه لرستان برای کارت ایثارگری تشکیل پرونده داده ایم اما خبری از کارت نیست.این کار باعث دلسردی رزمندگان دفاع مقدس شده است .خواستار جواب فوری هستیم

  5. سلام من کارتم گرفتم اما هیچ یک از گزینه ها فعال نیست

    1. سلام من کارت ایثارم رو گم کردم چطور میتونم دوباره بگیرم کجا باید مراجعه کنم

      1. با سلام خسروی هستم بنیاد ایثارگران مراجعه کنید یا مشکل خود را در سایت آجا به صورت پیامک ارسال کنید اگر در ارگان ارتش خدمت می کردید

  6. باسلام چه دیدگاهی
    شش ماه پیگیرکارت هوشمند ایثارم هیچکس نمیداند کجاست !!!

    1. سلام منه۲سال پیگیرم همه دروغه کسی فکر کسی نیست فقط شعار میدن یک ما حقوق خودشون رو نگیرن به قول زرقامی یخچالشون خجالت میکشه

    2. اعلی.اکبر.سروری.مدت.یک.سال.ونیم.هست.برای.کارت.ایثار.اقدام.نمودم.ولی.هنوز.نیامده.بنده.بازنسته.ارتش.می.باشمراهنمای.بفرمایید

      1. با سلام خانم سیری هستم برای ثبت درخواست پیگیری کارت ایثار خود با مشاوران آویژه تماس حاصل فرمایید

  7. علی محمد صفری ساکن کرجدوبار درمنطقه مجروح گرددیدم 4/1/65وباردوم مهرماه 66ماده 120ارتش پافند تاید نمود 2/2/96ولی بنیاد تاید نکرده 641روز ارتش وپنج ماه بسیج سال 63منطقه بودم وپنج سسالاست بیمار درخانه پدریفرسوده بدون هیچ امکاناتی زندگی می کنم کسی جواب گو نیست برایرضای خدا مراکمک کند

  8. سلام ،پدر من در سال 57 آبان ماه آموزشی ارتش بیرجند و محل خدمت وزارت دفاع تهران بوده که بعد از پیروزی انقلاب عفو رهبری بهشون تعلق میگیره و یکسال از خدمتشون کم میشه و اواخر 58 سربازیشون تموم میشه با توجه به این تاریخ ایثارگری بهشون تعلق نمیگیره ،ممنون میشم واضح جواب بدین

    1. سلام خدمت ایشان در سال های دفاع مقدس نبوده اما در صورتی که خدمت ایشان در مناطق عملیاتی بوده باشد امکان گرفتن ایثارگری را دارند.

  9. سلام ، من مدت زیادی برای کارت ایثار ارتش اقدام کردم چرا کارت ایثارم را نمیدهید .۲۸ ماه در جبهه بودم حالا چیکارکنم

  10. سلام بنده بیش از ۳سال است سوابق جبهه را به سپاه خوزستان تحویل دادم علیرغم پیگیری مکرر نتیجه ای حاصل نگردیده مگر صدور یک کارت چقدر طول میشه هرجا مراجعه میکنم پاسخ روشنی دریافت نمیکنم آخر سزاوار است اینقدر سردرگمی

  11. سلام سه ساله اقدام کردم برای کارت ایثارگری هنوز نیومده

  12. سلام خسته نباشید
    پدرم ۲۴ ماه منطقه جنگی بوده پادگان 2۱ حمزه تکاور پیاده بودش الان پدرم فوت کرده آیا میشه منم از طریق پدرم کارت ایثارگری بگیر یا نه
    همه مدارک هاش موجوده

    1. سلام در صورت داشتن تمامی مدارک خدمتی پدرمیتوانید برای گرفتن کارت ایثارگری ایشان اقدام کنید.

    1. باسلام با توجه به اینکه دنبال کارت جانبازی هستم از ستاد فرماندهی پادگان امام حسن مجتبی علیه السلام ومراجعه حضوری تحویل مدارک مکاتبه پی درپی متعاسفانه تاکنون هیچکس جوابگو نیست بخاطر صوتی وروانی رفتن روی مین از روی پا شکافت پیشانی سرسمت چپ ووسط کله سرم مراجعه پی درپی خدمت جناب سرهنگ عزیزی وشرایط جسمانی بنده سوای ان انواع اقسام بیماری بعد مسافت نداشتن وسیله تاکنون هیچ احدی پاسخگو نیست

  13. سلام وقت بخیر ، کارت تکریم من در برنامه ایزیکاتو زده فعال اما فعال نیست و پول نمیده چیکار کنم تا فعال شه؟

    1. باسلام خدمت گلیه زحمت کشانه به نظام مقدس این نحو اقدامات کم لطفی است به رزمندگان که دیگر سن سالی ازشون گذشته معلوم نیست مثلا برای صدور یک کارت چرا ۳سال باید طول بکشه

  14. باسلام بنده متولد ۱۳۴۵هستم دوره خدمت سربازیم ۲۴ماه منطقه دارم درسپاه محل ثبت نام کردم ازم مدارک کل خانواده خواستن شماره حساب گرفتن پرونده تشکیل دادم حدود یک سال کشید کارت ایثارگری دریافت کردم هنوز هیچ حقوقی دریافت نمیکنم

    1. باعرض سلام بعدازدوسال کی کارت ایسارگری نیروی انتظامی راتهویل می دهید خواهشمندم پیگیری نمایید ایسارگر ممنونم

  15. سلام دو سال از نیروی دریایی رشت مدا رک تحویل دادم برای کارت ایثار کارتم نیامده افرادی که بعد من درخواست دادن کارتشون اومده هر جا پی گیری می کنم هیچ کس جوابگو نیست

    1. سلام ابجانب بیش ۳ سال است سوابق ومدارک ایثارم را به سپاه خوزستان دادم وبا پیگیرهای و هزینه رفت وآمد وصرف وقت تردد ولی تاکنون نتیجه ای نگرفتم حال بفرمایید دیگر به کجا مراجعه نمایم

      1. باسلام من کارت حکمت کرفتم از بنیاد ولی فعال نیست
        قربانتان راهنمایم کنید
        عزیزشکوری از آذربیجانشرقی سراب

  16. سلام خسته نباشین.پدرم برای حقوق و کارت ایثارگری ثبت نام کردن مثله هم دوره ایهاش.حالا کارتشون اومده ولی نزدیک یکساله رفیقاش حقوق میگیرن و بابام مونده.کجا بریم ب کی زنگ بزنیم حل بشه مشکل.

    1. سلام حدود یک سال هست که فرم های هشتگانه را تکمیل و سپس پیامک آمد که اطلاعات ایثارگری شما مورد تایید واقع شده و حدود پنج ماه پیش به واحد پرند مراجعه امضاء و نهایی کردیم ولی تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت کارت هوشمند ایثارگری ندارم باید به کجا مراجعه کنیم

      1. برای ارسال درخواست با مشاورین آوِیژه تماس حاصل فرمایید

      2. سلام بنده 19ماه درجبخه بودم کارت ایثار ثبت نام کردم یک ساله هنوز نیامده

  17. باسلام خسته نباشید میخواستم بدونم که همسرم کادر درمان بیمارستان هستن البته قسمت پذیرش بیماران بستری ودر دوره کرونا خیلی برای بیماران کرونایی زحمت کشیده و از نزدیک بیماران و پذیرش کرده وهمیشه اماده باش در دوره کرونا بوده امکانش هست که یه سهمیه ایثارگری بگیره تا الان هیچ اقدامی نکرده ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. از طریق کمیسیون بنیاد شهید و همچنین دیوان عدالت میتوانید اقدام کنید
      کادر درمان ایثارگری نمی توانند بگیرند

  18. سلام من جانباز 25. می‌باشم و تاکنون هیچ چیز استفاده نکردم چون در تهران درمان می شوم نیاز به سهمیه ماشین دارم

  19. مدت دوسال است درمورد کارت ایثار قدیمی پیگیر هستم تمامی مدارک را به نزدیکترین یگان تحویل داده ام پیامک بدریافت کردم ولی هنوز هم کارت ایثار جدید دریافت نکرده ام چگونه پیگیری کنم

    1. سلام اگر در سپاه بوده اید حضوری اقدام کنید

    2. سلام اگر در سپاه بوده اید حضوری اقدام کنید و اگر در ارتش یا نیروی انتظامی بوده اید از طریق مراجعه حضوری به دفاتر ارگان مربوطه اقدام به پیگیری فرمایید.

      1. سلام
        وقت بخیر
        پدر بنده از ۱/۴/۱۳۵۸ تا تاریخ ۱۵/۶/۱۳۵۹ سر پل ذهاب کرمانشاه خدمت کردن آیا شامل کارت ایثارگری میشوند؟ ممنون از شما

  20. با سلام.بنده.با.24.ماه و.حظور15.ماه.اقدام.برای.کارت.هوشمند.و معیشتی.اقدام.تا.کنون.موفق.دریافت.نشدم.خ.اقدام.شود

    1. بهمن1400برای درخواست کارت ایثاردرسپاه تربت حیدریه دادم ومدارک راتکمیل کردم ولی هنوزازازکارت خبری نیست

  21. وقتی که من احمق 21ماه با بیش از 1860باربمباران تو اون جزیره لعنتی انجام وظیفه کردم وبخاطر کمبود نیرو حتی یک بار مرخصی گرفتم والان سی ساله دارم تاوان بمباران را میدهند این مدت سی سال خرج دکتر دارو اعصاب و روان با کارگری میدم رستگار شود ناخدا ایرانی می‌گفت کمسیون از تهران آمده بروید فرم پر کنید دردتان را بگید ما خاک بر سر می‌گفتیم حالا ببینیم زنده ازاینجا میریم که کاری بکنیم چون جوان نادان احمق بودیم نرفتیم حالا اینها همش هیچ حقوق و فقلاده جنگی ما را آدرس گرفتن که بفرستن خبری نشد حالا واقعا دیگه با گرانی داروی بی خوابی واعصاب روان کم آوردم و هیچ کسی به فکر ما نیست بابا به اون خدایی که شما می‌رستین من از اثرات بمباران اینطوری شدیم حالا ام چیز زیادی نمیخوام بلکه انشاالله هر چه زودتر سقط بشم حداقل زن و بچه ام از دستم راحت بشوند من را زیم همان فقلا ده جنگی وحقوق سربازی راطبق تورم مملکت به من بدن که من نادان ساده لوح که با گفتن دو جمله فرمانده که نیرو کم داریم ایستادیم من رازیم نه انتظارچاپیدنم نه امیدی دارم فقط شب تا صبح 1000بار درخواست مرگ میکنم که راحت شوم هر دستوری گفتن اسکله میزدن آتش سوزی میشد برای خاموش کردن می‌رفتیم چندتا تقدیر نامه دادم میدانی چرا بچه پول دار پا می ر سید جزیره یک بار بمباران را میدید ساله 63 دنبال نفر میگشت و حاضر بود 50هزار بده اون جا نماند عوض کند بره شهری مثل تهران انزلی نوشهر توی بیست کیلو متر مربع جزیره مثل قفس نماند ولی ما احمق گول دین مملکت ملت همه بستگی به درآمد اینجا هست ماندیم والان مثل سگ پاچه زن و بچه بیچاره را میگیریم حالا با این بد بختی اگر حقمان هست لطفی درحق ما بکنید یا حداقل راهنمایی کنید ساعت 1 نیمه شبه تا صبح همه ذکر میگوید ما خاک بر سر از برکات 1860بار انفجار فوش و نفرین تا هوا روشن بشه بزنم به بیابانی که هیچ کس نباشد ای کاش منم مثل یک سری خدا آمرزیده همان موقع حرام شده بودم اینقدر شرمنده خانواده نمی‌شدم به والله حاضرم یه جرمی ببند ند اعدامم کنند ولی اسمش خود کشی نباشه چند مرحله رفتم سراغ خودکشی ولی میگن خدا هرگز نمبخشد این جرمرا از مرگ اصلا نمترسم چون اینقدر جنازه تو پلاس تیک جمع کردم که عادی برام مرگ ولی امان از شرمنگی نتوانی بازم جلو خودت را بگیری

  22. سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید سوالی داشتم پدر من از ۵9/۷/۵ تا ۱۳۶۱/۷/۵ و ۶ ماه در جنگ عمان بوده کارت داره حالا برای پدرم در کل ۶ ماه ایثارگری زدن میگن بالای ۶ماه کد ایثارگری می‌دهند ممنون میشم راهنمای کنید

    1. برای حداقل ۶ ماه حضور در جبهه سابقه ایثارگری ثبت میشود

  23. سلام و خسته نباشید
    پدر من در پایگاه هوایی شهر بوشهر
    از سال 64 تا سال 66 سرباز وظیفه بوده
    میخواستم بدونم ایا کارت ایثار شامل او میشود یا خیر ؟
    ضمن اینکه پرسیدم خودم انگار میگن شهر بوشهر فقط تا سال 61 رو قبول کردند که جز مناطق جنگی بوده
    گفتم از شما هم بپرسم شاید اطلاعات کافی داشته باشید

    1. با سلام، طبق قانون از 31 شهریور 59 تا 31 شهریور 67، اشخاصی که در مناطق عملیاتی جنوب، شمال، و شمالغرب کشور بصورت سرباز وظیفه، بسیجی ویژه و همچنین پایور فعالیت داشته اند، کارت ایثار گری تعلق میگیرد، بنابراین اگر منطقه محل خدمت پدر شما عملیاتی بوده است کارت ایثار تعلق میگیرد،

      1. سلام بنده ۱۵ماه جبهه دارم ثبت نام کردم نزدیک دوساله هنوز کارت ایثاربران نیامده چکارکنم

        1. از دفاتر ارگان خدمتی برای پیگیری اقدام کنید.

    2. سلام پدر من در زمان جنگ از سمت اداره اب و برق بصورت داوطلبانه زفته خواستم ببینم کسانی که طرف اداره به جبهه اعظام میشدن کارت ایثارگری میدن که اقدام کنم یا فقط باید از طریق سپاه یا ارتش رفته باشن

  24. باسلام،بنده،۲۴ماه،جبهه،دارم،چندین،بار،تشکیل،پرونده،دادم،هیچگونه،سرویسی،دریافت،نکردم،همه،پرسی،بزارید،راهکار،پیدا،کنید،گوشه،چشمی،به،ایثار،داشته،باشید،برای،خود،ایثارگر،نه،بازمانده،هاشون،تشکر
    ،،..

    1. سلام محضر مبارک کلیه برادران زحمت کش سپاه بنده ۳سال پیش سوابق جبهه را تحویل مبادی ذیربط دادم اما تا کنون کارت ایثار برایم ارسال نگردیده لفرمایند تا چند سال دیگر منتظر بمانم از پاسخی که خواهید فرمود کمال امتنان را دارم با لطف دولت کریمه یارانه هم قطع شده
      اجرکم عندالله

  25. باسلام و احترام بنده حدود22 ماه در اشنویه در نزدیکی مرز عراق در سال1372 خدمت کرده ام که آن زمان ما با کومله عراق درگیر بودیم آیا به بنده کارت ایثار تعلق میگیرد باتشکر

    1. سلام و ارادت خیر ، متاسفانه چون در تایم جنگ تحمیلی در منطقه نبودید ، امکان گرفتن کارت ایثارگری وجود ندارد .

  26. باسلام
    بنده حدود ۱۶ ماه است کلیه مدارک لازم
    رابه ناحیه بسیج مالک اشتر تهران دادم
    هروقت زنگ میزنم شماره ملی میپرسند
    جوابش هم میفرمایند فرستادیم بالا دست ما نیست.به ادرس شما ارسال میشود.۱۶ماه بعلاوه
    ۳۴ سال ادرس جدید(ابدی) باید بدیم .لطفا
    راهنمایی کنید متشکر

    1. با سلام اگر منظورتان تشکیل پرونده کارت ایثارگری میباشد و یگان خود را نیز که نگفتید در صورت سوال، اگر ارتش میباشد مراجعه به سایت aja. Ir و ارسال درخواست در سامانه سپهر اجا، ولی اگر برای سپاه یا نیروانتظامی میباشد مراجعه حضوری به معاونت نیرو انسانی سپاه یا نیرو انتظامی استان

  27. سلام بنده تمام مدارک مربوطه به مدت جبهه داوطلبانه ازطریق سپاه راتحویل و پس از تایید استان اصفهان و امضا آن توسط بنده و ارسال آن توسط سپاه به ارگان مربوطه مدت ۲سال و۳ماه است هیچ خبری ازکارت ایثار و….نشده وهردفعه که پرسیدم جواب شنیدم درستادکل کل نیروهای مسلح است صدوریک کارت چندسال وقت میخواهد؟ برخی بعدازچندماه هم کارت گرفتند وهم از مزایای آن استفاده کردن همین،مورد را برای خدمت سربازی در زمان جنگ انجام دادم الان۱۹ماه است هیچ خبری نشده

  28. سلام خسته نباشید بنده باسابقه ۲۹ماه ۷روز جبهه دارم ولی کارت ایثارگر من فقط ۵ماه ۷روز بسیجی دارم ثبت شده ۲۴ماه جاماند مدارک دارم بنده درسال ۱۳۶۳بسیج بودم از تاریخ ۱۳۶۴/۲/۳۰تا تاریخ ۱۳۶۶/۲/۳۰خدمت سرباز داوطلبانه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان بانه منطقه جنگی خدمت کردم بنده درگردانی جنداله بانه بودم یه گردان عملیاتی بودم بنده به عملیات هم شرکت کردم نصریک موج گرفتگی دارم هروز عصاب خراب تر میشه بنده تمام مسولین دلسوزی انقلابی رسیدگی کنید مستاجر هستم بیکار وضعیت مالی بدی دارم شرمنده خانواده شدم بنده بخصوص مسولین دلسوزی انقلابی تقاضا رسیدگی دارم

    1. سلام وقت بخیر دوست گرامی باید با تمام مدارک مربوطه شامل مدارک شناسنامه و کارت ملی به بنیاد امور ایثارگران شهر خودتون مراجعه کنید در صورت حل نشدن مشکل باید به صورت حضوری به مرکز کل امور امور ایثار گران در تهران مراجعه و درخواست تشکیل پرونده نمایید.

    2. سلام وقت بخیر شش سال منطقه جنگی حضور داشتم پرونده‌ تشکیل دادم ولی هنوز کارت ایثارصادر نشده چرا مسؤلین سهل‌انگاری می کنند چرا

  29. این شماره تماس برای پیگیری در دست رس نبوده ونیست

  30. بنده از سال۶۴۱۲۱۸ در منطقه جنگی جنوب فکه وتنگه ابوقریب بمدتی
    اینجانب ناصر قاسمی طاقی باسلام وخسته نباشی الان ۱۴ ماه است که به کارت ایثارگری اقدام نمودم هنوز خبری از کارت ایثار گری نیست من تو لشگر ۱۶ زرهی قزوین در گردان ۱۸۵ وگورهان ادوات دسته پدافند هوای خدمت سربازی را ادامه دادم

    ۲۶ماه متوالی در تاریخ ۲۱ ۴ ۶۷ در عملیات میرصاد در ابوقریب مجروح شیمیای شدم چند تا از همرزمانم شهید شدن وبقیه اسیر ومجروح شدیم من بخودم افتخار میکنم که به جمهوری اسلامی ایران وبه وطنم جان فشانی کردم جانم فدای ملت ایران وخوانواده شهدا

  31. بنده درسالهای ۶۵ و۶۶ درسپاه پاسداران انقلاب ایلامی درجبهه اهواز آبادن شرکت داستم وافغانستانی هستم آیا کارت ایثارشامل ماهم میشود؟

  32. سلیمان حسینلو .ایثارگرمعسر
    بیش ازیکسال است مدارک ازجمله فرم هشت برگی را تکمیل و تحویل امورایثارگری لشکر16زرهی قزوین دادم برای صدور کارت ایثارهوشمنداماهنورخبرب نشده .
    ممنون میشم راهنمای بفرمائید.

    1. سلام کارت ما صادر شده .
      اما۴۰ روز است پر پست تهران راکد است .
      ممنون پیگیری نمایید .

    2. سلام من 25ما در منطقه عملیاتی دهلران بودم وشش ما پیش همه کارامو انجام دادم و به ایثارگران نیروی انتظامی شیراز تحویل دادم اما هنوز هیچ خبری ازکارت ایثارگری نیست حالا چکار باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

      1. 🌸بستگی داره که ارتش بودین یا سپاه و بعدش از طریق سایت میتونید پیگیری کنید.

  33. من سال ۸۴سیزده ماه عملیات منطقه دارم کارت ایثاری تعلق میکید؟

    1. رزمندگانی که از بازه زمانی 67 تا 59 خدمت سربازی گذرانده اند اگه سه چهارم خدمتشون بیشتر از شیش ماه باشه کارت ایثار میگیرند. کسانی هم که به صورت اختیاری در تاریخ مذکور در جبهه بودن اگه زمان خدمت اختیاری این عزیزان بیشتر از 6 ماه باشه مجدد کارت ایثار میگیرند

      1. در این مورد کدام بخشنامه صادر شده برای سرباز وظیفه سپاه

      2. سلام پدر من در سال ۶۸ به خدمت سربازرفته در سقز اخرین پاسگاه خدمت کرده به ایشان کارت ایثار گری تعلق میگره ت

        1. سلام در صورتی که خدمت ایشان در مناطق عملیاتی بوده باشد امکان گرفتن کارت ایثارگری را دارند.

    2. سلام بنده در سال ۷۲ تا ۷۴ دمنطقه عملیاتی درگیر درتیپ۴ انصارالرسول درجوانرود خدمت انجام دادم کارت ایثارگرب تعلق میگبره پیگیر باشم ممنونم راهنمای ام کنیگ

      1. بله تعلق میگیرد و جهت نظام وظیفه دچار کسری خدمت خواهید شد

  34. سلام وقت بخیر برای من کارت ایثاکارت تکریم آمد ولی کارت ایثار را گم کردم کد مخصوص هم فرستادم متاسفانه جوابی نیامده است

  35. سلام

    اینجانب نجیب عباسیش 27 ما خدمت سال 65 تا 67 کردستان بودم 2 سال ثبت نام کردم برای کارت ایثارگری هنوز خبری نشوید خواهشم کمکم کنیید

  36. سلام

    اینجانب نجیب عباسی 27 ما خدمت سال 65 تا 67 کردستان بودم 2 سال ثبت نام کردم برای کارت ایثارگری هنوز خبری نشوید خواهشم کمکم کنیید

  37. سلام اینجانب نجیب عباسی 27 ما خدمت سال 65 تا 67 کردستان بودم 2 سال ثبت نام کردم برای کارت ایثارگری هنوز خبری نشوید خواهشم کمکم کنیید

  38. سلام خسته نباشید بنده رزاق عبدی ۲۹ماه ۷روز درجبهه بودم هنوز چیز ی چیزی دریافت نکردم کارت ایثارگر من ۵ماه ۷روز ثبت شده ۲۴ماه جاماند بنده دوطلب درسپاه پاسداران کردستان بانه منطقه جنگی خدمت کردم با ا آموزشی بسیجی گردانی عملیاتی جنداله بانه بودم در عملیات هم شرکت کردم فجره ده شرکت کردم در عملیات اعصابم خراب شده ولی پرونده ندارم وضعیت مالی بدی ترکشم خوردم در عملیات ولی پرونده ندارم بنده درسال ۱۳۶۴/۲/۳۰ ۰تاسال ۱۳۶۶/۲/۳۰ خدمت سرباز دوطلب کردم امیداوریم رسیدگی نمائید مستاجر هستم بیکار بنده الان چیکار کنم همه سابقه جبهه یه کارت بشه ممنونم رسیدگی نمائید

  39. بسم الله الرحمان الرحیم بنده عبدالنبی خمیسی جانباز25درصد که اوایل جنگ درمناطق جنگی غرب کشوردرمنطقه مهران درخط مقدم جبهه درتاریخ 1363/9/18که براثرترکش موج انفجار خمپاردشمن ازناحیه گردن وگوش وکتف راست مجروح شدم که براثرانفجارخمپاره موج واعصاب وروان گرفتم وازروزی که موج و اعصاب گرفتم تابحال زیرنظردکترمتخصص اعصاب روان هستم وشب و ظهرقرص اعصاب استفاده میکنم بنده بازنشته نیروی انتظامی هستم درضمن حد‌ود دوسال وچند ماه برای کا رت ایثارگری دراستان محل سکونت استان خوزستان اهوازدرفرماندهی و ستاد کل نیروی انتظامی استان وازطریق معاونت نیروی انسانی ناجا باکلی مدارکی که ازمن خواسته شده ولازم بوده دادم و تشکیل پر‌نده دادم اماتابحال کارت ایثارگریم به دستم نرسیده خواهشمندم وتمنادارم همکا ری لازم مبذول فرمایید وقت بخیر خدانگهدار ومن الله التوفیق

    1. سلام خدمت شما عرض کنم که تائیدیه ایثارگری امد وبنده فرم عائله را نیز پر کردم واثر انگشت هم زده لذا تا کنون شش ماه از پر کردن فرم میگذره ولی کارت ایثارگری من نیامده خواستم بپرسم چقدر طول میکشه تا کارت من صادر وبدست من برسه ممنونم میشوم پاسخ منو بدهید

      1. سلام از دفاتر ارگان خدمتی برای پیگیری اقدام کنید.

  40. سلام من دوسال وچندماه که برای کارت ایثارگری به معاونت نیروی انسانی ستاد نیروی انتظامی استان خوزستان اهواز باکلی مدارک کامل تشکیل پر‌وعده دادم وتابحال کارت ایثارگریم را دریافت نکردم لزا
    از مسولین محترم تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنیدکه از کجا پیگیری کارت ایثارگری بشوم ازشما ممنونم و من الله التوفیق

    درضمن بنده جانباز 25درصد درتاریخ 1363/9/18
    _مجروح شدم
    درهشت ۸سال دفاع مقدس و جنگ با دشمن درجبهه حق علیه باطل درمنطقه عملیاتی غرب کشور مهران براثر ترکش خمپاره دشمن ازناحیه گردن ‌و گوش وکتف راست مجروح شدم وبراثرموج انفجارخمپاره اعصاب روان گرفتم

  41. سلام من دوسال وچندماه که برای کارت ایثارگری به معاونت نیروی انسانی ستاد نیروی انتظامی استان خوزستان اهواز باکلی مدارک کامل تشکیل پر‌وعده دادم وتابحال کارت ایثارگریم را دریافت نکردم لزا
    از مسولین محترم تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنیدکه از کجا پیگیری کارت ایثارگری بشوم از ممنونم و من الله التوفیق

    درضمن بنده جانباز 25درصد درهشت ۸سال دفاع مقدس و جنگ با دشمن درجبهه حق علیه باطل درمنطقه عملیاتی غرب کشور مهران براثر ترکش خمپاره دشمن ازناحیه گردن ‌و گوش وکتف راست مجروح شدم وبراثرموج انفجارخمپاره اعصاب روان شدم

  42. سلام اینجانب 6ماه احتیاط را درپایگاه پل شکسته سردشت خدمت نمودم برای کارت ایثار چه مراحلی انجام بدهیم

    1. برای ثبت نام به ارگان مورد نظر به صورات حضوری مراجعه فرمایید

  43. سلام من دوسال برای دریافت کارت ایثارم اقدام کردم هنوز کارت ایثار دریافت نکردم.هردفعه هم پیگیری میکنم یامی این ماه میاد اون ماه میاد پیامک باید بیاد میاره پست درمنزل ولی هیچ خبری هنوز نشده چکار باید انجام بدیم!؟

    1. برای ارگان سپاه یا نیرو انتظامی باید حضوری تشریف ببرید ولی ارتش درخواست پیگیری اینترتتی دهید

  44. سلام چقدر ما سربازان دوران جنگ وداوطلبان زمان جنگ بیچاره وبدبختیم اگر انروزها مثل خیلی های دیگر به فکر درس وکار بودیم ودر جنگ ساخته گی شرکت نمی کردیم الان دررفاه بودیم حیف وصدحیف چه جوانانی شهید وجانباز شدند که امروز همرزمانشان،از مسولین به اصطلاح انقلابی ومسلمان گدایی کنند وانها به ریشمان بخندند وهروز خودشان وفرزندانشان سرمایه دارتر واروپا نشین باشند بخدا قسم هروز این پیام ها را مخوانم واشک می ریزم به این همه صداقت وپاکی که با گذشت چند ین سال از پایان جنگ انتظار کمک داریم بچهای جنگ الان پیر وزمین گیر هستند وخیلی هایشان فوت کرده اند چه کمکیچه کشکی کی بیدار می شوید کمی فکر کنید همان مزدوران عراقی شدند برادرمان واز سرمایه کشور ما بهره مبرند به هزاران شکل مختلف همان های که با بمب شیمایی واسلحه های مدرن با ما که دستمان خالی بود وسینه هایمان سپر کشور یشد که امروزه به انها بها مدهند به ما هوا هم گمی خواهند بدهند والسلام

  45. سلام.من کارت ایثار گری همراه تکریم کارت از سپاه دریافت کرده‌ام .نوشته که ۲۰۰هزارتومان بعنوان هدیه برای تکریم کارت شارژ کرده‌اند من جهت فعال سازی کارت تکریم الان چند ماه پیش بدستم رسیده چندین بار طبق دستورکارت فوق با پیامک اقدام نموده ام ولی متاسفانه نه فعال میشه نه رد.اصلا هیچ پاسخی دریافت نکنم.لطفا بفرمایید من چگونه کارت تکریم را فعال سازی کنم.ممنون.پاینده رهبر.خاک پای کهنه سربازان جنگ یا دفاع مقدس.

  46. کارتهای اکرام وایثاررافرستادندبرای فعال کردن کارت اکرام می‌گویند شماره تلفنم اشتباه است من از کرمان اعزام شدم وساکن مشهدم سالهاست شماره به اسم خودم است چکارکنم

  47. محمدرضازیبنده از خراسان رضوی مشهد فرزنده غلا مرضا تولد 1348شماره کارت ملی5563 093447 گفت:

    نة

  48. سلام.من.حدودهشت.ماهست.براکارت.ایثارثبت.نام.کردم.ولی.تاکنون.خبرنشده.کی.جوابش.میاد.الاان.سی.چهارساله.خدمتم.تمام.شده.وسی.نوه.ماهونوروزبرام.تعیدکردن.ولی.تاکنون.خبرنشده.ریم.شیمیای.هست.پرده.گوشم.پاره‌شده‌دراثربم.باران.الان.دیگرتوانای.کارندارم.

  49. سلام بنده سال۶۳درکردستان مجروح شدم امامدارک بالینی‌پزشکی براثربمباران ازبین رفته الآن بایدچکارکنم؟

  50. سلام من غلام علی صفری که دوسال در جنگ خدمت سربازی بودم در استان خوزستان جبههد اهواز بودم متاسفانه پس از پی گیری چند ساله امسال موفق به دریافت کارت ایثارگری شدم برای پرسش مزایای کارت تماس گرفتم الان پول تلفن شده ۵۰۰ هزار تومان ترا خدا چرا مردم را بدبختر میکنید چرابرای چند سوال متبتید اینقدر هزینه بگیرن ضمن شکایت وپی گیری خواهشا جوتب بدین توایم وضعیت موجود با حقوق ۴ میلیون چکنم

  51. سلام بنده محمدرضا زیبنده مدت زیادی است که پرونده را تکمیل کردم واومده تهران وتا کنون به دستم نرسیده رزمنده هشت دفاع مقدس محمد رضازیبنده از مشهد مقدس با تشکر لطفاً بگوید کی به دستم می رسد

  52. سلام کارت ایثارم صادر شده ولی حدود۶ماه از سابقه در کارت ایثار اعمال نشده در حالیکه کل سوابقم در سیستم واحد ایثارگران سپاه وناحیه بسیج قابل مشاهده میباشد لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام از طریق دفاتر ارگان مربوطه برای پیگیری اقدام کنید.

  53. سلام‌‌‌پدر‌بنده‌ازتاریخ۱۰ ‘ ۶۷تا۱۲’۶۹دردهلران‌لشگر۲۱حمزه‌گردان۲۴۷سوار زرهی‌درقسمت‌‌شناسایی‌مهندسی‌تخریبچی‌‌ حضور‌داشتن‌آیا‌مشمول‌دریافت‌کارت‌ایثار میشوند

  54. سلام من نزدیک دوسال هست که برای کارت ایثاراقدام کردم ولی هنوزهیچ جوابی دریافت نکردم نمیدانم باید کجا پیگیر باشم لطفا راهنمایی کنیدتشکر

    1. سلام خدمت شما، از کدام ارگان درخواست ثبت کرده اید؟ به صورت حضوری به ارگان مربوطه مراجعه کرده و پیگیری کنید .

  55. فقط آبررروی ایثارگران را میبرند . ایکاش هیچ حقیبرامون قائل نمیشدن که یک عده از این مورد سوء استفاده کنند و رئیس شوند و بر صندلی ریاست تکیه بزنند و فایده ای هم برای ایثارگر نداشته باشه . چرا این همه تبایغ در این باره انجام میشه در حالیکه در واقع هیچ نفعی برای بچه های جنگ وجود ندارد . حتی تلفن ما را هم جواب نمیدن . خداوند جواب این همه نامهربانیرا بدهد .

  56. سلام
    همسرم ۲۴ماه در جبهه بودن ولی وقتی دوباره ۴ماه اضافه خدمت دادن فرارکرده وکارت پایین خدمت دریافت نکرده واین ک ۳ماه ۱۹ روزهم بسیج دززمان زنگ جبهه بودایا نسبت ب این ماولد۴۴ هست ایثارگری وکارت پایان خدمتبهشون تعلق میگیرتشکر

    1. سلام میتوانند با عفو رهبری معافیت خود را ثبت کنند و از سوابق ایثارگری میتوانند استفاده کنند.

  57. سلام بنده از مهرسال ۱۳۷۲ الی ۱۳۷۴ بمدت ۱۸ ماه کامل سرباز نیروی انتظامی در منطقه عملیاتی بانه بودم، آیاایثارگر یا کارتش شامل حال بنده میشود؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. سلام در صورت خدمت در مناطق عملیاتی کارت ایثارگری شامل شما میشود

  58. سلام
    میخواستم ببینم منکه الان سربازم تو عجبشیر وپدرم ۲۱ماه کارت ایثار گری داره ،ولی من قبلا اقدام به آوردن کسری با نامه ی اشتغال به خدمت کردم به علت سنواتی شامل این کسری نشدم .
    میگن الان میگیره کسری ربطی به سنوات نداره، میخواستم اونوبپرسم .

  59. سلام خسته نباشید اینجانب احمد محسنی باتوجو بهاینکه دارای بیش از۴۵ماه سابقه داوطلب درجبهه دارم که کلیه مدارک را به سپاه معاونت نیرو هوا فضاه سپاه چیتگر فرستادم که تقریبن یکسال هست هنوز کارت ایثار گری برام صادر نشده هرچه پیگیری میکنم جوابی نمیگیرم درصورتی کارت بیشتر همرزمانم صادر شده امیر است پیگیری نماید تشکر

  60. باسلام بنده ۲۴ ماه در جنگ حضور داشتم
    در منطقه اهواز دهلران دزفول و…
    بودم الان حدود هفت ماه بیشتر هنوز ما منتظر کد و جواب هستیم
    لطفا ی جوابی بدهید مرسی خسته نباشید

  61. سلام حدود یک سال و یک ماه سه روز در جبهه بودم چه شرایطی به من تعلق میگیرد

  62. بسلام به هم رزمان گرام .در۱۸/۱/۶۶به سیرجان یگان آموزشی نیروی دریای اعزام شدم بعداز ان به تیپ تفنگداران دریای پیوستم وبا اموزش پدافند به جمعی پدافند تیپ درامدم .وبا ناو جنگی……به جزیره لاینفک سیری آخرین جزیره ایرانی در پهنای دریای نیلگون خلیج همیشه فارس اعزام شدم که بعلت نبود نیروی جایگزین دودوره پیوسته نود روز در جزیره ماندم در دورانی بود که جنگ خلیج فارس درگرفته بود و هواپیمای ایران توسط نیروی امریکا مورد حمله قرار گرفت با این تفاسیر بعداز بازگذست یک دوره هم بصورت داوطلب باناو….از بند تا چابهار پدافند ناو بودم وبه ماموریت سری رفتیم وبعداز یایان ۲۴ماه شش ماه دوره اضافه وکسر خدمت که دلایلش در پرونده حفاظت موجوداست به کارخانجات بندر عباس فرستاده شدم که در انجا امام به رحمت حق لبیک گفتن وکرت من بعد از سی ماه درانجا بدستم دادن وتسویه کردم وسلام تا بحال که۵۵سالسن بیکار مستاجر وشش فرزند واز همه جا در مانده تورا بخدا کمک کنید تا نمردیم با شرمندگی زنو فرزند مدارک هم چندین ماه تحویل دادم لطفا راهنمای کنید در پناه خدا باشید

  63. سلام؛ بنده سه سال است مدارک برای دریافت کارت ایثارگری به بسیج مستضعفان تهران در ناحیه سلمان فارسی تحویل دادم و گفتند: دو تا سه سال دیگر پستی به نشانی منزلتان کارت را میفرستند۰ هنوز کارت ایثارگری برایم نیامده؛ بنده حاضرم خبری بدهند بروم دستی کارت ایثارگری بگیرم، ممنون میشوم۰ موفق باشید۰

    1. عزیز جان اکثر رزمندگان همین مشکل را دارند . دلیلش عدم بروزرسانی اخبار سایت ها در این مورد است. و بدتر از همه عدم ارتباط برخط با شورای هماهنگی امور رزمندگان است .

    2. سلام‌کارت ایثاربنده اومده پست شهرمون‌برگشت داده شده چطوری بایددریافت‌کنم؟

    3. فقط اجرای قانون نمی ادنمیم‌چرا عده‌ای از مسولین دراجرای آن کوتاهی وبه تاخیر می اندازند چیست

    4. سلام عرض ادب و احترام ۱۵ ماهه مدارک کامل به یگان مربوطه در شیراز تمام وکمال تحویل دادم ساکن اصفهان شاهین شهر هستم .هنوز کارت دستم نرسیده علت چیست یک بار هم با شماره کارشناسان تماس داشتم فقط یک شماره ۸ رقمی پیگیری به من دادن که نمیدانم به چه کاری میاد لطفا پاسخ بدید ممنون

      1. با سلام شما یگان خدمتی ارتش سپاه و نیروی انتظامی را نگفتید، برای سپاه مراجعه به قسمت معاونت نیروی انسانی سپاه برای پیگیری کارت ایثار،، برای ارتش نیز در سامانه آجا دات آی ار درخواست ثبت کنید قسمت پاسخگویی اجازه، و برای نیرو انتظامی هم مراجعه به معاونت نیرو انسانی نیرو انتظامی استان محل تولد،

    5. سلام بنده ۲۵ بهمن امضا الکترونیکی انجام دادم کارت ایثاربرام نیامده لطفا راهنمایی کنید

    6. باسلام، ازسر بازان دوران دفاع مقدس هستم اواخرتابستان 1401 ازطریق پادگان شهید قهرمان همدان مدارک جبهه خودرا جهت دریافت کارت هوشمتد ایثار تحویل داده ام متاسفانه تاکنون کارت ایثار خودرا دریافت نکرده ام،

  64. سلام؛؛ بنده سه سال است مدارک برای دریافت کارت ایثارگری به بسیج مستضعفان تهران در ناحیه سلمان فارسی تحویل داد و گفتند: دو تا سه سالدیگر به نشانی منزلتان کارت ایثارگری پستی ارسال میشود۰ بنده حاضرم دستی برای دریافت کارت ایثارگری بروم۰ ممنون میشوم اقدام کرده و بنده را با خبر کنند۰ موفق باشید۰

    1. سلام دوست عزیز من هم دوسال به همین خیال نشستم بعد مجدد مراجعه کردم گفتند پرونده شما ناقص هست بعداز پیگیری نقص پرونده را برطرف کردم
      شما خودتان پیگیری کنید

  65. پدرم به صورت داوطلب حدود ۷ ماه سابقه حضور در زمان جنگ دارد
    ولی هیچ وقت پیگیر گواهی ایثارگری نبوده
    الآنم فقط چندتا عکس داره
    هیچ فرمانده و از اون موقع یادش نمیاد
    راهکار چیه ؟ چطور باید اقدام کنم ؟

    1. از طریق اخرین یگانی که خدمت داشتند میتواند پیگیری کنند.

  66. سلام یکی محض رضای خدا بره ایثارگران لویزان نحوه برخورد با ارباب و رجوع را پیگیری بکنه بخدا شأن ایثارگر و جانباز این نیست

  67. بازارم و عرض ادب اینجانب کارت ایثار وتکریم کارت گرفتم واست ملیمو به شماره درج شده فرستادم یک ماه شده هنوز فعال نشده به کجا مراجعه کنم

  68. با سلام من برج ۸ سال ۱۴۰۰ کل مدارکم را به لشگری که خدمت کردم تحویل دادم یکسال منتظر شدم خبری نشد دوباره کل مدارکم را به نزدیکترین پادگان نیروی زمینی تحویل دادم الان دوماه گذشته ولی هنوز خبری نشده .خداوکیلی صدوریک کارت چقدر کارمی بره لطفا راهنمایی کنید چه کنم.

    1. سلام خدمت شما، برای پیگیری و اطلاع از آخرین وضعیت صدور کارت خود به پادگان نیروی زمینی ارتش مراجعه کنید.

  69. سلام من برای دریافت کارت ایثار گری کهنه سربازثبت نام کردم البته قبلاکارت ایثار گری از مرکز پیاده شیراز داشتم ولی برای دریافت کارت جدید ثبت نام کردم هزینه آن راهم مبلغ 86هزار تومان از طریق همین سایت واریز کردم ولی سه ماه هست خبری از کارت نیست این هم کلاهبرداری هست اگر نیست چرا کارت ارسال نمی شه . نه ماه درجبهه های جنوب اروندرود ومهران خط مقدم بودم از تاریخ15/۲/۶۳ -۱۵/۱۱/۶۳

    1. سلام ،مبلغ واریزی بابت صدور کارت ایثارگری بوده؟ باید از طریق نزدیک ترین یگان خدمتی برای تعیین وضعیت خود اقدام کنید.

  70. با سلام : بنده درسال 61 تا63 درمنطقه عملیاتی قصر شیرین وسرپل ذهاب {سرباز ژاندارمری }خدمت کردم واز فرماندهی انتظامی کرمانشاه گواهی حضور در جبهه بمدت 14 ماه برایم صادر شد ودر سال 1400 برای صدور کارت ایثار به نیروی انتظامی در شهر محل سکونتم در گیلان مراجعه کردم واسناد ومدارک تحویل دادم ولی تا الان بعد از گذشت 1 سال واندی هیچ خبری نشده گفتند برای شما پیامک میاد همچنان منتظرم لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر

    1. با عرض سلام بنده ساله ۸۴ خدمت سربازی بودم اونجا از نانوایی پایم سوخته پانزده درصد از کارفتادگی شغلی دادن می خام ببینم دو باره کمیسیون میشم یا نه

    2. ۰سلام تورابخداجواب مارابدین من ۲۵ ماه درجبهه بودم برا یه کارت چقدربایدپرونده بدیم وهزاران کیلومترراه طی کنیم

    3. باعرض سلام باتوجه به اینکه بنده از سال۶۲تا۶۴در منطقه عملیاتی سومار در تیپ ۴۰ سراب خدمت کرده ام و دارای کارت ایثارگری قدیمی هم هستم (که البته مدارک جهت صدور کارت ایثار هوشمند تحویل داده ام)آیا ۵درصد جانبازی به اینجانب تعلق میگیرد؟

    4. سلام ضمن تبریک عیدفطربنده حدود یک سال است کارت ایثار گرفتم ولی تاکنون هیچگونه مزایا برایم نداشته چون کد12
      رقمی به من ندارم به نیروی انتظامی که
      این کارت به من داده فقط ماه اول200 ازطریق تکریم کارت گرفتم.وسهمیه 5درصد
      بخاطر نداشتن کدمحرومم الان بچه هام می خوان برای کنکور ثبت نام کنند لطفا بفرمایید چکارکنم. ممنون محمدرضا عباس پور

    5. سلام من دوسال وچندماه که برای کارت ایثارگری به معاونت نیروی انسانی ستاد نیروی انتظامی استان خوزستان اهواز باکلی مدارک کامل تشکیل پر‌وعده دادم وتابحال کارت ایثارگریم را دریافت نکردم لزا
      از مسولین محترم تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنیدکه از کجا پیگیری کارت ایثارگری بشوم از ممنونم و من الله التوفیق

      درضمن بنده جانباز 25درصد درهشت ۸سال دفاع مقدس و جنگ با دشمن درجبهه حق علیه باطل درمنطقه عملیاتی غرب کشور مهران براثر ترکش خمپاره دشمن ازناحیه گردن ‌و گوش وکتف راست مجروح شدم وبراثرموج انفجارخمپاره اعصاب روان شدم

  71. ریاست کارت ایثار گری الان بسیار سخت است ومسئولین اصلا بفکر نیستند کمک نمی‌کنند الان اگر بخوای بری جبهه سه سوته بدون هیچ مدرکی میبردن اما یه کارت خشک خالی را چندین ساله که نمی‌دهند حالا چرا نمی‌دانیم

    1. باسلام از مرکز اطلاع رسانی نزاجا به من اطلاع دادند که کارت ایثار بنده صادر شده وارسال میشود الان یک ماه هست که خبری نشده ، اداره پست هم رفتم گفتند تا کد مرسوله پستی نباشد امکان پذیر نیست لطفاً راهنمایی بفرمایید سپاس

    2. جان امام کارت ایثارم رابفرستیدشش ماه گذشت

    3. سلام برادر عزیز.خداخیرت بدهد.که در ان زمان برای کشور به منطقه رفتی.ولی این را خدمتان عرض کنم.به خدا قسم این کارت هیجگونه ارزشی ندارد واگر این کادرت را ببری پیش یک مغازه صاحب مغازه اگر کارت خودرا به ان بدهید حاضر نمی شود یک عدد چیزی که پول ان 10ریال باشد حاضر به این کار نمی شود.بند خواستم این را خدمتان عرض کنم که زیاد در فگرگرفتند ان باشی.ببخشید که نا امیدکردم شما را ولی این حقیقتی هست امید هست زندگی خوبی داشت باشی

    4. بسیج امتضعفین. استان قزوین حق وحقوبسیج امتضعفین بازنشگاه. حقوق ومازیان. بیمه تکمیلی

  72. بنده با دوستم مدارکلازم را جهت کارت ایثار فرستادیم وهمان لحظه برسی کردند وهیچ کمبودی نداشت بعد از یک سال دوستم کارت را تحویل گرفت وکارت بنده نیامد پیگیری که یکی از دوستام انجام داد چرا برای فلانی کارت نیامده بررسی کردند که مدارک بنده را نفرستاده بودند البته قبلا در چیزهای دیگر هم سابقه داشت که اگر می توانستند پرونده مرا اتش می زدند

    1. با سلام وخسته نباشید الان مدت دو سال است که بنده جهت دریافت کارت ایثارم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرم ثبت نام کردم تمامی مدارکی هم که نیاز بود رو هم تحویل دادم خواستم بدونم چرا کارت ایثار بنده هنوز به دستم نرسیده اگر محبت کنید و پیگیر باشید ممنون و سپاسگزار میشم

  73. سلام وقت بخیر
    پدر من رزمنده معسر هستش پرونده و مدارک همه تکمیل شده است
    و برج 3 امسال براش حساب باز کرده اند ولی هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده اگه میشه راهنمایی کنید چه مدت دیگه باید صبر کرد..

  74. درود صدرو این کارت چقدر زمان میبره ؟ اگر حضوری انجام بدیم سریعتر هست نسبت به غیر حضوری ؟

  75. سلام وقت بخیر
    پدر من رزمنده معسر هستش پرونده و مدارک همه تکمیل شده است و برج 3 امسال براش حساب باز کرده اند ولی هنوز هیچ حقوقی دریافت نکرده اگه میشه راهنمایی کنید چه مدت دیگه باید صبر کرد…

  76. سلام وقتتون بخیر.
    من سال ۶۷تا۶۹ در مناطق جنگی ایلام وایوان خدمت سربازی کرده ام ایا کارت ایثارگری ب من تعلق میگیرد؟

  77. سلام پیام برام امده برام رزمنده گرامی برای ثبت کارت ایثاررزمندگان مراجعه فرماییدبنده کارت ایثاربنیادسه ساله دریافت کردم به کجامراجعه کنم ایالازمه

  78. سلام. ا این کارت ایثار چه کاری انجام میشه ایا قبض ها رایگان هستن

    1. من یک سال است برای کارت ایثار ثبت نام کردم و لی هنوز نیومده چرا

    2. سلام یک ماه با جهاد سازندگی اصفهان عازم جبهه شدم سنگر ساز بودیم جزیره مجنون کارت ایثار می‌خوام

    3. باسلام
      تمام مراحل کارت ایثارانجام دادیم ومدارک تحویل داده ایم یکسال هست ولی گفتن پست می‌آورد درب منزل ولی خبری نشد ۳۰ماه جبهه دارم ۲۴ماه نیروی انتظامی تاییدیه گرفته وشش ماه ذاوطلب وازستادنیروی انتظامی پیگیری کردم چقدرطول میکشه رزمنده معسره هستم ومجروح اعصاب وران هستم ودیگه قادربه مداوا نیستم باکهولت سن وبدون درآمد لطفاراهنمایی کنیدباسپاس

    4. ایرج کریمی
      من مدارک ایثارگری را تحویل دادم درشرکت مخابرات زیرساخت قراردادیم وبرای استخدام
      چقدر کارت ایثارگری ارسال میگرددباتشگر

      1. سلام من 8سال در منطقه جنگی خدمت کردم پتوی فیش حقوق پول ایثارگری واریز می‌شود من کدایثار گری میخواهم واسه کنکور فرزندم چرا صادرننیکنند الان نیاز دارم ممنون میشم جواب بدین

        1. سلام از دفاتر ارگانی که خدمت کردید برای پیگیری و گرفتن کد ایثارگری اقدام کنید

      2. Oسلام من ۱۵ ماه پیش مدارک را به یگان مربوطه در شیراز تحویل دادم بدون کم و کسر ساکن شاهین شهر اصفهان هستم گفتند زیر یک سال کارت ایثار به دستت مدرسه ۲۰ ماه با جان ودل خدمت جبهه دارم باافتخار حالا۶۰ سالمه وبرای گرفتن یک کارت باید انتظار بکشم تکلیف چیست لطفا راهنمایی کنید یک بار هم با شماره کارشناسان تماس داشتم و یک شماره پیگیری به من دادن چکاره کنم .پاسخ منطقی و راهنمایی لازمه ممنون تکلیف چیست؟

        1. ؟ با سلام احتمالا ان کد برای درخواست در سامانه ارتش یعنی آجا دات آی آر بوده که از طریق پاسخگویی و گزینه پیگیری کارت استعلام کارت خود را بگیرید وگرنه برای سپاه و نیرو انتظامی مراجعه به قسمت معاونت نیرو انسانی سپاه و نیرو انتظامی استان

    5. بنده با دوستم مدارکلازم را جهت کارت ایثار فرستادیم وهمان لحظه برسی کردند وهیچ کمبودی نداشت بعد از یک سال دوستم کارت را تحویل گرفت وکارت بنده نیامد پیگیری که یکی از دوستام انجام داد چرا برای فلانی کارت نیامده بررسی کردند که مدارک بنده را نفرستاده بودند البته قبلا در چیزهای دیگر هم سابقه داشت که اگر می توانستند پرونده مرا اتش می زدند

    6. سلام بنده در مورخه ۱۱ تیر ماه برای کارت جانبازی از طریق دفتر پیشخوان اقدام نمودم ولی هنوز کارت را دریافت نکردم از سامانه بنیاد پیگیری نمودم حدود ۲ ماه نشان میدهد صادر شده ولی هنوز کارت را نگرفتم لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم

      1. با عرض سلام وادب من از تاریخ ۲۲/۱/۱۳۶۶ لغایت ۲۲/۱/۱۳۶۸ در سپاه یازدهم. امام حسن عسکری در سنندج مشغول خدمت بودم که چندین دفعه هم ماموریت میبردنمان منطقه که بیشتر منطقه بانه بودیم حالا میخواهم برای گرفتن کارت ایثار اقدام کنم باید به کجا مراجعه کنم و چه مدارکی مورد نیاز هست لطفا راهنمایی نمائید

        1. سلام به دفاتر سپاه مراجعه کنید مدارک مورد نیاز اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه تمام اعضای خانواده اصل و کپی و کارت پایان خدمت و عکس 3*4

  79. سلام
    پرونده برای طرح درکمیسیون احرازشهادت رفته ولی چندماهه خبری نیست

    1. کارت ایثار مزایای خوبی داره مهمترین آن تحویل نگرفتن شما توسط کارکنان ایثارگران هست

  80. سلام من سال62لغایت64درپایگاه چهارم شکاری دزفول خدمت سربازی را انجام داد ه ام حا لا که جهت کارت ایثار به پایگاه شیراز مراجعه کردم گفتند که کارت ایثار به سربازان سالهای فوق تعلق نمیگیرد پایگاه چهارم شکاری دزفول از منطقه جنگی خارج شده است لطفاً جواب بدهید باتشکر از پاسخ شما

    1. سلام وقتتون بخیر اگر مناطق شما جزمناطق جنگی باشد امکانش میتواند وجود داشته باشد.

      1. این، جانب، غلام، علی، دهبان، موتولد1338 درسال١4٠1_سبارتبت، نآمکردم، هنوز، کارت، ایصار، مونیامد

    2. سلام کارت ایثار قدیمی خیلی وقت دارم الان بازنشسته هستم سربازی دوسال منطقه بودم به اندازه یک حبه قند کارت بدرد من نخورده بحران جنگ درسم ول کردم رفتم‌سربازی خط مقدم دوسال چون زخمی نشدم و درجه ایثار گری نگرفتم هیچ ارزشی ندارم و هیچ مزایا ندادن چون زحمت کشیدم کار کردم بازنشسته شدم باید ول یا بیکار بودم‌تا چیزی تعلق می گرفت چرا چرا‌ زحمت من کجا رفت

  81. سلام پدرم از اواخر ۶۷تا ۶۹در شلمچه خدمت سربازی ارتش بوده ایا ایثارگری شامل حالش میشود؟؟

  82. با سلا م به عزیزان دست اندر کار بنده عرض کردم که بعد2 سال همه کارم تمام شده رفتم برای کارت میگن مشکل دار چرا اطلا ندادن ممنون

    1. سه مدارک تحویل نیروی انتظامی مربوط دادم ولی از کار یا کدشناسی کارت ایثار خبر نیست چقدر باید صبرکنیم

      1. سلام من کارت ایثاگریم امد چند سال بیکار هستم ومعلولم هچی حقوق به من تعلق نمیگرد

      2. سلام من شهریورماه.۵جبهه عملیاتی آبادان به مدت ۱۸ تمام ولی متاسفانه ۱۴ماه حساب کردندومدت دوسال است که ثبت نام کرده ام وچندین بارناحیه نیروانتظامی‌ فارس مراجعه نمودم. وجوابی نگرفتم

    2. سلام‌ من ازسال۶۹ الی۷۱ درشمالشرق سردشت سربازبودم۵درصدجانبازی دارم بایدتقاضای کارت ایثاربکنم

  83. باسلام خسته نباشید مدت ۳۴ ماه جبهه و۵ عملیات شرکت کردم ودر تاریخ ۱۵ ۱۰ ۹۹ در سپاه نبی اکرم ع کرمانشاه برای کارت ایثار پرونده تشکیل دادم ولی تا کنون کارت ایثار به دستم نرسده چندین بارهم پیام فرستادم تاکنون جوابی نگرفتم لطفا رانمای کنید متشکرم

  84. درود،بنده مدت دو سال در گردان نجف اشرف در محور عملیاتی مهاباد سردشت خدمت کردم.در نیروی انتظامی در سال ۷۳.به بنده تعلق میگیره

      1. با سلام خدمت شما کارت ایثار و کارت تکریم خیلی وقته به دستم رسیده اما کمک معیشتی رو ندادن کی واریز میشه با سپاس

    1. سلام من رمضان صحراروش ازخراسان شمالی شهرشیروان هستم من درسال۱۸..۱۲..۱۳۶۴ خاتمه خدمت۱۳۶۷..یعنی۲۸ماه خدمت سربازی توی کردستان منطقه حاج عمران خدمت کردم کربلا۷موج گرفتم من راگردن نگرفتن کارت ایثارگران دارم رفتم مهابادپرونده ماده۸۷درست کردم گفتن بروبعداز دوماه یاسه ماه جواب میاد از۳سال جواب میادالاآن۱۰/۱۰/۱۴۰۰ست هنوزخبری نیست خواهشا به گوش مسولین برسانیدبرای ماسربازان ایثارگران یک کرایه کند من ازکارافتادام .درضمن من برادرشهید هم هستم(شهید حمزه بیابانی )باتشکرازقوه قضائیه

    2. با سلام حدود دوسال نیم که درخواست صدور کارت ایثارگری کردم تا حالا خبری نیسث اگر به لاکپشت سپرده بودن تا حالا ۱۰۰ بار پیاده رفته بود تهران بازگشت بود ما که از رورفتیم حداقل برای دفنمان کارت بدید مگر من چقدر دیگه زنده هستم

    3. با سلام و خسته نباشید ببخشید من دوه‌ساله‌کلیه‌مدارک‌تحویل سپاه‌دادم‌هیچ‌خبری‌نیست‌‌هنوزه‌؟؟؟

  85. سلام خسته نباشید بنده بمدت 19ماه و27 روزدرجبهه های حق علیه باطل مشغول خدمت بودم یک سال هست که کارت ایثارگری سپاه راتکمیل کردم ولی تاحالا هیچ گونه مدرک به دستم نرسیده حقوق هم برام واریز نمی‌شود می‌گویند باید کارت ایثارگری راثبت کنید هروقت میرم ایثارگران شیراز جواب درستی بهم نمیدن خواهشمندم رسیدگی بفرمایید ممنونم

    1. باسلام کارت ایثار اینجانب غلامرضا علیزاده گمشده باید چکار کنم و چگونه دوباره آن را دریافت کنم . محل خدمت بنده شیراز بوده

    2. با سلام من مدارک لازم را به صورت حضوری برای صدور کارت ایثار ارائه نموده ام ولی هنوز کارت ایثار برایم ارسال نشده از کجا پیگیر باشم ضمنا” کد شناسایی ۲۵۸۸ میباشد

      1. سلام.اگر کارت ایثار سپاه باشد از سامانه aja.ir پیگیری انجام دهید
        اگر از ارگان های دیگری باشد باید حضورا به دفاتر ارگان مورد نظر مراجعه کنید.

  86. سلام بنده مدت ۵سال هیت مراحل ششگانه ماده ۸۷ جانبازان انجام دادم وهزوز انتظار دریافت کارت جانبازی هستم اما متاسفانه هیچ خبری نشده در سامانه جانبازان ومعاون بنیاد شهید اعلام کردتعداد ۲۰۰هزارنفر نائل جانبازی شدن پس کارت ما به کجا رفته هنوز به دستمان نرسیده ما از کدام سامانه برای کارت اقدام کنیم عمرمان به پایان رسیده این حق مان نبوده باید مسولین بنیاد شهید در ان دنیا اخرت جواب ما را بدهن

    1. : با سلام و احترام شما از طریق مراجعه به ارگان مربوطه که برای دریافت کارت اقدام کرده اید میتوانید پیگیری نمایید.

      1. باعرض سلام.بنده از سال ۶۱لقایت تا سال ۶۲ بطور دواطلب در تیپ بیست زرهی رمضان در مناطق عملیاتی و خط مقدم در جنوب کشور انجام وظیفه کردام که در منطقه پنجوین مجروح شدم تا کنون اقدامی نکردم برای دریافت کارت ایثارگری تنها مدرکی که حضور بنده رو اثبات میکنه چندتا عکس میباشد که در منطقه جنگی توسط هم رزمانم گرفته شده لطفا راهنمایی کنید کجا باید مراجعه کنم .ممنون میشم

      2. ایثارگر ۱۹ ۱۱ ۶۶ عزامی ۶ماه سیزده روز جمعه خط مقدم مهران دوران دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس کارگزینی لشکر ۸۴ خرداد اعزامی تیپ ۳۵ تکاور گردان ۷۵۰ تکاور معرفی شده استتم استعلام از یگان آسانی اجا کرمان ثبت‌نام کامل شدم بهم تعلق می‌گیرد کارت ملی ایثار تکریم کارت ایثارگری دو کارت دارم ممنونم جواب بدهید

        1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم بله امکان پذیر میباشد از طریق ارگان مربوطه اقدام کنید

    2. سلام خسته نباشین
      پدر من درخواست کارت ایثارگری داده و بهش گفتن تا ۳ ماه طول میکشه بیاد ولی الان ۸ ماه شده و خبری نیس منم کنکوریم و بهش نیاز دارم
      لطفا راهنمایی کنین

  87. من درسال۷۰تا ۷۲ کردستان خدمت کردم آیا کارت ایثار شامل ما میشود

      1. از تاریخ ۶۹ تا۷۱در دشت عباس سربازی گروه ۵۵توپخانه اصفهان خدمت کرده کارت ایثارگری تلق می گیرد یا نه

  88. سلام
    ایثارگریی بودم درکوهای سربه فلک کشیده سرد غرب مریوان و جلگه گرم خوزستان گردان پیاده 158 رزمی هوابردشیراز کشتم وکشته نشدم چون هرانچه اموزش دیده بودم عمل کردم افرادی بودند ازیک روستا باهم رفتیم انهافرارکردند و من ماندم انها معافی را خریدند من پایان خدمت گرفتم انها پارتی داشتند به کارمشغول شدند و بازنشست من درمنزل قالی باف انها ماهانه حقوق بگیرند من نگاه به دست انها کی پولی ازجیب دربیارند به من کمک کنند تا نان بگیرم لباس کهنه انها را بپوشم ایا عدالت همین است خدا می گذرد که من نیازمند انهاشوم دستم دراز می کنم به مردن می رسم مرگ ازخدا طلب می کنم کارت ایثارقدیم دارم برای گرفتن هوشمند فرم پرکردم هفت ماه است تحویل دادم چندسال پیش فرستادند نزد چهارپزشک ارتش چقدر پول گرفتند انهم یکی برای خدا پول داد که به من گفت برو کارها را انجام بده بلکه کمکی به تو شود خلاصه چقدر دوندگی بی فایده حالا هم کشوربه ما ایثارگران نیازدارد که این اغتشاشات خیابانی را خفه کنیم ایا اینطوری به من کمک می کنید ویاد می کنید زشت هست من یک ایثارگر به دیگران دست دراز کنم کمکم کنند اشکم درمی اید تحقیق کنید به بیکاران بدون حقوق کمک کنید نه حقوق بگیران را حقوق اضافه کنید خلاصه به دادم برسید شمارا به شهدا قسم

    1. سلام‌‌آیا‌‌خدمت‌‌سربازی‌‌سال‌‌۶۷‌‌تا‌‌سال‌‌۶۹‌‌در‌‌منطقه‌‌‌آبادان‌‌واروند‌‌رود‌‌که‌‌منطقه‌‌عملیاتی‌‌محسوب‌‌شده‌‌جز‌‌ایثارگری‌‌محسوب‌‌میگردد‌‌بنده‌‌برادر‌‌شهید‌‌هستمج

    2. سلام وقت بخیر برادر واقعیت تلخ هست نگو به دل می گیرند منم مثل شما 22ماه در منطقه عملیاتی ه شهید چمران ارومیه
      خدمت کردم برای کسری خدمت مراجعه
      میکنم اظهار می دارند 12ماه گواهی خدمت
      می دهیم درد آن را به خدا بگو که بزرگ
      هست به غیر از اوکسی نیست حقت را
      آدا کندچون عدالت نیست

  89. سلام من درحین ماموریت زمان جنگ با ماشین تصادف کردم که طبق کورکی پلیس ارومیه من مقصر نبودم کتف چپ من شکست ایا به من خسارت بدنی که دیدم چیزی تعلق میگیرد ممنون مشم راهنمایی کنید 0036555452 کد ملی

  90. باسلام بنده ۲۶ماه حضوردرجهه دارم والان ۵۸ سالمه ودارای۲بارسکته قلبی هستم نه شاغل ونه بازنشسته هستم ودارای ۲پسردیپلم وخدمت کرده هستم انهاهم بیکارندوالان مسن پیرهستم ایاسزاواراست کشوری که دراه آن جانفشانی کردیم بعلت نداشتن پارتی حق نون خوردن وزنده ماندن درآن رانداریم

    1. سلام وقت بخیر
      کارت ب دستمان رسیده اما موجودی ان صفر است و در شهر ما نمایندگی خرید چیزی ندارد😐

  91. سلام ۲۳ماه حضور در جبهه دارم وهیچگونه درآمدی ندارم، فاقد مسکن نداشتن بیمه به خدای محمد نون تهمت مخورم بیکارم چند ماهه اقدام به کارت ایثارگری ثبت نام کردم شش ماهه چند روز پیش پیگیر شدم گفتند برو شش ماهه دیگه آماده میشه دلیلش چیه؟ نمیدونم عمری باقی نمانده درسته که هیچکس جوابی نمیدهد هل من ناصرینصرنی

  92. با عرض سلام من باشماره کد ملی ۱۸۱۵۹۳۵۷۱۵بیشتر از یک سال که تمام مدرک لازم به سپاه ماهشهر دادیم وبا تشکیل پرونده معسر ی تکمل کردم ولی هیچ خبر از معیشتی و کارت ایثار لطفا همکاری کنید من الله التوفیق

    1. الان یک سال مدارکم دادم برای کارت ایثار ازش خبری نیست باید چکار کنم

      1. سلام وقت بخیر مراجعه کنید به ارگان مربوطه یا بنیاد شهید

        1. سلام۰بنده یوسف میلاد نویدهی سال ۱۵ اسفند ۶۰ الی ۱۵ اسفند ۶۲ درنیروی انتظامی خدمت کردم دراین ایام ۱۴ ماه درپادگان جلدیان وپیرانشهروپایگاه پسوه ماه آباد واطراف خدمت کرده و۶ماه آخردرذوب آهن اصفهان خدمت کردم متاسفانه دومرحله به پادگان ۲۰۳ امداددراصفهان مراجعه کردم اثری ازپرونده بنده درآنجا ثبت نشده چکارباید بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید۰باتشکریوسف میلاد نویدهی

          1. سلام وقت بخیر
            برای اطلاع از روند پیگیری پرونده ی شما با کارشناسان ما تماس بگیرید

        2. سلام‌من سید‌عیسی‌مشرف‌‌ازسال۶۱لغایت۶۳‌‌درلشکر‌زرهی‌قزوین‌مستقر‌درمنطقه‌عملیاتی‌جنوب‌‌(منطقه‌چنانه)‌بمدت‌۲۲ماه‌درجبهه‌حضور داشتم‌والان‌مدت‌یک‌سال‌جهت‌کارت‌‌ ایثار‌‌اقدام‌کردم‌وتاکنون‌کارت‌بدستم‌‌ نرسیده‌‌کجا‌باید‌مراجعه‌کنم‌‌‌‌‌‌ متشکر‌

          1. از دفاتر ارگان خدمتی پیگیری کنید.

    2. باسلام من درخرداد1401ثبت نام کردم کدرهگیری ندادن فقط یک پیام آمدکه کارت ایثارگری شماثبت گردیددر. ن.ا.آجا ولی خبری نشدمن شصت سال دارم بازنشسته هستم دیگه ه‍الالازم دارم کجابرم باتشکر

      1. سلام از دفاتر ارگان خدمتی برای پیگیری اقدام کنید

    3. سلام ۳ ماه است مدارک بردهام کارت برایم نیامده چقدر طول میکشد

  93. ۶۴۴۹۷۰۴۶۲۴شماره ملی من است تکریم کارت هم دارم۷۳۲روز جبهه بودم۶۳سال عمردارم ناراحتی اعساب ورییه دارم کی حقوق می دهند

    1. با عرض سلام من عبدالرحیم البو غبیش نزدیک به یک سال تشکیل پرونده کارت ایثار و هم زمان تشکیل پرونده معسر ی کردم ولی ولی تا گونن هیچ نه کارتی به دستم رسید و نه حقوق معسر ی بنده نزدیک به ۷ ماه در جهبه داوطلب بودم

      1. سلام سرباز بودم سی و سه ماه جبهه دارم ثبت نام کردم توی سایت ولی با شماره ملی اس ام اس میدم جواب نمیده استان البرز هستم بیکار هستم و بیمه هم ندارم کمکم کنید ترو به رضای خدا تشکر

        1. سلام تو سایت ثبت نام
          چی کردید باید از طریق محل خدمت اقدام کنید و اگر کارت ایثار دارید و برای گرفتن کارت ایثارگری جدید هوشمند و حقوق ایثارگران ارتش و سپاه به قسمت ایثارگران مربوط به محل زندگیتون مراجعه کنید و از اونجا پیگیری کنید وپرونده باز کنید و به تهران فرستاده میشه برای تایید نهایی و دادن حقوق و کارت ایثارگری جدید هوشمند اگه ارتش هستید برید ارتش و پادگان ارتش که در استان محل زندگیتون هست و سپاه هم همینطور هستش و باید مراجعه کنید و پرونده و مدارک لازم رو ارائه بدید

    2. سلام علیکم.گرچه مسیله ی کارت ایثارگری و اعطای جانبازی نیزبرقراری حقوق بسیاردیرانجام گرفت اماچنانچه هم اکنون نیزصحیح انجام بگیردوبه درددردمندان رسیدگی شودبسیارخوب است.پیرسربازانی که توگویی برسرورویشان برف باریده است و کمترکهنه سربازی یافت می گرددکه پدربزرگ نشده باشدوشایدبرخی هم نتیجه ی خودرامشاهده نموده باشند.آری اینان همان جوانان دوران هشت سال دفاع جانانه هستند که دربرابر یک ارتش بسیارقدرتمند وسازماندهی شده با تمام امکانات مجهز و ساز و برگ نظامی مردانه ایستادگی کردند.از ارتفاعات بالا رفتند و ازهورها عبورکردند وسنگرها ومقرهای دشمن را یکی پس از دیگری فتح نمودند. نویسنده خود سالهای متمادی است که روی تختی درمنزل جای گرفته است و به یاد خاطره های تلخ وشیرین گذشته اشک می ریزد.به یاد هم دوره ها..به یاد هم سنگرها..به یاد همرزمها..وبه یاد شهدایی که مردانه آنچه راکه داشتنددرطبق اخلاص گذاشتندوخرامیدندو رفتند.به یاد فرمانده عزیزم آقای حمیدگلپا.به یادسایرافرماند ه ها ودرجه دارهای گروهان سوم گردان ۱۴۳ تیپ سوم لشکر۸۱…یادبادآن روزگاران یادباد…۱۴۰۱/۷/۹ ساعت ۱۸/۳۵

  94. ۶۴۴۹۷۰۴۶۲۴شماره ملی من است تکریم کارت هم دارم۷۳۲روز جبهه بودم۶۳سال عمردارم ناراحتی اعساب ورییه دارم کی حقوق می دهند

    1. سلام بنده 15ماه و 9روز در جبهه های حق علیه باطل خدمت مقدس سربازی را به اتمام رساندم نزدیک به یک سال هست برای کارت ایثار اقدام کردم ولی هنوز خبری نیست قاسم اطمینان پشت مله لشکر33المهدی

      1. سلام
        برای پیگیری کارت ایثارگری با کارشناسان ما تماس بگیرید

    2. سلام بنده‌عبادالا‌شکاری نزدیک‌یک‌سال‌است به‌کارت ایٹارگری اقدام کردم هنوز خبری نیست

  95. سلام من کارت ایثار رزمنده نیروی انتظامی در منطقه اذربایجان غربی خدمت نمودام بالای ۶ ماه داوطلب منطقه جنگی از کشورم دفعاه کردم الان از کمرم رنج میبرم مجروع هستم مستاجر م شغل ندارم ۵۵ سال دارم بخدا شرمنده زن و فرزندم هستم خواهشن حقوق بدین معمنونمیشم چاره ندارم روستاه بودم چند سال است امدم مشهد کار برام بکنید از خجالت میمیرم

    1. سلام من سال ۱۴۰۰کلیه مدارک تحویل سپاه پاسداران انقلاب بهبهان دادم بعد ۹ماه مراجعه کردم گفتند هنوز ثبت نشدند

    2. باسلام بنده بعد از فراخوان شهریور سال ۹۹ مدارک جهت صدورکارت ایثار به امور بازنشستگان فراجا اهواز تحویل دادم بعد از تقریباًدوسال میفرمایندکه مدارک بنده ثبت نشده ومفقود شده دوباره درتیرماه ۴۰۱ مدارک تحویل دادم ومیگویند در تاریخ ۱۳ تیرماه ۴۰۱مدارک بنده ثبت شده خواهش میکنم شماره تلفنی از امور ایثارگران فراجا تهران اعلام بفرمایید تابنده وصدها نفر مثل بنده که بهترین دوران زندگیمان یعنی جوانی در زمان جنگ تحمیلی ودرراه صیانت از این آب وخاک سپری نموده ایم بتوانیم پیگیر کارمان باشیم

    3. سلام برادر عزیزم خجالت نکش مرد واقعی شما هستید همسر بنده مثل شماست

    4. سلام اینجانب محمد حامد برزگر ایچی ۲۸ ماه خدمت سر بازی دارم کارت ایثارگری گرفتم تروخدا اگر چیزی نمی‌دهند منتظر مان نزارید ما با د ل وجان درسپاه خدمت کردیم بخاطر آب وخاکمان ولی حد اقل بیمه سربازی هشت میلیون پول ازمن گرفتن گفتم زمان جنگ خدمت کردم گفت بدرک چکارکنم

    5. باسلام. بنده تاریخ 67/07/18 به خدمت سربازی رفتم در لشگر 28 پیاده کردستان بودم و مدت 26 ماه در منطقه خطر مریوان بانه بودم. ایا کارت ایثارگری به من تعلق میگیره.باتشکر

      1. بله افرادی که تا سال67خدمت کردن کارت ایثار بهشون تعلق میگیره

  96. باسلام مدت زمان تحویل کارت ایثارگری بعد تکمیل فرم ها چقدر است

    1. باسلام بنده بعد از فراخوان شهریور سال ۹۹ مدارک جهت صدورکارت ایثار به امور بازنشستگان فراجا اهواز تحویل دادم بعد از تقریباًدوسال میفرمایندکه مدارک بنده ثبت نشده ومفقود شده دوباره درتیرماه ۴۰۱ مدارک تحویل دادم ومیگویند در تاریخ ۱۳ تیرماه ۴۰۱مدارک بنده ثبت شده خواهش میکنم شماره تلفنی از امور ایثارگران فراجا تهران اعلام بفرمایید تابنده وصدها نفر مثل بنده که بهترین دوران زندگیمان یعنی جوانی در زمان جنگ تحمیلی ودرراه صیانت از این آب وخاک سپری نموده ایم بتوانیم پیگیر کارمان باشیم

      1. سلام؛ بنده سه سال است مدارک برای دریافت کارت ایثارگری به بسیج مستضعفان تهران در ناحیه سلمان فارسی تحویل دادم و گفتند: دو تا سه سال دیگر پستی به نشانی منزلتان کارت را میفرستند۰ هنوز کارت ایثارگری برایم نیامده؛ بنده حاضرم خبری بدهند بروم دستی کارت ایثارگری بگیرم، ممنون میشوم۰ موفق باشید۰

    2. سلام من ازسال ۱۳۷۰تا ۱۳۷۲ در کردستان خدمت کردم آیا کارت ایثار شامل ما میشود

  97. سلام حدود الان یک سال واندی هست که برای کارت ایثار گری که در ژاندارمری در جبعهای جنگ بودم وپرونده هم تشکیل دادم هم در سپاه بسیجی وهم در نیروی انتظامی ولی هنوز کارت وکد پیگیری ایثارگری بدستم نرسیده تکلیف من چیه لطفآ راهنمائی بفرمایید من چکار کنم که به کارت ایثار برسم لطفا.

  98. سلام من از شهریور سال 1363تااخر اذر1364در جزیره خارک سرباز مخابرات نیروی دریایی بودم و بعد از آن به نیروی دریایی منطقه یکم بندرعباس منتقل شدم و بیست روز بستری و 45روز مرخصی جنگی گرفتم و بعد از مرخصی با نیروی دریایی تسویه و کارت پایان خدمت دریافت کردم ولی الان پرونده من در نیروی دریایی موجود نیست هیچ کس هم جوابگو نیست بعداز رفت آمد زیاد برام 13ماه ایثار گری دادند رفتم اجرای تهران گفتم بر چه اساسی کارت پایان خدمت من تبدیل به کارت هوشمند شده گفتند که شما چون در اوج جنگ در مناطق جنگی بودی هر24ماه باید به شما ایثارگری بدهند ولی متاسفانه اینقدر ارتش بی برنامه است که به یکی که تو مناطق غیر جنگی خدمت کرده به جای 24ماه ایثارگری که اصلا برایش یک روز هم تعلق نمی گیرد 28ماه ایثار گری داده ولی نیروی دریایی به سربازی پایان خدمت داده نمی داند کجا خدمت کرده خیلی متاسفم

    1. کارت ایثار مزایای خاصی ندارد ماداریمرفتیم دنبالش گرفتیم الان کسی که شصت دارد دانشگاه میخواهد برود چکارکند حقوق بداند یک چیزی

    2. سلام وقت بخیر پدر من فوت کرده و ما تقربیا دوساله ک کلی مدارکشو جمع کردیم بردیم برا کارت ایثارگراش ثبت کردیم ولی هنوز هیچ اس ام اسی نیومده یا اصلا از کارت ایثارگران خبری نیس میشه راهنمایی کنین ک از کجا پیگیرش شیم

      1. سلام به ارگانی که پدرشما در آن خدمت کرده مراجعه کنید و استعلام بگیرید.

  99. با سلام و خسته نباشید ببخشید من‌حدودی.ساله.که.مدارک.دادم.هنوز.هیچ.خبری.نیست.؟؟؟

  100. سلام وقتی 18ماه در سال 63و64در جزیره خارک خدمت می کنی و سه ماه آخر به منطقه یکم نیروی دریایی بندرعباس منتقل می شوی و کل پرونده خدمتی آت مفقود می شود چه می توان کرد

      1. .من.۱۳.ماه.بعنوان.رزمنده.داوطلبانه.حضور.داشته.ام.کارت.نگرفته.ام.

      2. سلام من ازسال ۱۳۷۰تا ۱۳۷۲ در کردستان خدمت کردم آیا کارت ایثار شامل ما میشود

      3. همرزمان عزیز اینجا کاری برای ما نمیتونند بکنند چون فقط یک سایت متفرقه است که بابت هر دقیقه تماس کلی پول روی قبض تلفن شما برداشت میشه بهترین راه مراجعه به امور ایثارگران منطقه محل زندگی است برای اینها رسیدن به مبلغ مکالمه مهم است و همانطور که می‌بینید جوابی به سئوال ها داده نمیشه پس غیرت رزمندگی خود را حفظ کنید و با هرکس و هر جا درد دل نکنید

    1. سلام بنده کارت ایثارداشتم برای تعوص کارت جدیدهمه مدارک تحویل دادم دوستانی که باهم مدارک دادیم برایشان کارت جدیدصادرشدوتحویل گرفتنداما بنده همچنان درانتظارهستم چرا من هنوزباتوجه به اینک کارت قدیم داشتم هیچ چیزی اعم ازوام وهدایای که دیگران تواین چندسال گرفتند نداشتم فقط اسم ایثارگرداشتم الان هم بازنشسته هستم بازهم هیچ کجابرم بکی بگم اگرحقی دارم چراندادند

  101. سلام خسته نباشید اینجانب هیچ درآمدی ندارم بیمه نیستم حقوق ندارم دوتافرزنددارم اجاره نشین بیکار هستم ۲۸ماه خدمت درزمان جنگ ایران عراق خدمت کردم خواهش میکنم دستورفرمایید کارت ایثارکران زودتر انجام بدهندیک پایه حقوق اداره کار را انجام بدهندممنون اینجانب تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستم ممنون ۰۶۰۰۴۴۵۴۹۶

    1. سلام من ازسال ۱۳۷۰تا ۱۳۷۲ در کردستان خدمت کردم آیا کارت ایثار شامل ما میشود

  102. بیست هشت ماه خدمت سربازی دوران دفاع مقدس درسپاه پاسداران درعملیات کربلای یک وبیت المقدس هفت شرکت کردم. ازهمان زمان ازمشکل عصبی رنج میبرم حتی برای دلخوشی برای کارت ایثارگری دوسال پیش مدرک فرستادم هنوز برایم. نیامده به کجافریادبزنم

  103. سلام بنده بیست ویک ماه منطقه جنگی یک جزیره خارک با یک بار مرخصی در کل خدمت فقط در این مدت 1800بار بمباران راتحمل کردم الان بیش 25سال نه خواب ونهااعصاب دارم کارت ایثار دارم به چهدردم میخوره هیچ خیری ما ازش ندیدیم جز اینکه 12شرکت با خاری کار کردم تا بازنشست شدم فقط از دهن خانواده زدم دادم دارو اعصاب وخواب تا به حال نمی دانم چه جوری باید حق را گرفت 11ماه آخر هم یگان بودجه نداشت آدرس گرفتن بفرستم که خدارا شکر اونم ندادن حالانمیدانم عدالت کجاست خدا وکیلی

  104. با سلام ودعای خیر عباس شریفات هستم با کد ملی 1829024434که بیش از یکسال است مدارک جهت کارت ایسارگری وکمک معیشتی ارایه کرده ام با بیکاریم چمستاجر بودنم در این گرانیها نمیدانم چه خاکی بر سر کنم مثل اینکه همه این خبرها درباره ایسارگران همه افسانه ای بیش نبوده وفقط برای خوش کردن دل ما این برنامه گزاشته شده چه بگم که درد دلم ریاد است ومنجر به پاشیدن زندگیم شده

  105. سلام بنده کارت ایثارگر را ۱۴۰۰دریافت نمودم برای معیشت یا حقوق پرونده دادم به ناحیه متاسفانه تا به امروز خبری نیس با ۳تا فرزند پسر بیکاریم منبع درامد نداریم خواهشن کمک کنید تشکر

  106. باسلام‌‌خدمت‌‌سربازی‌‌سال‌‌۶۷تا۶۹درابادان‌‌واروندرود‌‌شامل‌ایثارگری‌محسوب‌‌میشود‌‌ممنون

  107. باسلام‌‌خدمت‌‌سربازی‌‌سال‌‌۶۷تا۶۹درابادان‌‌واروندرود‌‌شامل‌ایثارگری‌محسوب‌‌میشود‌‌ممنون

  108. سلام اسفندیار امیری پلدختر
    من درزمان جنگ۱۵سال و۶ماه سن
    داشتم چرارفقای من حقوق میگیرند
    ولی من که۲۱۶روز قبل ازقطنامه دارم
    هنوزمزایای نگرفتم بیکار بیکارم
    ممنونم رسیدگی شود

  109. تاکی کارت نم سادر نمی شود مدت ۳سال است تکمیل پرونده کردم

  110. درخواست کارت ایثارگری بیکارم متسجرم اعزامی 21/1/66تشخیصی 21/1/68لشکر64 منطقه عملیاتی حاج عمران قربان شماکه وجدان کاری دارید اقدام شود

  111. من در شهربانی سقز در زمان چنگ سرباز بودم ومو ماریت به بانه چرا کارت ایثار من صادر نشود صورت سانحه شیمایی من نیست در سالها ۶۶و۶۷ خدمت کردم الانه داخل پروند نیست باید چکار کرد

    1. با سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

  112. سلامه ممکنه سایتی معرفی بشه که بدونیم صدور کارت ایثارگری تو کدوم مرحله است و کی دستمان میرسد

  113. سلام بعد از هفت ماه دوتا اس اومده ک بیا تایید کن رفتم گفتن یکماه دیگه اداره پست میاره البته شوهرم فوت شده چند ساله ولی هنوز نیاوردن چرا

  114. هفت ماه از ارسال مدارک می‌گذرد هنوز کارت صادر نشده چگونه باید پیگیری کنم

  115. سلام سه ساله ازطریق سپاه پاسداران گلوگاه مدارکشو کامل فرستادن ستادکل هنوزم که هنوزه کارت ایثارگری بنده صادروارسال نشده اخه یعنی چی ؟؟؟

  116. سلام بادرود ب شهدا ورزمندکان وایثار گران هشت سال دفاع مقدس. اینجانب مدت ۵ ما ه ۱۱ روز در خط مقدم جبهه ها سال ۶۵ و۶۶ بصورت بسیجی داوطلب هنوز تا حال اصلا دنبال کارت ایثارکری نرفت مرا راهنمای نماید از اروکانی ک اعزام شدم خیلی دور هستم دک توان رفت امد ندارم مشکل تنفسی دارم شیمیای هستم

  117. سلام 22/ 8 / 1400 تمام مراحل اداری را طی کردم تماس با مشاور محترم گرفتم کد 12 رقمی را فرمودند 330943153980

    1. بابا جان مسعول محترم به هر دین و آیینی که هستی باش ولی خدا ترس و مرد باش أگر وظیفه داری کاری برای رزمندگان دوران دفاع مقدس کاری بکنید .یاالله ولی بدان وآگاه باش که خیانت به خون شهدا یعنی مرتعد بی دین وان جایگاه را به ناحق سلب کردی خدا داند که به چنان عذابی گرفتار خواهید شد که خدا هم کاری از دستش بر نمی اید زیر می فرماید حق الناس بر گردن داری ان هم خیانت به خون شهیدان یا حق انشاالله که شامال حال تو مسعول نشود

  118. سلام اینجانب 6ماه سابقه جبهه بسیجی ونوزده ماه سابقه جبهه سربازی دارم که هم اکنون تمام مدارک و اسناد و فرمهای مربوط جبهه راپر نموده ام حال چرا برآیم کارت رزمندگان نمی آید لطفا خواهشمند است پیگیری کنید با تشکر فراوان والسلام

    1. سلام وقتتون بخیر از طریق سازمان نظام وظیفه و پلیس10+ پیگیری فرمایید.

  119. سلام من از شهریور سال 63تا نیمه سوم سال 64در جزیره خارک سرباز مخابرات خارک بودم و در نیمه آخر سال 64بعلت موج انفجار به منطقه یکم بندرعباس منتقل شدم که در این مدت که بندرعباس بودم بیست روز بستری شدم و 45روز مرخصی جنگی گرفتم و بعد از مرخصی تسویه حساب و کارت پایان خدمت در بندرعباس گرفتم سال 94به منطقه یکم مراجعه کردم گفتند شما پرونده نداری آخه اگر پرونده ندارم رو چه اصولی با من تسویه حساب کردی و کارت پایان خدمت دادی دوما من بیست روز بستری و 45روز مرخصی جنگی گرفتم این مدارک در کجا بایگانی شده که من بدون یک روز اضافه خدمت ترخیص شدم آخه چه کسی باور می کند خواهشمند است پرونده من در منطقه یکم پیدا کنید و از روی پرونده حق من بدهید اینکه شما بنویسید مگر می شود کارت پایان خدمت به من صادر کنید آنم بدون پرونده من شنوایی ام تو جزیره خارک از دست دادم و شکایت می کنم پرونده من باید تو منطقه یکم پیدا بشه یعنی 17یا18ماه جزیره خارک آنم تو اوج بمباران به همین سادگی پرونده شما گم شده درسته

  120. بنده ازسال ۷۱تا۷۲درمنطقه مریوان سربازوظیفه نیروی انتظامی بودم ایاکارت ایثارگری به من تعلق میگیردبااین کدملی ۵۳۹۹۴۳۴۸۲۲

  121. سلام ایٽارگرهستم کارت ایٽارداشتم یک سال وهشت ماه جبهه ای دارم برای تعویض ٽبت نام کردم خیلی وقته ازهیچ کجا حقوق ودرامدی ندارم قالی باف روستاساکن هستم درطول ماه یک تک تومانی دارامد ندارم سه فرزند دارم بدنم می لرزد و به بچه هاهم منتقل شده این لرزش درست ازتاریخ جبهه من هست سال 64 توان رفتن دکتررا ندارم هیچ کس همراهی نمی کند حتی بچه هام منو دکترببرند .من دردزفول سال 64 براٽرانفجارموشک موج گرفت مرا بیمارستان 580دزفول بستری بودم هیچ اٽری ازپرونده بستری من نیست فرد شخصی مرا به بیمارستان تحویل داده فامیلش قزل باش بوده بعد درجه داری ازخوزستان منو می اورد تحویل خانواده می دهد خودم هیچ یادم نیست مادرم گفت حالا هم درمنزل که همسرم هم تحمل مرا ندارد چه کنم چه چکنم

  122. سلام برج ۷سال ۱۳۹۹ پرونده تشکیل دادم برای کارت ایثار هنوز خبرساز کارت نشده لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم

  123. سلام خسته نباشید برج هفت سال ۹۹ برای کارت ایثار پرونده تشکیل داده ام هنوز خبری نشده لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  124. سلام
    بنده از ساله ۱۳۶۷ شهریور تا ۱۳۶۹ در مناطق اهواز آبادان شادگان و همه مناطق عملیاتی تخریب مین در فاطمیه ۱و۲ و ۳تا ۶را بوده ام ونتمه معتبر از پادگانه مربوطه آنزمان را که مرا ماموریت داده بود را دارم آیا به من کارت ایثار تعلق میگیرد یا خیر؟؟ با تشکر

  125. با سلام موقع دوسال است مدارک جهت صدور کارت ایثار ملی به واحد مربوطه پادگان ارتش واقع در شهرستان سقز تحویل داده ام هنوز نیامده

    1. سلام همرزم عزیز منم بیجاری ام شما دوباره بروید سقز دنبال پرونده ات

  126. سلام من سه ماهه که فرم تایید سوابق رزمندگی خود را انجام داده ام و هنوز کارت ایثارگری به دستم نرسیده

  127. با سلام بعد از چند سال کارت ایثارگری دریافت کردم ولی فعال نیست چرا پس این کارت غیر فعال به چه درده من می خوره آیا کسی پاسخ گو است

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  128. برای کارت ایثارگری همسرم ثبت نام کرده جوابش نموده هنوز

    1. با سلام بمن گفتند بعداز تکمیل پرونده دو ما طول میکشد کارت ایثار بیاید الان تو سه ماه هستم ولی نیامده

  129. سلام تکلیف افرادی که سلامتیشان را درراه نظام مقدس جمهوری اسلامی از دست دادهاند و قسمتی از بدنشان نقض عضو شده در منطقه غیر نظامی چیست

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  130. سلام من ۶ ساله پیگیر کارت ایثار هستم هنوز که موفق نشدم

    1. برای کارت ایثارگری همسرم ثبت نام کرده جوابش نموده هنوز

    2. عرض سلام و احترام
      اینجانب فرزند جانباز 20 درصد آیا مشمول کارت فرزند جانباز می‌باشم.

    3. هفت ماه از ارسال مدارک می‌گذرد هنوز کارت صادر نشده چگونه باید پیگیری کنم

    4. سلام در صورت مغایرت نداشتن بخشی از اطلاعات مندرج در کارت از جمله تعداد روزهای حضور در جبهه باید چکار کزد

    5. سلام‌پیگرکارت‌ایثارهستم
      باکدملی‌۲۹۴۹۴۱۹۱۸۶

    6. سلام‌پیگرکارت‌ایثارگری‌خودم‌هستم
      باکدملی‌۲۹۴۹۴۱۹۱۸۶

    7. باسلام من ثبت نام کردم ازسپاه کردستان یک برگ بهم دادن ک ثبت نام کردم الان نزدیک ۲سال من راسرکاذگذاشتن این همه راه رفتم ازتهران اما هنوز کارت نیومده بکجا مراجعه کنم

    8. باسلام بنده بعد از فراخوان شهریور سال ۹۹ مدارک جهت صدورکارت ایثار به امور بازنشستگان فراجا اهواز تحویل دادم بعد از تقریباًدوسال میفرمایندکه مدارک بنده ثبت نشده ومفقود شده دوباره درتیرماه ۴۰۱ مدارک تحویل دادم ومیگویند در تاریخ ۱۳ تیرماه ۴۰۱مدارک بنده ثبت شده خواهش میکنم شماره تلفنی از امور ایثارگران فراجا تهران اعلام بفرمایید تابنده وصدها نفر مثل بنده که بهترین دوران زندگیمان یعنی جوانی در زمان جنگ تحمیلی ودرراه صیانت از این آب وخاک سپری نموده ایم بتوانیم پیگیر کارمان باشیم

  131. سلام‌‌من‌‌سال۱۳۶۷تا۱۳۶۹در‌‌اهواز‌‌آبادان‌‌وخرمشهر‌خدمت‌‌کردم‌‌‌ایا‌‌‌ایثارگر‌‌هستم

  132. سلام،
    هیچکدام از حرف‌ها و راههایی که به مردم پیشنهاد شده برای کارت ایثارگری،اصلا عملی نمیشه ، من رفتم پیش فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، به راحتی گفتند تا سالهای سالهای کارتی صادر نمیشه ، در حالی که همه ما امیدواریم این پروسه به نتیجه برسیم کارت‌های جدید صادر بشن ،
    اما من هرگز جسمم از نمیخوره

  133. تعویض کارت ایثار صادرشده سربازان وظیفه منقضی خدمت اجباری یا اختیار است توضیح دهید سپاسگزار می شوم
    ۲_ محل تعویض کارت ایثار قدیمی در کجا مستقر میباشد
    ۳_ آیا ارسال کارت ایثار جدید هزینه پست دارد.درصورت داشتن هزینه پست نحوی پرداخت چطور خواهدبود

  134. سلام من الان 18 ماه درخواست کارت ایثار دادم از نیر انتظامه هنوز کارتم به دستم نرسیده

    1. سلام من الان یکسال برای کارت ایثارگری ثبت نام کردم ولي جواب نيامده چکار کنم

    2. سلام من در یک ارگان دولتی کار میکنم پدرم یک سال وسه ماه در جبهه حضور داشتند که هفت ماه به طور داوطلب حضور داشته ولی الان این ارگان دولتی هیچ اقدامی برای رسمی کردن نکرده باید چطوری واز کجا پیگیری کنم
      ممنون

    3. با سلام و خسته نباشید ببخشید من‌حدودی.ساله.که.مدارک.دادم.هنوز.هیچ.خبری.نیست.؟؟؟

  135. با سلام
    بنده برا دریافت کارت ایثارگری مورخ 1400/07/24 مدارک و فرم های 8 گانه رو تحویل یگان اصفهان دادم. اعزامی از دشت آزادگان خوزستان بودم(منقضی 56) ولی تاکنون خبری از کارت نشده.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    شماره ملی1159647356

  136. سلام من سال ۱۴۰۰ برای کارت ایثار درخواست کردم هرچه مدارک خواستن تحول دادم هیچ خبری نشده هم دورهای ما که باهم خدمت کردیم باهم درخواست کردیم۴ چهار ماه کارشان درست شده حقوق میگیرند چه فرقی باهم داریم یک منطقه بودیم ۲۸ ماه هم خدمت کردیم تورا خدا پیگیری کنید

  137. با سلام و وقت بخیر
    بنده روح الله قاسمی تنها به مدت ۲۴ ماه حضور در جبهه داشتم حدود ۹ سال قبل جهت اخذ کارت ایثارگری اقدام کردم که به اشتباه پنج و نیم ماه ثبت شده حالا برای گرفتن ۲۴ ماه حضور واقعی و ثبت در کارت ایثارگری چه اقدامی باید کرد.
    ممنون

    1. باسلام برای تشکیل پرونده کارت ایثارگری 6الی یک سال زمان میبرد و طبق روال قبلی اقدام کنید

  138. سلام چقدردیدگاه نوشتم یک نفرپاسخی نداد تمام مراحل انجام دادم برای تعویض کارت ایثار منتظرم مدت هاست چندین سال ازجنگ می گذرد چندین بارفرا خان دادند و چقدرپولی که نداریم هزینه کردیم ببیمارستان نزد دکترفرستادن هردکترچقدرویزیت بیکاریم نداریم اگرحقوقی شغلی داشتیم طوری نبود همینکه نداریم رنج می بریم .
    ایثارگر .
    محمود سلطانی تاج ابادی
    زرند ککرمان روستا
    شماره ملی 3090262339
    کد ایثار 333090262339

    1. سلام برای ثبت کارت ایثارگری و دریافت به سایت ارتش مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید

      1. سلام‌چراکارتهای‌ایثار‌صادرنمیشه‌چرا۵درصدهاجوابش‌رانمیدن‌ماباید‌کجابرویم‌چه‌سایت‌مراجه‌کنم‌۲۴ماه‌خنگیدم‌الان‌که‌نه‌عصاب‌داریم‌نه‌جان‌چراکسی‌جواب‌نمیده

        1. سلام خسته نباشید من رزمندهی بودم که دربلندترین ارتفاعات عرب باتمام مشکلات که داشتیم باسرمای بسیارسخت توارتفاعات وگرمای انجاخدمت. کردیم که باسه نیرو درعرب کشورمیجنگیدم عراق گروه منافقین وکوموله که اجازه ندادیم به وطنمان ناموس ونظام جمهوری اسلامی ورهبری تعروص کنندمن تواون مقطع درجه گروهبانی تشویقی گرفتم به صلاح دیدفرماندهانم الان بایدبرای گرفتن یک کارت ایثارگری بدوم دنبالش کارت داشتم جهت تعویص داده ام اما مدتهاست منتظرم که کارتم بیاید درصمن بندتاکنون دراین چندسال چیزی نگرفتم چون هرجاکارکردم گفتندخبری نیست حالا من چکنم کجابرم کارتم را بگیرم

          1. سلام از دفاتر ارگان خدمتی پیگیری کنید.

    2. آقا این کارت ایثار گری پدر ما هیچ شماره ایی نداره ینی کد ایثارگری نداره تازه کارتشو گرفته ولی هر جا کد ملی شو میزنیم میگه به این کارت ملی هیچ گونه ایثارگری نمی‌باشد.حتی فعالش کردیم.این کد ایثارگری از کجا بیاریم؟

      1. سلام وقت بخیر
        از بنیاد ایثارگران و امور جانبازان پیگیری کنید.

    3. سلام این جانب عبداله آقایی نژاد برای کارت ایثار هوشمند ثبت نام کردم هنوز موفق به دریافت نشدم کد ملی 6229959038

  139. باسلام بنده ایثارگران ۲۴ ماه خدمت در منطقه عملیاتی بودم ۳ سال پیش در پادگان ثبت نام انجام دادم ولی هیچ خبر مضایا نیست این ۵ درصد جانبازی که کار یگان هس چقدر باید منتظر ماند بدی مردن به چه دردی خواهد کرد یوسف یوسفی خانقاه ش

    1. سلام برج ۷سال ۱۳۹۹ پرونده تشکیل دادم برای کارت ایثار هنوز خبرساز کارت نشده لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم

    2. سلام من ۲۸ماه در زمان جنگ در بندرعباس خدمت کردم والان ۸ماهم مدارکم را تحویل دادم رفته بندرعباس برای پیامک اومد برج ۱۲ سال ۱۴۰۰ در دست بررسی ولی خبری نیست می گویند پرونده بندر است تو را به خدا کاری کنید

    3. سلام.همسرم دوران سربازی که درجزیره سیری بوده از شدت گرما یکی از چشماش آسیب دیده و بینایی نداره.اون زمان فقط اعزام کردن تهران و متاسفانه اقدامی برای ایثار گری نکرده.من الان باید چکار کنم.پادگانی که خدمت میکرده مراجعه کردم گفتن چون مال سالهای قبل بوده ما هیچ پرونده ای از ایشان نداریم.

  140. سلام پدرم سال ۹۶ مدارکشون رو از طریق پست فرستادن ولی هنوز هیچ خبری نشده؟دوباره اقدام کنیم؟

    1. سلام اسفندیار امیری پلدختر
      من درزنان جنگ۱۵سال و۶ماه سن
      داشتم چرارفقای من حقوق میگیرند
      ولی من که۲۱۶روز قبل ازقطنامه دارم
      هنوزمزایای نگرفتم بیکار بیکارم
      ممنونم رسیدگی شود

    2. سلام بنده سال ۶۵سه بسیجی درعملیات کربلای یک ازادی مهرانشرکت کردم وازبرج سه شصت وشش پاسداروظیفه تا برج هشت شصت وهشت جز بیست وهشت ماه. خدمتهابودم دوسال است برای کارت ایثارمدرک فرستادم هنوز. خبری نیست چکاربایدبکنم

    3. سلام من سال ۱۴۰۰کلیه مدارک تحویل سپاه پاسداران انقلاب بهبهان دادم بعد ۹ماه مراجعه کردم گفتند هنوز ثبت نشدند

  141. سلام
    عیدغدیراست شمارا به علی قسم ان دسته ازایثارگران ارتش سرباز که شغلی نداشته وندارند تحقیق کنید به انهاحقوق بدهید حتی خودم اگرشغل داشتم یادارم ویا حقوق بگیرهستم به من هم ندهند همسرم بیمه قالی بافی خودش پرداخت می کرد بازنشست شده ماهی ده روزحقوق می گیرد مبلغ یک میلیون و دوبیست هزارو بیست تومان می گیرد یک ریال به من نمی دهد یک شارژبریزم گوشیم اگرهم بدهد باهزار سروصدا و سرکوت که مردن بهتره که زن پول بدهد مردش شمارا بخدا زودت خیلی رنج می برم زمانی جوان تمام جبهه هاجنوب غرب زیرپام زمین می لرزید حالا شدم نیازمند چه کنم

    1. سلام من ۶ ساله پیگیر کارت ایثار هستم هنوز که موفق نشدمخ

    2. سلام من کارت ایثارگری دارم برای ثبت نام فرزندم معرفی نامه خواستند گفتند که باید کارت الکترونیکی باید باشد یا معرفی نامه از یگان خدمتی که برای من امکان ندارد چهار یا پنج میلیون هزینه کنم بیام تهران برای یک نامه لطفا راهنمایی بفرمائید متشکرم

    3. عرض سلام و احترام
      اینجانب فرزند جانباز 20 درصد آیا مشمول کارت فرزند جانباز می‌باشم.

  142. سلام الان مدت ۲ماه است یک برگی در لشگر ثامن در مشهد امور آثار امضا کردیم گفتن برین کارترایثار ملی تون اداره پست مبار در خونتون اصلا خبری نیست
    با تشکر حمید نژاد حسینی

    1. باسلام‌‌خدمت‌‌سربازی‌‌سال‌‌۶۷تا۶۹درابادان‌‌واروندرود‌‌شامل‌ایثارگری‌محسوب‌‌میشود‌‌ممنون

    2. سلام‌من‌مدت‌دو‌سال‌هست‌تمام‌مدارک‌تکمیل
      کردم‌وتائیدی‌یگان‌‌هم‌شده‌لطفا‌پیگیری‌نمایید
      ش‌کارت‌ملی3392325236
      اجرتان‌با‌خدا

  143. من تمام مراحل صدور کارت رزمندگی اعزامی سپاه را انجام دادم ویرایش پیگیری حتی ستادکل هم مراجعه کردم گفتندبرای صدوررفته نهاد ریاست جمهوری اما کو کجا دریغ ازصدورفکرکنم سرکاریه

    1. سلام ببخشید بهبهان جز منطقه عملیاتی بوده ؟ب ما کارت ایثارگری میدن ؟؟

    2. سلام اینجانب سید مجتبی هاشم زاده تمام مراحل اداری را از محل سکونتم برای کارت ایثار هوشمند انجام دادم دقیقا 22/ 8 / 1400 وامضای آخر راهم انجام دادم ما 4 نفر از یک محله مشهد خیابان شهید صدر صدر 50 9.9.9. با تلفن ثابت هم تماس گرفتم مبلغ 405000. تومان هزینه ام شد کد 12. رقمی من راهم گفت. 330943153980. ولی برای من خبری نشده مشاور محترم فرمودند تایید شدید از طریق پست می آید درب منزل….

  144. سلام کارت نا صادر شده چرا به دست ما نمی رسه ۶۲۸۹۷۱۸۱۶۹کد نلی

    1. سلام الان یک ساله برای کارت ایثارگری اقدام کردی هنوز خبری نیست

  145. سلام ضمن تبریک عید غدیر علی محمدی باکد ملی ۰۹۱۹۵۲۰۷۹۰مدت دوسال است که برای کارت ایثاری گری ثبت کرده وقرار بوده که اداره پست به آدرس مشهد مقدس بلوار دلاوران دلاوران ۱۰ پلاک ۵ ارسال کنند ولی هنوز خبری نشده تقاضای پیگیری دارم باتشکر

    1. سلام برج ۷سال ۱۳۹۹ پرونده تشکیل دادم برای کارت ایثار هنوز خبرساز کارت نشده لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم

  146. سلام ضمن تبریک عید غدیر علی محمدی باکد ملی ۰۹۱۹۰مدت دوسال است که برای کارت ایثاری گری ثبت کرده وقرار بوده که اداره پست به آدرس مشهد مقدس بلوار دلاوران دلوران ۱۰ پلاک ۵ ارسال کنند ولی هنوز خبری نشده تقاضای پیگیری دارم باتشکر

  147. با عرض سلام و درود فراوان،اینجانب نزدیک ۱۸ماهه که برای کارت ایثارگری اقدام کرده ام ولی تا الآن هیچگونه خبری نشده حتی چند بار هم حضوری به سپاه مرکزی اردبیل مراجعه کرده ام که متاسفانه مثل همیشه جواب سربالا داده اند،لذا عاجزانه درخواست دارم دستور فرمائید تا اقدامات لازم را در این مورد انجام دهند تا بتوانم به کارت ایثارگری خود که حق مسلم بنده است برسم/.قبلاً از همکاری شما نهایت تشکر و قدردانی را دارم.والسلام
    با تقدیم احترام:مسعود جوهرچی‌.

  148. سلام اینجانم عباس گله بان الان 17ماه درخواست کارت ایثار کردم از نیر انتظه اهواز هنوز خبر ازکارت من نست گفت:

    سلام اینجانم عباس گله بان 18ماه سابقه جبهه در نیر انتظه دارم 17ماه در مرکز انتظه اهواز درخواست خود را برای کارت ایثار داد م با گذشته 17 ماه هنوز کارت ایثار من به دستم نرسید

  149. باسلا م بنده 28ماه جبهه بودم واقع در سومار لشکر 88زرهی زاهدان اکنون 10ماه است که مدارک تحویل دادم ولی هیچ خبری از کارت ایثار نیست

  150. باسلام پرونده صورت سانحه بالینی را تکمیل و تحویل لشکر 181 کرمانشاه داده ام کی اقدام میشه؟ چمنی کد ملی 2668431247

  151. من حدود چهارده ماه جبهه دارم سال گذشته برای اولین بار به ستاد مشترک رفتم وفرم برای گرفتن کارت ایسارگری راپر کردم ولی هنوز از سپاه خبری نشدهاست

  152. ایا زمانی که اطلاعات سابقه جبهه ی شخصی ثبت سیستم سپاه شود اطلاعات قابل دسترسی ست ؟

    1. آقایان مسئول کسانی که در زمان جنگ به خدمت رفتن فرق نمی کند کجا خدمت کردن ای قدر بازی سر ملت در نیارید بابا همه ما سن مان بالا رفت بگذارد بسوزیم وبسازیم چرا دست از سر ما بر نمی دارید اگر بفکر سربازان جنگ هستید چطور هم چیز بروز رسانی شده و باید بروز باشیم مثل کشورهای بی دینی هر کسی در زمان جنگ به کمک مردم آمد و خدمت کرد هم مدل گرفتن وهم برایشان احترام قائل هستن یعنی این بفکر شما نمی رسد ما از قلی در گذشتیم حال دیگر شنبان شدیم کمک شما بجز استرس چیز دیگری نیست معرفت و مردانگی شهامت شجاعت را در زمان جنگ کسانی بوجود آوردند و هدیه دادند که به حرف رهبر گوش دادن وبه خدمت و جبهه ها سر زیر شدن دیگر تقسیم بندی نه کنید هر وقت که بیکار شدید صبحت امام را گوش کنید هرچند کسی که هوایی نظر می دهد دیگر نیازی به گوش دادن ندارد ولی سبد مارا خالی کنید نیازی نیست بفکر ما باشید خداراشکر بخور زیاد است ولی ما شکم مان به پهلو چسبیده به همین افتخار می کنیم چون سرباز خدا و رهبر و مردم بودیم چه پشت جبهه چه در خط مقدم ما هارا رها کنید به قول خودتان ما مهره ها سوخت هستیم والسلام

    2. سلام وعرض ادب،بنده محمد قلی اوغلی ازتاریخ ۱۳۶۰ لغایت ۱۳۶۲ به مدت ۲۱ ماه ۸روزدرجنگ ۸ سال دفاع مقدس درهنگ مرزی قصرشیرین خدمت کردم تابحال گردان مرزی قصرشیرین ازدادن پاسخ استعلام بعمل آمده ازامورایثارگران انتظامی اردبیل رونداده لطفاراهنمایی فرمایندد رصورتیکه بایکبارمراجعه به سپاه پاسداران که جدای خدمت وظیفه بوده وبسیجی میباشدکارت ایثاروکارت تکریم دریافت کردم

  153. باسلام. این جانب. درسال1358. اولین. نیرو سر باز. وظیفه. که پادگان. مها بادرا از مخالفان. پس گرفتیم. وارد. پاد گام. شدیم. اما از. همه. چیزی. جا ماندم. باسلام

  154. سلام.آیا به ایثارگران ارتش سربازان وظیفه حقوق می‌دهند. آخه یکی از هم دوره خدمت های پدرم الان داره حقوق میگیره جانبازی هم نداره فقط جبهه بوده. لطفا پاسخ دهید مرسی؟؟

  155. باعرض سلام خدمت شمابنده محمدامین امینی باشماره ملی ۰۷۳۱۳۴۴۷۵۱بنده درسال ۶۱تا۶۳درمنقطه عملیاتی سومارغرب سرپل زهاب درتیپ ۴۰سراب سردشت خدمت خودرادرمنطقه عملیاتی پایان رساندم ومدت سه ماه رپادگان تربت جام ارتش جمهوری اسلامی ایران تقاضای کارت ایثارکردم وهنوزمدت سه ماه است وکه کارت ایثار حقوق دریافت نکرده ام وازشماتقاضادارم که ماراراهنمایی کنید وبه ماگفتندکه پیامک می ایدولی نیامده است اسلام علیک

  156. با سلام و عرض احترام نزدیک به دوسال است که مدارک دادم برای کارت ایثار حدود هشت ماه پیش زنگ زدن رفتم یه فرم تکمیلی امضا کردم دیگر خبری از کارت نشده خاستم ببینم چقدر طول میکشد ممنون

  157. عبدالله امامی‌قره‌عمر‌کد‌ملی‌۲۹۴۹۴۱۹۱۸۶ گفت:

    سلام‌کارت‌ایثاکری‌من‌چرانمیامده‌مال‌ دوستام‌امده‌باهم‌
    تشکیل‌پرونده‌کردیم‌ول‌برای‌من‌نیامده

  158. نورعلی نوروزی سلام بنده در سال 66 الی 67 در منطقه عملیاتی خدمت کردم در ژاندارمری با کد ملی 4198911576 نیروی انتظامی ایلام هنوز کارت نیامده پیگیری نمایید ممنونم

  159. برای فعال کردن کارت ایثار و تکریم کارت هرچه طبق دستورالعمل اقدام می کنم موفق نمیشم راهنمائی فرمائید

  160. سلام من پدرم جانباز 30 درصد هس
    امسال کنکوریم تو فرم زدم سهمیه 25 درصد ولی سایت سنجش پیام داده عدم تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه

  161. سلام تابستان 1400مدارک تحویل امور ایثارگران وزارت دفاع دادم ولی از کارت خبری نیست .گفته بودند 4 ماهه به دستمون میرسه.

  162. بیکارم حقوق ندارم شمارابه خدا به کسانی که شغلی ندارند کمک کنید ماهم جوان بودیم کمک کردیم قالی باف هستم عمل کردم چشم خودم را تارقالی را نمی بینم منتظرکارهستم

  163. اسماعیل علی اکبری بنیادگفت برو آخرین یگان رفتم آخرین یگان گفت برگ اعزام به منطقیه گفتم ندارم گفت برای ماچیزی مربوط بهیکسوم نیامده

  164. سلام.الان.۶ماه هست برادریافت.کارایثار اقدام.کردم فرم پروفرسادم به محل خدمتم درزمان جنگ.فقط یه پیام امدثبت ودرحال برسی دیگه خبری نشدمگه.چقدطول میکشه تابرسی بشود..لطفآ راهنمای بفرمایید..ممنون

  165. باسلام فروردین۱۴۰۰برای کارت ایثارگری مدارک دادم هنوزبعداز۱۴ماه خبری نیست

  166. با سلام. والله بنده هم در بسیج و هم در ارتش که پایور بودم به استناد گواهی منطقه که جهت معافیت فرزندم انجام داده بودم که مدت آن ۴۵ و پنج روز بود در دایره رایانه معاونت نیروی انسانی نزاجا کارت قدیمی برایم صادر شد که پس از چند ماه در سامانه ایثار ارتش ثبت و قابل رویت شد. بعد از مدتی که برای کارت ملی ایثار اقدام کردم و فرمهای ۸ گانه را ارسال کردم اطلاعاتم از سامانه ایثار آنجا پاک شده و پس ۶ ماه پیامکی آمد که ایثارگر محترم مدارک شما ثبت و در حال بررسی است. اما همچنان پس از ۹ ماه نه کارت بدستم رسیده و نه در بروزرسانی سامانه ایثار آجا دوباره اطلاعاتم قابل مشاهده است. لطفاً در صورت امکان راهنمایی کنید.

  167. باسلام ودعای خیر
    الان دوسال است برای کارت ایثار اقدام کردم به مقرمراجعه میکنم میگن کارت به آدرس منزل میاد حال هیچ خبری نیست چه بایدکرد
    باتشکرازراهنمایی هاتون

  168. باسلام ودعای خیر
    الان دوسال است برای کارت ایثار اقدام کردم به مقرمراجعه میکنم میگن کارت به آدرس منزل میاد حال هیچ خبری نیست چه بایدکرد
    باتشکرازراهنماییتون

  169. سلام من یکسال درخواست کارت ایثار دادم و هنوز نیامده چطوری پیگیری کنم؟ کد ملی 3420106211

  170. باسلام مدت هفت ماه است که تقاضای کارت ایثار رهنمودهای ولی متاسفانه هنوزخبری ازکارت ایثاربنده نیست چراگاه صدور کارت ایثارگران سپاه خبری نیست

  171. سلام من قبلا کارت ایثار معمولی داشتم برای هوشمند سازی تحویل ستاد ایثار جنوب شرق کرمان دادام خبری نشده ولی وقتی کد ملی راوارد میکنم مینویسد که این کدملی ثبت نشده چکر باید انجام دهم

  172. باسلام 12آبان 1401 مدارک کارت ایثار ملی را تحویل نماینده ارتش در رشت دادم و گفتند پیامک میاد فکر کنم پیامک آن دنیا میاد این طرف که خبری نیست

  173. سلام ما کمسیون پزشکی ارتش رفتیم مهرماه ۹۷ ونتیجه تایید شده را تحویل دادیم حالا خرداد ۱۴۰۱ هنوز خبری نشده

  174. سلام ایثارگران ارتش جایگاهی ندارند ما بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ جایگاهی نه از نظر رفاهی نه مادی نه معنوی جایگاهماه همان زیر صفر است بعد از ۴۳سال فقط یک تبلیغات مانده برای ا یثارگران ارتش

  175. باسلام واحترام خدمت شما عزیزان چرا کارت ایثار خبری نیست باید چکار کردماکه سودا درست نداریم یک پیامک بدهید
    تشکر

  176. سلام خسته نباشید بنده یکسال است لشکر سپاه ۳۱ عاشورای تبریزمدارکم را کامل کردم وبه سپاه تحویل دادم متاسفانه تا امروزخبری نیست بعد جبهه ای دارم سپاه شهرستان مرزی بیله سوارمغان شش ماه است مدارکم را تحویل دادم سایت سپاه ثبت شد متاسفانه آنهم خبری نیست خواهش میکنم بررسی فرمایید تا زودتر بدستمون برسد تا شهریه دانشگاه کمکی کند متشکرم

    1. سلام وقتتون بخیر از طریق امور ایثارگران اقدام فرمایید.

  177. باسلام بنده ۱۴سال داشتم بطورداوطلب ویواشکی بدون اطلاع ولی بمدت ۳۰ روزحبهه بودم پس ازگذشت ۳۰روزپدرومادرم اقدام به بازگردانندمن میشوند.آیاکارت ایثاربهم تعلق میگیره*ممنون

  178. سلام برای پدر من پیام اومده که سوابق شما بررسی ودرسامانه ثبت شد متاسفانه اون پیام حذف شده نمیدونیم که ادامه ی اون پیام چی شده باید از کجا پیگیری کنیم؟؟

  179. سلام برای پدر من پیام اومده که سوابق شما بررسی ودرسامانه ثبت شد متاسفانه اون پیام حذف شده نمیدونیم که ادامه ی اون پیام چی شده باید از کجا پیگیری کنیم؟؟

  180. سلام،در تاریخ۱۳۶۵/۰۱/۱۶ به منطقه کارون خط فاو ام القصر اعزام شدم به محل اعزام رفتم میگن برای پرونده باید بری استان(فارس) لطفاً راهنمایی کنید چطور و چگونه پیگیری کنم بخاطر کارگر هستم محل کارم مرخصی کم هست چگونه غیر حضوری کارت ایثارم درست کنم،کد ملی۲۴۵۰۸۸۷۱۵۶

  181. سلام بنده به مدت هفت ماه دوران سربازی در منطقه مهران تو خط مقدم بودم کارت ایثار گری دارم دادم برا هوشمند کردن مدت شش گذشته هنوز صادر نشده باید چکار کنم با تشکر

  182. باسلام‌من سابقه ۲۸ماه حضور در جبهه ازطرف سپاه دارم ارسال ۹۳ بازنشسته شده ام آیا الان میتوان گواهی حضور به جبهه را به اداره ویا بازنشستگی داده وازمزایای آن بهره من شوم

  183. باسلام واحترام
    بنده مدت ۸ماهه مدارک کارت ایثار تحویل داده ام اما تاکنون خبری از کارت نشده لطفا درصورت صلاحدید پیگیری فرمایند باتشکرفراوان🌹

  184. سلام من در منطقه عملیاتی سرو ارومیه سرباز بودن گردان شهید چمران یک سال و 15 روز خدمت کردم در ژاندارمری سال 66 الی 67 کارت ایثارگر و معوقات تعلق میگیرد نورعلی نوروزی کد ملی 4198911576

  185. سلام من برای کارت ایثار حدود شش ماه پیش درخواست کردم گفتن اداره پست درب منزل میاورد ولی خبری نشده رضا شکفته مطلق قریه عباس کد ملی ۰۸۷۱۲۸۸۴۶۱ شهر چناران ادرس ۱۵خرداد یک پلاک ۵۳

    1. باسلام و تحیات الهی به استحضار؛ می‌رساند اینجانب: محمد مهدی فتحی فرزند :فرزاد جانباز۴۵درصد جنگ تحمیلی می باشد که از مورخه
      ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی امام علی (ع) بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران مستقر و به صورت پروژه ای مشغول به کار می باشم که متاسفانه تاکنون رسمی نشده‌ام و بدون هیچ بیمه و مزایای همراه با بیمار به مناطق مجاور اعزام می‌شوم و طبق بخشنامه ۱۴۰۰ تبدیل وضعیت فرزندان جانبازی که به صورت پیمانی ، قراردادی و شرکتی هستند، به صورت رسمی تبدیل وضعیت صورت گیرد لازم به ذکر است چندین مرحله نامه درخواست رسمیت خود را هم به طور شفاهی و کتبی پیگیری کردم اما پاسخ مستمر و مفیدی دریافت نکردم با توجه به شرایط کنونی جامعه و به سختی گذراندن امورات روزمره زندگی حقوق و مزایای خود را به صورت ماهیانه و منظم دریافت نمی کنم مسافتی را از یک شهربه شهر دیگر برای محل کارم طی می‌کنم که هزینه ایاب و ذهاب طبق وضعیت حقوقی هم برایم بسیار دشوار است.
      شما مقام والا تقاضادارم درخواست رسیدگی رسمی شدن و تغییر وضعیت اینجانب را دارم.
      پیشاپیش از بذل و عنایت شما مسئولین محترم و بزرگوار در راستای اسلام و مسلمین کمال تشکر را دارم.

    2. من.اون.خلبانان.عملیات.مرصادمن.نجاددادم.تشکرخشک.خالی.ازمن.نکردن.اون.زمان.سرباز.سپا.بودم.

    3. سلام برادر عزیز این کارت به چه دردی می خواردپس خودت را زیاد ناراحت نکن

    4. سلام من چند ساله کارت ایثارگری دارم ،حسابم باز کردم ولی سهمیه ندارم، لطفاً پیگیری کنید،۰۹۰۵۸۸۰۸۵۹۳ حسین دراکبری

    5. سلام خسته نباشید سیدموسی موسوی راد کد ملی 4230908611 چندسالی برای کارت ایثارگری ثبت نام کردم اما بلاتکلیف مانده ام . مدارکم را به یگان ارتش نیروهوایی بهبهان برده ام کارت ایثارگری قدیمی را دارم اما جدید وحقوقی در یافت لطفاً به من کمک کنید

      1. سلام آیا سرباز ارتش که یک سال در جبهه بوده چیزی بهش طعلق میگیره

    6. سلام بعد از گذشت ۳۰ سال چرا حالا یاد رزمندگان افتادید همش در حد حرف زدن است و همه ما رزمندگان سر کار هستیم زیاد جدی نگرید

    7. سلام به عالم قسم دیگه نابود شدم 6 ساله هر چه مدارک خواستن دادیم چندین بار هزار کیلومتر برو پادگان مدارک بیار اوردیم برو مراحله 8 گانه رفتیم روز اول 30 سال پیش یک کارت ایثار دادن که مانده بو گند گرفته هیچ امتیازی هم که ندادن برای تعویض یک کارت جدید 6 ساله اسیر مان کرد ارتش ایا همه دنیا اینحوری با کهنه سرباز جنگ بر خورد می کنند واقعا یک بار بگن نمی دهیم خلاص تازه من فکر نمی کنم اگر هم یک روزی بخوان کارت سرباز بدبخت نگون بخت را بدن ایا در قید حیات باشد یا نباشد چه گلی به سرش با این کارت جدید میزنند

      1. سلام همرزم گرامی کارت ایثار قدیمی من هم دارم اینها را باید میراث فرهنگی تحویل بدهیم
        منم گردان 513 لجستگی شماره دو بودم سال 62 کرمانشاه موفق باشید
        کسی بفکر رزمندگان نیست یک زمانی فقط دعا میکردند که الان آنهم تعطیل شد

    8. سلام من در دیماه ۱۴۰۰پرونده ام راتحویل دادم.درپایان اسفند ماه ۱۴۰۰یک پیام برام ارسال شد که پرونده شما ثبت ودرحال بررسی است.دیگر خبری نشد چطوری پیگیری کنم.ممنون

    9. سلام به آقایانی که منتظرکارت ایثارگری هستیدبنده زمستان ۱۴۰۰کارت ایثاروکارت تکریم راتحویل گرفتم ولی اونهم کارت خالی مثل کارتهای قبلی هنوزکه به دردم نمیخوره همانتوری که درسال ۸۵توی فیشهای حقوقمان نوشته بودن حقوقتان باحقوق کارکنان دولت همسان میشودباگذشت ۱۵یا۱۶ سال هنوزعملی نشده زیادپیگیر کارت ایثارگری نباشیداونهم یک کارت خالی مثل کارتهای قبلی

      1. با سلام وخسته نباشید با این همه اعذاب ودردسر مدارکمان چندین بار تحویل داده‌ایم ولی همش سرکاری مثل بقیه ارگانها سرمان راگرم کردنندکه مشغول باشیم ویرانی‌های وفشار حداکثری را متوجه نشویم خدا جای حق نشسته

    10. سلام برج ۷سال ۱۳۹۹ پرونده تشکیل دادم برای کارت ایثار هنوز خبرساز کارت نشده لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم

  186. باسلام بنده پرونده تشکیل داده ام الان چهار ماه خبری نیست آیا مرده ای هست که مراجه بکنیم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

  187. وقت بخیر
    من تمامی مدارکو دادم
    بعد از مدتی صدام کردن رفدم یک برگه امضا کردم و گفتن که کارت به آدرستان ارسال خواهد شد
    الان نزذیک دو ماه هست مه خبری نیست
    جطور میشه اینو پیگیر شد

    ممنون

    1. سلام الان ۶ماه مدارک دادم هنوز کارت ایثار دریافت نکردم این هم شماره موبایل
      ۰۹۱۶۷۶۰۰۳۱۱ ولی اله امیر حسینی کد ملی
      ۱۹۱۰۹۴۳۰۴۵

      1. باسلام واحترام
        بنده مدت ۸ماهه مدارک کارت ایثار تحویل داده ام اما تاکنون خبری از کارت نشده لطفا درصورت صلاحدید پیگیری فرمایند باتشکرفراوان🌹

      2. درود من باکدملی ۶۱۰۹۸۵۷۹۰۴ مدت یک سال ونیم فرم پرکردم خبری ازکارت ایثارنشده

      3. سلام من بهروز جعفرنژاد هستم به کد ملی ۴۵۳۹۳۹۶۴۵۵به کلمه عبور۲۶۴۵۱که نزدیک دوماه و پانزده روزه قرار شد از طریق اداره پست کارت جانبازی به آدرس بنده ارسال شود ولی متاسفانه خبری هنوز نشده

      4. با سلام من بزنشسته رسمی سپاه هستم برای کارت ایثار اقدم کردم چقدر طول میکشهکارتم صادرو بدستم برسه

      5. سلام من حدود یک سال تشکیل پرونده کردم بعداز ۶ماه گفتن مشخصات یکی از فرزندان کامل نیست درست کردم اما جوابی نگرفتم

        1. سلام منم مدارک تحویل سپاه شهرستان هرسین دادم به شماره ملی ۴۹۶۹۸۲۴۱۴۲ ممنونم پیگیری بفرماید

      6. اینجانب نزدیک دوسال است مدارک لازم جهت کارت ایثارگری تحویل دادم لطفا راهنمایی کنید برای دریافت یا پی گیری به کجا باید مراجعه کنیم ممنون وسپاس

      7. ۸باسلام مدت بیستو پنج ماه جبهه دارم ومدتدوسال تمام است برای کارت ایثار ثبت نام کردام ولی هنوز هیچ نتیجهای نگرفتاام چکار باید کرد ناصر داردبی زاوله

    2. سلام 5ماه پیش مدارک راتحویل دادم ولی هنوزخبری نیست باتشکر09131849838

      1. سلام ایا رزمندگان دارای کارت ایثارمی توانند مثل سایر ایثارگران از مراکزدرمانی ایثارگران باهمان خدمات استفاده کنند

      2. باسلام.بنده سال ۶۲ و۶۳ بسیجی کردستان که صدور کارت ایثار در مرحله انجام است وسپس از ۶۴ الی ۶۷ مرابهی نزاجا واز سال ۶۷ الی ۷۰ نیز منطقه عملیاتی بودم بنده چه کارباید درمورد صدور کارت ایثارگری ارتش ج اا کنم:
        ممنونم ارادتمند شماعزیزان هستم

      3. منم ۱۱ ماه مدارک دادم هنوز دریافت نکردم سپاه پاسداران در جنوب نیرویی دریایی

      4. با سلام و عرض احترام نزدیک به دوسال است که مدارک دادم برای کارت ایثار حدود هشت ماه پیش زنگ زدن رفتم یه فرم تکمیلی امضا کردم دیگر خبری از کارت نشده خاستم ببینم چقدر طول میکشد ممنون

      5. سلام من رزمنده هستم الان نزدیک دو سال است برای کارت ایثار ثبت نام کردم شش ماه سیزده روز به عنوان بسیج در جبهه بودم.مراجعه کردم میگن میاد.خبری نشده تو این دو سال.ح

    3. خب شما خودتون برید خبر بگیرید احتما لا کارتتوت تومده خالا ی سری بزنید

      1. سلام من قبلا کارت ایثار معمولی داشتم برای هوشمند سازی تحویل ستاد ایثار جنوب شرق کرمان دادام خبری نشده ولی وقتی کد ملی راوارد میکنم مینویسد که این کدملی ثبت نشده چکر باید انجام دهم

      2. برای فعال کردن کارت ایثار و تکریم کارت هرچه طبق دستورالعمل اقدام می کنم موفق نمیشم راهنمائی فرمائید

      3. سللم دوماه به عید مدارک فرستادم چرا هنوز خبری نشده

        1. سلام. 4 ماه پیش تمام مدارک برای کارت ایثار جدید دادم کارت قدیم را هم دارم ولی خبری نشد

    4. سلام بنده ناصراذرکمند.درسال۶۸سربازپذبریشی کمیته انقلاب اسلامی بودم ودرسیستان بلوچستان فعالیت میکردم.یکسال هم درکردستان ایست وبازرسی سقزسنندج بودم سال۷۰ هم ادغام شدیم که شدیم نیروی انتظامی ایاکارت ایثار به بنده تحلق میگیره

    5. سلام بنده تمام مدارکم راداده ام برای صدور کارت ایثار گری گفته اند توسط پست به منزل میاد ولی نیامده برای ثبت نام وام ازدواج فرزندم هم عجله دارم از کجا اطلاع بگیرم ببینم کارت صادر شده یا نه

    6. سلام من قبلا کارت ایثار معمولی داشتم برای هوشمند سازی تحویل ستاد ایثار جنوب شرق کرمان دادام خبری نشده ولی وقتی کد ملی راوارد میکنم مینویسد که این کدملی ثبت نشده چکر باید انجام دهم

    7. سلام حدود یه سال است برای کارت اقدام ولی خبری نشد

      1. سلام من مدت ۱۵ماه ازسال۶۶درمنطقه عملیاتی سرباز بودم در ژاندارمری آیاکارت ایثاربهم تعلق میگیره یانه؟باتشکر

    8. سلام من کارت ایثار گری خودم رو گم کردم باید کجا مراجعت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    9. سلام من الان شش ماه برای کارت ایثار گران اقدام کردم ولی خبری نشده گامراد زارعی هستم با کدملی ۳۳۶۹۴۱۶۷۲۷لطفا جواب دهید

    10. با سلام برای دریافت کارت هوشمند ایثارگری اقدام ومدارک مربوط به خو وخانواده را تقدیم کرده ام تاریخ تحویل۱۴۰۰/۱۱/۲۳ میباشد و شماره ایی چهار رقمی به بنده داده اند و فرمودن تماس میگیریم الان بالای چهار ماه است ولی تماسی نگرفته اند شماره چهار رقمی۲۱۳۷ میباشد .ممنونم لطفا پیگیری وبه بنده اعلام کنید.

    11. عبدالمجید دلربا مدت سه‌ سال است مدارک تحویل دادم هنوزهم کارت ایثار برایم صادر نشده

    12. با نام ویاد یگانه خالق جهان هستی وبا سلام بر نائب بر حقش مهدی فاطمه( س) وبا سلام ودرود خداوند بر تمامی مسعولین بویژه علماء وبزرگان که راه امام راحل بزرگ مرد تاریخ قرن حاظر را با انجام کارهای که می‌تواند روح امام را شاد کنند اگر چه بسیاردر طی این سالیان فراموش شده اند اما باز هم دیر نیست این بندگان مخلص که در طول دوران دفاع برای آرامش تمامی هم میهنان عزیزمان که در این مرزو بوم در حال زندگی هستند منت بی ادعا وبدون هیچ چشم داشتی راهی را انتخاب کرده بوده وهستند که راه تمامی شهدا وراه گرفتن حق مظلوم از ظالم بوده است اما همکنون هم با داشتن تمامی مشگلات که در حال حاظر دارند باز حتی هستند بسیاری که شرمنده خانواده‌ای خود هستند از طرفی هم مورد تحقیر افراد بسیاری در جامعه کنونی روبرو شده اند ؟؟؟؟!!!! راه ما راه امام التماس دعا ایثارگر جانباز ؟؟؟ در حال حاظر مدت یک سال است که به علت بیماری بیکار بدون داشتن هیچگونه درآمدی

    13. با سلام من نزدیک یک سال تمام مدارک ایثارگری تکمیل دادم تا به امروز هیچ خبری نیست چندین بار مراجعه کردم گفتن طبق ادرس میاد ولی تاکنون دریافت نکردم کارت ملی بنده ۱۹۸۸۷۶۲۴۳۱ناصر ابراهیمی راد

    14. سلام چرا کارت ایثار بعداز چندین ماه صادر وارسال نشده

    15. سلام و درود به همیه رزمندگان من از سال 63تا65که سه ماه آموزشی در شهرستان جهرم بودم و بقیه خدمتم به مدت 21ماه در منطقه کردستان شهرستان سقز گردان بسطام پایگاه سوته وپایان خدمتم از هنگ سقز دریافت کردم ولی مسعولین میفرمایند چون ژاندارمری با نیروی انتظامی ادغام شده‌اند و پروندها از بین رفته 12ماه حضور سربازان در منطقه قابل قبول هست اگر این جوریست بقیه خدمتم کجا بودم ممنون از مسعولین

    16. .سلام ببخشید من میخوام یکمقدار درد دل کنم من کارت عسی را گرفتم گفتند برای مدتی دیگه اعلام میکنیم که بیاید شنبول موسی را بگیرید یعنی آن زمان نفسهای اخر رو میکشیم وامروز فردا میکنیم من خوشم میاد از زرنگی این دولت سازمان ملل و آمریکا را سر کار گذاشته از نظر دور زدن تحریم وانوقت نمیتونه مارا سر کار بذاره خیلی راحت دیگه کسی نمانده همه از بین رفتند مثلی قدیمی هست میگن دیگران کاشتند ما خوردیم ما بکاریم دیگران بخورند
      حالا اینجا مال ما برعکس شده دیگران ریدند ما خوردیم ما کاشتیمو اختلاس گران خوردند حالا آمدند کارد ایثار به ما بدند آخر پیری مردکه گیری فقط پول مردم بدبخت رو می‌گیرند به بهانه پست دولت اگر راست میگه بیاد بیمه کنه فردا که خیلی نزدیک است باز نشته به زن بچه هاشون بدند فردا همان زن بچه نگه روحتون شاشیدیم

  188. سلام من خدمت در منطقه جنگی بودم کارت پایان خدمت و کارت ایثارگری وقتی اهواز بودم دوزیزدن بعد کارت طلایی نگرفتم حالا پرند هستم

  189. برادر این همه ایثارگران بدبخت سر کار نگذارید چگونه است که سرباز نیروی زمینی. هوایی . ژاندارمری از دم ۲۴ماه ایثارگری می گیرند ولی سرباز نیروی دریایی که بیش از ۲۴ما ایثارگری دارد و سابقه زخمی شدن و بستری دارد آن وقت پرونده اش گم می شود به خدا اکثر آنهایی که در سال ۱۴۹۰و ۱۴۰۱ ایثارگری گرفتن اصلا منطقه نبودند و با پارتی گرفتند مگر می شود شخصی منطقه رفته باشه سال ۱۴۰۱ پیگیر کارش باشه آنم منطقه یکم نیروی دریایی چنان ایثارگری براش جور کنه که نه ماه باشد که اگر سه چهارم کم شد حقوق و مزایا شاملش باشد مردم دیگه نادان نیستند

    1. ضمن عرض سلام وخسته نباشید.
      احتراما ب عرض میرسانم اینجانب در۱۶سالگی بنابه فرمان امام دردفاع ازخاک وطن درجنگ شرکت کردم وبه مدت ۸ماه ونیم در مناطق سردشت وشلمچه بودم درسردشت انکشتان دست راستم ترکش خمپاره گرفت وتوسط بهیار پایگاه مداوا شدم حتی ب اسرار فرمانده هم جهت مرخصی رفتن نشدم ودرشلمچه وقتی اژیر خطر بمب شیمیائی زدن ماسکهائیکه در انبار بوده وقبلا الوده بودن رو بین بچه ها تقسیم کردن که دچار سرفه وسرگیجه تنگی نفس شدیم که یکسری رو به بیمارستان اهواز کردن که در انجا بعداز ۳روزبستری وبهبودی نصبی وتجویز دارو ازجمله چندیت اسپری مرخص نمودن دوباره به منطقه بازگشتیم . ازانجائیکه بنده بشخصه ارزوی شهادت داشتم ولی متاسفانه لیاقت شهادت رانداشتم وهرگز فکر استفاده ازمزایای مجروحیت وجانبازی ب سرم نزده بود تا اینکه برای شرکت درکنکور پسرم اقدام کردم وقتی مسئول ذی ربط پذیرش گفتن بوی پول به مشامت زده الان امدی واقعا دوست داشتم بمیرم تا همچین جمله ای نشنوم … خلاصه مدارک کمسیونو پاره کردم برگشتم . وحالا به اسرارهمسرم که میگوید کارت ایثارگری میدهند چرا اقدام نمیکنی حداقل از مزایای ان درجهت کمک هزینه زندگی که مستاجر هستیم کمک حالی بشود .
      نمیدانم تقدیرمان دراین راه چ بوده ماکه بخاطر این چیزا نرفته بودیم وازطرفی ناسزاهای مردم که پشت سر خانوادهای شهدا وجانبازان میزنن نیز مزید علت پیگیر نشدن بنده بوده وتاکنون کوچکترین استفاده ای نکردم ونه کارت جانبازدارم نه ایثارگری امیدوارم خداوند ازتقصیرات تمام بندگانش بگذرد وکمک کند زود قضاوت نکنیم دیگران را ……

      1. سلام من دوسال جبهه بودم و جانبازی از ارثار گران 31 درصد دارم و28 سال سابقه دارم سختی کار جبهه به من تحلق می گیرد که زودتر باز نست شوم 55 سال سن دارم

      2. بنام حق
        اگر گوش شنوایی مانده باشد به مسئولین بگویید کارت جانبازی و ایثارگری را برای درخواست کنندگان تا زنده هستند صادر کنید آنها را اینقدر اذیت نکنید اینها ناجیان کشور بودند خدا را فراموش نکنید.

      3. نورعلی نوروزی سلام بنده در سال 66 الی 67 در منطقه عملیاتی خدمت کردم در ژاندارمری با کد ملی 4198911576 نیروی انتظامی ایلام هنوز کارت نیامده پیگیری نمایید ممنونم

      4. سلام پدر بنده هم زمانی که باید بالاسرمون میبود رفتن جبهه ولی بااینکه کلی رفتن فقد همون زمانی که داخل خود خط بودن حساب کردن.چندماه رو که بعد سال۶۹بوده رو بحساب نیاوردن چون میگن بعدتفاهم نامه بوده
        ومن الان اصلا نمیتونم از سهمیه ایثارگری پدرم که زیر۶ماه هست استفاده کنم

    2. سلام،در تاریخ۱۳۶۵/۰۱/۱۶ به منطقه کارون خط فاو ام القصر اعزام شدم به محل اعزام رفتم میگن برای پرونده باید بری استان(فارس) لطفاً راهنمایی کنید چطور و چگونه پیگیری کنم بخاطر کارگر هستم محل کارم مرخصی کم هست چگونه غیر حضوری کارت ایثارم درست کنم،کد ملی۲۴۵۰۸۸۷۱۵۶

    3. باسلام بهمن ماه سال ۱۴۰۰مدرک ارسال کردم درتربت جام تیپ ۳۸ زرهی تاکنون کارت ایثار برایم ارسال شدکجا باید پیگیری شوم

    4. برای فعال کردن کارت ایثار و تکریم کارت هرچه طبق دستورالعمل اقدام می کنم موفق نمیشم راهنمائی فرمائید

    5. نادر بهرامی تمامدارکم رادوبار به پادگان دادم متاسفانه نه کارت ایثارم آمده نه در صد جانبازی لطفاً رسیدگی کنید

    6. ۱‐تعویض کارت ایثار صادرشده سربازان وظیفه منقضی خدمت اجباری یا اختیار است توضیح دهید سپاسگزار می شوم
      ۲_ محل تعویض کارت ایثار قدیمی در کجا مستقر میباشد
      ۳_ آیا ارسال کارت ایثار جدید هزینه پست دارد.درصورت داشتن هزینه پست نحوی پرداخت چطور خواهدبود

  190. سلام من بیش از ۶سال است دنبال کارت ایثار هوشمند هستم

    1. سلام پدر من کارت ایثارگران داره بعد دوباره رفتن فرم پر کردن دادن تحویل گفتن بهتون زنگ میزنیم این برای چی بوده کارت ایثارگران میخواد عوض بشه چطوری نه زنگی زدن نه پیام از کجا باید پیگیر بشم

    2. سلام بنده ۲سال هست تشکیل پرونده کردم برای کارت ایثار هنوز خبری نشده لطفا راهنمایی کنید

  191. سلام ببخشید شوهرم پنج سال دنبال جنبازیش هست پرونده قانون ۸۷ بت تابیده یگان اعزام کننده وصورت سانحه تاریخ مجروحیت سندج ارسال کرد لویزان روش کرون پرکندن بردگردون سندج الان هم فرم مجروحیت برای کارت ایثار گری در یگان نیروزمینی شیراز فرستادن هنور نه وکارت ایثارگری ونه مجروحیت نیست مگه من جز بنده خدا نیستم چه فرقی با آن افغانی دارم

    1. بسمه تعالی
      باسلام خسته نباشید بنده کارت ایثار دارم وبرای کارت جانبازی در بنیاد شهید نوشتم فرم پر کردم ولی هنوز 10ماه خبری نیست چگونه پیگیر شوم ِاین محل که نظر دیدگاه میخواهد هیچ مزایای ندارد اصلا.حق نگهدار

    2. رزمندگان بسیجی معسرفاقدبیمه برای کارت ثبت نام کردیم ۵ماه گذشته نیامده

    3. سلام بنده در تاریخ برج 8 مدارک خود را برای گرفتن کارت ایثار ملی به پشتیبانی منطقه 3 تحویل داده و از آن موقع تابه حال جوابی دریافت نکردم چگونه میتوانم درخواست خود را پیگیری کنم

  192. باسلام احتراما اینجانب ازتاریخ ۶۲.۲.۲۲ تاتاریخ۶۴.۲.۲۲ درمنطقه جنگی سنندج خدمت کردیم بخدا انموقع یه دقیقه نمی تونستیم براحت دردستشویی بشینیم هرروز کمین وتامین جاده هم جنگ داخلی وهم خارجی بوده که فرماندهی محترم کردستان آنرا تائید کرده ونامه ایشان دردستم می باشد والان می گویندقانون عوض شده این چه حرفی ؟؟؟؟

    1. باسلام و بااحترام به استحضارتمامی کارکنان وزحمتکشان دراین زمینه اجرتان نزدخدا
      اینجانب حسن غریب پذیردرمورخه تیر۷۷عازم سربازی شدم ودرمنطقه بداسلاندوزمشغول خدمت سربازی شدم بعلت آب بسیارکثیف جفت کلیه هام سنگ تولیدوچندتاازبچه هاکه یکی دوست بنده باسم بهروزیوسفیان دردست خودم شهیدوبه رحمت خدارفت وبنده بخاطرناراحتی کلیه دربیمارستان ارتش ۲اعزام وبستری وعمل کلیه بازکردم وبعدازاتمام خدمت چندین بارسنگ شکنی رفته ام والان که ۴۴سال دارم ازدردکلیه ومثانه خداشاهدبعضی روزهانزدیک گریه کنم وازکارافتاده ام ونه بیمه ای دارم نه چیزی،ازشمابزرگواری که این پیام من میخواندلطف کندماهم درخدمت به وطن که لیاقت شهیدشدن نداشتیم حداقل کمک بنده هرطورکه صلاح میدانیدازمزایده های جانبازی قربون حضرت عباس ع برم برخورداربشم کاش منم ارزوم بخداقسم بودشهیدمیشدم تاالان باجسم ناتوان شرمنده خانواده ام نمیشدم.ممنون

  193. سلام اگر پارتی داری برو مهم نیست جبهه رفته باشی یا نه مهم پارتی و آقا زاده باشی اجا مناطق جنگی اعلام کرده ولی آقا تو میناب بندرعباس خدمت کرده 24ماه ایثارگری گرفته در صورتیکه بندرعباس جز منطقه درگیر نیست نیروی دریایی به هر کس دوست داشت ایثارگری می دهد من مدارک دارم سپاه هم هر کس شلغ در آورد و خودش به دیوانگی زد شش ماه داوطلب می دهد این است حق رزمندگان

    1. سلام چرابین ازایثارگران اینقدرفرق میزارن مگه ررمنده سپاه وارتش چه فرقی داره همه باهم رفتن جبهه چرابرای ایثارگران سپاه حقوق دفترچه دادن برای ایثارگران ارتشی هیچ خدماتی ندادن نه دفترچه بیمه ایی نه حقوقی داریم بابدبختی زندگی میکنیم

    2. منم ۱۱ ماه مدارک دادم هنوز دریافت نکردم سپاه پاسداران در جنوب نیرویی دریایی

  194. سلام ضمن خسته نباشید من از شهریور سال 63تا نیمه آخر سال64سرباز نیروی دریایی خارک بودم و در چند ماه آخر بنا به دلایلی که زخمی شدن به منطقه یکم بندرعباس منتقل شدم در سال 94که پیگیر کارت ایثار بودم هیچ پرونده ای در بندرعباس ندارم در صورتیکه من بعد از انتقالی از خارک به بندرعباس بیست روز مرخصی و 45روز مرخصی جنگی گرفتم و اینها همه تو پرونده ام موجود است اگر نبود که من بایست غیبت می خوردم من هم کارت هوشمند پایان خدمت دارم هم برگ تسویه حساب خلاصه به من 13ماه ایثارگری به نظر خودشان در راه خدا دادن ولی هم دوره من که محل خدمتش بندرعباس بوده 22ماه ایثارگری گرفته الان من فرزندم در حال خدمت سربازی است حداقل همان سیزده ماه به فرزند من کسر خدمت ارسال کنند و برای خودم کارت هوشمند ایثارگری نزدیک به یک سال است مدارک خودم در دو نوبت و مدارک فرزندم با کل مدارک جهت گرفتن کسری ارسال کردم نه زنگ می زنند و نه پیام می دهند در ضمن اگر آنهایی که در سال 1400 و1401ایثارگری گرفتن و اعمال شده حداقل 60درصد با پارتی است اگر نه چگونه خدمت در بندر شامل من نمی شود ولی شامل فلان زئیس اداره می شود در کجای اجا نوشته که خدمت در بندرعباس 22ماه ایثارگری دارد حتی شهرستان بوشهرم ندارد چه برسد به بندرعباس به منی که تمام خدمتم زیر بمباران خارک بوده فقط چند ماه جهت مداوا به بندرعباس آنم به درخواست خودم بصورت اعزامی و یک نفره منقل شدم پرونده گم می شود و 13ماه ایثارگری می دهند والان 6سال است منتظرم

    1. سلام کارت نا صادر شده چرا به دست ما نمی رسه ۶۲۸۹۷۱۸۱۶۹کد نلی

  195. چقدر زشت بازی با شخصیت کهنه سربازانی که جانشان دردست گرفتن تا شما صاحبان پست و جا مقام بشوید الان بعد 42 سال و 36 سال از جنگ گذشته هنوز هشت هزار نفر کارت هویت ایثارگری نداشته باشد و از تمام مزایای حقه رزمندگان بی بهره باشد مثال سهمیه دانشگاه فرزند . بیمه و حق معیشت و هزاران امتیازی که خودشان بهره مند شدن من و امثال من بجرم خدمت در سپاه تا کنون کارت نباید می‌گرفتیم و از برج دی سال 99 با فراخوان و ارایه مدارک کامل تا الان پانزده ماه یک کارت هنوز صادر نشده …به یگان مراجعه میکنم تمسخر میکنند …با کد ملی پیگیری میکنم کلا نمی‌شناسد ..و پس کی و کجا پاسخ گو من و امسال بنده را جواب میدهند 0036416800 کد ملی رزمنده گمنام

    1. باسلام صدور کارت ملی ایثار چقدر زمان می‌برد مهر ۱۴۰۰ مدارک ارسال شده .آذر۱۴۰۰ پیامک آمد مدارک شما در دست بر رسی است.بیش از ۶ماه می گذرد چرا اطلاع رسانی نمی‌شود.

  196. من برای کارت ایثار به بنیادشهیدوامور ایثارگران شهرستان پاکدشت مراجعه کردم میگه شما با ما هیچ کاری نداری باید بری سپاه میگم مگه اینجا امور ایثارگران وجانبازان نیست میگه با ما شما کاری نداری نه راهنمایی .هیچی .جهت اطلاع

    1. سلام .من برای کنکور ارشد ثبت نام کردم تازع پیامک برام اومده که مشکلی در سهمیه شما بوجود امده خواستم بدونم اگه میتونید مشکل من را حل کنید من قبلا از امتیاز ایثارگری استفاده میکرذم مشکل نداشت و حتی با شماره ملی بابام وارد مبشدم مشخصات بابام رویت میشد ولی الان که شماره ملی را در سامانه میزنم میگه که این شماره ملی در سامانه ثبت نشده است

      1. سلام بنده ۲۱ماه جبهه دارم دربیشتر
        عملیاتها بودم سال ۶۳تاسال ۶۵
        دریدا کرمان پروندم موجود هسته چند بار مراجه کردم جواب نگرفتم در صورتی بند چند بار موج انفجار گرفت نه روان درستی داریم نه ریه درستی داریم در اثر همین شیمیای دندانهایمان ریختن چندماه پیش رفتیم پرونده تشکیل دادیم دیگه خبری نشد تا حالا خدا میداند حقمون ضایه شده العانم جواب نمیدن
        ولی اگر پارتی ندارین هیچ وقت درست نمیشه

        1. سلام
          با مدارک مورد نظر به بنیاد شهید مراجعه کنید

    2. سلام بنده ناصراذرکمند.درسال۶۸سربازپذبریشی کمیته انقلاب اسلامی بودم ودرسیستان بلوچستان فعالیت میکردم.یکسال هم درکردستان ایست وبازرسی سقزسنندج بودم سال۷۰ هم ادغام شدیم که شدیم نیروی انتظامی ایاکارت ایثار به بنده تحلق میگیره

    3. سلام هنوز کارت ایثار گری من نیامده پنج ماه است فرم پر کردم در پادگان ارتش کرمانشا کد ملی من ۳۸۴۸۸۸۱۷۳۱ احمد کاظمی بانه ممنو میشم پیگیری کنید

    4. سلام هنوز کارت ایثار گری من نیامده پنج ماه است فرم پر کردم در پادگان ارتش کرمانشا کد ملی من ۳۸۴۸۸۸۱۷۳۱ احمد کاظمی بانه ممنو میشم پیگیری کنید

  197. سلام من یکسال جبهه داشتم ولی آلان که بیش از سی وپنج سال از جنگ می گذرد نزدیک سه ما از مدت حضور در جبهه ام رو کم کردن،که میگویندبعد از پذیرش قطعنامه بوده؟ ومرخصی که نرفته ام ودر جبهه حضور داشتم کم کردن گفتند میبایست می رفتی و مدتی هم که در عملیات مرصاد بودم گفتند بعد از قطعنامه است،واز همه بدتر نزدیک یک ساله مدارک ایثار گری ارسال کردم کارت ایثارم رو هنوزنفرستادن،والبته دلتنگم که هنوز یکبار کسی در خانه ام رو باز نکرده فقط بگوید شما هم جبهه بودید،و زمانی که شیمیایی شدم و موج انفجار هم گرفتم و مجروح شدم نرفتم پرونده ای درست کنم،چراکه گفتم نیاز نیست،و نرفتم چون اعتقاد به این دارم که من نسبت به دیگران که جبهه رفته و یا نرفته برتری ندارم ولی زمانی که همسر و فرزندان من میگویند مگر با دیگران شما چه فرقی داری که فقط احوال آنها را جویا می شوند،کمی دلتنگ می شوم .

  198. سلام .نه امکان شناسایی کد ملی دارم و حضوری طی این چهارده ماه میروم یگان خود میگویند اینها فقط ثبات بودن از صدور و در کجا صدور هیچ اطلاعاتی ندارند فقط تمسخر و خنده و پوزخند دریافت نمودم کد ملی 0036416800

    1. ببخشید بعد از ارسال و‌تایید برگه بعد شش ماه در دفاتر یگان

      چه مدت طول میکشه کارت دستمون بیاد

      اصلا چطور و از کجا میشه پیگیر شد
      ۰۹۱۲۸۰۷۷۷۶۲

      1. سلام و درود …اینجانب فرزند شهید پاسدار می باشم که در بهمن ۱۳۷۸ پدرم از پرسنل تیپ حفاظت مجلس شورای اسلامی بوده و به شهادت رسیده و فرمانده وقت هم نامه شهادت ایشان را تایید کرده ..ولی متاسفانه در این بیست و سه سال هر چقد پیگیری میکنیم با ما همکاری نمی کنند ..چرا باید با این خانواده داغدار و انقلابی و مستضعف این برخورد بشه …اگه امکانش هست صدای ما راهم بگوش مسئولین برسانید ..دیگه واقعا به تنگنا رسیدیم ..عزت نفسمان و ارزشی که برای راه پدرمان هست اجازه شکایت از سازمان مربوطه را نمیدهد ..با این همه بدبختی که داریم صبر کردیم ولی به ماهم حق بدید..چطور میشود با جنازه ای تیکه پاره شده که تحویلمان دادند و ناعدالتی که در حقمان میشود کنار بیاییم ..

      2. سلام من چندماه جبهه دارم رفتم براکارت ایثارگری میگن بعدازقعطنامه است حالا چکارکنم

      3. نورعلی نوروزی سلام بنده در سال 66 الی 67 در منطقه عملیاتی خدمت کردم در ژاندارمری با کد ملی 4198911576 نیروی انتظامی ایلام هنوز کارت نیامده پیگیری نمایید ممنونم *

  199. سلام چرا سربازان گمنام فراموش شدن یا تحقیر آنقدر بشوند بلاخره بعد از 43 سال متوجه شدند که این عزیزان آنوقت ها بدون چشم داشت و درجه و پست آماده هر لحظه گشته شدن بود رفتن ولی هنوز هیچ کارت هویتی ندارند بقول دولتیان 8000 نفر هستن ولی بدون مدرک کارت ایثارگری تا برج ده سال 1399 با فراخوان بنده رفتم بدون هیچ کم و کاستی مدارک به پادگان سپاه حضرت ابوالفضل سه راه شهریار تحویل دادم تا الان هیچ کارت صادر نشد چرا درک نمیکنید سن این عزیزان بالای 55 سال شدن دریک از یک ریال امتیاز نه برای خود نه فرزندان فقط کارت ایثارگران یک برگ کاغذ باید 15 ماه تا این لحظه بطول بکشد پس کجا و کی پاسخ گو مرسی از بی احترامی به این عزیزان با کد ملی موفق نمی‌شوم پیگیری کنم حضوری سی بار رفتم ناموفق شدم باور کنید این تحقیر یا بی احترامی صحیح نیست کد ملی 0036416800

  200. ازسال1360تاسال1362خدمت سربازید جهبه بودن از ارتش جا نبازشودم 31وازبنیاد25درصددارم کمک مشعت میگیرم باید چکار کنم یا حق من این است

    .

    1. باسلام واحترام من درنیروی دریایی منطقه یکم بندرعباس خدمت کردم و۱۶ماه مناطق جنگی بودم مدارک ومستندات نزدیک به ۸ماه تحویل دادم گفتن کارت ایثارگریتون بوسیله پست میاددرب منزل که متاسفانه باگذشت ۸ماه هنوز خبری نیست چندین باربه منطقه یکم نیروی دریایی ارتش دربندرعباس مراجعه کردم ولی هنوزخبری نشده کدملی ۴۷۰۹۸۶۳۷۱۷ممنون

    2. باسلام حدودهفت ماه است ازستادنیروی انتظامی برای کارت ایثاراقدام کردم گفتن که کارت به ادرس منزل ارسال میشود هنوزخبری نشد ‌بنده بعدازخدمت ازطریق جهاد به جبهه رفتم ومجروح شدم ایا میتوانم
      ازطریق نیروانتظامی که ۲۴ماه بودم مجروحیتم را اقدام کنم چون کمیسیون بخاطر ۴۵روزدرجبهه بودم درصدندادند گفتن ازهمان ژاندارمری که ۲۴ماه بودی اقدام کن ولی بنیاداستعلام ازبیمارستان وصورت سانحه وبستری همزمان را سال ۶۶فرستاده من سال ۶۰تا۶۳درژاندامری درجبهه بودم ایاامکانش هست این اینکه بتوانم اقدام کنم باسپاس

  201. باسلام من ۲۰ ماه هورالعظیم بودم سال۶۳تا۶۵سه بار مجروح شدم یک بار شیمیایی ولب اقدام نکردم مگر ژاندارمری نیروی جمهوری اسلامی نبود جند سال اقدام میکنم امروز فردا میکنند ایا وقتی مردیم جواب میدهند بعداز مردن سهراب نوشدارو

  202. از اذر ماه سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده ام درسپاه تا کنون از کارت ایثار خبری نییست چرا اینقدر طول کشیده

  203. بسم الله الرحمن الرحیم با درود فراوان به رهبر معظم من هستم علی سرباز جنگ ۸ ساله کجا بودم سومار چکاره بودی ۱۰۰ متری دشمن چند ماه ۲۵ جای سالم داری نه بگو به خدا گوش شنوا ندارم کتف دست چپ شکسته ‌

    1. باسلام
      بنده درسال ۶۴ اعزام به خدمت درارتش شدم حدود یک سال وهشت ماه درمنطقه عملیاتی سومار حضورداشتم وسال ۶۵ باشیمایی دشمن روبروشدم هنوزم وهنوزم ازناحیه سینه درد دارم .کارت ایثاربه مادادن ولی هیچ چی ازاین کارت ماندیدیم .سه سال پیش پرونده بهداری تشکیل دادیم وباکلی جرج ومخارج گفتند ببرم بدم به پادگانیکه اعزام شدم .دادیم اما بازم خبری نشد .لطف کنید ماراراهنمایی کنید که چجوری از کارت ایثار جدید ودرصد جانبازی وکارت تکریم خبربگیریم.ممنون میشم

    2. سلام
      سرباز وظیفه بودم سال ۶۰ از ناحیه گوش وسر مجروح شدم حدود ۷ماه منطقه بودم خدا را شاهد میگیرم ازآن زمان تا حالا از سر گیجه وغیره مشکل دارم منتظر کارت جانبازی هستم البته ازسال ۱۳۹۷ کمیسیون پزشکی وغیره را انجام دادم پس از دو بار تایید پرونده ارجاع شده قرارگاه جنوب غرب اهواز برای ارسال به بنیاد شهید ۶۲ سال سن دارم خدا وکیلی تا کی باید منتظ ر بمانم

    3. سلام و درود …اینجانب فرزند شهید پاسدار می باشم که در بهمن ۱۳۷۸ پدرم از پرسنل تیپ حفاظت مجلس شورای اسلامی بوده و به شهادت رسیده و فرمانده وقت هم نامه شهادت ایشان را تایید کرده ..ولی متاسفانه در این بیست و سه سال هر چقد پیگیری میکنیم با ما همکاری نمی کنند ..چرا باید با این خانواده داغدار و انقلابی و مستضعف این برخورد بشه …اگه امکانش هست صدای ما راهم بگوش مسئولین برسانید ..دیگه واقعا به تنگنا رسیدیم ..عزت نفسمان و ارزشی که برای راه پدرمان هست اجازه شکایت از سازمان مربوطه را نمیدهد ..با این همه بدبختی که داریم صبر کردیم ولی به ماهم حق بدید..چطور میشود با جنازه ای تیکه پاره شده که تحویلمان دادند و ناعدالتی که در حقمان میشود کنار بیاییم..

  204. سلام برادر خوب است عمل کنید من از سال 94دنبال پرونده ام هستم با اینکه از سال 63تاپایان64جزیره خارک بودم و سه ماه آخر خدمت شاید بیشتر چون من در حالت موج انفجار و تنهایی به منطقه یکم منطقی شدم و نمی دانم فکر کنم نزدیک به بیست روز بستری شدم بعد هم چون مرخصی جنگی طلب داشتم 45روز مرخصی رفتم و بعد از مرخصی فوری تسویه حساب کردم و بدون یک روز غیبت کارتم گرفتم این مدارک کجا بایگانی شده که من پرونده ندارم اگر دارم که همه چیز مشخص است شخصی که آخر خدمت مرخصی جنگی گرفته هر عقل سلیمی می داند از منطقه جنگی آمده تو را خدا اینقدر به سربازان نیروی دریایی اذیت نکنید در صورتیکه هم هوایی هم زمینی هم ژاندارمری 24ماه ایثارگری به سربازانش می دهد ولی من که واقعا منطقه جنگی بودم بعلت گم شدن پرونده 13ماه آنم منطقه یکم قبول نمی کند پرونده خدمت خودم ببینم اشکال ندارد حداقل همین سیزده ماه کسری خدمت فرزندم که تمام مدارکش ارسال کردم بفرستی تا بعد حتما به مراجع بالاتر مراجعه می کنم من نقص عضو هستم چون سرباز نیروی دریایی بودم و پرونده ندارم نباید به حقم حداقل 5درصد ایثارگری برسم

    1. چهار سال تکميل پروند ایثارگرای كردم ولی هیچکو نه پاسخ دریافت نکرده ام

  205. باسلام همسرم دوسال در منطقه جنگی خدمت کرده الان چند نوع بیماری داره نه بیمه هستیم نه میتونه جای کار کنه رفتیم ایثار گری مازندران براش پرونده تشکیل دادن اونو به اونوان معسرین قرار دادن که دولت بهشون حقوق بده الان پنج ما از اون روز میگذره کاری نکردن با مشاوره تماس گرفتم اواین اوضاع برام 300هزار تومن پول تلفن اومده نه کاری برای ما کردن نه هیچ نمیدونم باید چیکار کنم روز به روز حال همسرم بدتر میشه باید ببرمش دکتر دستمون خالیه اخه کی میخواین به داد ما برسین

  206. سلام یک کارت ایثار ملی آن هم برای پرسنل کادر ارتش که تمام مشخصات خود نفر و اعضا خانواده را در اختیار دارند نباید برای یک کارت 3ساله ودو بار مدارک بفرستند باز هم خبری نیست رزمندگانی که در شمالغرب خدمت کردند باید برابر قانون تا سال 70درصد خود کارت ایثار قید میشد من خودم در حکم کاری خودم در ارتش 3886روز در کارنامه خدمتم است باید این را در کارت ایثارملی قید کنند وی 50درصد جانبازی خودم باید کامل باشد مثل کارت ایثار ارتش

  207. سربازی که بیش یک سال درجنگ بودن باید برای مشخص شدن کارتی که هیچ ارزشی ندارند باید دقیقه‌ای هزار پانصد تا چهار هزار تومان با وضعیت فرودست بودن جیب کسانی که از این تلفن‌ها ی پول سازی بیهوده هزینه کنه در ضمن من بیست هشت ماه جبهه بودم البته دوران سربازی و هیجده ماه بسیجی جبهه بودم هیچ اقدامی برای کارت ایثارگری سربازی نکردم چون بدرد نمیخوره . اما سپاه چرا

    1. سلام بنده مهرماه ۱۳۹۹ تشکیل پرونده دادم برای کارت ایثار هنوز نرسیده لطفا راهنمایی کنید

  208. سلام کارت ایثار در دستکاهای دولتی ثبت شده من بسیجی ۳۱ ماه جبهه دارم ر از وزارت دفاع مگر نباید در سیتم بسیج کل یا بسیج سپاه ثبت بشه ولی هیچ اطلاعاتی وجود ندارد راهنمایی کنید فقط کارت کرفتیم ولی جایی ثبت نشده ممنون جواب بدهید

    1. ازسال1360تاسال1362خدمت سربازید جهبه بودن از ارتش جا نبازشودم 31وازبنیاد25درصددارم کمک مشعت میگیرم باید چکار کنم یا حق من این است

      .

    2. حسن غریبپدیر۰۹۱۶۴۱۴۲۱۰۰انشاالله پیام ماراهم کسی می‌بیند وماکه ناتوان وشرمنده خانواده شده ام بخاطرمشکلاتی که درخدمت سربازی برسرم امدبارهاگفته ام کاش منم لیاقت داشتم شهیدمیشدم تادرمقابل خانواده ام چنین روزی رانمیدیدم.ممنون ازانسانهای که حس انسان دوستی دارند

  209. سلام همسر جانباز اعصاب و روان هستم همسرم از سپاه اعزام به جبهه شدن و دی ماه ۱۴۰۰پرونده اش‌را در سپاه امیدیه درست کرد و گفتن پرونده باید بره کمیسیون بشه و برگرده اما هر چه با سپاه تماس میگیریم بازم اطلاعی در مورد پرونده به ما نمیدن لطفا کمکم کنید….در ضمن همسرم ایثارگر هم هست و در ارتش در منطقه جنگی سوسنگرد خدمت کرده و ما از سوسنگرد پرونده رو تکمیل کردیم و پرونده را به شهر یاسوج فرستادن الان ۴ ماه هست هیچ اطلاعی از پرونده ایثارگری نداریم لطفا کمکم کنید و هر دفعه به نیروی انتظامی مراجعه میکنیم درست جواب نمیدن خواهش میکنم رسیدگی کنید

  210. با سلام ودرود من اقای علیداد جوانمیری از شهرستان سرپل ذهاب هستم خانواده ام در سختی به سر می برند به علت اینکه پرونده ایثارگریم مخدومه کرداند تو را خدا مشکلات منو حل کنید به خدا ثواب دارد اگه حل نشود مشکلات خودم را رسانه ای می کنم

  211. با سلام بنده ۶۰ ماه منطقه ای جنگی دارم جانباز هم هستم وپاسدار بودم .با وحود اینکه لشکر که خدمت کرده ام تمام منطقه ای جنگ بنده مشخص هست با داشتن مسولیت و تمام مدت گردان خط شکن بودم .ولی کارت ایثار گری برایمان هنوز صادر نشده است با تشکر

    1. سلام عرض و ادب،من سال ۶۸ تا ۷۰ منطقه بودم.ایثارگری به بنده تعلق می‌گیرد.

  212. با سلام
    بنده در اسفند ماه سال99 با مراجعه به نیروی هوا فضای سپاه مدارک خودم رو برای کارت ایثار به صورت حضوری ارایه کردم ولی متاسفانه تا به امروز دوم اردیبهشت 1401 خبری از کارت ایثار نیست میخواستم علت دیر رسیدن کارت برای بنده چه میباشد؟
    ممنون.

  213. ‌. بسمه تعالی
    احتراما به استحضار میرسانم ایثارگر و جانباز در وضعیت آشفته و تقریبا شهید زنده حساب میشوم .علت اینکه تحویل کارت ایثارگری بیشتر از یک سال طول میکشد و زمان میبرد چیست ؟از ارومیه هستم و من جانم را فدای وطن نمودم و این منطقی و رویه درست نیست لذا از آن مقام والای ایثارگری تقاضای رسیدگی لازم را خواهانم .با تشکر

  214. با سلام درفروردین۶۴ ازاصفهان اعزام شدم به نیروی انتظامی ارومیه درپادکان قوشچی و۲ماه آموزش دیدیم وبعداتقسیم شدیم به گردستان مهابادو۲سال خدمت سربازی به پایان رسانیدم چرا کارت ایثارگری به اینجانب نمی دهید واینها که نشسته اند ومیان رزمندگان نقاق می اندازن وسیاه وسفید میکنند

  215. سلام خسته نباشید ببخشید ما کارت ایثارگری نداشتیم و پدرم تازه برای کارت اقدام کرد که گفتن باید برای کارت هوشمند اقدام کنید تمام مدارک رو تکمیل کردیم و ثبت نام رو انجام دادیم ولی نمیدونم در چه تاریخی کارت به دست ما میرسه و من کد رهگیری ندارم برای ثبت نام کنکور که تو زمان ویراش کنکور وارد که کنم سهمیه شامل منم بشه الان باید چیکار کنم؟معمولا کارت ها چندماهه میرسن؟

  216. من سال ۱۴۰۰ مدارک جهت دریافت کارت ایثارگری تحویل استان خودم اصفهان نیروانتظامی دادم ولی هنوز خبری از کار ت نیست

    1. سلام نزدیک هفت ماه مدارک را به ارتش دادیم اصلا خبری نشد پدرم خود جبه بوده تورا خدا خبر بدید

    2. سلام طاعات قبول من شعبان علی‌نژاد مقدم بلوچی آبان ۱۳۶۹ از بسیج استان گیلان لشت نشا به اردوگاه معلولین تنکابن آموزش جنگ دیدم ۴۵روز بعد از تنکابن به منطقه اهواز پل بستان اعزام شدم گردان شهید چمران گروهان امام رضا فرمانده گروهان هم آقای مزروعی از اصفهان بود درضمن هرسال اسم من را به عنوان شهید توی خیابان ورسانه تبلیغ می‌کنند اشتباهی
      ‌ومن تقاظای کارت می‌کنم سایت قبول نمی‌کنه لطفاً بفرمایید باید به کجا مراجعه کنم در ضمن مدرک عکسم هم عرض می‌کنم عکسی که زیر نخل نشسته تفنگ دست راست عکس امامخ روبسینه چپ تصویر هم رزم ها پشت سرم معلومه

  217. سلام بندازابان ماه سال گذشته (۱۴۰۰) برای کارت هوشمنداقدام کرده ام فرم تعیدیه هم امضاکردم تاچندوقت بایدصبرکنم تاکارت هوشمندبدستم برسه لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    1. سلام طاعات قبول من شعبان علی‌نژاد مقدم بلوچی آبان ۱۳۶۹ از بسیج استان گیلان لشت نشا به اردوگاه معلولین تنکابن آموزش جنگ دیدم ۴۵روز بعد از تنکابن به منطقه اهواز پل بستان اعزام شدم گردان شهید چمران گروهان امام رضا فرمانده گروهان هم آقای مزروعی از اصفهان بود درضمن هرسال اسم من را به عنوان شهید توی خیابان ورسانه تبلیغ می‌کنند اشتباهی
      ‌ومن تقاظای کارت می‌کنم سایت قبول نمی‌کنه لطفاً بفرمایید باید به کجا مراجعه کنم در ضمن مدرک عکسم هم عرض می‌کنم عکسی که زیر نخل نشسته تفنگ دست راست عکس امامخ روبسینه چپ تصویر هم رزم ها پشت سرم معلومه

  218. سلام ۳/۴خدمت دوران جنگ حساب میشه یا ۳/۴حضور در جنگ؟؟

    1. باسلام واحترام خدمت شما دوستان عزیز بنده ایثارگر دوران دفاع مقدس با 21ماه حضور در جبهه ومجروح شدن چند مرححله متاسفانه چون کارگر بودم ودنبال امرار معاش بودم دیر برای پیگیری جنازی اقدام کردم که مسولین فرمودن تا حالا کجا بودی بگذریم تقاضای کارت ایثار ملی کردم وچون مساجرم ادرس تعغیر میکند یکبار ارسال شده ولی در محل نبودم خواشمندم راهنمایی کنید 09393546619

  219. سلام عرض ادب واحترام طاعات وعبادات قبول درگاه حق تعالی بزرگواران میخواستم بدونم اولین قدمی که باید بردارم برای دریافت کارت ایثار گری پدرم که درقید حیاط نیستن چی هست وازکجاشروع کنم وچقدر تا دریافت کارت زمان میبره تشکر از راهنمایتون ممنونم

  220. با سلام من چند ماهی است مدارکی که برای کارت هوشمند ایثار لازم بود به نیروی انسانی مرکز اموزش شهید خضرایی (شعبه رهایی) داده ام پیامی هم مبنی به رسیدن انها به سازمان صادر کننده هم برایم امد اما خبری از کارت ایثار نشده است لطفا طریقی به این جانب ارایه نمایید تا از کم و کیف صدور کارت ایثار مطلع شوم

    1. سلام .اینجانب درتیپ ۲۱ امام رضا ۲۶ماه در منطقه ی جنگی خدمت کردم و یک سال ونیم پیش ثبت نام کردم هنوز خبری نیست وان زمان شیمیایی شدم ولی پیگیرنشدم و الان خیلی اذیت میشم ودرضمن مشکل های دارم ونه بیمه و نه حقوق ونه درآمدی ندارم حالا من چکارکنم منو راهنمایی کنید.ممنون ومچکرم

  221. سلام
    بنده سال ۱۴۰۰ برج ۷ مدارک جهت کارت ایثار ملی تحویل یگان دادم و الان بعد از گذشت حدود ۷ ماه هنوز خبری نیس. به یگان مراجعه کردم میگن از تهران ثبت شده منتظره پیامک باش. میخواستم بدونم بعد از چه مدت از زمان ثبت؛ پیامک ارسال میشه ؟؟؟! خیلی ممنون

    1. سلام عریز درعرض 3 ماه پیام میاد
      نیامد باید دوباره بری پیگیر باشی

  222. با سلام من نظرمحمد خدری خوجه ساکن استان گلستان در روز ۲۷ اردیبهشت ۶۷ روستای مرزن آباد بیتوش سردشت روز عید فطر هواپیمای بعثی بمب شیمیایی زد من در گردان ۱۶۰ تیپ۳ لشکر۲۳دسته ش .م . .م .ر . بودم به کمک مجروحین شیمیایی من و چند تا از بچه های بهداری و دسته ش. م . ر رفتیم و مجروح شدم بعد از ۳۱ سال رفتم دنبال گرفتن درصد جانبازی از لشکر نامه گرفتم بهداشت و درمان نزاجا نوبت دادند به بیمارستان خانواده ریه چشم و پوست اینقدر رفت و آمد کردم و خرج کردم . ریه یه خانم دکتر معاینه کرد سی تی اسکن دادیم و ۲ تا دکتر جوان کارآموز از چشم و پوست یه نگاه میکرد . برو نفر بعدی آخر هم عدم ضایعه ات شیمیایی نامه دادند دست از پا دراز آمدم خانه پوست من خال خال است الان ریه خراب دارم چشمم کم سو است الان همان موقعه اعتراض را دادم یه سال بعد دیگه کرونا آمد نرفتم همه ی اهل روستا اون موقعه من سرباز زبان زد روستا بودم با جان دل کمک مجروحین این چه عدالتی است

  223. سلام من سال۱۴۰۰برای کارت هوشمند ثبت نام کردم۲۷مهر۱۴۰۰ولی هنوز کارت بدستم نرسیده کد ملی ۵۲۲۸۴۲۶۶۷۱ش تلفن۰۹۱۵۸۰۸۵۱۸۰ خراسان رضوی ش چناران دهستان رادکان مصطفی مهجوب

    1. سلام پدرم ایثارگر است و۴۲ماه جبهه دارد ومن کادر نیروی دریایی سپاه هستم وهنوز تبدیل وضعیت نشدم مدارک جبهه پدرن رو کجا باید ارائه بدم تا تبدیل وضعیت بشم

      1. سلام وقت بخیر باید ایشان کارت ایثار گری را اخذ و سپس شما در اداره مشغول به خدمتتان ارائه دهید . برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید .

      2. باسلام.من چند سال پیش تمام مراحل ثبت نام کارت ایثارگری را انجام داده‌ام.وای چندی پیش از طریق پست کارت ایثارمرا تحویل خونه دادن .اما وقتی پاکت را باز کردم کارت مال کسی دیگری ود که به آدرس من فرستاده بودند.منهم آن کارت را به نیروی انسانی تحویل دادم تا بدست صاحبش برسد.درحال حاضر چگونه کارت خودم را پیگیری کنم.کدملی 5899488166

    2. ۳ساله‌برای‌ماده۸۷اقدام‌کردم‌چراجواب‌نیامده،،

  224. باسلام من مرتضی طهماسبی ازسال ۱۳۶۰تاپایان ۱۳۶۱درمنطقه عملیاتی بودم بیست ویک ماه وکارمنداستان قدس اکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم کارت ایثارگرفتم ولی مزایایی نگرفتم تکلیف چیست

    1. سلام
      بنده سال ۱۴۰۰ برج ۷ مدارک رو تحویل یگان دادم و در حال حاضر که مراجعه کردم میگن از تهران ثبت شده و منتظر پیامک باش . میخواستم بدونم چه مدت زمان بعد از ثبت ؛ پیامک ارسال میشه ؟؟؟؟ با تشکر

      1. سلام من منقضی ۵۶ هستم دو تا کارت دارم .از ژاندارمری اعزام شدم.کارت دوسال
        کارت ۶ماه زمان جنگ
        کارت ایثار ندارم
        09144417505
        راهنمایی نیاز دارم

      2. سلام من سال ۱۴۰۰ برای کارت ایثار درخواست کردم هرچه مدارک خواستن تحول دادم هیچ خبری نشده هم دورهای ما که باهم خدمت کردیم باهم درخواست کردیم۴ چهار ماه کارشان درست شده حقوق میگیرند چه فرقی باهم داریم یک منطقه بودیم ۲۸ ماه هم خدمت کردیم تورا خدا پیگیری کنید

  225. سلام پدر بنده در 1361/10/20 به خدمت سربازی در ستاد مشترک نیروهای مسلح ژاندارمری قدیم و 1363/04/20 خدمت ب اتمام و در 1363/04/20 تا 1363/10/20 دوره احتیاط سربازی گذرانده و ۲ تا کارت دارد
    آیا ایثارگری یا امتیازی برای تبدیل وضعیت من نیروی تمدید طرحی وجود دارد

  226. برای کارت هوشمندسربازان ایثارگر مدارک تحویل دادیم ولی اقدامی صورت نگرفت تاکی باید منتظر بمانیم

  227. سلام من برای تبدیل وضعیت به سابقه پدرم در جبهه احتیاج دارم اما هیچ خبری نیست چقدر طول میکشه کارت صادر بشه

  228. برای من کادر ثابت ارتش جای سؤال دارد ارتش تمام بیوگرافی من و خانواده ام را کامل و روز در اختیار دارد اما متاسفانه تاکنون دو بار مدارک تهیه و به سازمان فرستاده ام جهت کارت ایثار ملی اما هنوز خبری نیست من جانباز 50درصد با 130ماه در جبهه تاکنون هیچ امتیازی داده نشده برای یک کارت ایثار هم باید 4ساله منتظر ماند و فکر ن میکنم این کارت هم در سازمانها ارزشی داشته باشد کیا مشکل برای ایثارگران حل کند مجلس و دولت امتیازاتی آنچنان لیاقت پرسنل رزمنده وایاگرا ن باشد داده نشده و الان هم همگی پیر شدند و40درصد هم مثل من یک متر زمین و خانه ندارد

  229. سلام من 55سالمه در منطقه ساله 66تا 67خدمت نمودم حالا ثبت نام کارت ایثار گری کردم ولی هنوز درخواستی یا کارتم نیامده الان میخوام بدونم کی کارتم بهم تعلق میگیرد

  230. سلام ازکارت ایثارجدیدخبری نیست تمام مدارک راتحویل دادم

  231. باسلام من بیش از دوماه است که مدارک مربوط به صدور کارت ایثار را به لشگر ۱۶ قزوین که نماینده ناجا بوده تحویل دادم ولی تا کنون هیچ اقدتمی نشده و کارت ایثار را دریافت نکردم لطفا راهنمایی فرمایید

  232. سلام وخسته نباشید چرا هر سایتی که کد ملی میزنم جهت پیگیری کارت ایثارگر ی می گوید کد ملی اشتباه است. ۶۵۶۹۸۱۳۶۴۱

    1. باسلام من بیش از دوماه است که مدارک مربوط به صدور کارت ایثار را به لشگر ۱۶ قزوین که نماینده ناجا بوده تحویل دادم ولی تا کنون هیچ اقدتمی نشده و کارت ایثار را دریافت نکردم لطفا راهنمایی فرمایید

  233. سلام من سربازبودم ودرمنطقه عملیاتی صدوشیش روزبرام امده ایاکارت ایثارگری به من تعلق میگیره

    1. سلام من در سال 1366 تا 68 سرباز نیروی دریای سپاه بندر عباس خدمت کردم آیا کارت ایثارگری به من تعلق میگیرد با کمال تشکر خواهش میکنم راهنمای فرمایید

      1. باسلام
        من سرباز نیروی انتظامی در خوزستان بوده ام مدارک را نیزتحویل داده ام ولی متأسفانه تاکنون که قریب یکسال است کارت مربوطه برایم ارسال نشده با 197 تماس می گیرم ولی نتیجه ای حاصل نشده

      2. سلام من 24 ماه در ارتش تو منطقه جنگی ومدت 6 ماه هم در سپاه در منطقه جنگی و عملیاتی بودم و کارت ایثار من صادر نشده و هیچ امتیازی هم بهم تعلق نگرفته واقعا این مسؽولین چکار میکنند در صدور یک کارت عاجزند و حق و حقوق ما را نمیدن

      3. سلام الان بیش از 6 ماه است مدارک برای کارت ایثارگران سپاه خوزستان تحویل دادم گفتند پیام برایت میاد نه پیام آمد نه کارت. عین اله احمدی

    2. سلام من هر موقع کد ملی ام را میزارم میگه مخصوص کارکنان است من چجوری باید بفهمم که کارت ایثار م حاضر شده در ضمن من از برج ۶ مدارکم رادادم. سرباز بودم .

    3. باسلام.بنده با۲۱ ماه حضور درجبهه دارم .درمهر ماه ۱۴۰۰ هم پرونده تشکیل دارم وهم ثبت نام انتیرنتی کردم.ولی هنوز کارت هوشمند برام صادر نشده.

  234. با سلام من در گروهان شهادت سنندج یودم زمان جنگ ولی سهمیه نمیدن

    1. سلام من از سال ۶۸ _۷۰ در گیلان غرب منطقه ی درگیر بوده ام
      آیا به من کارت ایثار تعلق میگیرد؟

      1. نادر بهرامی هستم چند بار مدارکم را فرستادم ولی متاسفانه هیچ خبری از کارت نیست و تمام مراحلم را طی کردم

  235. سلام من مدارک تحویل پادگان ایرانشهر دارم ولی هنوز کارت ایثارگری صادر نشد

  236. سلام من مدارک تحویل پادگان ایرانشهر دارم ولی هنوز کارت ایثارگری صادر نشد

  237. سلام خدمت عزیزان همسنگر
    اینجانب کهنه سرباز فراموش شده جنگ بعد از 43 سال در تاریخ 1400/01/26 مدارک خودم بدون هیچ نقص تحویل پادگان پشتیبانی حضرت ابوالفضل واحد مربوطه در تهران ارایه داده و تا کنون چندین بار مراجعه و پیگیری دریافت کارت نموده ام که فقط خنده تحویل گرفتم .با کد ملی هم موفقط نشدم پیگیری کنم کد ملی ما 360نفر همرزم تایید نمیکند و هیچ کجا جوابگو نیست واقعا چند سال دیگر باید تحقیر بشویم

  238. با سلام
    بنده از شهریورماه 68 تا شهریور1370 در ایامی که معاندین وضدانقلاب درتمام مناطق شمال غرب حضورداشت و با وضعیت نه جنگ وصلح هر روز و شب درگیری و جود داشت خدمت سربازی را در قرارگته حمزه شمالغرب مناطق اورامانات و پاوه و نوسود گذراندم الان چرا حداقل ازکارت ایثار بی نصیبیم آیا راهی برای دریافت آن وجود دارد ایا شامل ما می شود

    1. سلام وقت بخیر کارت ایثار به افرادی که در زمان جنگ در جبهه حضور داشته اند تعلق می گیرد نه افرادی که بعد از جنگ بوده اند

    2. سلام من مدارک تحویل پادگان ایرانشهر دارم ولی هنوز کارت ایثارگری صادر نشد

  239. سلام
    بابام در منطقه عملیاتی بوده و۱۸ سال از دنیا رفته ومادر که سرپرستی ما رو داره
    میخواستیم از حقوق معسر استفاده کنیم
    ولی مادرم زیر پوشش کمیته امداد است و ی حقوق ناچیزی مگیره و کمیته که داره بیمه تامین اجتماعی واسشون رد میکنه
    چکار کنیم که از حقوق معسر بابام استفاده کنیم
    آیا بیمه ای که از طریق کمیته امداد واسه مامانم واریز میشه مشکل ساز نیست
    خواهشا جواب بدین

  240. بعداز ثبت نام که انجام داده ایم کی کارت ایثارگری بدستمان میرسد ,آیاحقوقی که صحبت کردن جدی هست

    1. بنام خدا درودبررهبر سلام شاید دوسال است که برای کارت ایثار اقدام کردم ولی خبری از کارت نیست چندبار به سپاه محله خود مراخه کردم پاسخ پست کارت شما میاره دوسال گذشت خبری نشده است خواهش دارم مرا یاری کنید خدا خیرتان بدهت بوشهر کنگان کد ۳۵۰۰۴۸۱۳۳۷

      1. سلام خدمت عزیزان همسنگر
        اینجانب کهنه سرباز فراموش شده جنگ بعد از 43 سال در تاریخ 1400/01/26 مدارک خودم بدون هیچ نقص تحویل پادگان پشتیبانی حضرت ابوالفضل واحد مربوطه در تهران ارایه داده و تا کنون چندین بار مراجعه و پیگیری دریافت کارت نموده ام که فقط خنده تحویل گرفتم .با کد ملی هم موفقط نشدم پیگیری کنم کد ملی ما 360نفر همرزم تایید نمیکند و هیچ کجا جوابگو نیست واقعا چند سال دیگر باید تحقیر بشویم

      2. دوباره مراجعه کن به همونجا که ثبت نام کردی و یا اگه سرباز وظیفه بوده پدرتون زمان جنگ از روی کارت پایان خدمت پادگانش رو پیدا کن و برو پادگان حتما پیگیری کن دو سال طول نمیکشه

    2. باسلام به تمامی فرماندهان سپاه وتمامی دلسوزان به ایثارگران من بسیجی داوطلب درسن ۱۳سالگی به جبهه رفتم والان بیکار وبدونه هیچ درآمدی سالیانه وماهیانه وبدونه هیچ گونه حقوقی محتاج به حقوق ایثارگری هستم ازشما سرداران خواهش دارم به جای خانواده ایثارگر به خود این عزیزان حقوق بدهید چرا بعد از مرگ حقوق می دید

      1. باعرض ادب به آمید به خداوند وبه رهبری ما هروز به قول عزیزان دلسوز آمیدوار می شویم انشالله امسال همه عزیزان بدونه درامد ایثارگران داوطلب به حقوق برسند پیش از این شرمند زن وبچه هایشان نباشیم به خدا دیگر توان نداریم به ما جواب بدهید با آروزی سلامتی به همه

        1. سلام من حدود 6ماهه تقاضای کارت ایثار کردم.اما از کارت خبری نیس

    3. سلام، من اواخر آذرماه سال گذشته مدارک را تحویل دادم بعد از ۳ ماه پیامک دادند که جهت امضا تایید مدارک به نزدیک ترین یگان مراجعه کنم، به‌ پرندک رفتم و امضا کردم یک هفته بعد دوباره پیامک عدم مراجعه آمده، چکار باید بکنم، راه غیر حضوری ندارد؟

  241. سلام خسته نباشید عبادات قبول من درسال ۱۳۷۴ودرسال۱۳۷۶درمنطقه عملیاتی درگیری در دکردستان مریوان بودم کارت ایتارگری چرا بهم نمی دهنند کسری خدمت برای فرزندم گرفتم خواهشمندم خواهشمندم دستور فرمایید اعلامی کنید کارت ایتار بهم بدهنند خداوند بهتون سلامتی تندرستی بدهد انشالله ایام عمر عزت برقرار باشد ومنتظر نتیجه نهای هستم التماس دعا دارم یاعلی مدد

    1. سلام خسته نباسید عبادات قبول من در منتطقه عملیاتی بودم بداز جنگ کسری خدمت برای فرزندم گرفتم کارت ایتار گری بهم میدهنند خداوند شما وخانواده محترمتان را تندرستی سلا متی تندرستی بدهد انشالله ایام عمرعزت برقرار باشد ومنت

    2. من هم ۷۱ تا۷۳ درلشگر۲۸ خدمت کردم قبلا کارت ایثاردادند حالا بما کارت جدیدنمیدند

    3. .من.۱۳.ماه.بعنوان.رزمنده.داوطلبانه.حضور.داشته.ام.کارت.نگرفته.ام.

  242. با عرض سلام بنده ۳۰ ماه جبهه دارم اما هیچ جوابی دریافت نکرده ام لطفا راهنمایی کنید.

  243. با‌سلام‌پدر‌من‌۲۵ماه‌در‌جبهه‌حضور‌داشته‌الان‌۴ماه‌میشه‌که‌به‌کارت‌ایثار‌گری‌اقدام‌نموده‌ولی‌هنوز‌خبری‌نیست‌لطفا‌راهنمایی‌کنید

  244. باعرض سلام
    اینجانب علی توبره ریزی که مدت ۱۳ ماه جبهه برایم تاید کردن محل خدمتم لشگر۷۷خراسان بوده که درمنطقه جنوب فکه وعبوقریب درخط مقدم بوده ام ازناحیه ی گوش واعصاب دچارموج گرفتگی شدم که ۳سه سال پیش بخشنامه امدگفتن کسانی که مجروحیت جبهه دارن بیان برای تکمیل پرونده منم رفتم معرفیم کردن دکترهای ارتش چندین دکترمعاینه کردن وبرایم فقط اسیب گوش برایم تاید کردن واقعا ازناحیه ی گوش خیلی ازیتم ازوقتی که ازخدمت برگشتم چندین ساله ومن هم مدارک بردم مشهد تحویل لشگر دادم حالا مدت سه ساله خبری ازش نیست دوبارهم مدارک دادم تحویل برای تعویض کارت ایثار مدت ۵ماه بازم خبری ازاینم نیست لطفا پیگیری بفرمایید ممنونم کدملی هم ۳۲۵۲۱۶۶۸۳۶
    باتشکر

    1. باسلام اینجانب عباس نوبهاری بازنشسته نزاجاباکدملی 1582479607وکدشناسایی 1105502878300برای کارت ایثاراقدام کرده ام وکدرهگیری هم دارم ولی تاکنون برام کارت ایثاراقدام نشده.تلفن من 09148495259میباشدممنون میشم پاسخ بفرمایید.

    2. باسلام
      من پدرم سابقه ی ۲۴ماه جبهه دارن
      همه کارهاشون انجام شده الان ۳ماه گذشته اما هیچ خبری از کارت ایثارگری نیست
      میشه راهنمایی کنید باید چکار کنیم

  245. سلام بنده 24 ماه در ارتش خدمت کردم 18ماه جبهه بودم هشت سال پیش کارت ایثار گرفتم برادرم که سپاه بود کارت ایثار هم نداشت در عرض دو ماه کاراش تمام شد بهش حقوق دوودویست میدن جریان چ

  246. سلام بنده در ۱۸_۱۲_۶۶در منطقه جنگی و عملیاتی شمال غرب کردستان تا 19_9_68 خدمت کردم بیش از یگ سال است برای کارت ایثار ثبت نام کردم ازامورایثارگران پیگیر شدم هنوز خبری نیست در 6_5_67 هم زمان با عملیات مرصاد از ناحیه سر زخمی شدم واز گوش راست کر شدم 30 ساله که از ناشنوائی رنج میبرم هیچ پیگیر نشدم ثبت نام کارت ایثار تا قطعنامه حساب شده کمتر از ۶ ماه لطفأ راهنمائی کنید از کار افتاده شدم بدون درامد سابت با سپاس

    1. کارت ایثار من صادر شده یا نه. کد ملی ۰۰۵۰۹۵۵۵۴۳. جعفر بیات

  247. بنده علی عباسی ازسال ۷۱تاسال ۷۲درمنتقه مریوان سربازوزیفه نیرویه انتظامی بودم ایاکارت ایثارگری به من تعلق میگیرد

  248. سلام بنده دو ماموریت به جبهه جنوب اعزام شدم ازششماه چند روز کمتر کارت ایثارمن ۱۷۶ روز است آیا امکان دریافت حقوق ایثارگری برای من وجود دارد؟

  249. سلام
    بیش از یکسال مدارک لازمه جهت صدور کارت ایثار به یگان هوا فضای سپاه در تهران تحویل دادم ولی تا به امروز خبری از کارت ایثار نشده است.
    خواهشمند است اطلاع رسانی بفرمایید.

    1. سلام. مراحل صدور کارت را از طریق یگانی که مدرک را تحویل داده آید پیگیری کنید.

      1. با سلام و خسته نباشید حدودا سه ماه هست از ما مدارک جهت تبدیل کارت ایثارگری به کارت هوشمند تحویل گرفتن تا کنون هیچ گونه پیامکی برایمان ارسال نشده از طریق پادگان شهرستان سلماس مدارک تحویل گردیده میخواستم بدونم کی صادر میشه و آیا مدارک بدستشون رسیده یا نه خلیل آذرآبادی تلفن ۰۹۹۰۳۷۶۹۱۰۰

    2. باسلام.بنده با۲۱ ماه حضور درجبهه دارم .درمهر ماه ۱۴۰۰ هم پرونده تشکیل دارم وهم ثبت نام انتیرنتی کردم.ولی هنوز کارت هوشمند برام صادر نشده.
      کد ملی۵۱۶۹۷۲۱۰۵۶

  250. سلام من قبلا کارت ایثار داشتم مجددا جهت صدور کارت ملی ایثار مدارک ارسال که اوایل برج ۱۲ جاری پیامک برام آمده که مدارک شما ثبت و در حال بررسی میباشد میخواستم ببینم با توجه ارسال پیامک کی کارت ایثار بدستم میرسه
    ممنونتانم

    1. سلام. پس از ثبت مراحل بررسی کارت صادر می‌شود نمی‌توان زمان دقیقی برای این پروسه بیان کرد.

  251. از سال ۶۸بمدت ۲۴ ماه گیلانغرب بودم ارتش کارت ایثار تعلق میگیره . ممنون

    1. سلام. خیر برای سنوات ذکر شده کارت ایثارگری صادر نمی‌شود.

    2. سلام من همسرم از سال 57درکمیته بوده وچندین سال در جبهه حضور داشته هر وقت از سهمیه واین چیزها حرف می‌زدیم میگفت به من کار نداشته باشید من برای خدا رفتم وتا به امروز هیچ استفاده‌ای از کارشون نکردیم نه دانشگاه بچه ها نه سربازی فقط چند سالی بود وکالت همه چیز را به من داده بود من یک کم مدارک پیدا کردم بردم اداره وپسر کوچکم را معاف کردم الان همسرم یک سالو چند ماه است فوت کرده ومن خیلی مدارک پیدا کردم خواستم بدانم میشه اقدام کنم برای کارت ایثارگری کجا باید بیارم بیشتر مدارک برای کمیته بوده وخدا بیامورز بازنشسته نیروی انتظامی بوده لطفن راهنمایی کنید ممنون شما ه شناسایی 2240104694001

      1. سلام اینجانم عباس گله بان 18ماه سابقه جبهه در نیر انتظه دارم 17ماه در مرکز انتظه اهواز درخواست خود را برای کارت ایثار داد م با گذشته 17 ماه هنوز کارت ایثار من به دستم نرسید

  252. سلام وقت بخیر.پدرم بازنشسته ارتش میباشد.و چهارده ماه در زمان جنگ در بندر امام خمینی بوده است.سه ماه پیش پرونده ایثارگردی تشکیل دادم از طریق یگان خدمتی ارسال نمودم.و طبق پیگیریها از یگان همه امضاها و تایید های پرونده شده است ولی هنوز کارت صادر نشده.برای تبدیل وضعیت ایثارگری تا وقتی کارت ایثارگری صادر نشود جواب نامه استعلام داده نمیشود؟

      1. سلام چرا کارمن 800روز برای من درسامانه تاید شده ولی یک سال نیم کترتم نیامده بسیجی داوطلب

    1. سلام‌چراکارتهای‌ایثاگری‌انقدر‌دیربدست‌مامیرسه‌چراکسی‌جواب‌مارانمیده‌بابت‌۵درصدها‌چندسال‌بایت‌منطزه‌باشیم‌من‌ازسال۷۹‌رفتم‌ولی‌کسی‌جواب‌نمیده‌بعداز‌مرگ‌ماجواب‌میدین

  253. سلام آیا با کارت. قدیمی ایثارگری میشه حقوق دریافت کرد

    1. سلام. با توجه به الکترونیکی شدن پرونده های ایثارگری بهتر است برای استفاده از مزایا کارت خود را تعویض کنید.

      1. ممنون سلام من 24ماه از سال 65تا67در منطقه جنگی سومار بودم اکنون به مدت هفت یاهشت ماه مدارک فرستادم ولی خبری از کارت نیست کارت قبلی را داشتم ولی گفتن باید کارت هوشمند باشد لطفاً شما راهنمایی کنید کجا پیگیر شوم ممنون

  254. با سلام کارت ایثار ما صادر شده وتوسط پست برگشت خورده حالا من کجا باید برای گرفتن کارت مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید کارت ایثار سپاه هست

    1. سلام وقت بخیر اگر همچنان در اداره پست باشد باید به پست مراجعه شود و در غیر این صورت باید از امور ایثارگری سپاه آن شهر پیگیری کنید .

  255. سلام مسلم جنتی کدملی0871120909 حدود شهریورماه 8برگ مربوطه را بهمراه مدارک لازم به قسمت ایثارگران خیابان فاطمی تهران خیابان اعتبار زاده تحویل متاسفانه خبری نشده ممنونم اگه دسترسی دارید پیگیری کنید

    1. سلام. پروسه ی بررسی مدارک ایثارگری و صدور کارت طولانی است و ممکن است حتی تا یکسال طول بکشد اگر مدارک شما بررسی شود نتیجه از طریق پیامک ارسال میگردد.

  256. سلام بنده از 1363/3/19لغایت1363/6/19 در پادگان نیروی دریایی آموزش می دیدم بعد از آموزش مستقیما به نیروی دریایی خارک منتقل شدم در مخابرات به فرماندهی آقای تقی آرش تا پایان 1364یا یک ماه کمتر یا بیشتر. بخاطر موج انفجار که گرفته بودم . دست د.چپم شکسته بود . بطور کلی شنوایی ام را از دست داده بودم و خیلی تشنج داشتم به پیشنهاد آقای آرش بعد از بستری در خارک به منطقه یکم بندرعباس منتقل شدم فقط یادم هست من روز سیزده بدر سال 65وارد پادگان نشدم بنده حدودا بیست روز در بیمارستان سورو بستری و بعد از اتمام بستری 45روز مرخصی جنگی رفتم مرخصی که از خارک طلب داشتم اینها خدمت من زدند 8ماه در بندر عباس اگر من عید نوروز بندرعباس بودم تو عید 45روز مرخصی می گرفتم نه نیمه برج دو بگذریم در ضمن وقتی کارت پایان خدمت به من دادن و اعتراض کردم گفتم من 19ماه جزیره خارک خدمت کرده ام چرا تو کارتم نوشته محل خدمت بندرعباس به خدایی که بالای سرما خسرو به کار من نظارت دارد به خدا من یادم نیست در منطقه یکم کدام قسمت کار می کردم شماره من زدی 8ماه و 13ماه ایثارگری کمیسیونی دادی چون به گفته خودتان پرونده شما نیست خلاصه من سال 94امدم دنبال ایثارگری ام گفتند شما اینجا پرونده نداری عین همین حرف شاید خدمت نکردی کارت پایان خدمت و برگ تسویه حساب با 15امضا نشان سرکار دادم رفتم پیش رییس گشتند فقط اسم من بود جلو اسم نوشته بود رفته کمیسیون چون چند بار رفتم اینها پرونده من بردن کمیسیون بعد از مدتی 13ماه برام ایثارگری ارسال دادن که رفتم اجا تهران شرح دادم چون کارت پایان خدمت هوشمند کرده بوده گفتم من 19ماه خارک بودم و بخشنامه. ارتش می گوید کسی که مثلا یزد دوره آموزشی دیده و از یزد به منطقه جنگی اعزام شده سه ماه آموزشی آنها هم جز سابقه مناطق جنگی شأن حساب می شود که صددر صد سربازان نیروی زمینی همه هر کجا خدمت کرده اند 24ماه ایثار گری گرفتن چرا نباید شامل من که از سیرجان مستقیما به خارک رفتم نشود اجا گفت از نظر ماه شما 24ماه ایثار گری داری و نیروی دریایی فقط تاریخ شروع و پایان خدمت شما فرستاده این ظلم نیست آقایان نیروی دریایی به یکی همکار من که بندرعباس خدمت کرده در سال 1400نه ماه ایثارگری داده در صورتیکه سرباز تو بندرعباس آنهایی که دو جزیره بودند پنج ماه ایثارگری می دادند شما را به خدا قسم حق من حق فرزندم که باید کسری خدمت بگیرد بدهید اگر دروغ می گویم از گوشت سگ برام کرامتر باشد چرا حرف من که آنقدر روشن و دقیق حرف می زنم قبول نمی کنید چرا نباید تو بهداری تا تو پرونده من موج انفجار و بستری و از دست دادن شنوایی نباشد من الآنم شنوایی ندارم چرا باید دروغ بگویم به خدا مگر سرباز نیروی زمینی و هوایی و ژاندارمری با ما دریایی ها فرق می کند که یک سایت ایثارگران هم درست نکرده که مثل نیروهای دیگر مشکلات مان را با آنها در میان بگذاریم . نیروی دریایی ارتش به ایثارگران خیلی بی خیال است شما تو اینترنت سرج کنید اسمی از ایثارگران یا شماره تماس یا راهنمایی نمی بینی

    1. سلام. محل خدمت بر حسب مکان ترخیص شما روی کارت قید می شود اگر از بندرعباس ترخیص شده آید پس محل خدمت بندرعباس است. برای دریافت اطلاعات ایثارگری باید به یگان مربوطه مراجعه کنید درصورت مفقود بودن مدارک میتوانید از همرزمان خودتان گواهی یا استشهادیه بگیرید و به سازمان ایثارگران ارائه دهید.

      1. باسلام خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات بند۲۸ خدمت ۲۵ درمنطقه کارت صدورشد۲۴ یکماه لازم دارم راهنمایی کنید باتشکر

    2. سلام خسته نباشید برادران هم رزم بی ادعا : رزمنده همسنگر : ۲۴ ماه منطقه جزیره مجنون شیمیایی ۱۰ سال رفت آمد بیمارستان خانواده فقط پول قبض آخرش خدا حافظ: بستری بیمارستان انصارالحسین اهواز بودم هیچ نگرد برای هیچ :کسی کارت خواست من بدم چون ازسال ۶۵ تا ۴۰۱ تو کیف نگه داشتم بدم به تازه نفس تو کیف نگهداره : از دولت خواهشن میخواهم کارت رزمنده را تحویل بگیرد از این جانب

  257. سلام دست عزیزانی که به فکر ایثارگران هستند درد نکند در ضمن آنهایی سال 1399تا1400ایثارگیشان تحویل دادن باید دقت کنید بعضی بخاطر چند غاز پول دست به هر کاری می زنند بعضی مثل ما که باید 18ماه ایثارگری بگیریم 13ماه دادن چون طبق بخشنامه ارتش سربازانی که از آموزش مستقیما به مناطق جنگی اعزام شدن سه ماه آموزشی آنها جز مچمناطق جنگی حساب می شود من از تاریخ1363/3/19لغایت1363/6/19در آموزش نیروی دریایی سیرجان بودم بعد مستقیما به نیروی دریایی خارک اعزام شدم و در پایان سال 1365یا اول 1365به منطقه یکم نیروی دریایی بندرعباس منتقل شدم به بهانه اینکه پرونده شماره نیست که حرف درستی نیست چون من کارت پایان خدمت و برگ تسویه حساب دارم به من از طریق گرفتن کمیسیون 11ماه از ایثار گری من کم کردند سه ماهی که بندرعباس منتقل شدم مجروع بودم و بستری شدم و 45روز مرخصی جنگی که از خار طلب داشتم گرفتم ولی الان هیچ پرونده ای متاسفانه ندارم ولی اکثرا بدون هیچ هر 24ماه ایثارگری گرفتن بخصوص نیروی زمینی و تعدادی نیروی دریایی که تو بند خدمت می کردند 9ماه ایثارگری گرفتن تا یک پایه حقوق و معاف از مالیات به آنها تعلق بگیرد

  258. سلام بنده ازسال ۱۳۶۳ تا۱۳۶۵ سربازارتش گردان ۱۹۳۸ قدس لشکر۲۱حمزه بودم هنوزکارتم نیامده

  259. با عرض سلام بنده ۳ماهو۱۵روز بسیجی ودرسن ۱۶سالگی در سال ۶۲ و ۲۴ماه سربازی داوطلبانه حضور در جبهه حضور داشتم ۲ساله پیگیر کارت ایثارگری هستم تشکیل پرونده داده ام. اما متاسفانه هرکجا میرم جواب درست نمیدهند لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر

    1. سلام وقت بخیر باید مدارک خود را اعم از هرچیزی که باعث اثبات حضور شخص شما در منطقه مربوطه بود جمع اوری و به یگان خدمتی مراجعه پس از تایید مدارک برگه را شخصا به تهران ببرید و اقدام برای کارت کنید .

  260. باسلام من پدرم ۲۱ ماه توجه‌ها منطقه خرمشهر خدمت کرده لشکر۲۱ حمزه کد رهگیری ایثارگری داره ولی کارت صادر نشده از کجا بفهمیم کی کارت صادر میشه واینکه من میتونم باهمین کد رهگیری آزمون استخدامی شرکت کنم؟

    1. الان سال 1367 کارت ایثارگر گری دارم ولی هیچ حقوقی ندارم لطفاً توجه کنید

    2. سلام مسلم جنتی کد ملی 0871120909ازسال65 در لشگر21حمزه سرباز بودم کارت ایثار قدیم دارم حدود7ماه قبل کلیه مدارک روبه ایثارگری خیابان فاطمی تهران خیابان اعتبارزاده تحویل وتاکنون خبری نشده ممنونم که چنانچه دسترسی به سیستم دارید پیگیری کنید

      1. سلام. پروسه ی بررسی مدارک ایثارگری و صدور کارت طولانی است و ممکن است حتی تا یکسال طول بکشد اگر مدارک شما بررسی شود نتیجه از طریق پیامک ارسال میگردد.

        1. سلام برهمه اینجانب محمدنورمحمدی که شهریور1400مدارک کامل داده ام جهت حقوق بگیری وبعدازچهارماه برام ارطرف ایثارگری سربازان معسرحساب افتتاح شده ولی الان به مدت دوماه ونیم است که هیچ مبلغی واریزنشده ایاباید بیشترصبرکنم لطفا مراراهنمایی کنیدواقعا به این حقوق نیازمندم شدید چون هیچ کاری ندارم تاکسی اژانسی داشتم که
          کلا اتش گرفته سوخته واقعا بیکارم فقط یارانه ومعشیتی وپول بنزین ماشین روزگارموسپری مکنم خداخیرتون بده متشکرم که خبری بهم بدید خداحافظ

        2. سلام برای پدر بنده نوشتن مدارک شما بررسی ودرسامانه ثبت شد دامه ی پیام رو هم نتونستیم بخونیم متاسفانه اون پیام حذف شده ما باید چیکار کنیم

  261. سلام خسته نباشی آیا منطقه یکم نیروی دریای سپاه بندر عباس زمان جنگ منطقه جنگی به شمار می آید وایثار گری به سربازان آن دوره تعلق میگیرد

    1. سلام و خسته نباشی من در سال 1366 تا سال 1368 در منطقه یکم نیرو در یای سپاه سرباز بودم آیا کارت ایثار به من تعلق مگیرد خواهش می کنم راهنمایم کنید

      1. سلام باید به مراجعات مردمی امور ایثارگری سپاه در شهر خودتان مراجعه کنید در صورت تایید منطقه عملیاتی معاف می شوید

  262. سلام،اینجانب عمران داورپناه در سال۷۴ الی ۷۶ در منطقه ی جنگی و عملیاتی بانه در پایگاه و پاسگاه خدمت نموده ام .
    آیا امتیاز ایثارگری شامل بنده میشود.

    1. سلام من پدرم سال۶۷ بعد از جنگ برج ۱۰ در مناطق جنگی کردستان خدمت کرده ایا ایثارگری شاملش میشود برای تبدیل وضعیت ایثارگران

      1. سلام من قبلا کارت ایثار معمولی داشتم برای هوشمند سازی تحویل ستاد ایثار جنوب شرق کرمان دادام خبری نشده ولی وقتی کد ملی راوارد میکنم مینویسد که این کدملی ثبت نشده چکر باید انجام دهم

    2. سرباز سال ۷۴ الی ۷۶ بانه کردستان ایثار گری شامل می شود

      1. سلام لیست مناطق درگیر بعد از جنگ به صورت عمومی منتشر نمیشود، با مراجعه به یگان محل خدمت یا نظام وظیفه استان پیگیری کنید.

  263. لطفا یک سال کارت ایثارگری نوشتن سپاه رزن هنوز نیامده

  264. سلام من سال ۶۸ الی ۶۹ درمنطقه گیلان غرب درمنطقه عملیاتی بود کارت ایثارگری شامل من میشه

    1. با سلام من علی صادقی دیزجی در تاریخ ۱۳۶۰ درمنطقه خوزستان سوسنگرد وابادان خدمت کردم ودرسازمان ژاندارمری بودم بعد از تمام خدمتم تا بحال کارت ایثارگری نگرفتم برای کسر خدمت کجا بروم ممنونم

  265. با سلام
    پدر بنده کارت ایثارگری داشتند وتو منطقه پیرانشهر خدمت کرده بودند هم دوره احتیاط و هم قانونی متاسفانه چند سال پیش فوت کردند .چون بیمه روستایی داشتند مادرم از این بیمه استفاده می کرد این بیمه هم که سیصد چهرصد هزار تومان ماهیانه پرداخت میکنه می تونیم برای دریافت حقوق ایثارگری اقدام کنیم شرایطش چگونه خواهد بود.

    1. با سلام و احترام
      اینجانب فرزاد شجاع بعد از گذراندن سه ماه دوره آموزشی در پادگان جهرم از فروردین ماه ۱۳۶۴ الی بهمن ماه ۱۳۶۵ را در خط مقدم تنگ تاریکه قدیم ، قرارگاه شهید طاهری ، گروهان شهید جلفایی و چهار ماه آخر خدمت را هم در گروهان ژاندارمری ایلام غرب گذراندم .
      پیامکی برای بنده از طرف دبیر خانه ایثارگران ارسال گردید که کارت ایثار شما صادر گردیده و در بندر دیلم تحویل گیرنده گردیده در صورتی که بنده ساکن برازجان هستم و هیچ کارتی به بنده تحویل نشده است ، خواهشمند است راهنمایی بفرمایید .

  266. سلام و عرض ادب.خدمت شما عزیزان عرض کنم بنده حدود 16ماه جبهه در مناطق غرب کشور داشتم باتوجه به پیدا کردن دو عدد از فیش های حقوقی آن زمان 6ماه برایم تایید کردن اما هنوز نه حقوقی دریافت کرده ام نه کارن ایثار بهم دادن انشاالله که مشکل همه عزیزان رزمنده حل شود.

    1. باسلام .بارها نوشتم .ولی ….. در جنگ خلیج فارس درجزیره سیری آخرین جزیره ایرانی پدافند هوای نیروی دریای زی تیغ افتاب وماموریت روی ناو گرفته تا سکو نفت حراست از اب وخاک وطنم کردم و آسیب دیدم و هیچ اننتظاری نداشتیم ولی حال پیریم و بیکار وشش فرزند ومستاجر و شش ماه مدارک تحویل پادگان مهندسی بروجرد دادم ولی دریغ ازیک پیامک و ۵۵سال سن تا کی هستیم خدا داند و بس به امید روزهای خوب سلامتی تمامی رزمندگان اسلام .یا علی

  267. باسلام
    ایا با گرفتن کارت ایثارگری ،بیمه فرد باطل میشه؟؟
    ممنون

  268. سلام چند مدتی است فرمها را پر کرده ام حتی حضوری جهت تحویل مدارک رجوع کردم گفتند باید نوبت بگیری شماره ای که پیامک بدم خیلی پیامک زدم ولی نوبتی برام منظور نکردند وزنگ میزنم جواب نمیده,ایثار قدیم دارم
    مفقود شده کپی,دارم راهنمایی ام کنید ممنون 58070890کارت قدیم

      1. سلام.برای کارت ایثار هوشمند ثبت نام وتکمیل پرونده کردم درتاریخ ۳/۹/۱۴۰۰تاکنون خبری نشده بااین کهولت ومشکلات کهنه سربازان دفاع مقدس چنین رفتارها جایزنیست دستمزدشان اینگونه پرداخت میشود واقعا انسان حیران میشه فکرمیکنم اینم نوعی بازی با این سربازان جان برکف است افسوس!!!!!!!!

  269. باسلام واحترام،
    من در سال ۱۳۶۶ بصورت دانشجویی وبا عضویت بسیج از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام ودرتیپ ۵۷ابوالفضل(ع)لرستان واحد بهداری حضور داشتم،ولی تا کنون نه کارت برام آمده ونه مزایایی دریافت نموده ام،در ضمن درواحد بهداری مدارک را ثبت وضبط بوده ولی متاسفانه واحد بسیج همین تیپ پذیرای نامه ی واحد بهداری نبوده وپرونده ی من بلاتکلیف مانده است،لطفا راهنمایی بفرمائید.
    با سپاس فراوان.
    اسداله سلیمانی کدملی:۰۰۴۵۹۶۰۳۴۸

    1. سلام و عرض ادب .
      بنده دارنده کارت ایثار به مدت ۲۵ ماه پرسنل وظیفه ارتش لشکر ۵۸ میباشم در شهریور سال ۹۸ برای اختصاص درصد جانبازی از طریق بیمارستان ارتش در ارومیه لشکر ۶۴ مدارک‌خودم رو در ابان ماه همان سال ۹۸ به صورت حضوری و دستی به واحد ایثارگران لشکر ۵۸ مستقر در شاهرود تحویل نمودم متاسفانه بعد از دو سال هنوز هیچ خبری در مورد جانبازی پرسنل فاقد صورت سانحه واصل نکردیم لطفا بتده رو راهنمایی بفرمایید چگونه پیگیر باشم تا بتونم از طریق اون برای مهافیت از خدمت سربازی فرزندم استفاده کنم .خسته نباشید ارادتمندم محمدحسن نوعی از شخر ارومیه

      1. سلام. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ثبت درخواست گذشته است باید از طریق ارگانی که مدارک را تحویل داده آید پیگیر روند پرونده شوید.

      2. سلام من علی نوری تركماني هستم درمورخه 18/5/1367به خدمت اعزام شدم و31ماه خدمت کردم شماره کدملی من 5458925289 میباشد و برای کارت ایثار گری اولین بار است اقدام میکنم وکل خدمتم به غیراز آموزشم کلا درمنطقه بودم

    2. سلام و عرض ادب .
      بنده دارنده کارت ایثار به مدت ۲۵ ماه پرسنل وظیفه ارتش لشکر ۵۸ میباشم در شهریور سال ۹۸ برای اختصاص درصد جانبازی از طریق بیمارستان ارتش در ارومیه لشکر ۶۴ مدارک‌خودم رو در ابان ماه همان سال ۹۸ به صورت حضوری و دستی به واحد ایثارگران لشکر ۵۸ مستقر در شاهرود تحویل نمودم متاسفانه بعد از دو سال هنوز هیچ خبری در مورد جانبازی پرسنل فاقد صورت سانحه واصل نکردیم لطفا بتده رو راهنمایی بفرمایید چگونه پیگیر باشم تا بتونم از طریق اون برای معافیت از خدمت سربازی فرزندم استفاده کنم .خسته نباشید ارادتمندم محمدحسن نوعی از شهر ارومیه

      1. سلام. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ثبت درخواست گذشته است باید از طریق ارگانی که مدارک را تحویل داده آید پیگیر روند پرونده شوید.

  270. سلام من حدود۴ماه هست مدارک به تیپ۳ لشکر۲۱ تبریز تحویل دادم ازمشهد چطوری پیگیری کنم کارت صادرشده یانشده

    1. باسلام لطفا صبوری کنید روند صدور کارت 6 ماه تا یکسال طول می کشد

    2. با سلام کارت ایثار ما صادر شده وتوسط پست برگشت خورده حالا من کجا باید برای گرفتن کارت مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید کارت ایثار سپاه هست

      1. سلام وقت بخیر اگر همچنان در اداره پست باشد باید به پست مراجعه شود و در غیر این صورت باید از امور ایثارگری سپاه آن شهر پیگیری کنید .

        1. باعرض سلام
          اینجانب علی توبره ریزی که مدت ۱۳ ماه جبهه برایم تاید کردن محل خدمتم لشگر۷۷خراسان بوده که درمنطقه جنوب فکه وعبوقریب درخط مقدم بوده ام ازناحیه ی گوش واعصاب دچارموج گرفتگی شدم که ۳سه سال پیش بخشنامه امدگفتن کسانی که مجروحیت جبهه دارن بیان برای تکمیل پرونده منم رفتم معرفیم کردن دکترهای ارتش چندین دکترمعاینه کردن وبرایم فقط اسیب گوش برایم تاید کردن واقعا ازناحیه ی گوش خیلی ازیتم ازوقتی که ازخدمت برگشتم چندین ساله ومن هم مدارک بردم مشهد تحویل لشگر دادم حالا مدت سه ساله خبری ازش نیست دوبارهم مدارک دادم تحویل برای تعویض کارت ایثار مدت ۵ماه بازم خبری ازاینم نیست لطفا پیگیری بفرمایید ممنونم کدملی هم ۳۲۵۲۱۶۶۸۳۶
          باتشکر

  271. سلام خسته نباشید
    بنده فرزند رزمنده نیروی مسلح هستم امروز هرچی کردم کد ملی پدرم رو وارد کنم تا کد پیگیری برای کنکور بگیرم میگن با این کد ملی ایثارگری وجود ندارد این راهم بگویم که کارت ایثارگری هم دارم ۶ ماه در تنگه ابوغریب خدمت کرده است

    1. با سلام به امور ایثارگری نیروهای مسلح شهرتان مراجعه کنید

      1. شما به سایت نیروی زمینی آجا مراجعه و کد ملی پدرتان را وارد کنید و کد رهیگیری رو دریافت کنید ،،

    2. سلام و عرض ادب .
      بنده دارنده کارت ایثار به مدت ۲۵ ماه پرسنل وظیفه ارتش لشکر ۵۸ میباشم در شهریور سال ۹۸ برای اختصاص درصد جانبازی از طریق بیمارستان ارتش در ارومیه لشکر ۶۴ مدارک‌خودم رو در ابان ماه همان سال ۹۸ به صورت حضوری و دستی به واحد ایثارگران لشکر ۵۸ مستقر در شاهرود تحویل نمودم متاسفانه بعد از دو سال هنوز هیچ خبری در مورد جانبازی پرسنل فاقد صورت سانحه واصل نکردیم لطفا بتده رو راهنمایی بفرمایید چگونه پیگیر باشم تا بتونم از طریق اون برای معافیت از خدمت سربازی فرزندم استفاده کنم .خسته نباشید ارادتمندم محمدحسن نوعی از شهر ارومیه

      1. سلام. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ثبت درخواست گذشته است باید از طریق ارگانی که مدارک را تحویل داده آید پیگیر روند پرونده شوید.

  272. من سال ۶۸ عزام به منطقه جنگی ۲۴ ماه خمت کردم به من کارت ایثار تعلق میگیره ممنو ن

    1. سلام اگر در سال ۶۸ جزو مناطق جنگی بودید بله باید از طریق یگان استعلام مدت خدمت را بگیرید و برای گرفتن کارت درخواست دهید.

  273. سلام پدر من سابقه سه ماه خدمت در محل دارخوین و شش ماه هم کردستان لشکر ۵۸ذوالفقار بوده.ولی اسمش جزو رزمنده ها اعلام نشده.ما مستند عکس زمان جنگ و اسم هم سنگرش ک شهید شده رو داریم.کجا و چگونه باید پیگیری کنم ک کارت ایثارگری بهمون یدن؟

    1. سلام با مراجعه به یگان خدمتی ایشان و ارائه مدارک و برگه ترخیص و…. میتوانید درخواست گرفتن ایثارگری و بعد از آن درخواست کارت دهید.

  274. مدت شش ماه است برای دریافت کارت ایثار اقدام کردم ولی دریافت نکرده ام ،دلیلش چیست؟

    1. سلام. رسیدگی به پرونده های ایثارگری و صدور کارت گاها ممکن است تا یکسال طور بکشد.به دلیل حجم بالای درخواست ها زمان صدور. کارت طولانی میشود.

  275. سلام. من از سال 69 الی 71 در منطقه شمال غرب ( پیرانشهر ) در سپاه پاسداران خدمت کردم.
    آیا مشمول صدور کارت ایثارگری می شوم ؟

    1. سلام. خیر مشمول دریافت کارت ایثارگری نمیشود طبق اطلاعیه ها تنها درصورتیکه که میخواهید از سوابق فعالیت جهت کسر از خدمت فرزند پسر استفاده کنید میتوانید به این سوابق استناد کنید.

  276. ببخشيد چراپس از یکسال تکمیل پرونده ازطریق نیروی انتظامی هنوز کارت ماصادر نشده‌ خواهش میکنم پی گیری فرمایید بنده حسین پارسی زاده ازاستان بوشهرهستم

    1. سلام وقت بخیر کارت های ایثار زمان بر هست و گاها تا یکسال طول میکشد شما برای پیگیری درخواست خود باید به صورت حضوری اقدام و پس از تااید منتظر بمانید تا برای شما ارسال شود .

  277. سلام.عذر میخوام پدر من الان ۶ ماه شده که اقدام کرده برای کارت ایثار گری ولی هنوز خبری نشده.میخواستم ببینم چقد طول میکشه که کارت صادر بشه.با تشکر

    1. سلام درحال صادر شدن به ترتیب ثبت نامی است، به دلیل یکپارچه کردن سوابق و بررسی ، زمان بر است.

    2. سلام من‌درسال‌۷۹درمنطقه‌سوماردرحال‌ماموریت‌باماشین‌بنزدچارسانحه‌شدیم‌که‌من‌ازناحیه‌سرضربه خوردم‌وسه‌روزبیهوش‌بودم‌بعدپرونده بیمارستان‌تکمیل‌کردم‌درسال‌۹۶بردم‌کمیسیون‌پزشکی‌بایکسال‌دوندگی‌۱۵درصدکارافتادگی‌دادند‌بعد‌ازیکسال‌اعتراض‌زدم‌دوباره‌‌رفتم‌کمیسیون‌پنج‌درصد‌کارافتادگی‌دادند‌میخام‌ببینم‌که‌حق‌من‌این‌بوده‌یامیتونم‌ایثارگری‌بگیرم

      1. سلام ،در این باره بنیاد شهید و ایثارگران و کمیسیون پزشکی تصمیم گیرنده است.

  278. باعرض سلام بنده 25ماه کارت ایثارگری دارم من میتونم حقوق بگیرم

  279. سلام بند یک سال برای کارت رزمندگان ثبت نام کردم هنوز هیچ خبر نیست به‌ به ایثارگران سپاه شهرستان پیرانشهر مرجع کرد م هیچ جوابی نیست

    1. باسلام لطفا مجدد صبوری کنید و درصورت تاخیر بیش ازنهایت به مرکز مربوطه مراجعه حضوری داشته باشید

      1. سلام با کارت ایثارگری قدیمی مشهد حقوق دریافت کرد

        1. سلام. با توجه به الکترونیکی شدن پرونده های ایثارگری بهتر است برای استفاده از مزایا کارت خود را تعویض کنید.

  280. ۲۴ ماه جبههبودم ۱۴ ماه ر۴اعزام داوطلب ۱۰ماه رسمی سپاه کارت ایثار مدتی صادرشده نرسیده گلایه دارم اسمس هم آمده جوابگو هیچ کس نیس

      1. سلام ،پدر من ۲۷ماه منطقه داره تو ژاندارمری کد ایثارگری تعلق داره
        ؟

      2. سلام
        ممنون میشم منو راهنمایی کنید
        پدر من هشت ماه در جبهه حضور داشته ولی هیچوقت ازون سال تا الان دنبال کد رزمندگی و این صحبت ها نرفته
        میشه راهنمایی کنید که الان چطور میتونم از سهمیه رزمندگی پدرم استفاده کنم ؟

        1. با سلام ابتدا باید برای گرفتن کارت ایثار اقدام کنید و سپس می توانید از خدمات آن استفاده کنید

    1. سلام یکماه پیش فرم هشت گانه جهت صدور کارت هوشمند جدید ایثارگری تحویل منابع نیروی انسانی ارتش دادم ولی خبری نشد جهت پیگیری کجا مراجعه کنم سلامتی بگیرم

    2. سلام یکماه پیش فرم هشت گانه جهت صدور کارت هوشمند جدید ایثارگری تحویل منابع نیروی انسانی ارتش دادم ولی خبری نشد جهت پیگیری کجا مراجعه کنم یا باچه شماره ای تماس بگیرم

    1. بنام آن دهنده بی منت خداراشاهدمیگیرم ما بی منت رفتیم جنگ ولی الان بامنت بایدبریم بدنبال حق مسلم خودمان که آنهم دریافت کارت ایثارگریست الحقیراحسان الله جعفری ازشهرستان مظلوم یکهزارشهیداندیمشک.

    2. باسلام پدرم دوسال درجبهه بوده ولوح تقدیر جانبازی دریافت کرده ایاایثارگراست

      1. سلام. برای اظهار نظر دراینباره باید محل خدمت ، سال و نوع فعالیت ایشان مشخص باشد برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

    3. سلام خسته نباشید
      چرا تاریخ کارت ایثارگران تغییر نمی کند بنده در تاریخ ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ در منطقه عملیاتی سیستان بلوچستان بوده‌ام چرا برای ما کارت ایثارگری تعلق نمی گیرد ۱۸ ماه بنده در منطقه بودم هر روز شهید هم می دادیم

  281. بنام خدا.بنده یک سال پیش مدارک را تکمیل نموده و نیروی انسانی سپاه آنرا به مرکز ستاد عالی ارجاع نموده خبری نیست فرق شعار تا عمل از اینجاست تا هند وستان

  282. سلام من از تاریخ ۱۵. ۸. ۶۸تا ۱۵. ۸. ۷۰ در تیپ ۵۵ هوابرد ارتش شیراز در منطقه عملیاتی جنوب دشت عباس وعین خشک خدمت کردم آیا کارت ایثار گری به من تعلق میگیرد

    1. پس از ارسال مدارک بررسی میشود در صورت حضور در جبهه کارت ایثارگری برای شما صادر میشود

  283. باسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره احتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه داده اند که درجبهه بودم هم کارت صادرکردند چگونه کارت ایثاربگیرم باسپاس

    1. سلام وقت بخیر برای دریافت کارت ایثار باید به همان یگانی که خدمت کرده اید مراجعه کنید. برای سهولت کار باید به مرکز ایثارگری آجا در شهر خود مراجعه کنید. مراجعات مردمی پاسخگوی شما خواهند بود

      1. یک سال دوماه پروند تکمیل کردم برای کارت یثار ملی هنوز هیچ خبری نیست چند دفعه سر به یگان سپاه زدیم هیی مگویید خبر نیست باتشکر

    2. یک سال دوماه پروند تکمیل کردم برای کارت یثار ملی هنوز هیچ خبری نیست چند دفعه سر به یگان سپاه زدیم هیی مگویید خبر نیست باتشکر

  284. باسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه داده اند که درجبهه بودم هم کارت صادرکردند چگونه کارت ایثاربگیرم باسپاس

    1. سلام وقت بخیر برای دریافت کارت ایثار باید به همان یگانی که خدمت کرده اید مراجعه کنید. برای سهولت کار باید به مرکز ایثارگری آجا در شهر خود مراجعه کنید. مراجعات مردمی پاسخگوی شما خواهند بود

  285. باسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه دادهباسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه داده اند که درجبهه بودم هم کارت صادرکردند چگونه کارت ایثاربگیرم باسپاس

    1. سلام وقت بخیر برای دریافت کارت ایثار باید به همان یگانی که خدمت کرده اید مراجعه کنید. برای سهولت کار باید به مرکز ایثارگری آجا در شهر خود مراجعه کنید. مراجعات مردمی پاسخگوی شما خواهند بود

  286. باسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه دادهباسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره اعتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه داده اند که درجبهه بودم هم کارت صادرکردند چگونه کارت ایثاربگیرم میگن ژاندامری همون نیروی انتظامی است باسپاس

    1. سلام وقت بخیر برای دریافت کارت ایثار باید به همان یگانی که خدمت کرده اید مراجعه کنید. برای سهولت کار باید به مرکز ایثارگری آجا در شهر خود مراجعه کنید. مراجعات مردمی پاسخگوی شما خواهند بود

  287. بهروز مرادیbehruz.moradi96@gmail.comشماره تماس 09119809255 گفت:

    باسلام من درسال ۶۶بمدت ۱۸ ماه درمنطقه اذربایجان غربی محور مهاباد سردشت در گردان عملیاتی نجف اشرف خدمت کردم ویگان اعزام کننده من ژاندرمری جمهوری اسلامی بود الان به هر یگانی که مراجعه میکنم میگن به ژاندرمری کارت ایثار نمیدن لطفا راهنمایی کنید به کجا مراجعه کنم

    1. سلام. میتوانید برای دریافت کارت ایثارگری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محل سکونت خود اقدام کنید.

      1. سلام منم در ژاندارمری 28 ماه خدمت کردم و در زمان اخذ گواهی کسر خدمت فرزندم 21 ماه به عنوان مناطق عملیاتی مورد تایید واقع شداعزامی از ارومیه به ماکو سپس سردشت و مجدداًماکو و از اونجا ترخیص شدم.اما الان که رفتم کارت ایثار بگیرم میگن مدارک ژاندارمری موجود نیست و چون از منطقه آرام یعنی ماکو ترخیص شدین بهتون کارت ایثار تعلق نمیگیرد.رفتم بنیاد شهید گفتن ما نمیتونیم کاری کنیم. کلاً اخذ کارت ایثار برای سربازان ژاندارمری یک معضل بزرگ شده.

      2. سلام بنده پدرم در جبهه بوده ولی معافیت گم شده واو چندسال فوت کردند چگونه کارت ایثاردریافت کنم

    2. سلام وقت بخیر من پدرم سال ۷۰ منطقه کرمانشاه نیرو انتظامی سربازی کرده آیا کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره

      1. سلام. کارت ایثارگری با توجه به منطقه خدمت و نوع فعالیت ممکن است به ایشان تعلق بگیرد شما میتوانید برای دریافت اطلاعات کامل ‌ به دفاتر پیگیری کارت ایثارگری مراجعه کنید.

    3. باسلام عرض به رهبرعزیزم اینجانب ولی لله بابای هستم فرزندمصیب درمنطقه جوان رودوپاوه نوصودوهمچنین سردشت 9ماه 1درجنگ67/2/11 حضورداشتم اگه میشه برای کارت رهنمای کنید

  288. باسلام پدر من ارسال ۶۴تا۶۷
    ۲۸ماه در لشکر ۵۸ذولفقار سربازی کرده آیا کارت ایثار بهش تعلق میگیره

    1. سلام ای کاش مقامات و مدیران دفتری نیروهای مسلح به صورت هوشمند خودشان برای رزمندگان زمان جنگ که سرباز بوده اند وتاریج هم مشخص هست برای اینک این عزیزان که اکثرا دارای سن بالا هستند کارت ایثارگری صادر میکردنند و به ادرسها میفرستادند

  289. سلام‌من‌ازتاریخ‌۲۰اسفند۱۳۶۶تاتاریخ۱۸فروردین۱۳۶۸خدمت‌سربازیم‌رادرسپاه‌ومنطقه‌جنگی‌بودم‌برای‌دریافت‌کارعت‌ایثارگری‌کجامراجعه‌نمایم‌ممنونم

      1. ۲۴ ماه جبههبودم ۱۴ ماه ر۴اعزام داوطلب ۱۰ماه رسمی سپاه کارت ایثار مدتی صادرشده نرسیده گلایه دارم اسمس هم آمده جوابگو هیچ کس نیس

      2. من سال ۶۸ عزام به منطقه جنگی ۲۴ ماه خمت کردم به من کارت ایثار تعلق میگیره ممنو ن

        1. سلام اگر در سال ۶۸ جزو مناطق جنگی بودید بله باید از طریق یگان استعلام مدت خدمت را بگیرید و برای گرفتن کارت درخواست دهید.

    1. باسلام بنده مهرسال ۶۰ بهمراه پسرداییم به اهواز وبه ستادجنگهای نامنظم پیوستم درانجامجروح شدم یکشب بیمارستان سوسنگرد بستری شدم ودوباره بارضایت خودم به خط برگشتم وتادهم بهمن درسوسنگرد بودم وبه مرخصی امدم چون قبلا دفترچه خدمت گرفته بودم به حوزه نظام وظیفه رفتم واعزام شدیم به ذوب آهن اصفهان دوران آموزشی یکهفته ای درپادگان بودم وطاقتم نگرفت ازپادگان فرارکردم وبه سوسنگرد برگشتم ودرحمله فتح المبین شرکت داشتم که پسرداییم محمدرضارسولی به شهادت رسید وبا پیکرش به قم رفتم وبعداز دفن برگشتم به پادگان اموزشیم ومرا یک شب بازداشت کردن وجریان جبهه را به فرمانده ام گفتم وهنوز گروهانی که باهاشون بودم تقسیم نشده بودند وچندروزبعدمنو بهمراه هفده نفردیگرتبعیدبه گردان مرزی قصرشیرین کردند وحدود دوسال درژاندامری بااضافه خدمت سپری کردم وترخیص شدم بادوکارت پایان خدمت ودوره احتیادوبه منزل برگشتم ودوباره سال ۶۶رفتم اهواز ودرجهاد سازندگی به جبهه فرستادند همان روز اول نیسان تحویلم دادند وسقای خط شدم وازبخت بدم ترکش وموج به من وماشینم اثابت کرد وراهی بیمارستان شدم وحدودیکهفته ای دربیمارستان اهواز بستری شدم وبعداز ان اعزام به بیمارستان محل سکونت شدم وازبیمارستان فرارکردم وبه خط رفتم وحدودیکی دوماه ماندم وچون ناراحتی اعصاب روان داشتم به تهران برگشتم وپیگیر مجروحیتم نشدم واین یادگارجنگ مانع این شد هرکجا مشغول کارشدم دائمی نبود واخراج میشدم تااینکه ۱۰سال پیش اقدام به پیگیری مجروحیتم شدم که هنوزهم موفق نشدم انقدردوندگی وبه شهرهای مرزوپیگیری ازبنیاد وسوسنگرد نامه ای داد که هیچ مدرکی ازسال پنجاه نه تاشصت دونداریم همه منحدم شده وباپیگیری ازبنیادجانبازان ونامه نگاری چندوقت قبل بامن تماس گرفتن که مدارک بیمارستانت رسیدوبه سپاه فرستادن ماده۱۳۴که کمیسیون بایدبشوم که هنوز بنیادتاریخی اعلام نکرده لطفا راهنمایی کنید میتوانم کارت ایثارژاندارمری بگیرم درضمن چون کارتهای پایان خدمتم مفقود شده بود وبه قصرشیرین رفتم چندسال پیش وبهم هم برگه داده اند که درجبهه بودم هم کارت صادرکردند چگونه کارت ایثاربگیرم باسپاس

      1. سلام وقت بخیر برای دریافت کارت ایثار باید به همان یگانی که خدمت کرده اید مراجعه کنید. برای سهولت کار باید به مرکز ایثارگری آجا در شهر خود مراجعه کنید. مراجعات مردمی پاسخگوی شما خواهند بود

      2. یکسالی هست اقدام کردم مدارک دادم ستادنیروی انتظامی گفتن پست میاره درب منزل ولی هیچ خبری نشد این همه دوندگی الکی کردم همش سرکاری

    2. باسلام من کارت ایثار ارتش رادارم اما نمی دانم چرا برای استعلام کد ملی راکه وارد میکنم می نویسد اطلاعت کارت شما موجود نیست لطفاً راهنمایی کنید

      1. سلام. برای استعلام کارت ایثارگری ارتش باید از طریق سامانه اجا استعلام بگیرید. در صورت پیدا نشدن اطلاعات در این سامانه به دفاتر پاسخگویی ایثارگران مراجعه کنید.

    3. پدر من سال ۵۵ تو ارتش بوده .حالا کارت ایثار تعلق میگیره .از کجا اقدام کنیم

  290. سلام به علت مفقوذ شدن کارتهای پایان خدمت راهنمای لازم دارم 21 ماه ایثار دارم

  291. آقا پس کسی که تو ژاندار مری خدمت کرده نمیتونه بگیره؟؟ نیروی انتظامی سابق

    1. سلام.من چند ماه پیش برای دریافت کارت اقدام کردیم و کارت هنوز به دستمون نرسیده و من الان برای ثبت نام کنکور کد کارت رو لازم دارم.باید چیکار کنم؟ خواهشا راهنماییم کنید

      1. سلام وقت بخیر با مراجعه حضوری به بخش مربوطه استعلام بگیرید که اگر مدارک کامل و مورد تایید است کد رهگیری را به شما داده و بتونید استفاده کنید .

  292. محمد صابری نژاد واسه گرفتن رمز عبور کاربر باید چکار کنسلام گفت:

    سلام وقت شما بخیر واسه کارت هوشمند ایثارگران ارتش رمز عبور میخواد باید چطوری بگیرم محمد صابری نژاد

    1. سلام. با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران رمز ورود به سیستم را دریافت کنید.

  293. پدر من نه ماه در جبهه حضور داشته ولی در کارت ایثارگری فقط پنج ماه زده اند آیا امکان پیگیری وجود دارد ؟؟؟

    1. بله . البته ممکن است با توجه به فعالیت و مکان حضور برای ایشان مدت سابقه کمتری ذکر شده باشد.

  294. سلام
    کارت ایثارملی صادر شده یکسال بیشتره ادرس دادم هزینه پرداخت شده تاکنون بدستم نرسیده چکار کنم

    1. سلام با کارت ایثارگری قدیمی مشهد حقوق دریافت کرد

      1. سلام. با توجه به الکترونیکی شدن پرونده های ایثارگری بهتر است برای استفاده از مزایا کارت خود را تعویض کنید.

  295. خدابهتان توفیق روزافزون بده الهی شادباشیدکه دراین بحران مالی نورامیدی دردل ماروشن کردید سپاس عزیزان

  296. ایثارگر نیروی انتظامی هستم وتایید گردیده ونامه تاییده دارم هیچگونه درامدی ندارم به سازمان مربوطه مراجعهکردم میگویند باید سهمیه بدهند یعنی هیچ باید چیکار کنم زندگیم درحال نابودیست

    1. سلام مجدد درخواست دهید اگر امکانش باشد بررسی میشود.

  297. باسلام و عرض ادب مدت پنج ماهی می شود که مدارک مورد نظر برای کارت ایثار راتحویل داده ایم ولی هنوز خبری نیست و برای پیگیری هرموقع می رویم می گویند خدمت شما کمتر از شش ماه است وبرای شما تعلق نمی گیرد
    لطفاً راهنمایی بفرمائید

    1. سلام طبق قوانین کارت ایثار ملی کسانی که بیش از ۴۵ روز خدمت کردند شامل میشوند.

  298. سلام من ۲۹ کارت ایثار گری دارم از ارتش‌ آیا بنده به کجا مراجعه کنم که حقوقی برام تولوق می‌گیرد و ۸ درصد هم جانبازی از ارتش‌ دارم من به کجا مراجعه کنم

    1. سلام به بنیاد مراجعه کرده و درصورت اثبات نداشتن هیچگونه حقوق یا شغل در حال حاضر ، حقوق تعلق میگیرد.

  299. من دوسال مدارک کارت ایثارگریتحویل دادم ولی کارتم نیامده به کجابرم

    1. سلام وقت بخیر برای این کار شما ابتدا باید به صورت حضوری به یگان خدمتی رفته مدارکتان را ارائه و تایید بگیرید و برگه تاییدی را به تهران برده و پس از تایید و ثبت سوابق در خواست چاپ کارت شما صادر شود و همچنین اگر نیاز مبرم به این اطلاعات دارید با توجه به اینکه شما در تهران به عنوان ایثار گر ثبت خواهید شد کد رهگیری خود را گرفته و میتوانید استفاده کنید تا کارت برایتان پست شود .

  300. سلام درتاریخ ۶۸/۲/۱۸به خدمت مقدس سربازی اعزام شدم ازتبریز بعدا سه ماه آموزش در عجب شیر به تهران اعزام شدم ودرپادگان ۰۱ لشگر۲۳ نوهد آموزش تکاوری بمدت یکماه فشرده دیدم وبعد ازیکماه آموزش تکاوری به سردشت اعزام شدم ودرگردان نوهدمشعول خدمت شدم نگفته نماند که گردان ندهد پایگاهی داشت به نام نقطه پنج که زاغه مهمات بود حراست این زاغه به عهده ما بود بنده به مدت بیش از۱۶ ماه دراین پایگاه بودم و دقیقا یادم نیست درچه تاریخی ولی با جابجایی لشگر ۲۳ نوهد شبانه مارا ازکردستان به گیلانغرب انتقال دادند ودرمنطقه ای به نام گورسفید مستقر شدیم که تا پایان خدمت درآنجا بودم مسول سوخت گردان ندهد بودم و مدت بیست چهارماه هم خدمت کرده ام حالا نمیدانم چرا آمرزنده حساب نمیشیم حتما لرزنده بوده ایم حتی یکروز که به مرخصی میام دم چون بلیط ازکرمانشاه برای تبریز نبود مارا به یک مسجد هدایت کردند و گفتند که امشب دراین مسجد که مسجد رزمندگان بود استراحت کن تا فردا بلیط بگیری که همانطور هم شد بالاخره نفهمیدیم اگررزمنده نبودیم چی بودیم موقع آمدن از سردشت به مرخصی برایتون امنیتی میآمدیم ودوشکاها مارا تا مهاباد تامین میدادن تااتوبوسها به مهاباد برسند چون امنیت نبود حالا به خاطر کارت ایثار ما اصلا نبودیم ما کی هستیم اصلا خدمت هم نرفتیم حتما برای صدام خدمت کرده ایم الله اعلم
    خدایا خودت گواه باش که حتی دوپسرم هم تماما خدمت قانونی را انجام دادند بدون یک روز کسری

  301. سلام من کد پیگیری کارت به دستم رسیده ولی شماره های سپهر اجا پاسخگو نیستن باید چه کنم

    1. سلام اگر برای پیگیری کارت ایثار میفرمایید باید از طریق نزدیکترین مرکز مراجعه ایثارگری اقدام کنید.

  302. سلام ٢٢ ماه خدمتم را در سوسنگرد بودم ولی ١٢ماه گواهی به من دادند ١٨/٦/٥٩ تا ١٨/٦/٦١خدمت بودم بقیه خدمت من چطور میشود میخواهم کسر خدمت برای فرزنم بگیرم لطفا راهنمایی کنید بابت ١٢ماه فرم ایسار درناحیه انتظامی اهواز پرکردهام یکسال گذشته ولی ازکارت خبری نیست

    1. سلام خدمت شما باید طبق مدارک موجود به پادگان محل خدمت مراجعه کرده و استعلام سوابق بگیرید ، کارت ایثار ملی در حال صدور است باید منتظر باشید.

  303. باتشکر حقیر قریب ۱۴ماه ازناجااستان‌قم گواهی حضور دارم وسی‌و‌شش‌روز ازبسیج حال برای دریافت کارت ایثار بکجا باید مراجعه کنم

    1. با سلام شما باید به صورت حضوری و با مدارک لازم اعم از کارت ملی و شناسنامه شما فرزندان و همسرتان با تمامی صفحات کپی عکس ۳ در ۴ دو قطعه مدارک تحصیلیو کارت پایان خدمت و هر مدرکی که اثبات کند شما در زمان مربوطه در آنجا حضور داشتیدبه یگان و امور ایثارگری یگان خدمتی خود باید کرده و درخواست کارت ایثارگری بدید همچنین می توانید از طریق سایت آجا به صورت اینترنتی با دریافت فرم ها و کامل کردن آنهابه صورت اینترنتی اقدام و درخواست کارت ایثارگری ارتش را در بخش مربوط به بدهید

  304. سلام من ۱۸ ماه جبهه دارموکارت ایثارگران رو دارم ولی حالا پسرم برای ارشد کد ملی رو وارد می کنه می گه شناخته نشده وکد ۱۲ رقمی رو نمی ده مراجعه کردم تیپ می گه باید کارت عوض بشه وکارت ملی بگیری پنج روز بیشتر وقت برای ثبت نام باقی مونده باید چکار کنم برای دریافت کد۱۲رقمی چون کارت جدید ۶ماه طول می کشد خواهش می کنم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر در اردیبهشت ماه و یا خرداد ماه دوباره امکان ویرایش اطلاعات هست و میتوانید تا آن موقع کارهای ایثارگری تان را پیگیری کنید

  305. رضاجعفری استان هرمزگان بازنشسته آموزش وپرورشم زمان دفاع مقدس ۱۸ ماه درمنطقه سقز
    کردستان خدمت کرده دوماهه مدارک جهت دریافت کارت ایثاربه نیروی انتظامی سقز فرستادم
    اما متاسفانه تاکنون جوابی وکارتی دریافت نکرده ام راهنمابی فرماید متشکرم

    1. سلام. طبق روال باید برای دریافت اطلاعات سوابق ایثارگری به محل ترخیص یعنی سقز مراجعه کنید و پس از دریافت تاییدیه سوابق آنها را به بنیاد ایثارگران شهر خود تحویل دهید.

      1. از سال 63تا65 به مدت 22 ماه جبهه از لشگر 64 اورمیه کارت ایثارارتش دارم

      2. سلام پدرم جانباز روانی است مدارک بالای هم زمان دارد کمسیون شد ۳سال است تا حالا هیچ جوابی ندادن

        1. سلام. از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراحل پرونده را پیگیری کنید .

      3. باسلام پدرم دوسال درجبهه بوده ولوح تقدیر جانبازی دریافت کرده ایا ایثارگراست

        1. سلام. برای اظهار نظر دراینباره باید محل خدمت ، سال و نوع فعالیت ایشان مشخص باشد برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  306. سلام خسته نباشید
    خدمت جنابعالی عرض شود از بابت کارت ایثارگری مدارکم را به لشکر ۳۱ عاشورا تحویل دادم پرونده ام تکمیل بوده حدودا ۸ ماه است ارسال شده به تهران هنوز خبری نیست خواهشمند است دستور فرمایید بررسی و به اینجانب کارت ایثارگری تحویل نمایند با تشکر جانباز ، رزمنده و ایثارگر

    1. سلام. صدور کارت ایثارگری ممکن است تا یکسال زمان ببرد در صورت عدم صدور تا یکسال مراتب را در ادا ه امور ایثارگران شهر خود پیگیری کنید.

    2. سلام،من ۲۷ماه منطقه بود در ژاندارمری کد ایثارگری تعلق میگیره

  307. باعرض.سلام.من.۶ماه.جبهه.دارم.کارتم.نیامده.کدملی.0936432772.رجبعلی.نوری.باید.چکارکنم.ممنون.میشم.راهنمایی.کنید.؟؟؟

    1. سلام. اگر مدارک خود را بنیاد تحویل داده آید باید از طریق خود بنیاد پیگیر کارت ایثارگری باشید.

      1. سلام قربان کارت جانبازی رنگش قرمز ونارنجی هست ام ایثارگری آبی

  308. سلام بزرگوار خداقوت
    پس چرا کارت ایثارگری را نمی دهند و امتیازهایی قرار بود به ایثاگران بدهند تورخدا دیگه قول وعدهای الکی ندهید چون عمرمان هم داره غزل خداحفظی را می خونه آبرویمان رفت بس دیگه

    1. ببخشيد چراپس از یکسال تکمیل پرونده ازطریق نیروی انتظامی هنوز کارت ماصادر نشده‌ خواهش میکنم پی گیری فرمایید بنده حسین پارسی زاده ازاستان بوشهرهستم

      1. سلام وقت بخیر کارت های ایثار زمان بر هست و گاها تا یکسال طول میکشد شما برای پیگیری درخواست خود باید به صورت حضوری اقدام و پس از تااید منتظر بمانید تا برای شما ارسال شود .

  309. باسلام:
    خواهش میکنم پیگیری کنیدآخه چه بین ایثارگر دست فرق میگذارندپدرم 6ماه آخر خدمت سربازیش را در جبهه خط مقدم بوده بعد چندسال که برای استخدام رفته ام میگویند4ماهش را قبول هست وبقیه را پذیرفتند ومن را خیر
    شما را به خدا من را راهنمایی کنیدکجا مراجعه کنم

  310. سلام من قبل ابنکه کارت ابثار بگیرم کسری
    خدمت به پسرم دادن ایا ایثارگری برام تعلق
    میگیره یانه

    1. سلام. این موارد با توجه به سوابق ایثارگری تایید و اجرا می‌شود و داشتن یا نداشتن کارت تاثیری در آن ندارد.

  311. سلام بنده ۲۴ ماه جهبه دارم و ۱۰ سال است کارت ایثار دارم و پرونده خودم تمام کامل انجام دادم و بردم دادم محل ترخیص پادگان ابوذر سرپل ذهاب الان سه سال است هیچ خبری نیست نه بیمه دارم نه حقوق دارم بیکارم هیچ درامدی هم ندارم پس گیه به من حقوق تعلوق می گیرت حتا به حال یک ریال به کمک نکردن خدای حق ما اینه هر روز یک بخشنامه میاد بیرون سهرستان پلدشت اذربابجان غربی

    1. سلام . برای دریافت حقوق یا مستمری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه محل سکونت خود اقدام کنید.

  312. سلام آیا بعدقعطنامه را تعلق میگیره
    ایثارگری کسانی که در شمالغرب بودند
    لشگر شانزده قدس سپاه

    1. سلام بنده ۲۴ ماه جهبه دارم و ۱۰ سال است کارت ایثار دارم و پرونده خودم تمام کامل انجام دادم و بردم دادم محل ترخیص پادگان ابوذر سرپل ذهاب الان سه سال است هیچ خبری نیست نه بیمه دارم نه حقوق دارم بیکارم هیچ درامدی هم ندارم پس گیه به من حقوق تعلوق می گیرت حتا به حال یک ریال به کمک نکردن خدای حق ما اینه هر روز یک بخشنامه میاد بیرون سهرستان پلدشت اذربابجان غربی

      1. سلام . برای دریافت حقوق یا مستمری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه محل سکونت خود اقدام کنید.

    2. من کارت ایثار و کد رهگیری دارم‌ولی هیچوقت برای من پیامی در گوشی ثبت نشده ولی برای دوستانم اومده جهت بیمه و باز کردن حساب در بانک سپه جهت حقوق ، باید کجا مراجعه کنم

      1. سلام باید با توجه به ارگان خدمتی به قسمت مراجعات مردمی همان ارگان مراجعه کنید

    3. سلام میخام از سهمیه ایثارگری پدرم درکنکور استفاده کنم در کنکور ۱۴۰۱ الان سه ماه است که کارتی هنوز صادر نشده است یعنی امکانش هست تا موقع دریافت کارت ورود ب جلسه کد رهگیری دریافت کنم؟؟؟

  313. سلام من برای دریافت کد رهگیری وارد سایتajaشدم اما کد ملی رو که میزنم میگه یافت نشد کارت هم ۵ ۶ سال پیش صادر شده مشکل کجاست کسی میتونه کمک کنه

    1. شما می توانید به نزدیک ترین دفتر ایثارگری ارگان مربوطه مراجعه کنید و از آن پیگیر مراحل اداری باشید.

      1. سلام وقتتون بخیر چرا هرچی وارد میکنم نمیتونم کارت ایثارگری دریافت کنم

        1. سلام برای ثبت کارت ایثار ملی به نزدیک ترین یگان خدمتی محل سکونت مراجعه کنید

    2. باسلام.من ۲۴ماه کارت ایثار ارتش دارم.الآن آگهی استخدام زده برای فرزندم.میگن شماره ایثارگری ۱۲ رقمی را وارد کنید.لطف کنید بمب بگید اصلا این کارت دراین موارد اعتبار یا عملکردی دارد .یا نه.منتظر جوابتون هستم.براتی از اهواز

  314. سلام سال ۹۸ مدراکم کلا دادم برای کارت ایثار ملی ولی تا الان کارتی دست ما نرسیده

      1. سلام خسته نباشید
        بنده فرزند رزمنده نیروی مسلح هستم امروز هرچی کردم کد ملی پدرم رو وارد کنم تا کد پیگیری برای کنکور بگیرم میگن با این کد ملی ایثارگری وجود ندارد این راهم بگویم که کارت ایثارگری هم دارم ۶ ماه در تنگه ابوغریب خدمت کرده است

        1. با سلام به امور ایثارگری نیروهای مسلح شهرتان مراجعه کنید

    1. /باسلام وخسته نباشد اینجانب از سن 12سالگی به عضویت بسج مقاومت درپایکاه مقاومت خیبر اردبیل شهرستان گرمی مفان واز سالهای 64 و65 و66 درمنطقه جنوب ودر غرب در 3نوبت ودرنوبت سوم بعداز عملیات درخاک جمهوری اسلامی عراق استان سلیمانیه .درماوت بر اثر ترکش توپ فرانسوی به درجه جانبازی نایل شدم البته جسارت کردم کفتم جانباز شدم من بسیجی خودرا لایق نام مبارک جانبازی نمیبینم بسیجی 25درصد وبسیجی شیمایی 55درصد ریه چشم وپوست ومدت 12 ساله گه بدون کپسول اکسیژن زندگی برایم مثل ان میماند که هنوز هنوزهم درخیال دفاع مقدس 8سال هستم وزندگی میکنم بعضی وقتها دختر کوچکم که دبیرستانی که اگر خاطراتت نبود ما بدون شما نمی توانستیم زندگی کنیم بزگواران سپاه لباسهای سبز شما عزیزان …(علمدار کربلا را بیادمان می آ ورد) خواستم باشما عزیزان صحبت کرده باشم رازی به زحمت شما عزیزان نیستم که کارت ایثارگری برایم چاپ کنید…دست بوس تمام سپاهیان هستم…سیدحسن آقامحمدی تولون ازشهرستان گرمی مغان

  315. سلام سال ۹۸ مدراکم کلا دادم برای کارت ایثار ملی ولی تا الان کارتی دست ما نرسیده

    1. سلام ببخشید من ایثارگری ۲۵درصد برام زدن در قبولی دانشگاه روزانه توی سایت میرنم کد نلی پدرم میگه اطلاعات وارد شده نامعتبر

      1. سلام. برای استفاده از سهمیه های ایثارگری باید کد رهگیری ایثارگری را دریافت کنید این کد برای هر ارگان متفاوت خواهد بود .شما میتوانید برای دریافت کد به اداره ایثارگران شهر خود مراجعه کنید.

    2. باسلام بنده از استان سمنان سال ۱۳۶۶ اعزام رزمندگان به جبهه شدم حدود ۵ماه
      هواپیما جنگی امد راکد زد زانویم زخمی شد ولی خودمان بستیم ادامه دادیم و هیچ مدارکی ندارم نه جانبازی گرفتم نه ایثار کردی حدود هم اه اما استخدام شدم در اداره ای ایا میتوانم مزایای ۳۵سال میتوانم استفاده کنم حالا معاونت پشتیبانی ادارات و مدیر عامل با مارا مورد تمسخر قرارداده لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون برادر بزرگوار محمد جوراباو

  316. سلام من سا ۹۸ برای ‌کارت ایثار ملی اقدام کردم ولی تا کنون خبری نشد کی جواب ان بهاز ۳سال می اید

    1. سلام از استان ایلا م نیاز به کارت ایثاردارم جحت کسر خدمت پسرم در سال تاریخ ۱۹ر۶ر۶۳ تا ۱۸ر۶ ر ۶۵ چکار کنم £

      1. باسلام خدمت شما لطفا بامدارک مربوطه به بنیاد ایثارگران مراجعه کنید

  317. باعرض سلام وخسته نباشید حدودی ازچهارماه پیش اقدام به صدور کارت ایثارگری نموده ایم هنوز جوابی نشده خواهشمندیم عنایت ویاری کنید خیلی متشکرم

    1. اگر بعد از ۶ ماه کارت صادر نشد از طریق ستاد مشترک ارگان محل خدمت اقدام و پیگیری کنید.

    1. سلام آیا بعدقعطنامه را تعلق میگیره
      ایثارگری

      1. سلام کارت ایثار پدرم فامیلیش اشتباه تایپی داره الان ک لازمش دارم میگه با شناسنامه نمیخونه.، راهنماییم کنید چ اقدامی بکنم

        1. سلام وقت بخیر باید به دفتر ایثارگری همان یگان مراجعه کنید

  318. در تاریخ ۶۷/۱۰/۱۸ به خدمت سربازی رفتم که لشکر ۸۴ خرم آباد اعزام شدم به منطقه عملیاتی سومار که مدت ۲۷ ماه در این منطقه خدمت نمودم خواستم بپرسم که کارت ایثارگری به بنده تعلق میگیرد که پیگیری کنم یا نه ممنون از راهنمایی تون با تشکر

    1. سلام با توجه به مشخص نبودن منطقه دقیق عملیاتی به یکی از دفاتر امور ایثارگری مراجعه کنید

      1. باسلام.من ۲۴ماه کارت ایثار ارتش دارم.الآن آگهی استخدام زده برای فرزندم.میگن شماره ایثارگری ۱۲ رقمی را وارد کنید.لطف کنید بمب بگید اصلا این کارت دراین موارد اعتبار یا عملکردی دارد .یا نه.منتظر جوابتون هستم.براتی از اهواز

  319. دو سال پیش برای کارت ایثار ثبت نام کردم با کل مدارک هنوز هیچ خبری نیست

      1. سلام به نزدیک ترین یگان خدمتی مراجعه کرده و پیگیری کنید.

  320. سلام. مدارک ایثارگری تحویل دادم تاکنون کارت صادر نشده

    1. سلام کارت احتیاط و پایان خدمتم مفقود شده از گردان یکم تکا ور ان نیروی دریای ارتش بوشهر به مناطق عملیاتی 21ماه ایثارگری.دارم

    2. یک سال مدارک رااز طرق نا حیه استان فارس ارسال کرده ام وایمیل وکدی ندارم از یادم رفته وکد ملی من ۲۳۷۱۱۰۱۵۴۰ مباشد لطفا راهنمایی بفر مایی

  321. سلام پدرم در زمان جنگ در اهواز ساکن بود ودر 8 سال زمان جنگ در آنجا سکونت داشت و در فعالیت های مردمی وبسیجی من جمله آماده کردن مهمات نیز نقش داشته است . آیا میتوان الان به ثبت فعالیت و حضور در زمان جنگ اقدام کرد ؟

  322. سلام کارت ایثار کی به دست ما میرسد پرونده تکمیل شده حدود ۱۲ ماه ارسال شده ولی کارت هنوز نیامده

    1. 0کارمنداحمدقاسمی پرسنل نیروی دریایی ارتش هستم مدارک کامل تحویل دادم وپیغام ثبت برایم ارسال شده ولی کارت ایثاربدستم نرسیده

      1. از طریق سایت aja.ir استعلام بگیرید اگر ثبت شده باشد و بعد از ۶ ماه کارت ب دست شما نرسید از طریق یگان مربوطه پیگیری کنید

    2. سلام بنده ۲۴ ماه جهبه دارم و ۱۰ سال است کارت ایثار دارم و پرونده خودم تمام کامل انجام دادم و بردم دادم محل ترخیص پادگان ابوذر سرپل ذهاب الان سه سال است هیچ خبری نیست نه بیمه دارم نه حقوق دارم بیکارم هیچ درامدی هم ندارم پس گیه به من حقوق تعلوق می گیرت حتا به حال یک ریال به کمک نکردن خدای حق ما اینه هر روز یک بخشنامه میاد بیرون سهرستان پلدشت اذربابجان غربی

    3. باتشکر حقیر قریب ۱۴ماه ازناجااستان‌قم گواهی حضور دارم وسی‌و‌شش‌روز ازبسیج حال برای دریافت کارت ایثار بکجا باید مراجعه کنم

      1. با سلام شما باید به صورت حضوری و با مدارک لازم اعم از کارت ملی و شناسنامه شما فرزندان و همسرتان با تمامی صفحات کپی عکس ۳ در ۴ دو قطعه مدارک تحصیلیو کارت پایان خدمت و هر مدرکی که اثبات کند شما در زمان مربوطه در آنجا حضور داشتیدبه یگان و امور ایثارگری یگان خدمتی خود باید کرده و درخواست کارت ایثارگری بدید همچنین می توانید از طریق سایت آجا به صورت اینترنتی با دریافت فرم ها و کامل کردن آنهابه صورت اینترنتی اقدام و درخواست کارت ایثارگری ارتش را در بخش مربوط به بدهید

  323. حسن سلمانی چاری من از سال 62 سرباز وظیفه به مدت 21 ماه متوالی در خط مقدماتی عملیاتی غرب کشور پاوه نوسود حضور داشتم ولی از این کارت ایثار گری هیچ گونه امتیازی حاصل بنده نشده است و حتی جهت معرفی تک فرزندم جهت امرار معاش اشتغال بکار که نامبرده متاهل تحت تکفل دو فرزند نشده ام

  324. سلام ببخشید کارت ایسار تعویض میشه وبه بدست ما میرسد نزدیک یک ما نیم هست مدارکها را فرستادیم یگان اعزام کننده سندج ومریون ۲۴ ماه همش درعملیاتها بود

  325. باسلام فیروزناصری ۲۵ ماه جهبه دارم سال ۹۹ مدارکم دادم به تیپ ۲۸۱ کرمانشاه هنوز کارت ایثار بدستم نرسیده لطفن کمکم کنید

    1. اینجانب فتح اله ذوالقدری ۲۳ ماه در منطقه عملیاتی جلدیان و سردشت درسال ۶۳ الی ۶۵ خدمت مقدس سربازی در گردان ژاندارمری ( نیروی انتظامی فعلی ) رو گذراندم ودر تاریخ
      ۱۴۰۰/۳/۳ مدارک ومستندات مرتبط به جبهه به معاونت نیروی انسانی اردبیل جناب پور ناصر تحویل دادم به ما گفت حدوداً سه ماه دیگر کارت ایثارگری شما به دم درتان تحویل خواهد شد اما الان از تحویل مدارک پنج ماه سپری شد
      هنوز هیچ خبری نیست وقتیکه هم پیگیری میکنم برام میگه الان میگیری ۵و۶ میکنی با تعنه

    2. سلام من قبل ابنکه کارت ابثار بگیرم کسری
      خدمت به پسرم دادن ایا ایثارگری برام تعلق
      میگیره یانه

      1. سلام. این موارد با توجه به سوابق ایثارگری تایید و اجرا می‌شود و داشتن یا نداشتن کارت تاثیری در آن ندارد.

  326. با سلام پس اینهایی که بعد از جنگ به خدمت سربازی رفته اند چی در حق این قش تبعیض نکنید

    1. سلام بنده ۲۴ ماه جهبه دارم و ۱۰ سال است کارت ایثار دارم و پرونده خودم تمام کامل انجام دادم و بردم دادم محل ترخیص پادگان ابوذر سرپل ذهاب الان سه سال است هیچ خبری نیست نه بیمه دارم نه حقوق دارم بیکارم هیچ درامدی هم ندارم پس گیه به من حقوق تعلوق می گیرت حتا به حال یک ریال به کمک نکردن خدای حق ما اینه هر روز یک بخشنامه میاد بیرون سهرستان پلدشت اذربابجان غربی

      1. سلام ادب علی هستم 756روزدرمنطقه چنگی بودم ومستجر هستم با اینکه کفالت پدرم مشدم به سربازی رفتم نه بیمه نه حقوقی

  327. با سلام چرا به آنانی که بعد از جنگ خدمت سربازی سختی به مراتب سختر به جهت آمادگی دفاعی داشته اند کارت ایثار تعلق نمی گیرد این یک تبعیض است چون به هر حال از سال 68 که جنگ تمام شد عده بسیاری به خدمت وظیفه رفته اند و هیچ فرقی به نظر من با زمان جنگ نداشته است مانورها و سختی های خدمت در صلح نیز کمتر از زمان جنگ نبوده است

    1. جنگ یعنی مرگ وزندگی اما مانور نوعی تمرین دفاعی ورزشی است و خطر جانی ندارد ضمن اینکه رزمندگان آن زمان نیز همین مانور ها را می گذاراندند.

  328. سلام ببخشید پدر من ۴ ساله برا کارت ایثارگری ثبت نام کرده ولی ۴ ساله هنوز هیچ کارتی برا مانیومده باید چیکار کنیم

  329. سلام من از پرسنل ناجا هستم ۲۱ ماه جبهه و۸ ما هم بعد از قطعنامه در شمال عرب بودم بصرت بسیجی وسرباز سپاه برای کارت ایثار هم بسیج وهم واحد سربازی ثبت نام کردم خبری از صدور کارت نشده در صمن ارتقا تحصیلی شامل حالم میشه یانه در زمان سربازی سپاه فرمانده پایگاه هم بودم

    1. سلام کارت های ایثار ملی در حال صدور است و باید منتظر باشید.

  330. با سلام چرا باکد ملی کارت ایثارگری کارت ایثار پی گیری نمیشود ۵ ماه اقدام کردم در سپاه نیروی انسانی اورمیه اگر امکان پی گیری نیست چرا سایت کذاشتن متااسف هستم برای انترنت

  331. سلام پدر من ۶ماه در جبهه حضور داشته و کارت ایثارگری براش اومده ایا از شهریه دانشگاه من کم میکنه

  332. سلام بیش از 5ماهه برای دریافت کارت ایثارگری از طریق سپاه اقدام کرده ام ولی تاکنون کارتی ارسال نشده ،دقیقا مشخص نیست چقدر زمان میبره تا ارسال بشه؟واز کجا باید پیگیری کنیم؟ با تشکر فراوان

    1. سلام نگران نباشید ،حدود دوهفته است کارت ها صادر میشود و طبق نوبت ثبت نامی ارسال میشود، میتوانید از نزدیکترین یگان خدمتی محل سکونت پیگیری کنید.

  333. 19 ماه 21 روز از صددرصد خدمتم که درمنطقه بودم. داوطلبانه حساب کردن آیا حقوقی به اینجانب تعلق می گیره یا نه

  334. من خیلی وقت برای کارت جانبازی وفرزند شهید بودن پرونده دادم چرا کارت صادر نمی کنند اطلاع رسانی نمی کنند لطفا جواب بدهید به کدملی ۱۶۷۱۰۰۳۰۲۰

  335. سلام..پدر بنده پنج ماه جبهه داره براي استخدامي خودم مي توانم استفاده كنم يا بايد بيشتر باشه..

    1. باعرض سلام بنده 25ماه کارت ایثارگری دارم 58سال سن من میتونم بازشته شوم

      1. سلام اگر حداقل ۲۰سال بیمه پرداخت شده است میتوانید برای بازنشستگی اقدام کنید.

        1. تاریخ ۶۷/۵/۲۹ قعطنامه امضا شد واز این تاریخ به بعد حساب نمیشه باز برای مطمئن بودن از بنیاد بپرسید

  336. پی گیری کارت ایثارگری چرا امکان پزیر نیست سایت کار نمکند جواب درست نمیدهد

    1. باسلام پدرمن از سال 64تا67
      28ماه در لشکر 58ذولفقار خدمت کرده آیا کارت ایثار بهش تعلق میگیره؟

  337. سلام
    حدود ۵۵ روز داوطلب در جبهه حضور داشته ام
    در رتبه بندی معلمان تاثیرگذار خواهد بود؟

    1. سلام خیر رتبه بندی معلمان با توجه به مقطع تحصیلی و سابقه کار در دست بررسی است و تا کنون بند دیگری به آن اضافه نشده است.

    2. باسلام فیروزناصری ۲۵ ماه جهبه دارم سال ۹۹ مدارکم دادم به تیپ ۲۸۱ کرمانشاه هنوز کارت ایثار بدستم نرسیده لطفن کمکم کنید

  338. با سلام وقت بخیر
    پدر من از سال ۶۸ تا ۷۰ در ارتش گیلان غرب خدمت کرده و در جبهه حضور داشته،آیا کارت ایثارگری تعلق میگیرد ؟یا سابقه جبهه؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید. باتشکر

  339. با سلام وقت بخیر
    پدر من از سال ۶۸ تا ۷۰ در ارتش گیلان غرب خدمت کرده و در جبهه حضور داشته،آیا کارت ایثارگری تعلق میگیره؟ یا سابقه جبهه؟
    ممنون میشم پاسخگو باشید. باتشکر

  340. با سلام
    به عرض می رساند که اینجانب هم در بسیج به مدت 9 ماه و هم در خدمت سربازی به مدت 11 ماه و بیست و سه روز در جبهه و تعدادی از عملیات ها حضور داشته ام. آیا این دو مدت حضور در جبهه روی هم جمع می شوند و به عنوان یک کارت ایثارگری محسوب می شوند یا اینکه باید از هر دو سازمان اقدام نمایم (دو کارت مجزا). لطفا مرا راهنمایی کنید.
    ممنون

    1. سلام. وقت بخیر برای دریافت میزان ایثارگری خود باید به هر دو ارگان مراجعه کنید و با توجه به طرح کارت ایثار ملی به شما یک کارت ایثار اهدا می شود

  341. سلام یک سال هست مدارک داده ام برای صدور کارت ایثار ولی متاسفانه هنوز کارتی بدست ما نرسیده

    1. سلام. چنانچه از ارتش به جبهه اعزام شده اید وارد سایت http://www.isaar.ir شوید. از منوی سمت چپ وارد خدمات پرکاربرد شوید و درخواست صدور کارت را انتخاب و نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل فرمایید. در وارد کردن کدملی و اطلاعات دقت کنید. چنانچه نام کاربری ندارید به دفتر بنیاد محل سکونتتان مراجعه کنید
      اگر از طریق ارتش ب جبهه اعزام شده اید وارد سایت http://www.aja.ir شوید و از منوی سمت راست سامانه تکمیل اطلاعات ایثارگری اجا را انتخاب و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
      از این طریق با کدملی میتوانید پیگیر کارت ایثارگری خود باشید. اما اگر این مراحل را قبلا طی کرده اید وارد سایت http://www.aja.ir شوید و مشکلتان را بنویسید. جانشین فرناتده کل ارتش شخصا پیگیری می کنند اما در نوشتن نام و نام خانوادگس- کدملی- آدرس- منطقه عملیاتی و تاریخ عملیات و… را به درستی وارد فرمایید

      1. باسلام فیروزناصری ۲۵ ماه جهبه دارم سال ۹۹ مدارکم دادم به تیپ ۲۸۱ کرمانشاه هنوز کارت ایثار بدستم نرسیده لطفن کمکم کنید

    2. عباس نوروزی مدت دوسال درکمپ اسرای عراقی عراقی مهراباد در بهداری خدمت کددم ایا جز سوابق ایثارگری می شود گفت:

      مدت دوسال دراردوگاه اسرای عراقی .دربهداری کارکردم بادرجه استوار پزشکیار ایا ایثار گری تعلق میگیرد

      1. مدارک خود را ارسال کنید تا مشخص شود چه مدت ایثارگری دارید

  342. ذکرعلی کوهی باکد ملی 1670919986نوزده ماه فقت عملیاتبودم گفت:

    سلام خسته نباشید بنده فقت می خواهم ببینم که ای کارت به اسمم ثپت شده یا نه

    1. دریافت سوابق جبهه بسیجی داوطلبانه قربان رسولی کیا(آب باز)حدوددوسال درجبهه هاداوطلبانه بعنوان بسیجی شرکت داشتم ولی هیچ مدرکی ندارم خوهشن رسیدگی کنیدحدودن سالهای ۶۱و۶۲،بوده

  343. سلام خسته نباشید بنده فقت می خواهم ببینم که ای کارت به اسمم ثپت شده یا نه

  344. سلام من تمام مدارک را در پادگان ارتش تربت حیدریه خراسان رضوی تحویل دادم

    1. سلام من ۲سالی میشه که درخواست کارت ایثارگری کرده ام مدارک تکمیل پول هم واریز کردم اما کسی جواب نمیده

      1. سلام برای پیگیری کارت ایثارگری خود به سامانه آجا مراجعه بفرمائید

  345. سلام مدارک را پرکردم ودر پادگان ارتش تربت حیدریه تحویل داده ام

  346. سلام پدر بنده اعزامی از هنگ مشهد (ژاندارمری) به کردستان شهر بانه میباشد ولی پرونده موجود نیست و پادگان اعزامی ( هنگ مشهد) جمعاوری شده.از کجا میتونم استعلام بگیریم که پرونده کجاست و اقدام برای کسری خدمت کنیم.برای کارت ایثارگری هم اقدامی نکردیم ممنونم

    1. سلام. به پادگان خدمتی یعنی کردستان بانه مراجعه نمایید و سوابق را جمع آوری کنید و به مراکز بنیاد شهید مراجعه نمایید

  347. یک ساله مدارکم را به تیپ ۲۸۱ شهید نیکخاه دادم هنوز کارت ایثار بدستم نرسیده لطفاً کمکم کنید

      1. باسلام کارت ایثارم گم شده به کجا مراجعه کنم یگان خدمتی یا بنیاد محل سکونت لطفا راهنمایی بفرمایین

    1. سلام به نزدیک ترین یگان خدمتی محل سکونت مراجعه کنید

    2. سلام من از سال ۶۸_۷۰ تو منطقه ی درگیر گیلان غرب بوده ام
      آیا به من کارت ایثار گری تعلق میگیره؟

  348. با سلام
    کارت ایثار نیرو انتظامی(ژاندارمری سابق) را دارم چطوری میتونم کد رهگیری ۱۲ رقمی واسه سهمیه کنکور رو بگیریم؟

    1. سلام. برای دریافت کد ایثارگری باید به بنیاد ایثارگران شهر محل سکونت خود مراجعه کنید و مراحل تکمیل پرونده و اخذ کارت را انجام دهید.

      1. سلام ایثارگر دوفاع مقذس ۱۷ ماه منطقه کردستان خدمت کردم ۵۷سال عمرم است عمل قلب باز دارم کارگر ساختمانی هستم درآمدی ندارم لطفا مرا راهنمایی کنید

        1. سلام. به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراجعه کنید و مراتب را شرح دهید

    2. من یه بار رفتم سپاه شهدا ارومیه به ۵ماه وقت دادن و مدارکم را از طریق پست فرستادم وبعد از ۵ماه دوباره رفتم گفتن نام شما جهت صدور کارت ایثا ر ثبت شده وهنوز از خبری نیست از کجا تعقیب کنم

  349. سلام پدر من سال 63در منطقه کردستانه بانه 18ماه خدمت سربازی بوده جز گردان شهدا بوده درگیری با کومله ها بوده بعد انتقال به کاشان شده 7ماه آران بیدگل کاشان خدمت کرده کارت پایان خدمت از کاشان گرفته برای دریافت کارت ایثارگری به کجا مراجع کند کاشان یا کردستان

    1. سلام. جهت دریافت کارت ایثارگری پدر شما در قدم اول می بایست به صورت حضوری به محل اعزام خدمت خود مراجعه نمایند.

    2. سلام خسته نباشید بنده فقت می خواهم ببینم که ای کارت به اسمم ثپت شده یا نه

      1. من ۸ماه پیش به سپاه شهداارومیه باچه مشغلاتی مراجعه ومدارک تحویل دادم هیچ خبری نیست که نیست ساکن تهرانم خواهشا پیگیری کنید

  350. سلام
    من بهمن ماه ۱۳۹۹ در پادگان سپاه یکم کربلا رفتم وثبت نام کردم برای کارت ایثارگری ولی متآسفانه هنوز هیچ خبری من چطوری پیگیر کارت ایثارگری باشم حتی یک شماره تلفن از اینترنت برداشتم و تماس گرفتم که جواب بگیرم شانس من تهران یا مرکز اینترنتشون قطع شد بود گفتن بعدآ تماس بگیر و حالا هر وقت تماس می گیرم میگن شما قبِلا تماس داشتی من هم مثل همیشه مطلبی نگرفتم

  351. سلام بنده خیلی وقته برای کارت ایثارثبت نام کردم ولی خبری نشده

  352. سلام برابر قانون وامریه ستاد کل ن م پرسنل کادر ارتش کسانی که بعداز جنگ در مناطق شمالغرب کشور خدمت کردند جز جبهه منصوب میشه ایا در کارت ایثار رزمندگان که توسط ستاد کل ن م رونمایی شده در ان کارت قید میشه یا خیر این کارت رزمندگان انقدر بار مالی دارد که بنده 18ماه انرا از طریق کافینت ارسال کردم هنوز از کارت خبری نیست برای برنامه 7 انهم اخر ها بدست رزمندگان برسد و اگر انهم برای رزمندگان ارزشی داشته باشد نه فقط دکوری باشد

    1. سلام فلسفه کارت ایثار ساماندهی به وضعیت ایثارگران است پس از جمع آوری اطلاعات هم در کارت و هم در پرونده الکترونیکی ثبت میشود

      1. سلام ایثارگر دوفاع مقذس ۱۷ ماه منطقه کردستان خدمت کردم ۵۷سال عمرم است عمل قلب باز دارم کارگر ساختمانی هستم درآمدی ندارم لطفا مرا راهنمایی کنید کد ملی۰۸۷۰۸۸۶۷ه۲

        1. سلام. به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراجعه کنید و مراتب را شرح دهید

      2. سلام ایثارگر دوفاع مقذس ۱۷ ماه منطقه کردستان خدمت کردم ۵۷سال عمرم است عمل قلب باز دارم کارگر ساختمانی هستم درآمدی ندارم لطفا مرا راهنمایی کنید کد ملی۰۸۷۰۸۸۶۷ با عرض پوزش

        1. سلام. به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراجعه کنید و مراتب را شرح دهید

  353. سلام شش ماه فرم کارت ایثارگری پر کردم تا کنون هیچ جوابی یا کارتی برام ارسال نشده چکار یا کجا مراجعه کنم کد ملی2431611620

    1. سلام به بنیاد شهید منطقه خودتان مراجعه نمایید

    2. سلام من کارت ایثار گرفتم اما هیچ مزایای دریافت نکردم ؟

  354. سلام اینجانب بهرامعلی آزادنیا شماره ملی ۳۸۰۰۸۹۲۲۵۱چند بار حضوری چند بار مشاوره برای جانبازی برای کارت ایثارگری یک پارچه هوشمند اقدام کردم ولی هنوز جوابی نگرفتم کلی هزینه کردم کسی پاسخ گو نیست حداقل جواب

    1. حجم من جهانبخش بختیاری هستم دارای کد ملی ….. چندین ماه است جهت تعویض کارت ایثار گری ثبت نام کردم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم باید چکار کنم

      1. سلام . کارت ایثارگری پس از طی مراحل مربوطه به محل زندگی شما ارسال میشود چنانچه این زمان بسیار طولانی شده است میتوانید از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه محل سکونت خود استعلام بگیرید.

      2. من در سال ۶۱ سال ۶۳ سربازلشکر ۲۱ حمز ارتش بودم در۳ املیات ختشکن بودم رمزان و محرم ولفجر مقدماتی تقدیرنام حمدارم و همیمدارکمرا فرستادم یک سال ردشدتاکنن حیج خبری نیست ۱۲ سال است از کار افتادشدم و هیج درامتیندارم و به امید کارت ایسارم الشکر ۲۱حمز خدا حفظ به امید خبر خوب

        .

    2. سلام من سال ۶۵ یکباربسیجی رفتم سه ماه ماندم ودوباره سال ۶۶ رفتم تا آخرجنگ بودم اما سال۶۶ ازبس گفتند سرباز شوید اسم منو بعنوان سربازنوشتند متولد اول آذرچهل وهشت هستم سنم هم به سرباز نمیخورد بعدازدوسال خدمت تمام شد دوسال بعدش رفتم دفترچه آماده به خدمت گرفتم وارسال کردم به سپاه تاکارت پایان خدمتم آمد این دوسال توی مناطق جنگی بودم وتااین ساعت هم هیچ خدماتی هم دریافت نکرده ام چیزی شامل حال من میشود یاخیر باتشکر

      1. سلام شما و خانواده تون فقط توی ازمون های کنکور و …. شامل سهمیه میشوید و برای پسر ها تون شامل معافیت داییم و کسر از خدمت باید برای این ادعا تون از بنیاد شهید کارت ایثار گری بگیرید

    3. با عرض سلام بنده ۳ماهو۱۵روز بسیجی ودرسن ۱۶سالگی در سال ۶۲ و ۲۴ماه سربازی داوطلبانه حضور در جبهه حضور داشتم ۲ساله پیگیر کارت ایثارگری هستم تشکیل پرونده داده ام. اما متاسفانه هرکجا میرم جواب درست نمیدهند لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر

      1. سلام وقت بخیر باید مدارک خود را اعم از هرچیزی که باعث اثبات حضور شخص شما در منطقه مربوطه بود جمع اوری و به یگان خدمتی مراجعه پس از تایید مدارک برگه را شخصا به تهران ببرید و اقدام برای کارت کنید .

  355. باعرض سلام هرکاری انجام می دهم برای پیگیری کارت ایثارگری وظیفه سپاه جواب نمی دهد باید چکار کرد

      1. ایا کارت ایثارگریم صادرشده است.
        لطفا با ذکر شماره وتاریخ صدوراطلاع بدهید

  356. علی نیاز طالخونچه فرزنده هوشنگ متولد ۱۳۴۹ دررسته زرهی درلشگرنجف اشرف که دراثر موج انفجار چشم سمت راستم انحراف پیدا کرده ویازده ماه درمنطقه فاو حضور داشتم وپیگیر نشدم شماره کد ملی۱۲۹۰۲۷۶۵۹۵

    1. واقعا موندم چطورمیفرماییدبا واردکردن شماره ملی پیگیرکارت ایثارگری خود باشیم‌ ولی هیچ جاندیدم باکدملی بشه پیگیری کرد

        1. سلام وقت بخیر.پدر من 3سال در منطقه سرپل ذهاب خدمت سربازی بوده در دوران جنگ.خیلی اوضاعش بد هس .مادر هم معلول هس چیکار باید کنم.کجا باید برم.از جایی ک اعزام شده یا کرمانشاه ک خدمت بوده باید بره؟

          1. سلام. برای دسترسی به سابقه ایثارگری به یگانی که از آنجا ترخیص شده اند مراجعه کنید.

      1. سلام این کارتها موقعی که ازخدمت سربازی ترخیص شدی حالاچه ارتش چه سپاه روپرونده موجوده صادرشده ولی یه عده نرفتن دنبالش تحویل بگیران البته تو اون یگانی که خدمت کردی اونج موجوده موفق باشی

      2. خیلی ها جواب نگرفتن چطور میگن با کدملی میشه پس ما سواد نداریم

        1. سلام وقت بخیر.پدر من 3سال در منطقه سرپل ذهاب خدمت سربازی بوده در دوران جنگ.خیلی اوضاعش بد هس .مادر هم معلول هس چیکار باید کنم.کجا باید برم.از جایی ک اعزام شده یا کرمانشاه ک خدمت بوده باید بره؟

          1. سلام. برای دسترسی به سابقه ایثارگری به یگانی که از آنجا ترخیص شده اند مراجعه کنید.

      3. سلام پدرم 6ماه سربازی تو منطقه داری ولی متاسفانه کلا مدارک سربازیش گم شده چجوری میتونه اقدام کنه ایا پیگیری کنه میتونه به نتیجه برسه برای کارت ایثارگری

        1. سلام وقت بخیر
          از طریق بنیاد امور ایثارگران و جانبازان اقدام کنید.

    2. سلام من دوسال پیش درکمسیون نیروی انتظامی تشکیل پرونده دادم از۲۲ماه حضوردرجبهه ۱۸ ماه برام تایید کردن فعلا کارت ایثار تحویل نگرفتم متولد۴۷ چکار کنم ممنونم

      1. سلام برای کارت ایثار به بنیاد شهید باید مراجعه کنید

      2. ۱۸ جهبه دارم ۱سالپروده فرستادم ولی هنوز کارت ایثارگری نیامده کد ملی ۳۲۵۱۷۷۹۱۵۱

      3. با عرض سلام بنده ۳ماهو۱۵روز بسیجی ودرسن ۱۶سالگی در سال ۶۲ و ۲۴ماه سربازی داوطلبانه حضور در جبهه حضور داشتم ۲ساله پیگیر کارت ایثارگری هستم تشکیل پرونده داده ام. اما متاسفانه هرکجا میرم جواب درست نمیدهند لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر

        1. سلام وقت بخیر باید مدارک خود را اعم از هرچیزی که باعث اثبات حضور شخص شما در منطقه مربوطه بود جمع اوری و به یگان خدمتی مراجعه پس از تایید مدارک برگه را شخصا به تهران ببرید و اقدام برای کارت کنید .

    3. سلام جمشید بهنام دوزدوزان از تاریخ ۱۸ ۷ ۶۹ الی ۱۸ ۷ ۷۱ در منطقه مریوان خدمت کردم به من کارت ایثار گری تعلق می گیره ممنون

    4. سلام
      حدود ۵۵ روز داوطلب در جبهه حضور داشته ام
      در رتبه بندی معلمان تاثیرگذار خواهد بود؟

      1. سلام خیر رتبه بندی معلمان با توجه به مقطع تحصیلی و سابقه کار در دست بررسی است و تا کنون بند دیگری به آن اضافه نشده است.

        1. من کارت ایثار ارتش دارم ولی توی سایت تاریخ تولدم اشتباه درج شده
          چطور باید اصلاح کنم که برا کنکور بچه ها ایراد مغایرت نگیرند

          1. همتون حقتون را از امام شهدا طلب کنید .
            شما با خدا معامله کردید برادران و قطعا در نزد خدا ماجور خواهید بود ان شاالله.

      2. با سلام خدمت بزرگواران مرکز مشاوره آویژه
        در مورد عدم دریافت کارت ایثارگری مدت دو سال از تاریخ مدارک تحویلی به قسمت مربوطه در پادگان سپاه محل سکونتم درخواستی به ریاست محترم صدور کارت ایثارگری میخواستم بفرستم ولی هیچ سامانه و یا سایتی وجود گزینه ارسال درخواست یا شکایت نتوستم پیدا کنم حالا از طریق سامانه شما خواهشمند هستم درخواستم به اشتراک گذاشته شود تا بلکه فرجی حاصل بشه کارت بنده بعد از دو سال چاپ و ارسال شود متشکرم

        ریاست محترم صدور کارت ایثارگری
        با سلام و عرض ادب
        موضوع : عدم در یافت کارت ایثارگری بعد از گذشت مدت 2 سال
        احتراما اینجانب مولود محمدپور دارای کد ملی 2850729094 ساکن آذربایجان غربی شهرستان سلماس نسبت به کارت ایثارگری در سال 1400 مدارک تحویل قسمت مربوطه مستقر در سلماس پادگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دادم حالا با گذشت 2 سال به قسمت مربوطه مراجعه میکنم جواب که دریافت میکنم کارت شما در تهران صادر شده جهت امضاء و چاپ در نوبت است خواهشمند هستم امر و مقرر فرمائید نسبت به چاپ کارت اینجانب اقدامات لازم را مبذول فرمایند
        با تشکر مولود محمدپور از سلماس

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید