امریه سربازی بانک ها | اولویت بندی متقاضیان و رشته های مورد نیاز

امریه سربازی بانک ها | اولویت بندی متقاضیان و رشته های مورد نیاز

امریه سربازی بانک ها یکی از پر طرفدارین امریه ها می باشد. بانک ها سازمان هایی هستند که زیر نظر بانک مرکزی و زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی قرار دارند، به دلیل گستردگی بانک ها در سرتاسر کشور میزان جذب سربازان امریه در آنها بسیار زیاد می باشد و به تبع آن مشمولان زیادی نیز متقاضی دریافت امریه بانک ها می باشند.

جذب امریه سربازی بانک ها زیر نظر بانک مرکزی و بنا به شرایط وزارت اقتصاد و دارایی انجام می شود.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت امریه بانک ها این است که شما به راحتی در محل زندگی خود می توانید اقدام به اخذ امریه کنید و محل خدمت شما نزدیک محل زندگی اتان خواهد بود؛ زیرا در تمامی نقاط کشور بانک های مختلف شعبه دارند و می توانید در آن جا خدمت خود را بگذرانید.

تقریبا تمامی بانک های دولتی و بانک های خصوصی بزرگ مجاز به بکارگیری سربازان امریه می باشند. اما از مهم ترین بانک ها می توان به بانک ملی، بانک رفاه و بانک کشاورزی اشاره کرد.

اخذ امریه بانک ها به معنای گذراندن 2 سال خدمت سربازی در یکی از ساده ترین و راحت ترین ارگان های پذیرنده سربازان امریه می باشد!

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا توضیخ مفصلی در مورد شرایط اخذ امریه سربازی بانک ها، رشته های مورد پذیرش، مدارک مورد نیاز و مراحلی که باید طی شوند، بدهیم.

تاریخچه مختصری از بانکداری در ایران

ابتدا بد نیست تاریخچه مختصری در مورد بانک ها بدانیم. بانک مرکزی که نهاد ناظر بر خدمات مالی و بانکداری ایرانی است در تاریخ 18 مرداد سال 1339 در تهران تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد. بانک مرکزی ایران زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی کشور قرار دارد.

طبق قانون 10 نظام پولی و بانکی کشور که مطابق با قانون اساسی است، مسئولیت تنظیم و اجرای سیاست های اعتباری و پولی که ملزم بر سیاست کلی اقتصادی کشور می باشند، به عهده بانک مرکزی می باشد.

از دیگر وظایف مهم این سازمان می توان به حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور و انتشار اسکناس و ضرب سکه های فلزی رایج کشور اشاره کرد.

بانک های کشور همگی زیر نظر بانک مرکزی و با توجه به قوانین وضع شده توسط آن فعالیت می کنند. اما خب قوانین مربوط به جذب سربازان امریه توسط این نهاد ها توسط ستاد کل نیرو های مسلح تعیین می شود.

تاریخچه مختصری از بانکداری در ایران

با داشتن چه شرایطی موفق به اخذ امریه سربازی بانک ها می شویم؟

برای اخذ امریه سربازی بانک ها باید دارای یک سری از شرایط باشید که همانطور که در بالا گفته شد مواردی از این شرایط توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می شوند که تقریبا برای تمامی ارگان ها و وزارتخانه هایی که مجاز به پذیرش سربازان امریه می باشند، یکسان است.

به این موراد شرایط عمومی اخذ امریه سربازی گفته می شود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی اخذ امریه سربازی

اول از همه باید شما تابعیت ایرانی داشته باشید و در صورتی که مسلمان نباشید باید به یکی از ادیان الهی که در قانون اساسی کشور مورد پذیرش است معتقد باشید. دقت کنید که تنها اعتقاد به دین کافی نیست و باید به احکام آن التزام عملی داشته باشید.

در وهله بعدی باید به قوانین کشور و نظام جمهوری اسلامی تعهد داشته باشید، به سبب همین موضوع سابقه شما از نظر نداشتن سو سابقه کیفری و محکومیت های قضایی و از همه مهم تر عدم عضویت در سازمان ها و تشکلات ضد اسلامی و ضد انقلابی بررسی خواهد شد.

داشتن شرایط جسمانی مناسب و سالم از شروط مهم اخذ امریه سربازی می باشد به همین منظور از شما تست اعتیاد گرفته خواهد شد؛ بنابراین در صورت اعتیاد به سیگار، مواد مخدر و روان گردان و الکل شما موفق به اخذ امریه سربازی نخواهید شد.

علاوه بر شرایط ذکر شده دقت داشته باشید که طبق اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در صورتی که مشمول خدمت سربازی به طور همزمان برای اخذ امریه سربازی دو سازمان درخواست داده باشد درخواست او از سوی هر دو سازمان باطل خواهد شد و موفق به اخذ امریه سربازی نخواهد شد.

علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده ه توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین شده اند، شرایطی نیز وجود دارند که از سوی خود ارگان ها و وزارتخانه ها با توجه به نیروی متخصصی که نیاز دارند تعیین می شود.

شرایط خاص پذیرش امریه سربازی بانک ها تعیین شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی

با توجه به این که سربازان امریه فقط در حیطه کارهای تخصصی باید مشغول به کار شوند، بنابراین مشمولین خدمتی که متقاضی دریافت امریه بانک ها می باشند، باید مدرکی در جهت تخصص های مورد نیاز این ارگان ها باشند. در ادامه رشته های مورد نیاز امریه سربازی بانک ها را به طور مفصل شرح می دهیم.

هم چنین نباید با کارکنان مرکزی که قصد اخذ امریه آن را دارید رابطه فامیلی داشته باشید.

همانطور که گفتیم به دلیل گستردگی بانک ها در سرتاسر کشور یکی از شرایط مهم در زمینه پذیرش امریه بانک ها بومی بودن است. طبق تعریف افراد بومی شما باید حداکثر در 35 کیلومتری بانکی که قصد اخذ امریه آن را دارید ساکن باشید.

عدم استفاده از ایست خدمت سربازی و نداشتن غیبت قبل از اعزام به خدمت سربازی دو مورد از قوانین مربوط به نظام وظیفه می باشند که باید حتما رعایت شوند. یعنی شما در صورت استفاده از ایست خدمت سربازی و یا هم چنین غیبت قبل از اعزام به خدمت سربازی باعث می شود که شما برای اخذ امریه سربازی واجد شرایط نباشید.

البته در مورد غیبت سربازی اگر دلیل موجهی داشته باشید می توانید غیبت خود را توجیه کنید و از امریه سربازی استفاده بکنید.

نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که داشتن کسری خدمت سربازی نیز از سوی اکثر ارگان ها و وزارت خانه های پذیرنده امریه سربازی مورد پذیرش نمی باشد؛ ولی به استثنا برخی از آنها تا حداکثر 2 ماه کسری خدمت را می پذیرند.

نظام وظیفه

رشته های مورد نیاز امریه سربازی بانک ها

بانک ها با توجه به تخصص های مورد نیازشان گرایش به جذب سربازان امریه در رشته های گروه های مدیریت و حسابداری دارند.

رشته های مورد نیاز امریه سربازی بانک ها را در ادامه بررسی می کنیم.

پونزرشته های گروه مدیریت شامل:

از دیگر رشته های مهم مورد نیاز در بانک ها می توان به رشته های زیرشاخه آمار اشاره کرد.

پونزکه می توان در این زمینه رشته های زیر را معرفی کرد:

  • آمار ریاضی
  • آمار اجتماعی و اقتصادی
  • آمار رسمی

توجه داشته باشید که پذیرش رشته های یاد شده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود و مشمولان با توجه به مدرک تحصیلی خود، دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند و معدل اولویت بندی خواهند شد.

مزایای امریه بانک

مزایای امریه بانک ها این است که داوطلبان واجد شرایط می توانند خدمت سربازی خود را در یک مرکز اداری بگذرانند و از انجام خدمت و کارهای سخت در پادگان معاف بمانند.

مدت زمان خدمت در امریه سابقه خدمت به شمار می رود و در استخدام ها و مصاحبه ها مزیتی برای فرد به حساب می آید.

نیاز به پوشیدن لباس نظامی بر تن نیست!

خدمت در ساعات اداری و برابر با کارمندان آن سازمان خواهد بود.

رشته های مورد نیاز امریه سربازی بانک ها

معایب امریه بانک

پونزبرای دریافت امریه باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • معاف از رزم باشید.
  • فارغ التحصیل رشته های موردنیاز بانک باشد.
  • ایست سربازی و غیبت سربازی نداشته باشید.
  • کارکنان بانک از خویشاوندان شما نباشند.
  • بومی منطقه باشید (حداکثر در 35 کیلوکتری بانک مورد تقاضا زندگی کنید.)
  • اخذ امریه بانک ها به دلیل برخی شرایط مانند تقاضای زیاد و وجود برخی الویت ها مانند خانواده شهدا و ایثارگران دشوار است.

اولویت بندی متقاضیان امریه سربازی بانک ها به چه صورت می باشد؟

مواردی که در ادامه ذکر می شوند، جزء موارد الزامی اخذ امریه سربازی نمی باشد؛ اما اگر از آنها برخوردار باشید، برای اخذ امریه بانک ها در اولویت قرار خواهید گرفت.

پونزاین اولویت بندی به شرح زیر است:

اگر یک سری از مشکلات پزشکی دارید که می تواند منجر به معافیت از رزم شود.

اگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و یا سازمان بهزیستی هستید.

اگر ازدواج کرده اید و دارای فرزند می باشد.

در صورت عضویت در بنیاد ملی نخبگان و هم چنین مقام آوری در مسابقات قرائت و حفظ قرآن برای شما امتیاز ویژه ای در نظر گرفته می شود.

عضویت در پایگاه های بسیج به مدت حداقل 6 ماه و همچنین گذراندن دوره تکمیلی بسیج و اخذ مدرک پایان دوره آن می تواند به پذیرش شما کمک کند.

داشتن مدرک تحصیلی بالاتر در رشته های مورد نیاز

همانطور که در بالا ذکر شد، دانشگاه محل فارغ التحصیلی و معدل نیز در روند گزینش شما موثر می باشد.

اولویت بندی بر اساس دانشگاه و معدل

اولویت پذیرش با دانشگاه ها و موسساتی می باشند که دانشجویان آن ها بورسیه بانک مرکزی می باشند و واحدهای درسی خود را با توجه به شرایط موجود و تخصص های مورد نیاز بانک ها گذرانده اند می باشد.

بعد از این دانشگاه اولویت پذیرش با دانشگاه های دولتی محل زندگی متقاضی می باشد.

بعد از دانشگاه های دولتی اولویت پذیرش با دانشگاه ها آزاد موجود در آن منطقه می باشد.

پس از دانشگاه های آزاد دانشگاه های شبانه دولتی در اولویت می باشند.

و در نهایت نیز بعد از دانشگاه های شبانه سایر دانشگاه ها ازجمله پیام نور، غیر انتفاعی ها و… قرار دارند.

پونزدقت داشته باشید که با توجه به مقطع و دانشگاه محل تحصیل حداقل معدل مورد پذیرش متغیر می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

  • فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی از دانشگاه های دولتی باید دارای حداقل معدل 15 و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها دارای حداقل معدل 16 باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی باید دارای حداقل معدل 16 و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها دارای حداقل معدل 17 باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع دکترا از تمامی دانشگاه ها باید دارای حداقل معدل 17 باشند.

هم چنین برای خانواده های معظم ایثارگران نیز امتیاز ویژه ای برای پذیرش امریه سربازی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب که اغضای درجه 1 خانواده های شهدا، جانبازان، آرادگان برای پذیرش اخذ امریه سربازی شانس بیشتری خواهند داشت.

اولویت بندی متقاضیان امریه سربازی بانک ها به چه صورت می باشد؟

چه بانک هایی ظرفیت بیشتری برای جذب سربازان امریه دارند؟

ظرفیت جذب امریه در بانک ها بصورت یکسان نمی باشد و بیشتر سهمیه جذب مربوط به بانک مرکزی، بانک ملی، بانک رفاه و بانک کشاورزی می باشند.

دقت داشته باشید که این بانک ها بسته به شرایط ممکن است هر سال اقدام به جذب سربازان امریه نکنند و این کار را یک سال در میان انجام دهند. با این حال کسانی که در این بانک ها مشغول به خدمت می شوند نیز شرایطی برابر با سایر سرباز امریه های بانک های دیگر دارند.

نکات امریه سربازی در بانک ها

با توجه به این که طبق قوانین نظام وظیفه فقط برای پذیرش امریه یک سازمان می توانید اقدام کنید، پس بنابراین باید نهایت دقت را در انتخاب ارگان مورد نظر به خرج دهید.

پونزدر ادامه با بیان یک سری از نکات به شما کمک می کنیم تا مطالب بیشتری در مورد امریه سربازی بانک ها بیاموزید:

اگر مایل به اخذ امریه بانک ها هستید، دقت داشته باشید که باید حداقل حدود 3 ماه قبل از تاریخ اعزم خود به سربازی برای اخذ امریه اقدام کنید.

در طول خدمت شما ملزم به پوشیدن لباس فرم نظامی نیستید و باید با لباس فرمی همانند سایر کارمندان بانک در محل خدمت حاضر شوید.

بسیاری از مشمولین خدمت سربازی قبل از اخذ امریه تصور می کنند که حقوقی برابر با سایر کارمندان دریافت می کنند، اما این چنین نیست و بر اساس قوانین نظام وظیفه حقوق شما برابر با سایر سربازان خواهد بود.

ساعت کاری شما برابر با ساعت کاری ادارات خواهد بود، ولی این موضوع بدان معنا نیست که شما بقیه ساعات روز در اختیار خودتان هستید؛ بلکه در صورت نیاز باید در محل کار خود آماده شوید.

نکته: برخلاف سایر ارگان ها که اجازه انصراف را نمی دهند، شما می توانید تحت دو شرط از ادامه خدمت به عنوان سرباز امریه بانک ها انصراف دهید:

  • ابتدا این که باید دلیل انصراف خود را به مرکزی که در آن مشغول به خدمت هستید، توضیح دهید و در صورت مورد قبول بودن انصراف شما پذیرفته می شود.
  • باید در مرحله دوم موافقت نامه سازمان وظیفه عمومی را نیز کسب کنید.

مدارک مورد نیاز اخذ امریه سربازی بانک ها

پونزبرای اخذ امریه سربازی بانک ها باید یک سری از مدارک را تهیه کنید که برای سهولت کار به ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا باید به سراغ مدارک شناسایی خود بروید که شامل شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و در صورت تاهل شناسنامه همسر و فرزندانتان می شود.

بعد از باید سری به دانشگاه محل تحصیل خود بزنید واصل مدرک تحصیلی خود و تسویه حساب را از دانشگاه دریافت کنید.

بعد از آن باید با مراجعه به پلیس خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برگ سبز و یا برگ اعزام به خدمت خود را دریافت کنید.

هم چنین در صورت عضویت در کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باید به مرکز این سازمان ها مراجعه کرده و معرفی نامه دریافت کنید.

در صورتی که قبلا به عنوان حسابدار و یا کار در زمینه های آماری در جایی مشغول به کار بوده اید باید مستندات لازم را تهیه بکنید تا در صورت نیاز هنگام مصاحبه حضوری ارائه دهید.

دقت کنید که از تمامی مدارک کپی تهیه کنید و آن ها را برابر اصل کنید.

مدارک مورد نیاز اخذ امریه سربازی بانک ها

چه مراحلی برای اخذ امریه بانک ها باید طی شوند؟

پونزبعد از جمع آوری مدارک مورد نیاز حال به سراغ مراحل اخذ امریه می رویم:

  • در ابتدا دقت داشته باشید که امریه بانک ها زیر نظر وزات اقتصاد و دارایی می باشد و این وزارتخانه سایت خاصی را برای انجام پیش ثبت نام اینترنتی معرفی نکرده است. بنابراین اولین مرحله ثبت نام در امریه سربازی بانک ها مراجعه حضوری همراه با مدارک به ساختمان مرکزی بانکی که قصد اخذ امریه آن را دارید است.
  • پس از ارائه مدارک کد رهگیری ای به شما داده می شود تا 10 – 15 روز بعد برای استعلام جواب ثبت نام خود به آن مرکز مراجعه کنید.
  • در صورت قبولی برای شما وقت مصاحبه حضوری تعیین می شود . شما برای این مرحله حدود 30 روز وقت دارید تا خودتان را آماده کنید.
  • پس از قبولی در مصاحبه شما برای گذراندن دوره آموزش نظامی به پادگان ها فرستاده می شوید.
  • پس از گذراندن دوره 2 ماهه آموزشی به بانک محل خدمت اعزام خواهید شد.

نکاتی برای درخواست امریه

  • اگر می خواهید برای امریه اقدام کنید این نکات را به خاطر داشته باشد.
  • هر گز از دو سازمان به صورت همزمان درخواست امریه نکنید چرا که هر دوی آن ها باطل خواهد شد.
  • اگر می خواهید امریه دریافت کنید شهرداری ها گزینه خوبی به شمار می روند چرا که ظرفیت آن ها بیشتر از سایر ارگان ها است و بیشتر داوطلبان شانس زیادی برای اخذ امریه خواهند داشت.
  • سازمان مربوطه محل خدمت شما را تعیین می کند و چنان چه دوره آغاز شود انتقال محل خدمت کار بسیار سختی است. بنابراین قبل از این که برای اخذ امریه درخواست بدهید جوانب امر را بسنجید.
  • افرادی که امریه سازمانی می شوند باید بدانند که ممکن است حقوق دریافتی برابر یا متفاوتی از سایر سربازان داشته باشند.
  • کارمند امریه سازمانی بودن به منزله استخدام در آن ارگان نیست؛ اما اگر این سازمان اقدام به جذب نیرو کند، استخدام فرد تسهیل می شود.
  • فردی که پا پذیرفته شدن در امریه خدمت می کند، ساعات کاری برابر با سایر کارمندان آن ارگان خواهد داشت.

مشاوره امریه بانک

چنان چه مایلید امریه سربازی اخذ کنید، پیش از اقدام مشاوره بگیرید!

کارشناسان باتجربه مرکز مشاوره آویژه با آگاهی از آخرین اطلاعیه های سازمان نظام وظیفه به شما در انتخاب بهترین گزینه یاری می رسانند. علاوه بر آن می توانید در مورد سایر امور سربازی اعم از خرید سربازی کفالت معافیت از رزم و کلیه مراحل سربازی نیز مشاوره بگیرید.

برای استفاده از خدمات مشاوره آویژه می توانید از سراسر کشور با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

چه مراحلی برای اخذ امریه بانک ها باید طی شوند؟

در پایان

بانک از جمله سازمان هایی است که متقاضی زیادی برای امریه دارد؛ اگر مایل به دریافت امریه بانک هستید، مقاله فوق می تواند به شما کمک زیادی کند.

در این راستا مرکز مشاوره آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره امریه سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

سوال علامتبانک هایی که برای امریه ظرفیت بالاتری دارند، کدامند؟

بانک ملی، بانک رفاه و بانک کشاورزی

سوال علامتآیا می توان امریه بانک های خصوصی دریافت کرد؟

بله؛ تقریبا تمام بانک های خصوصی مجاز به به کارگیری سرباز امریه هستند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه سربازی بانک ها | اولویت بندی متقاضیان و رشته های مورد نیاز

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 8 نظر:
  1. سلام ، اگر بخواهم امریه بانک بگیرم ، اگر با کارمند بانک فامیل باشم ، میشه از یه شعبه دیگه امریه بگیرم از همون بانک ، یا میشه از یه بانک دیگه امریه بگیرم ؟ ممنون اگر زود جواب بدین

  2. سلام. من رفتم با سرپرست بانک ملی مرکزی بروجرد ( شهرم) صحبت کردم درباره امریه سربازی گفت اصلا نیست همچین چیزی سراغ نکن. خود مشاور نظام وظیفه گفتن هست اون میگه نیست. کردنم بیرون تقریبا با بی محلی

  3. سلام اگر معدل زیر 15 باشه رشته حسابداری دانشگاه خیام مشهد غیر انتفاعی ولی ایثارگری و 6 سال بسیج فعال باشد قبول میکنن برا امریه؟ یا استخدامی

    1. سلام دوست عزیز
      برای امریه باید به شرایط ارگان مربوطه توجه کنید. استخدمی هم مراحل خاص خود را دارد.برای بررسی دقیق تر با مشاورین تماس بگیرید

  4. سلام کار کسانی که امریه بانکن چیه یا بهتر بگم چجور شغلیه؟

  5. سلام من رشته حسابداری با مدرک کارشناسی هستم از مشهد شهرستان تربت جام.. برای چه تاریخی و کدوم بانک امریه میگیرند.ممنون

    1. سلام
      بانکها در صورت نیاز فراخوانهایی را برای جذب نیروی امریه منتشر میکنند .

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

دوشنبه

1403/2/3

سه شنبه

1403/2/4

چهارشنبه

1403/2/5

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید