معرفی و انتخاب رشته مدیریت هتلداری (بدون کنکور)

معرفی و ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور

رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور، از رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی است و جزو رشته هایی است که در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توانید انتخاب کنید.

رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور در راستای بهبود کیفیت و تخصصی شدن صنعت هتلداری کشور ارائه می شود.

از آنجایی که ایران کشوری توریستی است و همچنین گردشگری در داخل کشور نیز به دلیل تنوع آب و هوایی و آثار باستانی و طبیعت بکر رونق دارد؛ از این رو نیاز به هتل و هتلداری حرفه ای احساس می شود.

دانشجویان رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور، با مباحثی مانند اصول پذیرایی، امور صندوق، امور پذیرش، رزرواسیون، تزئینات داخلی هتل، زبان ملل و… آشنا می شوند.

اگر قرار باشد یک هتل به اصطلاح چند ستاره شود، قطعا نیازمند پرسنل متخصص در امور هتلداری است؛ چرا که سطح توقع از کیفیت و مدیریت یک هتل ایده آل بسیار بالا است و به صرف تجربه کاری به دست نمی آید؛ هتلداری نیازمند به روز بودن در زمینه های مختلف است.

در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا رشته مدیریت هتلداری بدون کنکور را با همدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

ثبت نام بدون کنکور رشته هتلداری

ثبت نام بدون کنکور رشته هتلداری که یکی از محبوب ترین رشته های دانشگاهی در کنکور انسانی می باشد و تحصیل در این رشته تقریبا آرزوی تمام داوطلبان کنکور انسانی می باشد.

از این رو یکی از دغدغه های اغلب داوطلبان کنکور انسانی که موفق به ورود به دانشگاه در رشته هتلداری نشده اند، این است که چگونه با ثبت نام بدون کنکور گروه انسانی وارد دانشگاه شوند.

می توان گفت داوطلبان زیادی برای ثبت نام بدون کنکور رشته هتلداری در ایران وجود دارند. برای پاسخ به این سوالات و ابهامات داوطلبان در این زمینه، مرکز مشاوره آویژه اطلاعات لازم از جدید ترین اخبار تحصیلی مربوط به شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته هتلداری در دانشگاه های سراسری ایران، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه غیر انتفاعی را در اختیار داوطلبان ورود به دانشگاه از طریق ثبت نام بدون کنکور رشته هتلداری قرار می دهد.

ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری

توجه داشته باشید دانشگاه‌هایی که در این متن به عنوان پذیرنده دانشجو در رشته هتلداری نام برده می‌شوند، مربوط به سال 1402 هستند و ممکن است در سال جاری تغییرات اندکی در آنها به وجود بیاید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رشته هتلداری در دانشگاه های سراسری

بسیاری از داوطلبان در خصوص امکان تحصیل بدون کنکور رشته هتلداری در دانشگاه های سراسری سوال دارند؛ در ادامه به این سوال پاسخ داده ایم.

مقاطع کاردانی و کارشناسی

منظور از دانشگاه‌های سراسری در اینجا، دانشگاه هایی است که انتخاب رشته آنها باهم انجام می‌شود. این دانشگاه‌ها عبارتند از دانشگاه‌های روزانه، شبانه، مؤسسات آموزش عالی، غیرانتفاعی و پیام نور.

از این میان، فقط مجتمع آموزش عالی بم و چند دانشگاه و موسسه غیرانتفاعی رشته هتلداری را بدون کنکور ارائه می‌دهند؛ به عبارت دیگر دانشگاه های دولتی (روزانه و شبانه) و پیام نور در این رشته از داوطلبان بدون کنکور ثبت نام نمی‌کنند.

در صورتی که قصد دارید بدون کنکور در رشته هتلداری ثبت‌نام کنید، باید فرم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی یکی از گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و یا انسانی را تکمیل نمایید.

دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری

شرایط و نحوه ثبت‌نام دانشگاه سراسری بدون کنکور

مقطع کارشناسی ناپیوسته

برای ورود به کارشناسی ناپیوسته، ابتدا باید مدرک کاردانی بگیرید. در این مقطع تحصیلی، مدیریت هتلداری ارائه می‌شود که جزء رشته‌های مدیریتی (گروه علوم انسانی) است.

از میان دانشگاه‌های یادشده، فقط چند دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته این رشته، بدون کنکور ثبت نام می‌کنند.

فهرست دانشگاه هایی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته هتلداری و کارشناسی ناپیوسته مدیریت هتلداری، بدون کنکور پذیرش دارند را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

نام دانشگاه یا موسسهکاردانی ناپیوستهکارشناسی ناپیوستهکارشناسی پیوسته
مجتمع آموزش عالی بم**
دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ تهران**
دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی – اصفهان*
موسسه غیرانتفاعی حکیم طوس مشهد*
موسسه غیرانتفاعی خردگرایان مطهر مشهد*
موسسه غیرانتفاعی انوارالعلوم انزلی*
موسسه غیرانتفاعی قدر – کوچصفهان رشت*
موسسه غیرانتفاعی مازیار – رویان نور*
موسسه غیرانتفاعی گنج‌نامه – همدان*
موسسه غیرانتفاعی حکیم جرجانی – گرگان*
موسسه غیرانتفاعی حکیم ناصرخسرو – ساوه*
موسسه غیرانتفاعی دامون – فومن*
موسسه غیرانتفاعی شاندیز – مشهد*
موسسه غیرانتفاعی مهد علم پویای کاشان*
موسسه غیرانتفاعی نیما – محمودآباد*
موسسه غیرانتفاعی هشت‌بهشت اصفهان پویا*

رشته هتلداری دانشگاه آزاد

تنها واحد تهران غرب دانشگاه آزاد و واحد امارات متحده عربی در مقطع کارشناسی پیوسته هتلداری بدون کنکور پذیرش دارند.

اگر نمی‌دانید چطور باید بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، مقاله «ثبت نام دانشگاه آزاد» را بطور کامل مطالعه فرمایید.

رشته هتلداری دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی که کاملاً بدون کنکور است، در رشته هتلداری در مقاطع «کاردانی حرفه‌ای هتلداری» و «کارشناسی حرفه‌ای مدیریت هتلداری» از داوطلبان بدون کنکور ثبت نام می‌کند.

این رشته در مقطع کاردانی در دانشگاه های علمی کاربردی شهرهای اردبیل، اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، بندرانزلی، بابلسر، کلاردشت، بندرعباس و یزد پذیرش دارد.

در مقطع کارشناسی نیز شهرهای اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، بابلسر، کلاردشت و کیش این رشته را به دانشجویان ارائه می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی، می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرموده و مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۱ را دریافت نمایید.

رشته هتلداری دانشگاه فنی حرفه‌ای

دانشگاه فنی حرفه ای نیز رشته هتلداری را در مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که برای ثبت‌نام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، حتماً باید فارغ‌التحصیل کاردانش، فنی حرفه‌ای و یا هنرستان نظام قدیم باشید. در ضمن در صورتی که قبلاً مدرک دانشگاهی داشته باشید، نمی‌توانید در این دانشگاه ثبت نام کنید.

آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای شهرهای کاشان و تهران از میان داوطلبان دختر و شهر کرمانشاه از میان داوطلبان پسر در نوبت‌های روزانه و شبانه در رشته هتلداری بدون کنکور دانشجو می پذیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فنی حرفه‌ای و نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به لینک «لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای» مراجعه نمایید.

روش پذیرش دانشجو در رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

مدارک لازم برای ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل است.
فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. (کاربرگ شماره ۱۰۲)
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغلین در رشته مذکور استفاده می کنند. (کاربرگ شماره ۱۰۱)
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل
مدارک لازم برای ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی
مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش
فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. (کاربرگ شماره ۱۰۳)
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می کنند. (کاربرگ شماره ۱۰۱)
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل

مدارک لازم برای ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش

فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. (کاربرگ شماره ۱۰۳)

فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند. (کاربرگ شماره ۱۰۱)

آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل

مدارک لازم برای ثبت نام رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

راهنمای انتخاب رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب بر اساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی، منحصرا می توانند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی بر اساس شرایط و ضوابط شرکت کنند.

این چهار گروه آموزشی عبارتند از:

صنعت

کشاورزی

مدیریت و خدمات اجتماعی

فرهنگ و هنر

در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰) دفترچه ثبت نام، معرف کد رشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کد رشته محل های گروه های آموزشی چهارگانه بر اساس استان، شهر و مرکز آموزشی است.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کد رشته محل و در مقطع کارشناسی، حداکثر ۲۰ کد رشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام است.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کد رشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کد رشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام است.

راهنمای انتخاب رشته هتلداری علمی کاربردی بدون کنکور

سخن آخر

رشته هتلداری از جمله گرایشات گروه انسانی است که به دلیل امکان فعالیت در مراکز تفریحی و هتل های کشور، دارای طرفداران زیادی است.

ثبت نام بدون کنکور این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در نیمه مهر ماه و بهمن ما و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

لازم به ذکر است، تسلط به زبان هایی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و عربی در این رشته بسیار موثر است.

در این مقاله بر آن بودیم تا رشته هتلداری و مدیریت هتلداری بدون کنکور را مورد بررسی قرار دهیم و به برخی از سوالات داوطلبان این رشته تحصیلی پاسخ بدهیم. چنانچه در این زمینه سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آویژه تماس حاصل فرمایید.

مرکز مشاوره آویژه با اتکا به مشاوران و کارشناسان تحصیلی مجرب خود، آماده ارائه هر گونه مشاوره تخصصی تحصیلی در رشته های و گروه های تحصیلی مختلف می باشد. از همراهی شما با آویژه سپاسگزاریم.

سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته هتلداری دانشجو می پذیرد؟

در حال حاضر خیر.

آیا تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن برای رشته هتلداری علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نیمسال تحصیلی دوم به بعد بر اساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی است.

آیا تحصیل در رشته هتلداری دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟

خیر.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معرفی و انتخاب رشته مدیریت هتلداری (بدون کنکور)

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 51 نظر:
  1. سلام خسته نباشید
    من میخواستم برای کاردانی برم رشته هتلداری کدام دانشگاه ها پذیرش دارند؟و آیا بازار کارش خوبه واقعا؟یعنی ب پارتی اینا نیاز نداره؟
    و اینکه برای کاردانی رشته های زبانو(اموزش)بخونم بهتره یا هتلداری؟مثلا اینکه اگ کاردانی زبانو بخونم و بعد برای کارشناسی هتلداری بخونم بهتره یا ن فرقی نداره و اینا؟

    1. برای هر دو کارشناسی پیشنهاد می شه و اگر دو دل هستید مشاوران آویژه جهت استعدادیابی تماس حاصل فرمایید

  2. سلام من فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی
    و لیسانس مهندس مکانیک گرایش ساخت و تولید دارم
    میخواستم بپرسم ایا می توانم بدون کنکور کارشناسی ارشد رشته هتلداری در دانشگاه ازاد
    ثبت نام کنم

    1. ❌ برای بدون کنکور آزاد که همان استعداد درخشان هست باید معدل کارشناسی بالای 16، بیشتر از سه سال از فارغ التحصیلی نگذشته باشد، تجانس رشته وجود داشته باشد

  3. سلام خواستم بدونم دانشگاه ثبت نام داره یا باید تا مهر صبر کنم؟

  4. سلام رشته من مدیریت هتلداری و قنادی هستش چه داشنگاهایی میتونم برم؟

  5. سلام.من مدرک کاردانی بهداشت خانواده براساس سوابق تحصیلی دارم میخواستم بدونم میتونم رشته بدون کنکور کاردانی هتلداری ثبت نام کنم
    واینکه مدارک اصلی دیپلمم دست دانشگاست واسه ثبت نام معدل دیپلمو وارد کنم کافیه یا باید
    خود مدرک هم باشه

  6. سلام خسته نباشید
    من رشتم تجربیه و امسال دوازدهم میخونم
    دوست دارم برای کنکور هتل‌داری بخونم ولی نمیدونم چطوری
    چه کتاب هایی رو بخونم برای کنکور تا هتل‌داری قبول شم؟؟؟

  7. سلام وقت بخیر بنده دیپلم تجربی دارم بنا به دلایلی نتونستم پیش دانشگاهی بخونم و الان میتونم رشته هتل‌داری در دانشگاه ادامه بدم.؟

  8. سلام خسته نباشین یه سوال داشتم دانشگاه شیراز بدون کنکور رشته ی هتل‌داری دانشجو میپذیرن؟؟یا باید حتمن توی کنکور رتبه ی خوب بیاریم تا به اونجا برسیم؟ و اینکه برای دانشگاه دولتی رشته هتل‌داری باید چه رتبه ای بیاریم؟؟ اگ رتبه خیلی بالا باشه اما مجاز باشیم دولتی امکانش نیست که پذیرش کنن؟؟؟
    لطفن اگ میشه زود جواب بدین چون انتخاب رشته رو باید انجام بدیم

  9. ببخشید کسی که کنکور داده باشه و قبول نشده باشه رشته انسانی رو میتونه باز هتل‌داری رو انتخاب کنه ؟

  10. سلام من رشتم هتلداری تو کار دانش خوندم این رشته رو الان برای دانشگاه برای رشته مدیریت باید به چه دانشگاهی اقدام کنمم؟؟ و البته بدون کنکور چون شرط معدل رشتم و اینکه کاردانی باید بخونم یا کارشناسی من هیچ اطلاعاتی ندارم

  11. سلام خسته نباشید دانشگاه شهید چمران اهواز رشته هتلداری دارد،؟

  12. سلام خسته نباشید من هنرستان رشته پرورش نهال و جنگلکاری خوندم الان میتونم دانشگاه علمی کاربردی هتلداری بخونم؟

  13. سلام من معدلم از راهنمایی که نمره‌ای شد تا سال یازدهم بین ۱۸/۹۰ تا ۱۹/۶۰ بود. ولی امسال که سال آخرم هم نوبت اول و هم این امتحانای خرداد رو به طرز افتضاحی فاجعه دادم به طوری که رو معدل ۱۲ الی ۱۴ حساب کردم.
    می‌خواستم بپرسم امکانش هست با این وضع معدل بتونم تو این رشته تحصیل کنم؟

  14. استخدام نیروی خانم با روابط عمومی بالا و مسلط به زبان انگلیسی.در هتل اوین

  15. سلام برای فوق دیپلم کاردانی هتلداری ثبت نام کردم میخواستم مدت گرفتن مدرک چقدر هس

  16. سلام ببخشید هنرستان دخترانه برای رشته هتلداری درتهران معرفی می کنید لطفا

  17. سلام من دیپلم انسانی دارم میتونم رشته هتلداری انتخاب کنم.

    و میخواستم بدونم زمان ثبت کی هست

  18. با درود
    من علاقمند به. رشته هتلداری هستم .
    من در منطقه درکه زندگی می کنم
    در کدام دانشگاه کاربری باید ثبت نام کنم که نزدیکترین به محل زندگی ام باشد ؟

  19. صلام من متوسطم و میخوام انتخاب رشته کنم و رشتمو هتل داری انتخاب کنم من معدلم ۱۸/۸۰ ۱۸/۹۰ هستش معمولا بیشتر اوقات معدلم همنقدر میشه
    با اینکه اصلا تو این سه سال نتونسم خوب درسمو بخونم پدر و مادرم اجازه نمیدن برم

    دانشگاه تا کتابامو دسم میبینن میگن ما که اجازه نمیدیم بری چرا بیخودی تلاش میکنی خوب منم نا امید شدم و درسمو اونطور که باید نخوندم

    🤦‍♀️ الانم که امتحانات حضوریه من میام بخونم درسمو یا مهمون میاد خونمون یا اینکه خواهر و بردار کوچیکم گریه ییا بهانه گیری میکنن و نمیزارن من درسمو بخونم
    ی سالم رفتم خوابگاه اما بنا به دلایلی دیگع پدرو مادرم نمیزارن برم خوابگاه حداقل اونجا از دستشون راحتم و با دوستامم و همچنین به درسمم اهمیت بیشتر میددام

    متاسفانه مدرسه ای که واسه هتل داری باشع نزدیک خونمون نیس و پدر و مادرم حتی نمیزارن من تا سره کوچه برم شما ها بگین گناهه من چیه که میخوام درسام بخونم من اگه میخواسم میتونسم حتی شاگرد بشم اما میاسو شدم
    واسه مَتَلکایی که بهم مینداختن یا اذیت و آزارشون
    دیگه نمیتونم تحمل کنم صبره منم حدی داره

    بخدااااا منممم آدمممم حقق انتخااابب داارمممم حققق زنددگییی حقق نفسسس کشیددنن حق خندیدن خیلی بده دیگران بهت بگن چیکار کن چیکار نکن
    من این رشته بر میدارم ولی فک نکنم پدر و مادرم بزارن به ی مدرسه ی دیگه برم و شاید مجبورم ترک تحصیل کنم نمیدونم شایدم اجازه دادن ینی خدا کنه

    براتون آرزوی موفقیت دارم

  20. سلام من رشته مدیریت آشپزی و قنادی توی متوسطه خوندم و الان سال دوازدهم هستم میخواستم بدونم چقدر شانس دارم که دانشگاه آزاد رشته هتل‌داری قبول بشم

    و اینکه برای دانشگاه آزاد باید کنکور بدم؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      شانش شما بالاست. بدون کنکور هم امکان ثبت نام دارید .

      1. سلام برای انتخاب رشته هتل داری باید اول چه رشته ای بزنیم؟

  21. سلام خسته نباشید. من دیپلم هتلداری دارم مخاهم ثبت نام کنم در دانشگاه ولی نمدونم چه دانشگاهیی دولتی هس که من بخام ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      از دانشگاه های فنی و حرفه ای برای آموزش دولتی استفاده کنید

    2. سلام من مدرک فنی حرفه ایی معماری دارم میتونم لیسانس هتلداری تو علمی کاربردی بخونم ؟
      شاغل در شرکت برگزار کننده ایونت هستم

      1. سلام منظور شما از فنی و حرفه ای؛ هنرستان فنی و حرفه ای هست یا دیپلم افتخاری فنی و حرفه ای ؟ برای بررسی دقیق تر وضعیت خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  22. سلام بچه های من دوقلو هستند دختر وپسر سال نهم پسرم علاقه زیادی به رشته هتل داری داره ودخترم حسابداری ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چیکار کنیم که هر دوشون از طریق همین روش بتونن ادامه تحصیل بدن مخصوصا اینکه در تهران باشن الان چه رشته ای باید برن یا فرقی نداره فقط مدرک دیپلم مهمه

    1. سلام دوست عزیز
      دیپلم تحصیلی مرتبط در ورود دانشگاه باعث آشنایی بهتر با رشته میشود. در کل نوع دیپلم برای ورود به دانشگاه مهم نیست

  23. سلام
    من هنوز دیپلمم رو نگرفتم اما متوسطه‌م تموم شده. چطور میتونم در این رشته بدون کنکور ثبت نام کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      ابتدا باید مدرک دیپلم یا تاییدیه قبولی بگیرید .سپس با استناد به دفترچه اقدام کنید

  24. سلام من گرافیک رایانه میخونم میخواستم
    بدونم میتونم هتلداری در دانشگاه علمی کاربردی بخونم
    ببخشید بدون کنکور هم میشه ؟

  25. سلام ببخشید من رشته گرافیک رایانه می خونم
    امسال پایه دوازدهم هستم میخوان ببین میتوانم رشته هتلداری رو بخونم

      1. سلام ببخشید آیا دانشگاه برای مدیریت هتلداری دراستان قم هست ؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید