امریه سربازی پتروشیمی ها | شرایط و رشته های مورد پذیرش

امریه سربازی پتروشیمی ها

راهنمای جامع ثبت نام امریه پتروشیمی برای دوره سربازی

بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی در ایران، با رسیدن زمان خدمت سربازی، به دنبال برنامه‌ریزی برای این دوره هستند. این افراد درباره ایجاد وقفه در تحصیلات و یا پروژه‌های تحقیقاتی و شغلی خود نگران هستند.

🙆‍♀️ اما روش دیگری هم برای گذراندن این دوره وجود دارد. امریه سربازی یکی از روش‌هایی است که افراد را درگیر محیط‌های نظامی نمی‌کند.

سازمان‌های زیادی در ایران هستند که سرباز امریه قبول می‌کنند. یکی از این سازمان‌ها، پتروشیمی‌ها هستند. در این مقاله مرکز مشاوره آویژه قصد داریم تا با امریه پتروشیمی و روش‌های ثبت نام آن آشنا شویم. در ادامه هم مراحل قدم به قدم ثبت نام و قبولی در این امریه را بررسی خواهیم کرد.

درباره امریه پتروشیمی‌ها در ایران

امریه پتروشیمی، به معنی خدمت در دوره سربازی در یکی از شرکت‌های پتروشیمی در استان‌های مختلف است. شرکت‌های پتروشیمی ایران، زیر نظر وزارت نفت هستند. بنابراین پذیرش نیروی مورد نیاز امریه سربازی پتروشیمی‌ها در سراسر کشور، توسط وزارت نفت انجام می‌شود.

این وزارتخانه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. به طور کلی وزارت نفت از چهار بخش کلی یعنی شرکت ملی نفت، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش و شرکت صنایع پتروشیمی تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها در زمینه‌های تخصصی خود، اقدام به جذب سربازان امریه می‌کنند.

🙆‍♀️ در حال حاضر می‌توان گفت مهم‌ترین ارگان زیر نظر وزارت نفت، شرکت‌های پتروشیمی هستند.

این وزارتخانه هر ساله برای تامین بخشی از نیروی متخصص خود در زمینه‌های مورد نیاز، اقدام به جذب افراد فارغ التحصیل از طریق امریه سربازی می‌کند. امریه سربازی پتروشیمی‌ها، به دلیل شرایط کاری مناسب و تنوع رشته‌های مورد نیاز، طرفداران زیادی دارند.

🙆‍♀️ ظرفیت پذیرش این شرکت‌ها هر ساله متفاوت است. وزارت نفت، هر ساله پذیرش امریه‌های پتروشیمی را در فراخوان‌هایی اعلام می‌کند.

شرایط و رشته های مورد پذیرش امریه سربازی پتروشیمی ها

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

تفاوت امریه پتروشیمی با دیگر امریه‌ها در ایران

شرایط کلی دوره امریه پتروشیمی‌ها در ایران مانند دیگر امریه‌ها است اما یک تفاوت عمده بین این امریه و دیگر امریه‌ها وجود دارد. شرکت نفت یک آزمون ورودی برای امریه شرکت‌های پتروشیمی برگزار می‌گند.

🙆‍♀️ افرادی که قصد دارند به عنوان سرباز امریه در شرکت‌های پتروشیمی خدمت کنند، باید هم در آزمون ورودی و هم در مصاحبه حضوری موفق شوند.

البته باید بدانید در حال حاضر، شرکت پتروشیمی عسلویه برای جذب نیروهای متخصص خود، تنها از بین فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر ایران یعنی صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، خواجه نصیر، تبریز، تربیت مدرس و دانشگاه شیراز سرباز امریه جذب می کند.

کدام شرکت‌های پتروشیمی در ایران سرباز امریه جذب می‌کنند؟

فهرست شرکت‌های پتروشیمی که اقدام به جذب سرباز امریه می کنند، به این صورت است:

پتروشیمی عسلویهپتروشیمی پارس جنوبیپتروشیمی مسجد سلیمان
پتروشیمی خراسانپتروشیمی شرکت فراساپتروشیمی زاگرس

این فهرست ممکن است در سال‌های مختلف با توجه به نیاز به جذب نیرو در این پتروشیمی‌ها با فهرست فوق تفاوت داشته باشد.

این مقاله را حتما بخوانید: پروژه کسری خدمت

خدمت امریه سربازی در پتروشیمی‌ها چه مزایایی دارد؟

اگر موفق به اخذ امریه سربازی از شرکت‌های پتروشیمی شوید، می‌توانید در یک محیط کار واقعی و متناسب با رشته تحصیلی خود مشغول فعالیت شوید. خدمت امریه سربازی در پتروشیمی‌ها دارای مزایای زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

🟠 دوره‌های امریه سربازی، فرصتی است، تا بتوانید در کنار افراد با تجربه و با استفاده از بستر فراهم شده، آموخته‌های خود را به صورت عملی به اجرا در بیاورید و به کسب تجربه بپردازید.

🟠 احتمال استخدام سربازان امریه، پس از اتمام دوره امریه و در گزینش‌ها در گزینش های استخدامی سازمان، بالاتر از دیگر افراد است.

🟠 گذراندن امریه در این شرکت‌ها، در زمان گزینش استخدامی برای شما به عنوان یک امتیاز محسوب خواهد شد. البته باید دقت داشته باشید که عملکرد افراد در دو سالی که تحت عنوان سرباز امریه در شرکت مورد نظر فعالیت می‌کنند، در روند استخدام بسیار موثر است.

🟠 از مزایای دیگر امریه شرکت‌های پتروشیمی، می‌توان به عدم نیاز به پوشیدن لباس فرم نظامی و تراشیدن موی سر اشاره کرد. در صورت اخذ امریه، شما همانند سایر کارمندان شرکت با لباس شخصی خدمت خواهید کرد.

🟠 ساعات کاری سربازان امریه در این شرکت‌ها، همانند نیرو‌های عادی است. این افراد هچنین می‌توانند از مزایای مرخصی و تعطیلات رسمی هم استفاده کنند.

🟠 بطور کلی با اخذ امریه سربازی در شرکت‌های پتروشیمی، می‌توانید در شغلی متناسب با رشته تحصیلی خود به مدت دو سال به کسب تجربه بپردازید. این دو سال در رزومه کاری شما ثبت می‌شود و مزیت خوبی برای استخدام خواهد بود.

تفاوت امریه پتروشیمی با دیگر امریه‌ها در ایران

 

داشتن چه شرایطی برای اخذ امریه شرکت‌های پتروشیمی لازم است؟

قبولی در امریه شرکت‌های پتروشیمی مستلزم داشتن شرایط خاصی است که برخی از آن‌ها از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و برای تمامی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور تعیین شده‌اند.

این شرایط را با عنوان شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی می‌شناسیم. برخی دیگر از این شرایط تنها برای سربازان امریه در وزارت نفت و پتروشیمی‌ها اعمال می‌شود که با عنوان شرایط اختصاصی بررسی خواهیم کرد:

شرایط عمومی

🟠 امریه سربازی فقط مخصوص افرادی است که تابعیت ایرانی دارند.

🟠 افراد متقاضی امریه باید به اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور که در قانون اساسی ذکر شده، اعتقاد داشته باشند.

🟠 افراد باید به نظام جمهوری اسلامی ایران و قوانین وضع شده در کشور تعهد داشته باشند.

🟠 نداشتن سوء سابقه کیفری و محکومیت در پرونده‌های قضایی، یکی دیگر از شرایط عمومی ثبت نام در امریه‌های دولتی است.

🟠 افراد متقاضی امریه نباید به هیچ عنوان در سازمان‌ها و تشکل های ضد انقلاب عضویت داشته باشند.

🟠 داشتن سلامت کامل جسمی و روحی، متناسب با نوع وظایفی که به فرد داده می‌شود هم یکی دیگر از شروط عمومی امریه است.

🟠 افرادی که برای امریه اقدام می‌کنند، به هیچ عنوان نباید غیبت در سربازی داشته باشند.

🟠 افراد متقاضی امریه سربازی نباید به هیچ عنوان به مواد مخدر و راون‌گردان و الکل اعتیاد داشته باشند.

🟠 طبق قوانین نظام وظیفه، امکان ثبت درخواست برای اخذ امریه دو ارگان یا سازمان به صورت همزمان وجود ندارد. در صورتی که برای اخذ امریه دو ارگان درخواست دهید، درخواست شما از سوی هر دو ارگان رد خواهد شد.

شرایط اختصاصی

همان طور که گفته شد، شرایط عمومی ذکر شده در بالا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و برای همه ارگان‌ها و وزارتخانه‌هایی که اقدام به پذیرش سربازان امریه می‌کنند، وضع شده است.

اما علاوه بر این شرایط، هر سازمان پذیرنده با توجه به نوع فعالیتش و نوع نیاز به نیرو، شرایط خاصی را برای پذیرش سربازان امریه تعریف می‌کند.

شرایط اختصاصی امریه سربازی پتروشیمی‌ها شامل موارد زیر است:

🟠 داوطلبان ثبت نام امریه سربازی، باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری تخصصی باشند. البته در سال‌های اخیر بیشتر پذیرش‌ها از بین فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بوده است.

🟠 داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی، از شرایط مهم این نوع امریه یکی از مهم ترین پیش نیازهای پذیرش امریه در شرکت های پتروشیمی است. در ادامه مقاله، رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز این سازمان را به طور مفصل شرح خواهیم داد.

🟠 داوطلبان امریه پتروشیمی به هیچ عنوان نباید هیچ گونه رابطه نسبی یا سببی درجه یک و درجه دو با کارمندان و مدیران پتروشیمی‌ مورد نظر داشته باشند.

🟠 با توجه به این که شرکت‌های پتروشیمی کشور، در مناطق خارج شهرها هستند؛ بنابراین افراد بومی آن مناطق برای اخذ امریه سربازی در اولویت قرار دارند. پذیرش امریه در این شرکت‌ها تنها به صورت بومی استانی انجام می‌شود.

این مقاله را حتما بخوانید: امریه وزارت نفت

شرایط اخذ امریه شرکت‌های پتروشیمی

چه افرادی شانس بیشتری برای اخذ امریه پتروشیمی دارند؟

اگر شرایط زیر را دارید، در اولویت بالاتری برای اخذ امریه پتروشیمی قرار خواهید گرفت:

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های برتر در کشور، برای اخذ امریه پتروشیمی، اولویت دارند.

داشتن معدل بالا در آخرین مقطع تحصیلی می‌تواند از امتیازات ویژه برای داوطلبان محسوب شود. برای افرادی که مقطع کارشناسی را با معدل 15 به بالا، یا کارشناسی ارشد را با معدل بالای 16 و یا دکتری را با معدل بالای 17 فارغ التحصیل شده‌اند امتیاز و اولویت بالاتری در نظر گرفته خواهد شد.

افراد نخبه که عضو بنیاد ملی نخبگان باشند.

افرادی که در رشته حفظ و قرائت قرآن دارای رتبه باشند.
داوطلبانی که به دلیل مشکلات پزشکی معاف از رزم شده باشند.
افراد متاهل و دارای فرزند

داوطلبانی که تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشند.

افراد ایثارگر و یا افرادی که عضو خانواده ایثارگران هستند، از امتیازات ویژه‌ای برای اخذ امریه سربازی در شرکت‌های پتروشیمی بهره‌مند می‌شوند.
افرادی که حداقل 6 ماه سابقه فعالیت در بسیج داشته باشند.

آیا پذیرش در امریه پتروشیمی‌ها، شرط معدل دارد؟

افرادی که معدل بالایی در آخرین مقطع تحصیلی خود کسب کرده باشند، امتیاز بیشتری برای قبولی در امریه پتروشیمی‌ها دارند. افراد طبق جدول زیر می‌توانند امتیاز بهتری برای پذیرش در این امریه کسب کنند:

مقطع تحصیلیمعدل
کارشناسی15
کارشناسی ارشد16
دکتری17

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه پتروشیمی چیست؟

ثبت نام برای امریه شرکت‌های پتروشیمی، معمولا به صورت آنلاین انجام می‌شود. برای ثبت نام ابتدایی شما باید مدارک لازم را برای شروع کار آماده کنید. به دلیل این که مدارک باید به صورت الکترونیکی در سامانه‌های مورد نظر بارگزاری شوند، شما باید حتما نسخه الکترونیکی مدارک مورد نیاز را هم آماده کنید. مدارک زیر برای ثبت نام امریه پتروشیمی‌ها لازم است:

⭐ اصل شناسنامه به همراه کپی الکترونیکی از تمام صفحات

⭐ کارت ملی به همراه نسخه الکترونیکی از پشت و روی آن

⭐ مدارک هویتی اعضای خانواده در صورت تاهل به همراه نسخه الکترونیکی اسکن شده از آن‌ها

⭐ اصل مدرک تحصیلی که معدل فرد در آن ذکر شده باشد به همراه نسخه اسکن شده از آن

⭐ عکس 4*3 پرسنلی و نسخه الکترونیکی از آن با کیفیت و اندازه ذکر شده سامانه

⭐ فرم تسویه حساب از دانشگاه محل تحصیل

برگ سبز یا برگ اعزام به خدمت

⭐ مدارک مربوط به ایثارگری فرد مشمول یا اعضای خانواده در صورت لزوم

⭐ مدارک مربوط به عضویت فرد در کمیته امداد یا بهزیستی در صورت وجود

⭐ رزومه کاری مرتبط با رشته دانشگاهی که می‌تواند در ثبت نام و گزینش موثر باشد.

این مقاله را حتما بخوانید: امریه وزارت علوم

مراحل اخذ امریه سربازی شرکت های پتروشیمی کدام ها هستند؟

مراحل ثبت نام امریه پتروشیمی چگونه است؟

افراد متقاضی ثبت نام برای امریه در شرکت‌های پتروشیمی، باید ابتدا مراحل پیش ثبت نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این ثبت نام معمولا چندین ماه قبل از اعزام افراد به سربازی انجام می‌شود. برای ثبت نام در امریه شرکت های پتروشیمی این مراحل زیر را طی کنید:

🟢 شما ابتدا باید به اطلاعیه‌ها و فراخوان‌هایی که برای جذب امریه در وزارت نفت و شرکت‌های پتروشیمی منتشر می‌شود، دقت داشته باشید. این فراخوان‌ها معمولا در سامانه‌های دولتی و استانی و سامانه وزارت نفت منتشر می‌شود. در این فراخوان‌ها، تاریخ دقیق ثبت نام به همراه دیگر جزئیات ذکر می‌شود.

🟢 در زمان ثبت نام شما باید مدارک مورد نیاز به همراه نسخه اسکن شده آن را آماده کنید. پیش ثبت نام این وزارتخانه در سامانه mop.ir/mios انجام می‌شود.

🟢 فرم‌های ثبت نام شامل اطلاعات شخصی و خانوادگی، اطلاعات تحصیلی، آدرس محل سکونت و شماره تماس است. شما همچنین باید مدارک مورد نیاز را در سامانه بارگزاری کنید.

🟢 پس از اتمام کار اگر همه چیز به خوبی پیش برود، کد رهگیری دریافت خواهید کرد.

🟢 پس از 15 روز از اتمام ثبت نام، دوباره وارد سایت شوید تا وضعیت پذیرش خود را بررسی کنید.

🟢 آزمون ورودی امریه شرکت‌های پتروشیمی، یک ماه بعد از تاریخ پذیرش اولیه برگزار می‌شود. در این زمان می‌توانید خود را برای آزمون آماده کنید.

🟢 در صورت قبولی در آزمون ورودی، باید مدارک خود را به شعبه وزارت نفت استان در محل سکونت خود ارسال کنید.

🟢 در مرحله بعد، تاریخی برای انجام مصاحبه حضوری به داوطلب داده می‌شود.

🟢 در صورت قبولی در مصاحبه، وضعیت کلی امریه این مساله از طریق سایت ثبت نام یا پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

🟢 در مرحله بعد، شما باید برای انجام مراحل اولیه اعزام به خدمت سربازی، به مراکز پلیس+10 و نظام وظیفه مراجعه کنید.

🟢 مرحله بعدی، گذراندن دو ماه دوره آموزشی سربازی در پادگان‌های نظامی است.

🟢 در مرحله بعدی، شما جهت گذراندن دوره یگان اصلی سربازی به محل خدمت خود در پتروشیمی مورد نظر اعزام خواهید شد.

این مقاله را در ایت رابطه حتما بخوانید: لیست ارگان های امریه سربازی

رشته‌های مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی برای امریه سربازی

شرکت‌های پتروشیمی، زیر مجموعه وزارت نفت هستند و رشته‌ها و تخصص‌های مورد نیاز این شرکت‌ها، هر ساله از سوی این وزارتخانه تعیین می‌شوند. پذیرش در این رشته‌ها در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می‌شود. در جدول زیر شما می‌توانید رشته‌هایی که بیشترین تقاضا را برای امریه سربازی دارند، مشاهده کنید:

زمین‌شناسی گرایش زمین‌شناسی نفتمهندسی نفت کلیه گرایش‌ها
ایمنی صنعتیدریانوردی
مدیریت اجراییمهندسی صنایع کلیه گرایش‌ها
ژئوفیزیکمهندسی عمران کلیه گرایش‌ها
مهندسی شیمی کلیه گرایش‌هامهندسی برق کلیه گرایش‌ها
مهندسی مکانیک کلیه گرایش‌هامهندسی معادن
مهندسی شیمی گرایش‌های مهندسی مخزن و فرآیندمهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت
مهندسی متالوژی و مواد کلیه گرایش‌هامهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش‌ها به جز هوش مصنوعیمدیریت صنعتی
مهندسی مواد گرایش‌های خوردگی و حفاظت از موادمهندسی سیستم‌های انرژی
مدیریت تکنولوژیاقتصاد انرژی
زمین شناسی گرایش‌های زمین‌شناسی اقتصادی و زمین‌شناسی مهندسی، زمین‌شناسی نفت، چینه شناسی، فسیل شناسی و رسوب شناسی

آیا سربازان امریه در شرکت‌های پتروشیمی، حقوق دریافت می‌کنند؟

در حال حاضر تمامی سربازان در حال خدمت در کشور، حقوق دریافت می‌کنند. سربازان امریه در نهادها و شرکت‌های دولتی هم در مدت دو سال خدمت خود، حقوق دریافت خواهند کرد. حقوق سربازان امریه برای تمامی افراد و تمامی ارگان‌ها یکسان نیست و به عوامل زیادی وابسته است.

در حالت کلی حقوق سربازان امریه در پتروشیمی‌ها با توجه به قوانین و رویه این سازمان تعیین می‌شود و امکان دارد از حقوق سربازان عادی نیز بیشتر باشد. اما میزان این حقوق به چه عواملی بستگی دارد؟

✅ یکی از عوامل مهم در تعیین حقوق سربازان امریه در شرکت‌های پتروشیمی، مدرک تحصیلی و درجه نظامی این افراد است. هر چه مدرک تحصیلی افراد بالاتر باشد، درجه نظامی بالاتری دریافت می‌کنند و حقوق آنان هم در این دوره بیشتر خواهد بود.

✅ افراد متاهل و داری فرزند، حقوق بیشتری نسبت به دیگر سربازان امریه دریافت می‌کنند.

✅ هر چه فاصله محل زندگی افراد از محل خدمت آن‌ها بیشتر باشد، حقوق آن‌ها بیشتر خواهد بود. این موضوع به دلیل پوشش داده شدن به هزینه‌های رفت و آمد این افراد است.

نکاتی که در هنگام ثبت نام برای امریه پتروشیمی‌ها نباید فراموش کنید

✅ طول دوره امریه سربازی با احتساب دوره آموزشی، 24 ماه یا دو سال تمام است. این مدت به هیچ عنوان کم و زیاد نمی‌شود.

کسری خدمت سربازیبرای افرادی که سرباز امریه هستند، مورد قبول واقع نمی‌شود.

✅ جابه‌جایی افراد در طول دوره امریه تقریبا غیرممکن است و نظام وظیفه این موضوع را بررسی نمی‌کند.

✅ شرکت‌های پتروشیمی هیچ تعهدی مبنی بر استخدام افراد پس از اتمام دوره امریه سربازی ندارند.

✅ درست است که ساعات کاری سربازان امریه مانند دیگر کارمندان است اما در صورت لزوم باید در ساعات غیراداری هم در محل خدمت خود حاضر شوید.

✅ بهتر است حداقل سه ماه قبل از تاریخ اعزام خود برای این نوع امریه اقدام کنید.

سخنی از مشاوران آویژه

امریه پتروشیمی یکی از امریه‌هایی است که زیر نظر وزارت نفت انجام می‌شود. این نوع امریه یکی از معدود امریه‌هایی است که آزمون ورودی دارد. بیشترین پذیرش امریه در این شرکت‌ها معمولا از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های معتبر ایران انجام می‌شود. اگر در مورد مراحل ثبت نام امریه‌های وزارت نفت و پتروشیمی‌ها نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در بخش مشاوره نظام وظیفه آویژه ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

طول دوره امریه سربازی شرکت‌های پتروشیمی چند ماه است؟

این دوره با احتساب دوره آموزشی دو سال تمام است.

آیا برای پذیرش در امریه پتروشیمی، باید آزمون ورودی بدهیم؟

بله. پذیرش این شرکت‌ها از طریق آزمون ورودی و مصاحبه انجام می‌شود.

چه عواملی در بالا رفتن شانس پذیرش امریه شرکت‌های پتروشیمی موثر است؟

معدل بالا، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر از دانشگاه‌های معتبر، معافیت از رزم، ایثارگری، سابقه بسیج، عضو بودن در بهزیستی و کمیته امداد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه سربازی پتروشیمی ها | شرایط و رشته های مورد پذیرش

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 11 نظر:
  1. کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته ای گرایش طراحی راکتور شرایط دریافت امریه پتروشیمی رو دارم؟

    1. بله رشته شما شرایط لازم را برای دریافت امریه این نهاد دارا میباشد

  2. سلام ،درخصوص اطلاعیه امریه پتروشیمی مسجدسلیمان ،تماس میگیریم ولی هیچ مسئولی اطلاع نداره ؟اطلاعیه درسته؟

  3. سلام.وقتتون بخیر من تا آخر شهریور ۱۴۰۱ باید اعزام بشم آیا برای صنایع پتروشیمی مهندسی مواد هم می گیرند؟ و اینکه میتونید در این زمینه کمکم کنید( تا مرحله اخذ امریه)

  4. سلام خسته نباشید ممنون از مطلب مفید شما

    آیا رشته صنایع شیمیای(فنی و حرفه ای دانشکده شهید چمران اهواز ) هم جزء امریه سربازی پتروشیمی می باشد؟

  5. سلام…برای امریه داشتن حداقل 6 ماه بسیج فعال الزامیه یا چند سال عادی باشه کافیه؟

  6. سلام وقت بخیر
    در گزینش سوالات تخصصی پرسیده میشه؟. آخه اینطوری شبیه به استخدام میشه.

  7. در آزمون ورودی انریه پتروشیمی مواد امتحانی هر رشته چیست؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

دوشنبه

1403/2/3

سه شنبه

1403/2/4

چهارشنبه

1403/2/5

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید