امریه سربازی پتروشیمی ها | شرایط و رشته های مورد پذیرش

امریه پتروشیمی

شرکت های پتروشیمی زیر نظر وزارت نفت می باشند. بنابراین پذیرش نیروی مورد نیاز امریه سربازی پتروشیمی ها در سراسر کشور توسط وزارت نفت انجام می شود. این وزارتخانه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که می توان گفت مهم ترین ارگان زیر نظر آن شرکت های پتروشیمی می باشند.

این وزارتخانه هر ساله برای تامین نیروی متخصص خود در زمینه های مورد نیاز اقدام به جذب افراد متخصص از طریق امریه سربازی می کند. امریه سربازی پتروشیمی ها به دلیل شرایط کاری ای که دارند و تنوع رشته های مورد نیاز، طرفداران زیادی دارند.

ظرفیت پذیرش این شرکت ها هر ساله متفاوت خواهد بود و طبق اطلاعیه هایی از سوی وزارت نفت اعلام می شود.

نکته ای که در مورد امریه سربازی پتروشیمی ها وجود دارد و باعث تمایز آن از سایر ارگان های پذیرنده سربازان امریه می شود، این است که شرکت های پتروشیمی برای جذب نیرو های متخصص خود آزمون ورودی برگزار می کنند. بنابراین متقاضیان در صورتی می توانند موفق به اخذ امریه این شرکت ها شوند که در آزمون ورودی نمره لازم را کسب کنند.

بطور کلی وزارت نفت از 4 قسمت کلی (شرکت ملی نفت، شرکت گاز، شرکت پخش و پالایش و شرکت صنایع پتروشیمی) تشکیل شده است که هر کدام از آنها در زمینه های تخصصی خود اقدام به جذب سربازان امریه می کنند.

پونزلیست شرکت های پتروشیمی که اقدام به جذب سرباز امریه می کنند، بدین صورت است:

پتروشیمی عسلویه

پتروشیمی پارس جنوبی

پتروشیمی خراسان

پتروشیمی مسجد سلیمان

پتروشیمی شرکت فراسا

پتروشیمی زاگرس

شایان ذکر است که گذراندن خدمت سربازی در هر کدام از این بخش ها، مزایای خاص خود را به همراه دارد در ادامه مزایای شرکت های پتروشیمی را برای گذراندن خدمت سربازی توضیح می دهیم.

مزایای گذراندن خدمت سربازی در پتروشیمی ها

پونزاگر موفق به اخذ امریه سربازی از شرکت های پتروشیمی بشوید، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • در ابتدا با اخذ امریه های سربازی این شرکت ها فرصتی برای شما فراهم می شود، تا بتوانید در کنار افراد با تجربه و با استفاده ار بستر فراهم شده آموخته های خود را به صورت عملی به اجرا در بیاورید و به کسب تجربه بپردازید.
  • در صورت پذیرفته شدن امریه پتروشیمی ها به دلیل نیاز بالای این شرکت ها به نیروهای متخصص امکان استخدام شما در این شرکت ها پس از پایان خدمت سربازی زیاد خواهد بود و در زمان گزینش برای شما به عنوان یک امتیاز محسوب خواهد شد. البته باید دقت داشته باشید که عملکرد شما در دو سالی که تحت عنوان سرباز امریه در شرکت مورد نظر فعالیت می کردید، در روند استخدام شما بسیار موثر است.
  • از مزایای دیگر امریه شرکت های پتروشیمی و بطور کلی امریه سربازی، می توان به عدم نیاز شما به پوشیدن لباس فرم نظامی و تراشیدن موی سر اشاره کرد. در صورت اخذ امریه شما همانند سایر کارمندان با لباس شخصی و در ساعت اداری کار خواهید کرد.
  • بطور کلی با اخذ امریه سربازی پتروشیمی ها می توانید در زمینه تحصیلی خود به مدت 2 سال به کسب تجربه بپردازید و با داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری وارد بازار کار شوید.

حقوق امریه پتروشیمی

حقوق امریه برای تمامی افراد و تمامی ارگان ها یکسان نیست و عواملی مانند دانشگاه و محل تحصیل متفاوت خواهد بود.

حقوق امریه پتروشیمی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حالت کلی حقوق سربازان امریه با توجه به قوانین و رویه این سازمان تعیین می شود و امکان دارد از حقوق سربازان عادی نیز بیشتر باشد.

لیست سازمان ها و ارگان های امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر علاوه بر امریه آتش نشانی، به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

حقوق امریه پتروشیمی

داشتن چه شرایطی برای اخذ امریه شرکت های پتروشیمی لازم است؟

قبولی در امریه شرکت های پتروشیمی مستلزم داشتن شرایط خاصی می باشد که برخی از آن ها از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و برای تمامی سازمان ها و وزارتخانه های کشور تعیین شده اند، که به شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی معروف هستند.

این بدان معنا است که فارغ از ارگان یا سازمانی که متقاضی دریافت امریه آن هستید، باید این شرایط را داشته باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی

  • ابتدا باید بدانید که امریه سربازی فقط مخصوص افرادی می باشد که تابعیت ایرانی دارند. هم چنین در صورت مسلمان نبودن بایستی به یکی از ادیان الهی که توسط قانون اساسی کشور به رسمیت شناخته می شود معتقد باشند. البته باید دقت داشته باشید که تنها اعتقاد به دین کافی نیست و باید به احکام الهی التزام عملی داشته باشید.
  • بعد از این باید به نظام جمهوری اسلامی ایران و قوانین وضع شده در کشور تعهد داشته باشید، به همین خاطر در وهله اول وضعیت شما از نظر نداشتن سو سابقه کیفری و محکومیت در پرونده های قضایی بررسی می شود. نکته مهم دیگر در این قسمت عدم عضویت شما در سازمان ها و تشکلات ضد انقلاب می باشد که بسیار نکته حساسی است.
  • سلامت جسمانی شما در اخذ امریه سربازی بسیار مهم است؛ بنابراین به سبب همین موضوع از شما تست اعتیاد گرفته خواهد شد. شما برای اخذ امریه سربازی باید به سیگار، مواد مخدر و راون گردان و الکل اعتیاد نداشته باشید.
  • دقت داشته باشید که طبق قوانین نظام وظیفه امکان ثبت درخواست برای اخذ امریه دو ارگان یا سازمان به صورت همزمان وجود ندارد و در صورتی که برای اخذ امریه دو ارگان درخواست دهید، از سوی هر دو ارگان درخواست شما رد خواهد شد.

شرایط اختصاصی امریه سربازی پتروشیمی ها

همانطور که گفتیم شرایط عمومی ذکر شده در بالا از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و برای همه‌ی ارگان ها و وزارتخانه هایی که اقدام به پذیرش سربازان امریه می کنند، وضع شده است. اما علاوه بر این شرایط هر سازمان پذیرنده با توجه به نوع فعالیتش و نوع نیازی که دارد شرایط خاصی را برای پذیرش سربازان امریه تعریف می کند.

پونزشرایط ویژه امریه سربازی پتروشیمی ها به شرح زیر می باشد:

  • با توجه به این که وظایف سربازان امریه در حیطه کارهای تخصصی می باشد بنابراین داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با تخصص های مورد نیاز این سازمان از مهم ترین شرایط می باشد. در ادامه رشته های دانشگاهی مورد نیاز این سازمان را به طور مفصل شرح می دهیم.
  • دقت داشته باشید که در صورت داشتن رابطه فامیلی درجه 1 یا 2 با کارمندان و مسئولین شرکتی که قصد اخذ امریه آن را دارید مجاز به اخذ امریه آن شرکت نخواهید شد.
  • به این نکته توجه کنید که با توجه به این که شرکت های پتروشیمی کشور اکثرا در مناطق خارج شهر ها می باشند؛ بنابراین افرادی بومی آن مناطق برای اخذ امریه سربازی در اولویت قرار دارند.

ایست خدمت سربازی و یا داشتن غیبت

از سایر مواردی که باید به آن توجه کنید، این است که طبق قوانین نظام وظیفه در صورت استفاده از ایست خدمت سربازی و یا داشتن غیبت سربازی قبل از اعزام به خدمت، از مواردی هستند که باعث می شوند نتوانید برای اخذ امریه سربازی اقدام کنید. هم چنین داشتن کسری خدمت سربازی بیشتر از 2 ماه نیز مجاز نمی باشد.

البته قوانین ذکر شده دارای تبصره هایی می باشند که به سبب آنها برخی از افرادی که غیبت دارند نیز می توانند برای اخذ امریه سربازی اقدام کنند. به سبب این تبصره در صورتی که بتوانید غیبت خود را با دلایل موجه توجیه کنید، می توانید برای اخذ امریه سربازی اقدام کنید.

هم چنین با توجه به سازمان و وزاتخانه ای که قصد اخذ امریه از آن را دارید، ممکن است داشتن کسری خدمت به هیچ عنوان قابل پذیرش نباشد.

نظام وظیفه

رشته های مورد نیاز شرکت های پتروشیمی برای امریه سربازی

همانطور که در بالا ذکر کردیم، شرکت های پتروشیمی زیر مجموعه وزات نفت می باشند و رشته ها و تخصص های مورد نیاز این شرکت ها هر ساله از سوی این وزارتخانه تعیین می شوند.

به طور کلی رشته های مورد پذیرش امریه سربازی در شرکت های پتروشیمی، به شرح جدول زیر هستند.

رشته های مورد نیاز در امریه پتروشیمی
زمین شناسی گرایش زمین شناسی نفتایمنی صنعتیمهندسی نفت کلیه گرایش ها
مدیریت اجراییدریانوردیژئوفیزیک
مهندسی شیمی کلیه گرایش هامهندسی شیمی گرایش های مهندسی مخزن و فرآیندمهندسی صنایع کلیه گرایش ها
مهندسی عمران کلیه گرایش هامهندسی مکانیک کلیه گرایش هامهندسی برق کلیه گرایش ها به جز مهندسی پزشکی
مهندسی معادنمهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفتمهندسی متالوژی و مواد کلیه گرایش ها
مهندسی فناوری اطلاعاتمهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها به جز هوش مصنوعیمدیریت صنعتی
مهندسی مواد گرایش های خوردگی و حفاظت از موادمهندسی سیستم های انرژیمدیریت تکنولوژی
اقتصاد انرژیزمین شناسی گرایش های: زمین شناسی اقتصادی و زمین شناسی مهندسی، زمین شناسی نفت، چینه شناسی، فسیل شناسی و رسوب شناسی

دقت داشته باشید که پذیرش در رشته های یاد شده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود و از شرط معدل خاصی برخوردار است که در ادامه این مقاله بیان می کنیم.

اولویت بندی اخذ امریه پتروشیمی ها به چه صورت است؟

پونزاگر شرایط زیر را برای اخذ امریه پتروشیمی دارا باشید، در اولویت قرار خواهید گرفت:

  • عضو بنیاد ملی نخبگان بوده و در رشته حفظ و قرائت قرآن دارای رتبه بوده باشید.
  • مشکلات پزشکی داشته و معاف از رزم باشید.
  • متاهل و دارای فرزند باشید.
  • تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشید.
  • 6 ماه سابقه فعالیت در بسیج داشته باشید؛ در این صورت برای پذیرش شما امتیاز خاصی خواهد بود.
  • معدل نیز می تواند از عوامل امتیاز محسوب شود. برای افرادی که مقطع کارشناسی را با معدل 15 به بالا، یا کارشناسی ارشد را با معدل بالای 16 و یا دکتری را با معدل بالای 17 فارغ التحصیل شده اند امتیاز و اولویت بیشتری دارند.

اولویت بندی اخذ امریه پتروشیمی ها به چه صورت است؟

اولویت بندی بر اساس دانشگاه و معدل

باید بدانید که بر اساس این که مدرک تحصیلی خودتان را از چه دانشگاهی و با چه معدلی گرفته اید نیز اولویت بندی خواهید شد. مشمولین خدمتی که مدرک تحصیلی خود از دانشگاه صنعت نفت اخذ کرده اند و بورسیه وزارت نفت می باشند، در اولویت اول قرار دارند.

پونزاگر شرایط زیر را برای اخذ امریه پتروشیمی دارا باشید، در اولویت قرار خواهید گرفت:

  • در اولویت بعدی فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه های دولتی قرار دارند.
  • اولویت سوم مربوط به فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد می باشد.
  • در اولویت بعدی دانشگاه های شبانه دولتی قرار دارند.
  • و در نهایت فارغ‌التحصیلان دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی مجاز به اخذ امریه شرکت های پتروشیمی می باشند.
  • عضو بنیاد ملی نخبگان بوده و در رشته حفظ و قرائت قرآن دارای رتبه بوده باشید.
  • مشکلات پزشکی داشته و معاف از رزم باشید.
  • متاهل و دارای فرزند باشید.
  • تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشید.
  • 6 ماه سابقه فعالیت در بسیج داشته باشید؛ در این صورت برای پذیرش شما امتیاز خاصی خواهد بود.
  • معدل نیز می تواند از عوامل امتیاز محسوب شود. برای افرادی که مقطع کارشناسی را با معدل 15 به بالا، یا کارشناسی ارشد را با معدل بالای 16 و یا دکتری را با معدل بالای 17 فارغ التحصیل شده اند امتیاز و الویت بیشتری دارند.
  • شایان ذکر است که در صورتی که قبل از اعزام به خدمت سابقه کار در زمینه های مرتبط با تخصص خود داشته باشید، بسیار به روند پذیرش شما کمک خواهد کرد. البته باید دقت داشته باشید که سوابق کاری شما باید به تایید دانشگاه محل تحصیلتان برسد تا بتوانید از آن به عنوان رزومه استفاده بکنید.
  • در پایان نیز اگر عضو درجه 1 خانواده های محترم ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدا باشید نیز امتیاز ویژه ای برای پذیرش شما در نظر گرفته می شود.

نکات مرتبط به امریه سربازی پتروشیمی ها

پونزبا دانستن یک سری از نکات در زمینه امریه سربازی پتروشیمی ها، باعث می شود تا بتوانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید:

اگر قصد اخذ امریه سربازی پتروشیمی ها را دارید، باید حداقل 3 ماه قبل از تاریخ اعزام خود به خدمت برای اخذ امریه سربازی این شرکت ها اقدام نمایید.

لباس فرم شما همانند سایر کارکنان اداری خواهد بود و ملزم به تراشیدن موی سر خود نیستید!

دقت داشته باشید که ساعت کاری شما نیز همانند سایر کارکنان و برابر با ساعت کاری خواهد بود؛ ولی این بدان معنا نیست که شما در بقیه ساعات روز در اختیار خودتان هستید، بلکه سربازی امریه به طور 24 ساعته تحت اختیار ارگان مورد نظر می باشد و در صورت نیاز باید در محل خدمت حاضر شوید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ امریه سربازی پتروشیمی ها

پونزبرای اخذ امریه سربازی پتروشیمی ها باید یک سری از مدارک را تهیه کنید که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • ابتدا باید تمامی مدارک شناسایی خود شامل شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و در صورت تاهل شناسنامه همسر و فرزندانتان را به همراه چند سری کپی از آنها آماده کنید.
  • بعد از مدارک شناسایی باید به سراغ مدارک تحصیلی خود بروید و اصل مدرک تحصیلی خود به همراه تسویه حساب خود را از دانشگاه محل تحصیل خود بگیرید.
  • بعد از آن باید با مراجعه به پلیس خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) برگ سبز و یا برگ اعزام به خدمت خود را دریافت کنید.
  • هم چنین در صورت عضویت در کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باید به مرکز این سازمان ها مراجعه کرده و معرفی نامه دریافت کنید.
  • دقت داشته باشید در صورتی که سابقه کاری خاصی داشته باشید، باید حتما مستندات خود را جمع آوری کنید تا در صورت نیاز هنگام مصاحبه حضوری ارائه دهید.

لازم به ذکر است تمامی مدارک باید کپی برابر اصل شوند!

مراحل اخذ امریه سربازی شرکت های پتروشیمی کدام ها هستند؟

پونزبعد از جمع آوری مدارک مورد نیاز پتروشیمی ها حالا باید اطلاع کاملی از مراحل ثبت نام داشته باشید:

  • ابتدا باید از تمامی مدارک خود اسکن تهیه کنید و با مراجعه به سایت شرکت نفت اقدام به ثبت نام اولیه بکنید.
  • بعد از بارگذاری مدارک به شما یک کد رهگیری داده می شود که باید حدود 15 روز بعد از ثبت نام اولیه به سایت دوباره مراجعه کنید و وضعیت قبولی خود را مشاهده کنید.
  • در صورت قبولی شما حدود 30 روز وقت دارید تا خود را برای آزمون ورودی آماده کنید.
  • بعد از قبولی در آزمون ورودی حال باید به مرکز وزارتخانه نفت در محل زندگی خود مراجعه کنید و با ارائه مدارک به صورت حضوری وقت مصاحبه بگیرید.
  • پس از انجام مصاحبه و در صورت قبولی برای گذراندن دوره آموزش نظامی سربازی به پادگان اعزام می شوید.
  • پس از گذراندن دوره 2 ماهه آموزشی به محل خدمت خود اعزام خواهید شد.

مراحل اخذ امریه سربازی شرکت های پتروشیمی کدام ها هستند؟

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه نظام وظیفه، افزایش آگاهی شماست تا جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. در این راستا مرکز مشاوره آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره امریه خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

همچنین پیشنهاد می کنیم با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵تماس بگیرید و از خدماتمشاوره تخصصی نظام وظیفهآویژه استفاده کنید.مشاوران ما در آویژه با بیش از چندین سال سابقه مشاوره، آماده یاری رسانی به شما هستند.

سوالات متداول

سوال علامترشته های مورد نیاز برای گرفتن امریه پتروشیمی کدامند؟

مهندسی نفت، شیمی، صنایع در کلیه گرایش ها و برخی دیگر که در این مقاله نام برده ایم.

سوال علامتالویت امریه پتروشیمی برای چه افرادی است؟

افرادی که امتیازات تحصیلی مانند عضویت در بنیاد ملی نخبگان یا معدل بالا داشته باشند، همچنین برای افراد معاف از رزم و بقیه افرادی که در این مقاله به آن پرداخته ایم.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه سربازی پتروشیمی ها | شرایط و رشته های مورد پذیرش

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 11 نظر:
  1. کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته ای گرایش طراحی راکتور شرایط دریافت امریه پتروشیمی رو دارم؟

    1. بله رشته شما شرایط لازم را برای دریافت امریه این نهاد دارا میباشد

  2. سلام ،درخصوص اطلاعیه امریه پتروشیمی مسجدسلیمان ،تماس میگیریم ولی هیچ مسئولی اطلاع نداره ؟اطلاعیه درسته؟

  3. سلام.وقتتون بخیر من تا آخر شهریور ۱۴۰۱ باید اعزام بشم آیا برای صنایع پتروشیمی مهندسی مواد هم می گیرند؟ و اینکه میتونید در این زمینه کمکم کنید( تا مرحله اخذ امریه)

  4. سلام خسته نباشید ممنون از مطلب مفید شما

    آیا رشته صنایع شیمیای(فنی و حرفه ای دانشکده شهید چمران اهواز ) هم جزء امریه سربازی پتروشیمی می باشد؟

  5. سلام…برای امریه داشتن حداقل 6 ماه بسیج فعال الزامیه یا چند سال عادی باشه کافیه؟

  6. سلام وقت بخیر
    در گزینش سوالات تخصصی پرسیده میشه؟. آخه اینطوری شبیه به استخدام میشه.

  7. در آزمون ورودی انریه پتروشیمی مواد امتحانی هر رشته چیست؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید