ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرایط اخذ آن برای داوطلبین

امریه کمیته امداد چه شرایطی دارد؟

امریه کمیته امداد نیز یکی دیگر از اداره هایی میباشد که پذیرای سرباز امریه است. همانطور که پیش از این نیز گفته شد امریه های نظام وظیفه همان خدمت سربازی است با این تفاوت که فرد به جای خدمت در پادگان در یکی از ارگان ها یا سازمان های دولتی مانند یک کارمند مشغول به کار میشود اما بین یک کارمند امریه و یک کارمند عادی تفاوت های مشخصی وجود دارد برای مثال حقوق یک کارمند امریه تنها کمی بیشتر از یک سرباز عادی است و قرار نیست که حقوق یک کارمند عادی را دریافت کند.

مسئله دیگر این است که کارمندانامریه خدمت سربازیاگر مجرد باشند تنها دوازده روز در سال مرخصی دارند و در صورت تاهل حق مرخصی این افراد سی و چهار روز میباشد البته این مرخصی ها بدون در نظر گرفتن مرخصی فوت بستگان درجه یک یا مرخصی استعلاجی میباشد. چنین تفاوت هایی میان یک کارمند عادی و یک کارمند امریه ایجاب میکند که شما پیش از اقدام به ثبت نام برای امریه کمیته امداد با مراجعه حضوری به واحد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کنید. اگر امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد مشاوره نظام وظیفه آویژه میتواند آنچه که لازم است را در کوتاه ترین زمان و با صرف حداقل وقت و هزینه در اختیار شما قرار دهد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط اخذ امریه کمیته امداد چگونه است؟

شرایط امریه کمیته امداد از شرایط کلی سازمان نظام وظیفه عمومی پیروی میکند. نکته ای که وجود دارد این است که ممکن است هر سازمان و ارگانی یک سری شرایط ویژه به اقتضای حوزه فعالیت خود، برای پذیرش امریه داشته باشد. برای مثال اگر خواهان امریه سازمان بازرسی کل کشور هستید باید بدانید که این سازمان افرادی را برای امریه پذیرش میکند که مدرک کارشناسی ارشد به بالا داشته باشند اما در مقابل سازمان محیط زیست با مدرک دیپلم نیز امریه جذب میکند. طبیعتا در چنین مواردی شرایط و مدارک لازم در خصوص امریه این دو ارگان تفاوت هایی خواهد داشت.

شرایط امریه کمیته امداد نیز به همین صورت میباشد و علاوه بر شرایط عمومی ممکن است یک سری شرایط خصوصی نیز داشته باشد. تاهل ، معافیت از رزم، خانواده شهدا، خانواده ایثارگر، خانواده جانبازان، سرپرستی خانواده، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، عضو بنیاد نخابگان و استعدادهای برتر، قاریان و حافظان قرآن مورد تایید، شرایطی هستند که باعث میشوند شما برای پذیرش امریه در اولویت باشید. البته تنها داشتن این شرایط پذیرش شما را تضمین نمیکند بلکه مهارت و رشته تحصیلی شما باید مورد نیاز ارگان مورد نظر باشد و در مرحله مصاحبه حضوری و گزینش عقیدتی نیز موفق عمل کنید.

چگونه امریه کمیته امداد بگیریم؟

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقاامریه سازمان بهزیستی
امریه سپاه پاسدارانامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

مدارک مورد نیاز برای امریه کمیته امداد

مدارک امریه کمیته امداد چه چیزهایی هستند؟ این یکی از سوالات متداولی است که برای متقاضیان خدمت در ارگان کمیته امداد پیش خواهد آمد. به طور کل یک سری مدارک عمومی برای پذیرش امریه در کلیه سازمان ها و ارگان ها مطرح است اما در زمینه مدارک نیز تفاوت هایی با توجه به شرایط وجود دارد. برای مثال اگر یکی از شرایط امریه، داشتن مدرک کارشناسی باشد طبیعتا ارائه گواهی پایان تحصیل، یکی از مدارک لازم خواهد بود.

مدارک لازم برای امریه گرفتن کمیته امداد نیز به همین صورت است. یک الی دو قطعه عکس پرسنلی، برگ سبز سازمان نظام وظیفه عمومی، فرم اطلاعات شخصی و فرم ثبت نام، فتوکپی کارت ملی و شناس نامه، گواهی مدرک تحصیلی و. . . از مدراک مورد نیاز میباشند. باید توجه داشته باشید که اگر شما یکی از شرایط ویژه (تاهل، معاف از رزم، سرپرست خانواده. . .) را دارید باید مستندی از آن را نیز به همراه مدارک خود ارائه دهید برای مثال اگر شما عضو کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستید باید کارت عضویت یا نامه معتبری را برای اثبات وضعیت خود در لیست مدارک خود قرار دهید. با توجه به مطالب فوق بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه خللی در روند ثبت نام خود، از طریق مشاوره تلفنی نظام وظیفه آویژه اطلاعات کاملی را از مدارک مورد نیاز کسب کنید.

نظام وظیفه

پذیرش امریه سربازی در کمیته امداد چه شرایطی دارد؟

مراحل پذیرش امریه در کمیته امداد نیز روالی همانند پذیرش امریه در سایر ارگان ها را طی میکند. به طور کل پذیرش امریه مسئله پیچیده ای نمیباشد و شرایط ثبت نام، مدارک ثبت نام و مراحل ثبت نام بسیار آسان میباشد. همین مسئله بسیاری از افراد را راغب کرده است تا به جای پر کردن فرم اعزام به پادگان های نظامی در پی کسب پذیرش در امریه باشند. مراحل پذیرش امریه در ارگان کمیته امداد به این صورت است که شما ابتدا باید به واحد کمیته امداد مورد نظر خود مراجعه کنید و با مسئول کارگزینی صحبت کنید و بفهمید که به سرباز امریه احتیاج دارند یا خیر و در صورت نیز یک فرم ثبت نام در آن جا پر کنید.

سپس باید منتظر دریافت برگ سبز خود از طرف سازمان نظام وظیفه عمومی باشید. برگ سبز حدودا یک ماه پس از ارسال درخواست اعزام شما تحویل داده میشود. سپس شما باید سه ماه پیش از تاریخ اعزام امریه کمیته امداد برگ سبز و مدارک خود را به واحد مورد نظر تحویل دهید. در مرحله بعد اگر واحد مذکور با پذیرش اولیه شما موافقت کند از طریق پیامک یا تماس تلفنی، شما را برای طی کردن دیگر مراحل ثبت نام مانند مصاحبه حضوری و گزینش عقیدتی دعوت خواهد کرد.

ثبت نام امریه سربازی در کمیته امداد چه روندی دارد؟

ثبت نام امریه در کمیته امداد یا به صورت اینترنتی انجام میشود یا به صورت حضوری. شما ابتدا از طریق مشاوره نظام وظیفه باید بفهمید که ثبت نام به کدام شکل صورت میگیرد. اگر ثبت نام اینترنتی باشد شما باید به سایت مربوط به استخدام امریه در کمیته امداد مراجعه کنید و پس از پر کردن صفحه مربوط به ثبت نام باید تمامی مدارک خود را در صفحه مربوطه آپلود کنید. پس از این مرحله و بررسی رزومه شما در صورت واجد شرایط بودن، از طرف واحد مورد نظر با شما تماس خواهد گرفته شد. اما اگر ثبت نام امریه در ارگان کمیته امداد حضوری باشد شما باید تمام مدارک لازم را به بخش کارگزینی ببرید و پس از تکمیل مدارک در صورت عدم مشکل ثبت نام خواهید شد.

امریه کمیته امداد چگونه است؟

سهمیه امریه کمیته امداد چیست و چگونه تعیین میشود؟

سهمیه امریه کمیته امداد به طور دقیق برای واحدهای مختلف مشخص نمیباشد و این بستگی به نیاز واحد مورد نظر شما به نیروی کار دارد چرا که ارگان های پذیرنده امریه مقداری از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق جذب سرباز امریه تامیین میکنند با این حال سهمیه امریه چندان زیاد نمیباشد و از این رو شانس با افرادی است که به موقع برای ثبت نام اقدام کنند. سهمیه امریه برای کمیته امداد نیز به همین صورت است و اولویت کسب این سهمیه با افرادی خواهد بود که یکی از شرایط ذکر شده (خانواده شهدا، ایثارگر، جانباز، نخبگان و استعداد های برتر، قاریان و حافظان قرآن و. . .) را داشته باشند. البته اگر فردی این شرایط را دارا نباشد باز هم میتواند به کسب سهمیه امیداور باشد.

سوالات متداول

مدراک مورد نیاز جهت امریه گرفتن کمیته امداد چیست؟

یک الی دو قطعه عکس پرسنلی، برگ سبز سازمان نظام وظیفه عمومی، فرم اطلاعات شخصی و فرم ثبت نام، فتوکپی کارت ملی و شناس نامه، گواهی مدرک تحصیلی و. . . از مدراک مورد نیاز میباشند.

شرایط کلی امریه سربازی در کمیته امداد چیست؟

تاهل ، معافیت از رزم، خانواده شهدا، خانواده ایثارگر، خانواده جانبازان، سرپرستی خانواده، تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، عضو بنیاد نخابگان و استعدادهای برتر، قاریان و حافظان قرآن مورد تایید، شرایطی هستند که باعث میشوند شما برای پذیرش امریه در اولویت باشید.

ثبت نام امریه سربازی در کمیته امداد از چه راه هایی ممکن است؟

ثبت نام امریه سربازی در ارگان کمیته امداد یا به صورت اینترنتی انجام میشود یا به صورت حضوری. شما ابتدا از طریق مشاوره نظام وظیفه باید بفهمید که ثبت نام به کدام شکل صورت میگیرد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره امریه خدمت سربازیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام امریه کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرایط اخذ آن برای داوطلبین

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2 نظر:
  1. سلام از رسته حسابداری میشه امریه در کمیته امداد گرفت

    1. سلام بردار حسته نباشید حقوقش خیلیکمه سرباز انریه کمیته امداد مدر کت لیسانسهولی اینجا ازت اینقدر کار میکشن بعد هم برجی ۱۳۰۰میدنبهت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/23

جمعه

1403/1/24

شنبه

1403/1/25

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید