شرایط خرید سابقه بیمه سربازی در سال 1400

صفر تا صد شرایط خرید سابقه بیمه سربازی در سال 99-1400

طبق قانون ایران، هر مردی که تابعیت ایرانی دارد ملزم به گذراندان دوره ای تحت عنوان خدمت سربازی است. در آخرین بازنگری که برای این قانون انجام شد، طول دوره خدمت سربازی از 21 ماه به 24 ماه افزایش یافت.

در این قانون هیچ تفاوتی بین افراد قرار داده نشده و تمام مردان ملزم به گذراندن این دوره هستند؛ مگر آن که تحت عناوینی توسط سازمان وظیفه عمومی معاف شوند. یکی از مهم ترین بحث هایی که درباره خدمت سربازی وجود دارد، خرید سابقه بیمه سربازی است.

سربازان در طول دوره خدمت سربازی به مدت 2 سال تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند؛ یعنی در صورت وقوع حوادث، می توانند از بیمارستان های ارتش و تحت قرارداد با نیروهای مسلح استفاده کنند. بسیاری از خدمات این بیمارستان ها برای سربازان وظیفه رایگان است.

حال سوالی که مطرح می شود این است «آیا می شود این 2 سال سابقه بیمه را، به سابقه بیمه اصلی خودمان اضافه کنیم؟» پاسخ این سوال مثبت است. در صورت داشتن یک سری شرایط، شما می توانید سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کرده و آن را به سوابق کاری خود اضافه کنید. این موضوع از آن جهت اهمیت پیدا می کند که فرد با استفاده از این بیمه می تواند 2 سال زودتر از موعود بازنشسته شده و از خدمات آن استفاده کند.

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد خرید سابقه بیمه سربازی را به شما توضیح دهیم. اگر شما هم مانند هزاران سرباز دیگر درباره این موضوع سوال و ابهامی دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط خرید بیمه سربازی در سال 1400

خرید بیمه سربازی شرایط سخت و پیچیده ای ندارد. تمام سربازان به راحتی می توانند 2 سال بیمه خدمت سربازی خود را خریداری کرده و سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. خبر خوب این است که مهم نیست شما چه شغلی داشته باشید و بیمه را برای چه حرفه ای بخواهید؛ سابقه بیمه خدمت سربازی به کاری که در آن مشغول هستید افزوده خواهد شد.

مهاجرت تحصیلیسازمان وظیفه عمومی و سازمان تامین اجتماعی برای خرید بیمه سربازی در سال 1400 دو شرط زیر را تعیین کرده اند:

  1. فرد مشمول باید حداقل 2سال سابقه بیمه به صورت اجباری یا اختیاری داشته باشد. یعنی اگر فردی سابقه بیمه نداشته باشد نمی تواند سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کند.
  2. هنگامی که درخواست خود را مبنی بر خرید سابقه بیمه سربازی می دهید، باید تحت پوشش یا اصطلاحا بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی باشید.

در صورت دارا بودن دو شرط بالا می توانید به راحتی سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کنید.

حال سوالی که برای بسیاری از مشمولان مطرح می شود این است «اگر در هنگام ترخیص از خدمت، شرایط بالا را نداشته باشیم، دیگر نمی توانیم سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کنیم؟»

پاسخ این سوال منفی است. شما بعد از ترخیص از خدمت، هر زمان شرایط بالا را داشتید می توانید برای خرید سابقه بیمه سربازی خود اقدام کنید. موارد بسیار زیادی بوده است که 20 سال پس از اتمام خدمت برای خرید سابقه بیمه سربازی اقدام کرده اند و کارشان در یک روز انجام شده است. پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.


بیشتر بخوانید: انواع معافیت سربازی و شرایط استفاده از آن


مدارک مورد نیاز برای خرید سابقه بیمه سربازی

در بخش قبل درباره شرایط لازم جهت خرید سابقه بیمه سربازی توضیح دادیم و این نکته را هم متذکر شدیم که هیچ محدودیتی برای خرید این سوابق وجود نداشته و هرزمان که شرایط لازم را داشتید می توانید برای خرید سابقه بیمه خود اقدام کنید.

حال ما فرض را بر این می گذاریم که شما دو شرط گفته شده در بخش قبل را دارید و می خواهید سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید سابقه بیمه سربازی

مهاجرت تحصیلیبرای این کار شما به مدارک زیر نیاز دارید:

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل کارت پایان خدمت

نکته مهم: در صورت مفقود شدن یا در دسترس نبودن اصل کارت پایان خدمت می توانید از مراجع ذی صلاح، گواهی تحت عنوان انجام خدمت سربازی دریافت کنید و آن را به جای اصل کارت پایان خدمت به سازمان تامین اجتماعی بدهید. توجه داشته باشید که در این گواهی باید تاریخ آغاز و پایان خدمت سربازی شما درج شده باشد تا بتوان از آن برای محاسبه سابقه حضور در خدمت استفاده کرد.

حال باید مدارک گفته شده را به یکی از شعبات سازمان تامین اجتماعی تحویل داده (توصیه می کنیم به همان شعبه ای بیمه واریز می کنید مراجعه کنید تا کارهایتان سریع تر انجام شود) و فرمی تحت عنوان «احتساب سوابق مدت خدمت» دریافت کرده و آن را تکمیل کنید. اگر سابقه حضور در جبهه نیز دارید در این فرم بنویسید تا به سوابق بیمه تان افزوده شود.

تمامی مراحل بالا معمولا در یک روز کاری انجام می شود و فرآیند زمانبری ندارد. در بخش بعدی به قیمت خرید بیمه سربازی در سال 1400 می پردازیم.

قیمت خرید بیمه سربازی در سال 1400

همانطور که در بخش قبل نیز گفتیم، در طول دوره خدمت سربازی شما تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستید و بسیاری از خدمات در بیمارستان های تحت قرارداد با این سازمان برای شما رایگان انجام می شود.

بنابراین به ارائه این خدمات، خرید سابقه بیمه سربازی رایگان نیست و برای دریافت آن باید مبلغی را بپردازید.

مهاجرت تحصیلیبر طبق آخرین آیین نامه هایی که از سوی قانون گذار ابلاغ شده است، قیمت خرید بیمه سربازی در سال 1400 با فرمول زیر محاسبه می شود:

میزان حق بیمه = (نرخ) 30% * مدت زمان خدمت * میانگین حقوق دو سال آخر کاری داوطلب

نکته مهم: بر طبق آخرین قوانین، 23% پرداخت نرخ بیمه بر عهده دولت و 7% باقی مانده آن بر عهده شخص متقاضی است.

به دلیل آن که شرایط خدمت سربازی برای تمام سربازان یکسان نیست، ما امکان این را نداریم که نرخ ثابت و معینی را برای خرید سابقه بیمه سربازی اعلام کنیم. شما به سادگی می توانید با استفاده از فرمول بالا، سابقه بیمه سربازی خود را محاسبه کنید.

در صورت داشتن هرگونه مشکل و عدم توانایی در محاسبه قیمت سابقه بیمه سربازی، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

قیمت خرید بیمه سربازی در سال 99 – 1400

نحوه پرداخت اقساط خرید بیمه سربازی در سال 1400

برخی از افراد ممکن است امکان پرداخت نقدی حق بیمه را نداشته باشند. قانون گذار برای این موضوع نیز تدبیری اندیشیده است. متقاضیان می توانند حق بیمه خود را در اقساط 12ماهه پرداخت کنند.

لازم است این نکته را یادآوری کنیم که پرداخت منظم و سروقت حق بیمه در تاریخ سررسید اقساط از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زیرا در صورت پرداخت در تاریخ های غیر، متقاضی «مشمول محاسبه مجدد» حق بیمه خود می شود.

در صورتی که می خواهید اقساط را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنید، یک ماه برای آن فرصت دارید.

مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی 1400

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در این بحث مطرح می شود، مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی است.

مهاجرت تحصیلیبرای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی باید به «وبسایت سوابق بیمه شوندگان» به نشانی account.tamin.ir مراجعه کرده و طبق مراحل زیر پیش بروید:

در گام نخست باید در وبسایت ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کنید.

بر روی دکمه «ثبت نام» در صفحه اصلی کلیک کنید.

در فرم کد ملی، اپراتور و شماره موبایل خود را وارد کنید.

اگر مرحله قبل را درست انجام داده باشید، کد شناسه ای به منظور احراز هویت برای شماره موبایل شما ارسال می شود.

کد شناسه را در کادر مورد نظر وارد کنید.

در صورتی که مراحل بالا را به درستی پیش رفته باشید، حساب کاربری شما ایجاد و تمام سوابق بیمه سربازی در آن نشان داده می شود.

مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی 99 – 1400

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن پایانی

با خرید سوابق بیمه سربازی فرد مشمول 2 سال زودتر از موعود بازنشسته می شود. همچنین برای افراد 2 سال سابقه کاری در حرفه مورد نظرشان محسوب می شود. همانطور که در مطلب بررسی کردیم، خرید سابقه بیمه سربازی پیچیدگی خاصی نداشته و در صورت دارا بودن شرایط آن, در یک روز کاری قابل وصول است.

اگر در حال حاضر شرایط خرید سابقه بیمه سربازی را ندارید، اصلا نگران نباشید. طبق قوانین فعلی شما حتی 20 سال بعد از ترخیص خدمت نیز می توانید سابقه بیمه خود را خریداری کنید.

اگر در هر قسمت از خرید با مشکل خاصی مواجه شدید؛ می توانید با مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید. فراموش نکنید که مرکز مشاوره آویژه حتی در روزهای تعطیل هم از 8 صبح الی 12شب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

سوالات متداول

آیا بدون داشتن سابقه بیمه تامین اجتماعی، می توانیم سابقه بیمه سربازی خود را خریداری کنیم؟

خیر. اولین شرط خرید سابقه بیمه سربازی، دارا بودن حداقل 2 سال بیمه تامین اجتماعی است.

آیا تمام هزینه نرخ بیمه خرید سابقه بیمه سربازی را باید خودمان بپردازیم؟

خیر. 23 درصد نرخ بیمه توسط دولت و 7 درصد باقی مانده توسط متقاضی پرداخت می شود.

سقف دریافت بیمه سربازی چقدر است؟

سقف دریافت بیمه سربازی حداکثر 30 ماه است.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط خرید سابقه بیمه سربازی در سال 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 81 نظر:
  1. من.53.سال.دارم.در.48.ساله.گی.شروع.به.کارشدم.چهار.سال.سابقه
    بیمه
    دارم.ایا.من.باید.چه.مبلغی.برای.خرید.بیمه.سربازی.پرداخت.کنم.ودرسال.70/1/20خدمت.سرباری.را.تمام.کردم

    1. سلام بیمه سربازی بعد از ۲ سال سربازی منقضی میگردد

  2. سلام
    من سنم 40سال است
    15سال سابقه بیمه دارم
    بیمه سربازی بخرم یانه

  3. باسلام من ۲۴ ماه خدمت در نیروی زمینی ارتش خدمت کردم و زمانی که حقوق ناچیزی که میگرفتم از من حق بیمه کم میکردند‌. حالا که میخواهیم سابقه بیمه را اضافه کنیم باید پول پرداخت کنیم و این پول زور هست. باید خودبخود به سابقه کار اضافه بشه نه اینکه خودمون پرداخت کنیم.

  4. سلام‌ من قبل از خدمت سربازی بیمه داشتم برای دوسال خدمتم برای خرید باید مبلغی پرداخت کنم یا رایگان

  5. آیا در صورت خرید بیمه سربازی محاسبه سابقه بیمه همانند خرید خدمت دستگاهای دولتی است ودر صورت نیاز میشود به عنوان 2سال خرید خدمت دولتی از آن استفاده کرد

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  6. دوستان سابقه من دراداره ۸سالویازده ماه هست باپرداخت کامل ویکجابیمه خدمت که بایدرایگان باشدچون سال ۸۲و۸۳تمام شده ولی سابقه ماتغییری نکرده

  7. سلام. مدت خدمت سربازی من 27 ماه است. در سایت تامین اجتماعی نیز همین 27 ماه با توجه به کارت خدمتم درج شده و بر همین مبنا مبلغ 7% پرداختی توسط اینجانب را محاسبه کرده است. با این حال در بخش مربوط به سابقه، دو سال (730 روز) را مورد محاسبه به عنوان سابقه قرار داده است. حال سوال بنده این است که در صورت پرداخت مبلغ مربوط به 27 ماه، آیا همان 27 ماه محاسبه می شود یا اینکه سقف پرداختی دو سال است؟

  8. سلام آیا می توان پس از اخذ ترک کار از کارگاه برای تامین اجتماعی با 30 سال خدمت دو سال سربازی را به تامین اجتماعی ارائه داد تا مشمول شرایط بازنشستگی 32 روز شد

    1. سلام. بله میتوانید با ارائه مدارک و پرداخت حقه بیمه مربوط به سنوات سربازی آن را به سوابق بیمه اضافه کنید.

    2. سلام‌ من قبل از خدمت سربازی بیمه داشتم برای دوسال خدمتم برای خرید باید مبلغی پرداخت کنم یا رایگان

  9. سلام من 9سال بیمه تامین اجتماعی دارم سوادسوم راهنمایان خواستم بیمه سربازی را بگیرم بایدهای بازپرداخت کنم

    1. سلام ،درصورت داشتن غیبت کارفرما اجازه ندارد بیمه واریز کند.

      1. سلام‌ من قبل از خدمت سربازی بیمه داشتم برای دوسال خدمتم برای خرید باید مبلغی پرداخت کنم یا رایگان

  10. سلام اگر هنگام سربازی جای دیگه برای ما حق بیمه رد کنه بعد میتونیم خودمون سابقه سربازی رو اضافه کنیم ؟

  11. سلام
    ابتدا از پاسخ گویی به سوالات از شما واقعا ممنونم

    بنده سال ۹۶ و ۹۷ دوسال سربازمعلم بود و بعد دو سال هم تو مدرسه خرید خدمت مشغول شدم زیر نظر دو موسسه مختلف , و سال ۹۹ استخدام پیمانی آموزش و پرورش شدم .
    حالا من در کل ۶۴۰ روز بیمه دارم …
    ولی تو این سه سال که بیمه بودم بعضی ماه ها مثلا تابستون بیمه واسم رد نشده چون نرفتم مدرسه و بیمه هم رد نشده
    حالا سوالم اینه ؟
    ۱. آیا فقط باید همون ۷۲۰ روز تکمیل بشه بعد میتونم اقدام کنم یا نه دو سال باید متداوم و بدون قطعی بیمه رد بشه ؟
    ۲. آیا سربازمعلمی بنده که تو آموزش و پرورش بوده و الآنم استخدام اپ هستم آیا این دو سال سربازمعلمی جزو سنوات تجربی هم میشه یا نه فقط تعجیل در بازنشستگی ؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. برادرخیلی ازدوستان بیمه خدمت یکجاپرداخت کردنداما اداره به حساب نمیاره منم سربازمعلم بودم قبلابیمه نامه میدادبه اداره حالاپول مفت دادیم ولی کسی جوابگونیست

  12. با سلام و عرض ادب من سال 62 زمان جنگ رفتم سربازی و سال 64 ترخیص شدم بیشتر منطقه جنگ بودم بعد از سربازی رفتم خارج کشور و حالا مدت 18 سال میشه برگشتم الان بالای 15 سال حق بیمه پرداخت میکنم سن من 58 سال است ودر حال حاضر در شرکتی کار میکنم و بیمه هستم آیا من هم میتونم مدت خدمت سربازی را بخرم وبه سابقه بیمه ام اضافه کنم.ممنون از راهنمایی شما

  13. سلام
    من دارم بیمه اختیاری پرداخت میکنم میخاستم ببینم دو سال سربازی برای من مبلغش چقدر میشه

    1. سلام
      مبلغ بستگی به مدرک تحصیلی و سال خرید دارد در 1400 با کارشناسی 5/4بود

  14. سلام من بصورت انلاین اقدام به خرید بیمه سربازی کردم ، آیا لازمه مدارک ببرم تامین اجتماعی مثل شناسنامه یا کارت ملی…

  15. با سلام واحترام بنده ددر اوایل ده ۶۰ سرباز توپخانه لشکر ۶۴ ارومیه تیپ ۲ سلماس گردان ۱۰۱ اتشبار یکم و۲۴ ماه خدمت در کوههای کردستان ودشمن بعثی که خدمت کردم وپس از تر خیصی در اثر عفونت گوش راست احساس ناراحتی می کردم متاسفانه برای معالجه سهل انگاری کرده دیر به پزشک مراجعه کردم و حالیه در اجرای ماده ۸۷ موضوع جانبازی ۵ در صد به بهداری کشکر ۹۲ اهواز مراجعه کردم محل نمی گذارند لطفا کمک کنید راهنمایی امفرمایید تشکر

    1. سلام. میتوانید موضوع را از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود پیگیری کنید.

  16. سلام. من 27 ماه خدمت کرده ام و سال 96درخواست کردم وبرای من 24ما لحظ شده آیا میتوانم 3ماه باقی مانده را مجددآ درخواست کنم.

    1. سلام بله اگر مدارکی برای ۳ماه خدمت دارید درخواست دهید و بعد از بررسی اگر تایید شد اعمال میشود

  17. با سلام، پدر در سال 1345 سرباز بود، ولی کارت پایان خدمت نداره الان، و پانزده سال هست بازنشسته شده، ولی دو سال سربازی رو به سابقه بیمه اضافه نکرده، آیا الان میشه اضافه کرد؟

    1. سلام. در صورتی که اطلاعاتی برای اثبات خدمت سربازی نداشته باشید نمیتوانید برای اضافه کردن سنوات آن به بیمه کاری انجام دهید.

  18. سلام‌من ۹سال کادرارتش بودم و۷۹ بازخرید شدمدراخرکارت پایان خدمت دادن پشت کارت شروع ۷۱ پایان ۷۹ قید شده حالا برای بیمه تامین اجتماعی دوسال یا ۹سال محسوب میشه ممنون میشم جواب بدید

  19. من در زمان سربازی بیمه نبودم و بعد از گذراندن دوره سربازی 3 سال بعد از ان بیمه شدم الان 13 سال و ده ماه سابقه بیمه دارم می توانم بیمه سربازی را به سابقه تامین اجتماعی اضافه کنم

    1. سلام . بله میتوانید در ازای پرداخت هزینه دو سال خدمت سربازی را به سابقه بیمه خود اضافه کنید.

    2. سلام قبل خدمت ۸ماه سابقه داشتم
      سال ۹۳ دوبار بیمه بیمه پرداخت کردم تا امروز
      ولی سابقه حساب نمی‌کنند
      میگند بعد ۸۷ از سر گرفتی

  20. با سلام یه سوال داشتم قبل از اعزام به خدمت چند ماه باید بیمه شده باشم که بیمه خدمتم جزو بیمه تامین اجماعی بشه؟؟؟؟؟؟

    1. سلام. در صورتی که حداقل دو سال پیش یا پس از خدمت سربازی سابقه بیمه پردازی داشته باشید می-توانید برای خرید بیمه سربازی اقدام کنید.

      1. سلام.
        آیا سنوات بیمه دوره احتیاط سربازی قابل خریداری است؟
        اگر هست تکلیف اشخاصی که پس از تعویض کارت ها فقط یک کارت هوشمند دریافت نموده اند چیست؟

    2. سلام
      من در سال ۸٠ به خدمت رفتم و ۸۲ تمام کردم و بیمه اجتماعی روستایی و عشایری هستم.
      چگونه باید بیمه سربازی را به سوابق بیمه اضافه کنم؟

      1. سلام
        یکی از شرایط ان تحت پوشش بودن بیمه تامین اجتماعی میباشد

  21. سلام
    من 4 سال پیش قسطی حق بیمه سربازی رو واریز کردم الان میگن بدلیل اینکه یکی از اقساط 2 روز دیرتر بوده در سیستم لحاظ نشده و باید از اول اقدام کنی و پول واریز کنی .ممکنه لطفا راهنمایی کنید چطور این مشکل رو میتونم حل کنم؟

    1. سلام. اگر در سیستم ثبت نشده باشد باید مجددا این قسط را پرداخت کنید ، اگر رسید پرداخت را دارید میتپانید با ارائه آن ادعای خود را اثبات کنید.

  22. سلام 2 سال خدمت سربازی دارم وکارت پایان خدمت هوشمند هم گرفتم ولی وقتی وارد سایت خرید خدمت میشم میگه بازه خدمتی شما در ناجا مشخص نمی‌باشد لطفا راهنمایی بفرمایید باید چه کار کنم

    1. منم مثل شما بودم و رفتم اداره تامین اجتماعی درستش کردن

  23. با سلام و احترام و تشکر از توضیحات شما.
    بنده 27 ماه خدمت کرده ام. 24+3. سه ماه اضافه به دلیل بومی بودن بوده. اکنون آموزش و پرورش می گوید فقط 2 سال را بابت تعجیل در بازنشستگی قبول می کنم. به نظر شما ادعای آموزش و پرورش درست است؟ لطفا برای اعمال سه ماه اضافه خدمت در بازنشستگی راهنمایی کنید.

  24. ببخشید من الان 4ماه بیمه هستم اگه مهر ماه برم سربازی و بعد از پایام خدمت هم بیمه رو ادامه بدم میتونم 2سال سابقه بیمه سربازی رو رایگان دریافت کنم؟

    1. سلام درصورتی که سربازان بتوانند خود را در این مدت سربازی بیمه کنند، خدمت سربازی آن ها جزو سوابق بیمه ای ایشان محسوب شود

    2. باسلام من ۲۴ ماه کامل خدمت کرده ام سال ۷۷ و حالا میخواهم سربازی را سر بیمه ام بیندازم و ۱۵ سال سابقه بیمه دارم .لطف میکنید هزینه ای که باید به بیمه پرداخت کنم را بگید چقدره؟؟؟ ممنون میشم

      1. سلام هزینه ی خرید بیمه هر ساله متغیر است ، با توجه به میزان میانگین دستمزد ۲سال اخیر شما محاسبه میشود ، برای محاسبه ی دقیق به سایت تامین اجتماعی مراجعه کنید.
        ۷ درصد از میانگین دوسال آخر کاری ضربدر مدت زمان خدمت.

      2. سلام
        من سال ۹۶ خدمتم تمام شده و سال ۹۷ در یک شرکت در شهر محل زندگی به مدت سه ماه بیمه دارم و به مدت ۲۱ ماه در شهر دیگری در یک شرکت دیگری سابقه بیمه دارم اگر اقدام به خرید کنم سابقه بیمه خدمت سربازی من چگونه لحاظ میشود؟

  25. ببخشید من الان 6ماه بیمه هستم اگه مهر ماه برم سربازی و بعد از پایام خدمت هم بیمه رو ادامه بدم میتونم 2سال سابقه بیمه سربازی رو رایگان دریافت کنم؟

    1. سلام
      درصورتی که سربازان بتوانند خود را در این مدت سربازی بیمه کنند، خدمت سربازی آن ها جزو سوابق بیمه ای ایشان محسوب شود

    2. سلام عرض شد
      بنده نزدیک ۱۰ سال هست که سابقه بیمه دارم و هنوز بیمه سابقه من وصل است
      حدود ۹ ماه هست که از خدمت سربازی من میگذرد
      در طول مدت این ۹ ماه خدمت، سابقه بیمه من از طریقی،غیر از بیمه خدمت سربازی واریز میشد
      یعنی تا به الان از بیمه سربازی استفاده نکردم
      خواستم بدونم آیا بعد از اتمام سربازی
      میتونم دو سال بیمه سربازی رو دریافت کنم و به میزان سابقه ام اضافه کنم؟

      1. سلام دردوران خدمت سربازی کلیه بیمه شدگان جزو سوابق بیمه‌ای آنان محسوب می‌شود مشروط بر اینکه رابطه بیمه‌ای فرد با سازمان برقرار باشد، حق بیمه دوران مذکور پرداخت شده باشد، بیمه شده قبل از تاریخ تقاضا حداقل دو سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد و البته متقاضی آن را نیز درخواست کرده باشد.

    3. سلام
      من قبل ازاینکه برم خدمت بیمه بودم بیمه خدمت چجوری بهم میدن رایگن یا باید خریداری بشه

  26. باسلام ایا کسانی که در زمان خدمت بیمه بودند هم نیاز به پرداخت خرید بیمه سربازی میشنیعنی حتما باید پول پرداخت کنن تا سربازی جز بیمشون بشه هزینه کسی که دیپلم داره چقدره برای اوردنشرجز سابقش

    1. سلام برای دادن اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید

  27. با سلام و احترام
    من در یکسال وسط سربازی در جایی مشغول کار هم بودم و بیمه اجباری برایم پرداخت شده است آیا می توانم برای بقیه خدمت ( یکسال باقیمانده ) خرید خدمت را انجام دهم؟

      1. سلام‌من ۹سال کادرارتش بودم و۷۹ بازخرید شدمدراخرکارت پایان خدمت دادن پشت کارت شروع ۷۱ پایان ۷۹ قید شده حالا برای بیمه تامین اجتماعی دوسال یا ۹سال محسوب میشه ممنون میشم جواب بدید

  28. سلام اگه ۱ سال قبل سربازی سابقه بیمه داشته باشیم نمیدن ۲ سال سربازی ؟

    1. سلام سایت خرید فعلا بسته هست ولی جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  29. سلام.میخواستم بپرسم اگر کسی سابقه بیمه روستایی و عشایر داشته باشه میتونه خرید خدمت سربازی انجام بده

  30. سلام….من حدود هفت ماه پس از شروع سربازی معاف شدم و کارت معافیت برام صادر شده، الان تو سامانه بیمه اقدام میکنم برای خرید میزنه که سابقه ای از سمت ناجا ثبت نشده….اما اطلاعاتم تو نظام وظیفه هست ک سرباز بودم اون مدت رو…می تونم برای خرید سابقه اون هفت ماه اقدام کنم؟؟تشکر

    1. سلام
      من در سال ۸٠ به خدمت رفتم و ۸۲ تمام کردم و بیمه اجتماعی روستایی و عشایری هستم.
      چگونه باید بیمه سربازی را به سوابق بیمه اضافه کنم؟

      1. سلام
        یکی از شرایط ان تحت پوشش بودن بیمه تامین اجتماعی میباشد

  31. اگر نخواهیم از سابقه سربازی استفاده کنیم تا بتوانیم بیشتر کار کنیم و زودتر از موعد بازنشسته نشویم آیا امکان پذیر است؟

    1. سلام .بنده سال ۶۹ و ۷۰به مدت ۲۷ ماه خدمت سربازی انجام داده ام…ایا برای اینکه این مدت را به سابقه بیمه ام اضافه کنم باید پولی پرداخت نمایم یا خیر؟

      1. سلام بله با مراجعه به سایت تامین اجتماعی میتوانید از دو صورت قسط بندی یا یکجا مبلغ مشخص شده را پرداخت کنید، بعد از اتمام آخرین قسط به سابقه اضافه میشود.

        1. سلام من 27 ماه خدمت انجام داده ام سال96درخواست کردم برای من 24 ماه لحظ شده آیا میتوانم برای 3 ماه باقی مانده مجددآ درخواست دهم.

          1. سلام بله اگر مدارکی برای ۳ماه خدمت دارید درخواست دهید و بعد از بررسی اگر تایید شد اعمال میشود

    2. با سلام.اینجانب دو سال سرباز معلم بودم الان یکساله در آموزش وپرورش استخدام شدم برای خرید دو سال بیمه سربازی باید چکار کنم؟سرباز معلم ها هم باید برای خریدن بیمه سربازی هزینه پرداخت کنند؟

      1. باسلام در صورتی که بیمه تامین اجتماعی دارید باید از طریق سایت تامین اجتماعی درخواست خرید بیمه سربازی را داشته باشید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید