رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

رشته گریم

رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی از بهترین و پر طرفدارترین رشته های این دانشگاه است. هنر گریم در کشور ایران همیشه با تکیه بر فن و تجربه در حوزه تئاتر و سینما و تلویزیون حضور پررنگ داشته و هرگز از آموزش و اطلاعات آکادمیک برخوردار نبوده است.

این کمبود همیشه و در موارد متفاوت از جمله در برخورد گریمورها با عوامل دیگر از قبیل کارگردان، نویسنده، نورپرداز و … که بیشتر اوقات پس از گذراندن دوره های آکادمیک در موقعیت شغلی حرفه ای قرار گرفته اند احساس می شود.

پس نیاز به به وجود آمدن یک دوره علمی کاربردی آکادمیک در این حرفه وجود دارد. رشته گریم علمی کاربردیدر دوره کاردانی حرفه ای گریم در زیر گروه فرهنگ و هنر و نیز با هدف پرورش گریمورهای متخصص و متعهد طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: معرفی رشته گریم بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی


رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

در رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده، هنرمندانی تربیت خواهند شد که هم آشنا به فن و هم متخصص به جهات متفاوت مربوط به این رشته هنری هستند.

با توجه به پیشرفت روزافزون هنرهای نمایشی و تئاتر در ایران و کم بودن نیروهای متخصص در این زمینه، فارغ التحصیلان رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی می توانند در گسترش این هنر نقش پررنگی داشته باشند و با همکاری دیگر متخصصان رشته های تئاتر و سینما و نیز تلویزیون، در رشد وشکوفایی هر چه بیشتر و بهتر گریم در این مرز و بوم موثر واقع شوند.

مشاغل معرفی شده برای رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی میتواند به شرح زیر باشد:

  • دستیار گریم صحنه، تلویزیون و سینما
  • پیرایشگر مو
  • بافنده مو (ریش / سبیل / کلاه گیس و …)
  • گریمور عکس

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی مبحثی مهم برای متقاضیان این رشته است. دانشگاه علمی کاربردی هر سال در دو ماه مهر و بهمن اقدام به پذیرش متقاضی و جذب دانشجو می کند و این در دو مقطع کاردانی (فوق دیپلم) و کارشناسی صورت می گیرد.

مهم است بدانید مدرک دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم است و کلاس های این دانشگاه برای افراد شاغل که از سهمیه مشاغل استفاده کرده اند در هر آخر هفته برگزار می شود و همچنین تنوع رشته ها باعث شده است که هر ساله تعداد زیادی متقاضی بدون کنکور و تنها بر اساس سوابق تحصیلی جذب دانشگاه علمی کاربردی شوند و البته ثبت نام رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی از مقاصد بسیاری از دانشجویان است و مسیر تحصیل را برای آن دسته از متقاضیانی که شرایط شرکت در کنکور سراسری و آزمون های این چنینی را ندارند هموارتر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


نکات شناختی مهم در رشته گریم

ثبت نام رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی در مبحث بالا مختصرا شرح داده شد اکنون اندکی به خصوصیات این رشته می پردازیم. افراد خواهان ثبت نام رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی باید دارای شرایطی خاص باشند و ویژگی های خاصی داشته باشند.

مهارت ها و توانمندی های حرفه ای فارغ التحصیلان رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی مختصرا به شرح زیر است:

  • گریم با سبک های متفاوت و خلاقانه مانند گریم فانتزی و گریم های ویژه
  • ایجاد تعامل گریمور با گریم شونده
  • چهره آرایی شخصی و عمومی
  • توانایی گریم های خاص برای پرتره عکس
  • شناخت عوامل تاثیرگذار با توجه به شخصیت پردازی در سینما و تئاتر
  • اصلاح / برش / رنگ و فر مو و تمامی اعمال متفاوت اجرایی بر آن
  • شناخت صحیح مواد اولیه و ابزار گریم وکاربرد صحیح آنها
  • شناخت نقاشی پرتره و کاربردش در گریم
  • بافت مو و انواع مدل مو

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


شهریه رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر است. دانشگاه علمی کاربردی یکی از مراکز گسترده تحصیل دانشجویان در سراسر ایران است که هر ساله افراد بسیاری به آن مراجعه می کنند.

همه علاقمندان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، برای تحصیل در این دانشگاه باید شهریه بپردازند. افراد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نم باید از میزان شهریه آن در سال 1400-1399 مطلع باشند.

شهریه رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی 1400-1399 در مقاطع مختلف تفاوت دارد که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه ثابت تا اتمام تحصیل در کلیه ترم ها تغییری نخواهد کرد ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های برداشته شده در هر ترم متغیر خواهد بود و همچنین مشمول افزایش شهریه سالانه هم است.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


 

نکات مربوط به شهریه رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی 1400-1399 در این مقاله به اطلاع داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید . شهریه این دانشگاه ها هر ساله ده الی پانزده درصد افزایش قیمت دارد.

میزان شهریه در مقطع کاردانی و کارشناسی متنوع است و شامل شهریه ثابت و متغییر است. همانطور که در قبل اشاره شد ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور تنها برای مقطع کاردانی صورت می گیرد.

با توجه به شرایط این دانشگاه هر ساله شاهد ثبت نام افراد زیادی برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف این دانشگاه ها هستیم. شما عزیزان می توانید برای انتخاب رشته علمی کاربردی، انتخاب رشته کنکورو هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته گریم

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی در سامانه آموزش علمی کاربردی در دسترس است و بصورت مختصرا به شرح زیر است:

  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ کردستان
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۱ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ گیلان
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی به همین تعداد ختم نمی شود و شامل دیگر دانشگاه ها نیز می شود.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


رشته گریم در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته گریم در دانشگاه جامع علمی کاربردی مبحثی چالش برانگیز برای بسیاری از متقاضیان است. دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی است که وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

این دانشگاه در مهرماه سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و امروزه بر اساس آمار وب سایت خود این دانشگاه ، دارای ۱۲۴۵ مرکز آموزشی و علمی در زمینه ها و رشته‌های متفاوت و گرایش های مربوط به توانایی های متفاوت در سراسر کشور است. بیش از ۲۰۰ مرکز علمی آموزشی این دانشگاه ها در تهران تاسیس شده است.

این دانشگاه با هدف پیشرفت سطح مهارتی و توانایی شاغلین بخش‌های متفاوت اجتماع و افزایش توانایی‌های حرفه‌ای علاقمندان مراکز آموزشی که فاقد تجربه کافی هستند، نسبت به برگزاری دوره‌های علمی کاربردی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای فعال است.


بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


دانشگاه علمی کاربردی

سخن آخر

هدف دانشگاه، فراهم کردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و ارگان های اجرایی دولتی و غیردولتی برای آموزش نیروی حرفه ای و متخصص و مورد نیاز بخش‌های متفاوت اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی کشور است به صورتی که افراد بتوانند برای زمینه تحصیلی و کاری خود، دانش و توانایی و مهارت لازم را کسب کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی مسئولیت برنامه‌ ریزی، سازمان‌ دهی، نظارت، پشتیبانی‌های کارشناسی و سیاست‌گذاری‌های بزرگ و نیز نظارت و ارزشیابی و کنترل سایر مراکز و موسسات علمی کاربردی را برعهده دارد. سایر مراکز و موسسات عالی علمی کاربردی تحت نظارت این دانشگاه تأسیس شده است.

و در آخر مهم است بدانید رشته گریم در دانشگاه جامع علمی کاربردی از گزینه های بسیار عالی برای متقاضیان علاقه مند به هنر و البته بدنبال تحصیل بدون کنکور است.


بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید.

در این راستامرکز مشاوره تحصیلی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره رشته گریم دانشگاه علمی کاربردیبه شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

منبع:Faculty of Applied Science
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 152 نظر:
  1. سلام .دانشگاه رشته گریم سینمایی کجای شیراز هست؟
    تفاوت بین اینکه با کنکور به این رشته بریم یا بدون کنکور چی هست؟

    1. با سلام خانم سیری هستم تفاوت این است که بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم مهم است و اینکه در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد واحد شیراز بدون کنکور رشته گریم را ارائه نشده بوده حتی در علمی کاربردی هم مقطع کاردانی استان فارس گریم را ارائه نداده بود

  2. سلام
    خسته نباشد .
    دانشگاه رشته گریم سینمایی در کجای شیراز هست؟
    وتفاوت اینکه با کنکور بری رشته گریم سینمایی یا بدون کنکور چیه؟

    1. با سلام ‌خانم ناصری هستم سوال شما نیاز به بررسی بیشتر دارد برای اطلاع از آدرس دانشگاه و واحد های این رشته با مشاورین مرکز آویژه تماس بگیرید

  3. سلام خسته نباشید
    شیراز هم رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی داره؟

    1. سلام و احترام،خانم حاجی محمدی هستم. اگر منظور در مقطع کاردانی ست، خیر متاسفانه رشته گریم در استان فارس در نیمسال مهر ۱۴۰۲ ارائه نشده.

  4. سلام خسته نباشید
    دانشگاه علمی کاربردی اصفهان رشته گریم رو داره؟

    1. سلام بله این رشته در دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی گارگدان اصفهان ارئه میشود

    1. سلام وقتتون بخیر باشه رشته ای که فرمودید با توجه به دانشگاه مدنظرتون باید منتظر دفترچه مهر هزار و چهارصد و دو باشید که چند وقت بعد داخل سایت بارگذاری میشود الان دفترچه ها و اطلاعاتی که وجود دارد مربوط به بهمن هزار و چهارصد و یک میباشد که امکان تغییر اون دفترچه وجود دارد به این معنی که امکان دارد بر طبق نیاز مطابق سال های پیش در این رشته دانشجو بخواهد شاید هم طرفیت دانشگاه به حدی باشد که نیازمند دانشجو جدید برای این رشته نداشته باشد پس منبع شما دفترچه ایست که تقریبا کمتر از یک ماه دیگر داخل سایت بارگذاری میشود و مطابق با آن میتوانید انتخاب رشته خود را انجام دهید

  5. سلام وعرض ادب
    درشهرقزوین کدوم یک ازدانشگاههارشته ی گریم دارند؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست گرامی برای این رشته باید دفترچه دانشگاه های علمی کاربردی رو که در طی چند روز آینده منتشر میشه بررسی کنید.جهت اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصلب فرمایید.

  6. سلام خسته نباشید قزوین دانشگاه علمی کاربردی داره؟رشته گریم

    1. سلام خیر این رشته در علمی کاربردی های قزوین ارائه نشده است

  7. سلام وقت بخیر
    رشته گریم در تهران در کدوم دانشگاه ها هست؟
    و شهریه اش به چه صورته؟

  8. سلام،دانشگاه های علمی کاربردی گرگان هم رشته ی گریم رو ارائه میدن؟؟

  9. سلام وقتتون بخیر باشه
    لطفا بگین آیا دانشگاه علمی کاربردی کرج خوابگاه میدن به متقاضیان یا نه؟

    1. سلام وقت بخیر
      در تهران رشته گریم در کدوم دانشگاه ها هست؟و هزینه شهریه هاش به چه صورته؟

  10. سلام وقتتون بخیر باشه
    دانشگاه علمی کاربردی کرج خوابگاه داره؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق آموزش دانشکده میتوانید پیگیری فرمایید.

  11. سلام وقتتون بخیر باشه
    دانشگاه علمی کاربردی کرج خوابگاه داره؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق آموزش دانشکده میتوانید پیگیری فرمایید.

  12. سلام وقتتون بخیر باشه
    آیا دانشگاه علمی کاربردی کرج خوابگاه دارع؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق آموزش دانشکده میتوانید پیگیری فرمایید.

  13. ببخشید میخوام کنکور بدم وارد رشته گریم سینما بشم میشه ایا

  14. سلام من رشتم طلا سازی العان سال اول که تموم کردم میشه بیام تو این رشته

  15. سلام در قم هم رشته گریم کدوم دانشگاه هست و شهریه ثابت و متغیر چقدره ؟!

  16. سلام من دوازدهم انسانی هستم،میخواستم بدونم میتونم تودانشگاه گریم بخونم؟ واینکه ثبت نامش کی هست؟

  17. سلام و عرض خسته نباشید
    رشته گريم در مشهد در کدوم دانشگاه ها هست؟
    میزان شهریه اش رو از کجا بدونم؟
    در نيشابور هم گريم در دانشگاهی است؟

    1. رشته گریم در دانشگاه ازاد و علمی کاربردی هست
      آزاد حدود2500 علمی کاربردی کاردانی 1500

        1. سلام
          خیر. درحال حاضر امکان پذیر نیست. اواخر اذرتا اواسط دی دفترچه بهمن منتشر میشود.

  18. با سلام و عرض خسته نباشید.کدام دانشگاه های مشهد رشته ی گریم رو دارند.ممنون میشم جواب بدین.
    واینکه میزان شهریه ش رو از کجا بدونم؟
    آیا در شهر نیشابور هم گریم دانشگاه دارد؟

    1. رشته گریم در دانشگاه ازاد و علمی کاربردی هست
      آزاد حدود2500 علمی کاربردی کاردانی 1500

        1. باسلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم دانشگاه های مختلفی ارائ

  19. سلام وقت بخیر
    برای گریموری فقط دانشگاه علمی کاربردی هست؟
    یا اینکه دولتی هم هست و مدرک علمی کاربردی معتبره؟

  20. سلام وقت بخیر
    من امسال دیپلم معماری داخلی میگیرم میشه راهنمایی کنید ک چطوری میتونم توی رشته گریم سینمایی ادامه تحصیل بدم؟؟!

    1. سلام. برای ثبت نام به دانشگاه بدون کنکور علمی و کاربردی مراجعه نمایید

  21. سلام وقت بخیر
    ببخشید من امسال دیپلم معماری داخلی میگیرم میشه راهنمایی کنید ک بعد از دیپلم چطوری میتونم توی رشته گریم سینمایی درس بخونم!؟؟

    1. سلام. برای ثبت نام به دانشگاه بدون کنکور علمی و کاربردی مراجعه نمایید

  22. سلام خسته نباشید ببخشید دررابطه بارشته گریم سینمایی میخواستم راهنماییم کنید من دیپلم طراحی و دوخت دارم اما درحال حاظر توآرایشگاه مشغول هستم میشه راهنماییم کنید لطفا

    1. سلام در این رشته میتونید در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی بدون کنکور شرکت کنید

  23. سلام خسته نباشید ببخشید دررابطه بارشته گریم سینمایی میخواستم راهنماییم کنید من دیپلم طراحی و دوخت دارم اما درحال حاظر توآرایشگاه مشغول هستم میشه راهنماییم کنید لطفا

    1. سلام در این رشته میتونید در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی بدون کنکور شرکت کنید

  24. سلام دانشگاه علمی کاربردی اهواز هم رشته گریم رو تدریس میدن؟

  25. سلام
    من رشتم طراحی دوخته
    و استان البرزم
    مخاستم بدونم بجز طهران ایا هشگردم دانسگاه گریمو داره

  26. سلام خسته نباشید میخواستم ببینم در مشهد هم از پایه دهم تدریس در هنرستان میشه اگر هست بهم بگید چون من میخوام تغییره رشته بدم وسخت دارم تو مشهد دنبال این رشته مگردم🥲🥲🙏🙏

    1. سلام میتوانید از سایت سازمان سنجش اقدام کنید
      دانشگاه هنر، آزاد ،علمی کاربردی

  27. سلام
    من سال بعد دیپلم انسانی میگیرم می‌خوام بدونم چطوری ممکنه که بدون کنکور برم رشته گریموری سینما تلویزیون بخونم ؟؟
    ممنون میشم بگید

    1. سلام
      سایت سنجش ( مردادماه ) ثبت‌نام کنید برای دانشگاه جامع علمی کاربردی

  28. سلام خسته نباشید ، من رشته انسانی میخونم و علاقه زیادی به رشته گریموری پیدا کردم آیا میتونم بدون کنکور این رشته رو بخونم ؟؟؟؟؟؟

  29. سلام ببخشید من یه سوالی دارم
    اگه کسی دیپلم انسانی داشته باشه میتونه در رشته گریموری تحصیل کنه ؟ممنون

  30. سلام من کاردانی رشته نقاشی گذروندم والان میخام وارد رشته گریم بشم. لازمه دوباره کاردانی بگذرونم؟ باید چکارکنم؟ امکان پذیر هس بتونم وارد رشته گریم بشم. طراحی چهره وفیگورهم کارکردم. لطفا راهنماییم کنید

    1. با سلام نیازی نیست .به علمی کاربردی مراجعه نمایید .

  31. سلام ببخشید من دیپلم رشته طراحی دوخت فنی حرفه ای رو دارم و میخوام برای دانشگاه بدون کنکور وارد رشته ی گریم بشم‌ میتونم ؟

      1. سلام ببخشید
        من استان البرزم مخاستم بدونم بجز تهران کدوم شهرها دیگ دارع بطور متال هتشگرد؟
        یا کرج
        و رشتمم طراحی دوخته کاردانش
        قبلش باید چیکار کنم

        1. سلام . دانشگاه علمی کاربردی در رشته طراحی لباس و سایر رشته های مرتبط با دوخت و لباس در واحد کرج دانشجو می‌پذیرد ، این دانشگاه در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن ما دانشجو می‌پذیرد برای دریافت اطلاعات کامل تر با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  32. سلام وقت بخیر
    برای مدرک کاردانی و کارشناسی گریم چندسال باید درس بخونیم؟!

    1. سلام زمان کاردانی و کارشناسی در همه رشته ها ثابت است .

  33. من رشته تجربی هستم و میخوام دانشگاه گریم سینما بخونم میخواستم ببینم کدوم دانشگاه علمی کاربردی داره این رشته رو و شرایط ثبت نام رو میخواستم

    1. سلام شهر خود را مطرح نکردید
      شرایط شما باید بیشتر بررسی شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  34. سلام ادرس وشماره تلفن از دانشگاه علمی کاربردی و یا ازاد برای ادامه تحصیل برای گریم تو مشهد دارید چون برای گرونا شاید تعطیل باشن

    1. سلام جهت اطلاع از ادرس و شماره تماس با شماره مرکز تماس بگیرید.

  35. سلام من دیپلم کاردانش رشته ارایش وپیرایش رو دارم چطور میتونم مشهد دانشگاه ادامه تحصیل بدم لطفا ادرس وراهنماییی چون میخوام کارت مربی گری بگیرم ممنون میشم توضیح بدین

    1. سلام. میتوانید در مقطع کاردانی رشته ارایش و پیرایش دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید

      1. شماره موبایل نمیشه تماس گرفت فقط باید ثابت باشه اخه ثابت ندارم

  36. سلام من مدرک دیپلم ارایش وپیرایش از کاردانش گرفتم چطور میتونم تو رشته خودم ادامه تحصیل بدم و گریم بخونم دانشگاه ازاد یا علمی کاربردی لطفا راهنماییکنید وادرس

    1. سلام. میتوانید در مقطع کاردانی رشته ارایش و پیرایش دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید

      1. شهریه رشته گریم واسه گرفتن کاردانی چقدر میشه تو دوسال

  37. سلام رشته گریم در داشنگاه های دولتی هم تدریس میشه ؟ یا کلا بدون کنکور هستش؟و اینکه میشه راهنماییم کنید درباره ثبت نامش،اینکه چجوری و درچه بازه زمانی هستش و اگه لطف کنید شهریه رو هم بگید ممنون میشم 🙏🏼

    1. سلام دوست عزیز
      باید از طریق کنکور هنر اقدام نمایید و در رشته های مرتبط اقدام کنید.در غیر اینصورت از دانشگاه علمی کاربردی پیگیر باشید.برای اطلاعات بشتر با کارشناسان تماس بگیرید

  38. سلام ازکجابایدپیگیرثبت نام شد؟الان من میخوام دانشگاه آزاد تهران برم ولی نمی‌دونم ازچه زمانی ثبت نام شروع میشه وچه کاری باید انجام دادمیشه راهنمایی کنین ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به نوع دیپلم و رشته مورد علاقه باید از دفترچه های هر ورودی پیگیر باشید.با مشاورین تماس بگیرید

  39. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم رشته گریم فقط در دانشگاه علمی کاربردی هست یا دانشگاه آزاد هم این رشته را داره ؟اگه داره میشه چند تا از این دانشگاه هارو که پذیرنده رشته گریم بدون کنکور هست در تهران معرفی کنین؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه هنر، آزاد و علمی کاربردی را اقدام کنید

      1. سلام وقت بخیر ببخشید دانشگاه علمی کاربردی رشته گریم داخل اصفهان میتونید ب من معرفی کنید لطفا؟

        1. سلام دوست عزیز
          ثبت نام بهمن به اتمام رسید .برای ورودی مهر از دفترچه سازمان سنجش پیگیری کنید

  40. سلام رشته گریم سینما در دانشگاه جامع علمی کار بردی تهران تدریس میشه؟؟؟و اینکه مدرک کارشناسی ارشد میده؟؟؟
    و اینکه محیطش برای بانوان مناسبه ؟؟؟

    1. سلام . بعله تدریس میشه . اما دانشگاه علمی کاربردی فقط در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی ارائه میشود و برای ارشد باید کنکور دهید . برای بانوان هم محیط مناسبی دارد.

  41. سلام آیا اصفهان هم رشته گریم را داره؟. و اینک چندسال طول میکش تا لیسانس را بگیریم ؟ و کدوم دانشگاه های تهران خوابگاه داره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط خوابگاه آزاد را باید از سایت هر دانشگاه پیگیری کرد.رشته گریم با ظرفیت دانشگاه اعلام میشود

  42. سلام. میخام کنکور هنر بدم برم رشته گریم آیا ازمون عملی هم دارد؟

  43. سلام رشته گریم در شهر قزوین دانشگاهی داره؟هزینه این رشته و شهریه دانشگاه حدودا در چه حده؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله وجود داره برای بررسی دقیق تر با مرکز مشاوره تماس بگیرید

  44. آیا با دیپلم ریاضی میشه بری گریم؟؟؟؟؟؟ فقط با کنکور باید بری یا میتونی مثل دانشگاه آزاد و پیام نور ثبت نام کرد در رشته گریم

  45. سڵام.وقت بخیر.دانشگاە علمی کاربردی تبریز این رشتە رو دارە؟؟؟

  46. سلام گریموری دانشگاه دولتی ام داره یا فقط کارگاه های آزاده ؟
    رشته ای ک مصاحبه داره ؟

    1. باسلام خیر دانشگاه های دولتی این رشته راندارند

  47. سلام من کارشناسی نقاشی خوندم میخوام رشته گریم هم بخونم، دانشگاه علمی کاربردی ای هست در کرج که رشته گریم داشته باشد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله اکثر دانشگاه ها ی علمی کاربردی این رشته را ارائه میدهند.

          1. سلام میشه تو شیراز دانشگاهی که رشته ی گریم داشته باشه معرفی کنید؟

          2. دانشگاه علمی کاربردی در شیراز ارائه میدهد.

    1. سلام نرگس جان
      دانشگاه های علمی کاربردی، روزانه و… این رشته را ارائه میدهند.

  48. سلام میخواستم بدونم آیا هزینه رشته گریم خیلی زیاده؟
    آینده کاریش خوبه؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      هزینه تحصیل در این رشته به دانشگاه مورد نظر شما بستگی دارد و آینده شغلی نسبتا خوبی دارد.

      1. سلام وقت بخیر دانشگاه چهره پردازی در اهواز ممنون میشم معرفی
        کنید

  49. سلام میخواستم بدونم آیا هزینه رشته گریم خیلی زیاده؟؟؟
    آینده کاریش خوبه آیا؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      هزینه تحصیل در این رشته به دانشگاه مورد نظر شما بستگی دارد و آینده شغلی نسبتا خوبی دارد.

  50. سلام ببخشید از رشته کار و دانش کامپیوتر چه طور میشه وارد رشته گیریم شد؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید در کنکور هنر شرکت کنید و یا به شکل بدون آزمون در دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ثبت نام کنید.

      1. سلام من رشتم تجربیه اما به گریم و آرایش علاقه زیادی دارم اگه بخوام کارشناسی آرایشگری مو از دانشگاه علمی کاربردی بگیرم میتونم برای ارشد گریم کنکور بدم تورو خدا ج بدید

        1. باسلام در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارایه میشود و برای ارشد باید این رشته در دانشگاه های ازاد ارایه شود در غیر اینصورت ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ارایه نمیشود

  51. سلام برای ثبت نام رشته گریم در دانشگاه آزاد چکار باید کرد

    1. سلام
      دانشگاه آزاد برای این رشته به دو شکل بدون کنکور و با کنکور دانشجو میگیرد که شما میتوانید طبق علاقه خود، برای ثبت نام اقدام کنید.

  52. سلام من رشته انسانی هستم برای ورود و پذیرش تو رشته گریم باید چکار کنم ؟

    1. سلام
      میتوانید در کنکور هنر شرکت کنید و رشته مورد نظرتان را انتخاب کنید.

      1. من امسال رشته گریم کنکور دادم ولی اصلا رشته گریم نبود

    1. سلام
      بله بعضی واحدهای دانشگاهی علمی کاربردی این رشته را ارائه میدهند.

  53. سلام ببخشید رشته گریم رو کدوم دانشگاه مشهد ب غیر از خبرنگاران داره؟ وهزینه ان ترمی چند است؟

    1. سلام
      دانشگاه های علمی کاربردی معمولا این رشته را به شکل بدون آزمون ارائه میدهند. هزینه تحصیل در این دانشگاه به نوع دوره و تعداد واحدهایی که در هر ترم میگیرید بستگی دارد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1403/2/9

دوشنبه

1403/2/10

سه شنبه

1403/2/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید