آشنایی با جدیدترین شرایط پذیرش سربازی در سپاه پاسداران

آشنایی با جدیدترین شرایط پذیرش سربازی در سپاه پاسداران

بسیاری از آقایانی که به سن اعزام خدمت سربازی رسیده اند تلاش می کنند تا در ارگانی که سختی های کمتری دارد مشغول خدمت شوند.

شاید بتوان گفت یکی از بهترین ارگان های نظامی برای خدمت سربازی، سپاه باشد که مشمولان بسیاری به دنبال اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش در آن می باشند. خدمت سربازی در سپاه از محدودیت برخوردار است و همه مشمولان نمی توانند در آن مشغول به خدمت شوند.

ممکن است برای برخی از مشمولان این سوال مطرح شود که چگونه برای خدمت در سپاه پذیرش شویم؟ پذیرش در سپاه برای سربازی شرایط و قوانینی دارد که اگر مشمولان این شرایط را داشته باشند احتمال اینکه سربازی خود را در سپاه بگذرانند افزایش می یابد.

با توجه به اینکه اطلاع از جزئیات و نحوه پذیرش سربازی در سپاه برای برخی از مشمولان بسیار مهم می باشد، مشاوران مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه در این مقاله به بررسی نحوه پذیرش خدمت در سپاه پرداخته اند. اگر از مشمولانی هستید که می خواهید بدانید چگونه سربازی خود را در سپاه بگذرانید مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه ارگانی است ؟

قبل از این که در مورد نحوه پذیرش سربازی در سپاه صحبت کنیم، بهتر است یک معرفی کلی از این ارگان نظامی داشته باشیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان مردم نهاد بعد از انقلاب تشکیل گردید تا در کنار ارتش، وظیفه حفظ امنیت داخلی کشور را برعهده بگیرد.

✅ سپاه در ابتدا زیر نظر شورای انقلاب اسلامی فعالیت می کرد ولی پس از گذشت مدتی و با تشکیل ستاد فرماندهی کل، فعالیت خود را به صورت مستقل آغاز کرد.

سازمان سپاه متشکل از پنج قسمت می باشد که هر کدام از نهاد ها وظایف مخصوص به خود را دنبال می کنند.

🟡نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

🟡 نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

🟡 نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

🟡نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

🟡 سازمان بسیج مستضعفین

خوب است بدانید پذیرش سپاه برای سربازی در قسمت های عملیاتی نیروهای قدس انجام نمی گیرد و خدمت سربازی سپاه در محیط های اداری و یا با تنش کمتر صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است که سازمان بسیج مستضعفین قسمت مردم نهاد سپاه پاسداران می باشد که جذب سرباز سپاه بیشتر از طریق این نهاد انجام می شود.

این قوای 5 گانه زیر نظر ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اداره می شود و تمامی فعالیت های این نهاد ها زیر نظر این ستاد هماهنگ می شود.

علاوه بر این موارد سپاه شامل 2 حوزه نمایندگی ولی فقیه و سازمان حفاظت اطلاعات می شود که ولی فقیه به طور مستقیم زیر نظر رهبری فعالیت می کند و فاقد ساختار نظامی است. سازمان حفاظت اطلاعات نیز در ارتباط با امنیت کشور فعالیت می کند.

جذب سرباز سپاه در این دو قسمت یعنی نمایندگی ولی فقیه و سازمان حفاظت اطلاعات، به دلیل حساسیت های امنیتی صورت نمی پذیرد.

شرایط پذیرش سربازی در سپاه پاسداران

شرایط پذیرش سربازی سپاه

هر یک از ارگان‌های نظامی برای پذیرش سربازان، شرایط و ضوابط خاص خود را دارند. فرقی نمی‌کند که برای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی یا وزارت دفاع اقدام می‌کنید در هر صورت دارا بودن شرایط مختص آن سازمان، برای پذیرش شما ضروری خواهد بود.

شرایط پذیرش خدمت سربازی در سپاه کمی سختگیرانه تر از سایر ارگان ها می باشد که در ادامه برای شما عنوان می نماییم.

اعتقاد به دین اسلام و پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران اولین و مهمترین شرط پذیرش در سپاه برای سربازی است.

مشمولان باید پیرو مسیر ولایت فقیه بوده و آموزه های ایشان را در مسیر زندگی خود قرار دهند.

عدم سابقه در فعالیت های سیاسی و ضد نظام

یکی دیگر از شرایط پذیرش در سپاه نداشتن سوء سابقه کیفری می باشد.

قبل از جذب سرباز در سپاه تست اعتیاد گرفته می شود که در صورت مثبت بودن، فرد نمی تواند سرباز سپاه شود.

پذیرش سپاه با غیبت سربازی امکانپذیر نبوده و مشمولان این را در نظر بگیرند که عدم غیبت سربازی یکی از شروط مهم پذیرش خدمت در این ارگان است.

علاوه بر شرایط ذکر شده، پذیرش در سپاه دارای شرایط مختلفی است که تا حد زیادی به سازمان پذیرش کننده مشمولان و محل زندگی آنها مربوط است.

از جمله سایر شرایط پذیرش سپاه پاسداران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

🟢 داشتن مدرک پایان دوره تکمیلی که توسط سازمان بسیج برگزار می گردد. همه ساله بسیاری از مشمولان، خدمت سربازی را در سپاه می‌گذرانند. از آنجایی که بسیج و سپاه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند، سابقه فعالیت در بسیج می‌تواند تاثیر مثبتی بر روند سربازی افرادی که در این ارگان فعالیت می‌کنند، داشته باشد.

🟢 داشتن تخصص های مورد نیاز متناسب با محل به کارگیری شما( با امریه اشتباه نگیرید، امریه نیاز به مدرک دانشگاهی دارد)

به طور مثال برخی از سازمان های سپاه در استان تهران گذراندن دوره تکمیلی بسیج را جزء شرایط الزامی جذب خود می دانند، اما خب این موضوع در مورد اکثر استان ها صادق نیست و داشتن مدرک پایان دوره تکمیلی بسیج به صورت امتیاز محسوب می شود و شخص با گذراندن این دوره نسبت به بقیه در اولویت قرار می گیرد.

اگر متقاضی خدمت در سپاه هستید و منطقه مورد نظر شما خواهان زیادی دارد، مانند مراکز استان ها باید بدانید که سپاه برای پذیرش در این مناطق اولویت بندی خاصی را مشخص کرده است. افراد بر اساس موارد زیر اولویت بندی می شوند:

دارندگان کارت بسیج فعال

افرادی که گواهینامه پایان دوره تکمیلی بسیج را دارند. گذراندن دوره تکمیلی که تحت عنوان دوره 45 روزه بسیج نیز شناخته می‌شود.

افرادی که مشکل پزشکی خاصی ندارند و از رزم معاف نیستند

افرادی که مدرک تحصیلی مرتبط با فعالیت محل پذیرش خود دارند

گروهی از افراد دارای تحصیلات عالیه در زمینه فنی و مهندسی، می توانند به صورت امریه قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت کنند.

نحوه پذیرش سربازی در سپاه

بعد از آشنایی با شرایط پذیرش وقت آن رسیده است تا به سوال چگونه سرباز سپاه شویم، پاسخ دهیم.

اگر واجد شرایط بالا هستید، می‌توانید با طی کردن چند گام ساده، برای دریافت پذیرش خود اقدام کنید. بر خلاف سایر ارگان ها که پذیرش سرباز را فقط از طریق سازمان نظام وظیفه انجام می دهند سپاه از دو روش برای پذیرش مشمولین خدمت سربازی استفاده می کند.

پذیرش در سپاه به دو صورت زیر انجام می شود:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پذیرش سربازی سپاه از طریق سازمان نظام وظیفه

اولین روش پذیرش سرباز در سپاه همانند سایر ارگان ها به کمک سازمان نظام وظیفه است. یعنی این که مسئولین جذب سرمایه انسانی در این ارگان، نیروی انسانی لازم در سال پیش رو را تخمین می زنند و از سازمان نظام وظیفه آن تعداد نیرو را درخواست می کنند.

بعد از آن سازمان نظام وظیفه به صورت کاملا تصادفی و رندوم از میان مشمولین خدمت سربازی که دفترچه اعزام به خدمت دارند، افرادی را برای گذراندن دوره خدمت خود در سپاه در نظر می گیرد. همانطور که گفته شد این کار کاملا به صورت رندوم و بدون دخالت نظر شخصی افراد صورت می گیرد.

پذیرش سربازی سپاه از طریق مراجعه به دفاتر سپاه

دومین راه گذراندن خدمت سربازی در سپاه از طریق مراجعه شخص مشمول به نهاد سپاه در محل زندگی خود صورت می گیرد.

در این روش شخصی که خواهان گذراندن خدمت در سپاه است باید به یکی از مراکز سپاه مراجعه کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

به همین منظور ابتدا باید دفترچه اعزام به خدمت خود را پر کرده و پس از تعیین تاریخ اعزام، دو ماه قبل از آن با به همراه داشتن مدارک به دفاتر منابع انسانی یکی از مراکز مرتبط با سپاه مراجعه نماید.

تنوع مراکزی که با سپاه در ازتباط هستند باعث می‌شود دست فرد برای انتخاب ارگان مربوطه باز باشد.

به طور کلی نهاد‌های زیر مرتبط با سپاه هستند که مشمولان می‌توانند برای آن‌ها درخواست دهند:

🟩 نیروی زمینی سپاه

🟩 نیروی دریایی

🟩 نیروی هوایی

🟩 سپاه استان‌ها

🟩 نواحی مقاومت بسیج

در صورت تایید شدن شرایط شما سرباز سپاه شده و می توانید دوران خدمت خود را در این ارگان سپری نمایید.

مدارک لازم برای سربازی در سپاه

مزایای خدمت در سپاه

خدمت در سپاه مزایای خاص خود را دارد که باعث شده است تا مشمولان تلاش کنند تا جزء یکی از مشمولان پذیرفته در سپاه شوند.

از مزایای گذراندن خدمت سربازی در سپاه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

اختیاری بودن محل خدمت

🟠 یکی از مهمترین مزایای خدمت در سپاه پاسداران و همچنین وزارت دفاع این است که مشمولان در آن به صورت تصادفی تقسیم بندی نمی‌شوند.

یعنی مشمولان با پذریش در سپاه می توانند محل دلخواه را برای خدمت خود انتخاب نمایند.

اغلب افرادی که برای سپاه درخواست می‌دهند (حدود 90 درصد داوطلبان) در محل زندگی خودشان خدمت سربازی را می‌گذرانند و این موضع مهمترین دلیل بسیاری از داوطلبان به خصوص افراد متاهل برای درخواست در این ارگان شناخته می‌شود.

عدم سختگیری فرماندهان

🟠 تجربه سربازان نشان می‌دهد که فرماند‌هان سپاه نسبت به نیرو‌های خود سختگیری کمتری دارند. در حالی که ارگانی مثل ارتش با رعایت تمام تشریفات بین فرماند‌هان و سربازان برخورد می‌کند.

اخذ امریه

🟠 بسیاری از افراد دارای تحصیلات عالیه می‌توانند برای امریه سربازی سپاه درخواست دهند و خدمت خود را در فضا‌هایی خارج از فضای نظامی به پایان برسانند.

نظامی گری کمتر

🟠 نظامی‌گری کمتر در سپاه باعث می‌شود تا خدمت در این نهاد راحت‌تر باشد.

عدم سپری نمودن دوره آموزشی برای افراد با مدرک دوره تکمیلی

🟠 اگر دوره تکمیلی بسیج را پشت سر گذاشته باشید نیاز به گذراندن دوره آموزش نظامی، که سخت ترین دوره در خدمت است، نخواهید داشت و مدرک آن برای شما معادل سازی خواهد شد.

سربازی به صورت روزبرگ

جالب است بدانید که اغلب افرادی که در این سازمان خدمت می‌کنند، به صورت روز برگ مشغول فعالیت هستند و تنها در ساعات اداری موظف به خدمت می باشند.

استفاده از مزایای کسری خدمت در صورت عدم غیبت

🟠 سربازان سپاه مشکلی برای استفاده از کسری های خدمت خود نخواهند داشت و در صورتی که قبل از اعزام خود غیبت نکرده باشند می توانند از تمامی مزایای کسری خدمت خود استفاده کنند.

علاوه بر این به شما بگوییم که الزام به عضویت در کمیته امداد و سازمان بهزیستی و هم چنین جزء خانواده ایثارگران بودن، برای خدمت در سپاه وجود ندارد.

معایب و مشکلات خدمت در سپاه

به طور کلی خدمت سربازی وظیفه‌ای دشوار است که سختی‌های خاص خود را دارد.

نمی توان معایب بسیاری را برای خدمت در سپاه نام برد شاید یکی از معایب کلی برای آن داشتن شرایط خاص پذیرش است.

اگر قصد سفر یا مهاجرت به دیگر کشور‌ها را داشته باشید ممکن است سربازی سپاه برای شما مشکلاتی ایجاد کند.

به عنوان مثال برخی از کشور‌های غربی به دلیل دشمنی با برخی از سیاست‌های سپاه در دادن ویزا برای افرادی که در این سازمان فعالیت داشته‌اند، سختگیری کنند. کشور‌هایی مثل آمریکا، کانادا و برخی کشور‌های اروپایی از این دسته هستند. البته تعداد این کشور‌ها چندان زیاد نیست و گزینه‌های زیاد دیگری برای سفر یا مهاجرت وجود دارد.

به هرحال ضروری است که قبل از اقدام برای پرکردن دفترچه با جزییات این موضوع آشنا شوید. اما اگر قصد دارید در ایران زندگی کنید، هیچ مشکلی با گذراندن خدمت در سپاه نخواهید داشت.

مدارک لازم برای سربازی در سپاه

قبل از این که به مراکز ذکر شده در قسمت قبل مراجعه کنید، نیاز به فراهم کردن برخی از مدارک دارید.

مدارک مورد نیاز برای مراجعه به مراکز سپاه عبارتند از:

🟡 مدراک شخصی شامل، شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی

🟡 داشتن گواهی بسیج فعال( حداقل به مدت 6 ماه)

🟡 داشتن پایان دوره گواهی تکمیلی بسیج( الزامی نیست)

🟡 فرم پذیرش در سپاه که در خود مرکز به شما داده می شود.

🟡 برگ سبز یا برگ اعزام به خدمت با مهر بدون غیبت

دقت داشته باشید که از تمامی مدارک ارائه شده در بالا کپی تهیه کنید.

سخنی از مشاوران آویژه

⭐ در این مقاله تمام نکات مهم در پذیرش سپاه برای سربازی را مورد بررسی قرار داده ایم.

⭐ مزیت هایی که خدمت سربازی در سپاه برای مشمولان به همراه دارد را به آنها ارائه داده و روش های پذیرش سرباز در این ارگان نظامی را بیان کرده ایم.

⭐ مشمولان با مطالعه این مقاله به اطلاعات جامع و کاملی در مورد خدمت سربازی سپاه، به دست می آورند که در صورت بروز مشکل می توانند با مشاوره نظام وظیفه آویژه تماس حاصل نمایند.

سوالات متداول

سوال علامتچگونه برای سربازی پذیرش سپاه شویم؟

شرایظ کلی برای اینکه چیکار کنیم سربازی سپاه بیفتیم را مشاوران ما در مقاله بالا با جزئیات مطرح کرده داند .

سوال علامتپذیرش سرباز معاف از رزم در سپاه به چه طریقی امکان پذیر است؟

پذیرش سربازان معاف از رزم در سپاه تفاوتی با سایر مشمولان نداشته و این افراد برای این منظور باید شرایط خود را با بخش نیروی انسانی نزدیکترین پادگان سپاه مطرح کرده و نسبت به گزینه های پیش روی خود تصمیم گیری نمایند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

آشنایی با جدیدترین شرایط پذیرش سربازی در سپاه پاسداران

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 169 نظر:
  1. سلام وقت بخیر، دفتر چه پست کردم خدمت سپاه افتادم ولی به بخاطر یه سری مشکلات خانوادگی نرفتم آیا اگه مجدد دفترچه پست کنم امکان افتادن خدمت سربازی سپاه برای من وجود داره؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم الان حکم سرباز فراری دارید و جریمه نقدی تعلق میگیرد و دادسرا تشکیل میشود و همچنین اضافه خدمت و حبس اعمال میشود با ارائه دلایل منطقی و موجه از حبس جلوگیری کنید

  2. سلام بنده طرح انصار سپاه ثبت شدم و پرونده رو هم تکمیل کردم و ناحیه ی برگه بهم داد که چندتا آزمایشات معمولی رو باید ی دکتر عمومی مهر و امضاء کنه امروز رفتم دکتر میگن باید تست اعتیاد بدی آیا درسته یا نه ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام بله باید جواب تست اعتیاد را ارائه بدهید

  3. سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم برگ اعزام 09/01هست وپذیرش می شم فقط دوره تکمیلی ۳۰ روزه رو گذروندم احتمال داره سپاه بفتم و سوال بعدی ام این هست که برگ سبز چی هست برگ سفید چی هست میشه به سوال هایم راهنمایی ام کنید .

    1. سلام خدمت شما، سوال های شما خیلی کلی است. بله احتمال اینکه سپاه بیفتید هست. ولی صد در صد نیست به دلیل اینکه دوره دومی ۱۵ روزه تکمیلی را نگذرانده اید. برگ سبز: تاریخ اعزام را مشخص میکند. برگ سفید:مکان دقیق و استان محل اعزام را مشخص میکند و یک هفته قبل اعزام صادر می شود. کارت سبز:کارت دوره تکمیلی سپاه می باشد که ۴۵ روزه است.

  4. سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم تو دوره آموزشی سپاه ایا آزمایش اعتیاد گرفته میشه ؟؟؟

  5. سلام من لیسانسه هستم ۶ ماه هم بسیج دارم ولی بخاطر یسری مشکلات نتونستم برم خدمت و ۳ سال غیبت دارم
    میخواستم ببینم با این وضعیت میتونم سپاه پذیرش بگیرم یا نه
    ممنون میشم جواب بدید

  6. سلام من کارت سبز دارم می‌خوام بدونم شرایط اونا چیه ک فقط تایم اداری ‌میرن حوزه یا پادگان و… بعد از ساعت ۲تعطیل می کنند.

  7. سلام من بسیج فعال هستم میخوام به سپاه خدمت کنم میشه

    1. سلام من در طرح انصار شرکت کردم آیا اگه تمام وقت تو این طرح باشم چقدر کسری بهم تعلق میگره وآیا امکانش هست کمتر از دوسال بهم کارت پایان خدمت بدهند؟

      1. با سلام خانم سیری هستم طرح انصار، کسری ها مثل کسری سرباز عادی محاسبه می شود مثلا تعداد فرزند و …

  8. سلام
    واسه گذراندن سربازی در سپاه گ، مراحل و تست های پزشکی خاصی وجود داره؟

    1. سلام تست های پزشکی بین سپاه و ارتش برای سربازی یکسان است و تست خاصی وجود ندارد

    1. سلام خدمت شما، باید بررسی شود اما در اکثر مواقع حداقل مدرک دیپلم قابل قبول است.

  9. سلام پر کردن شیوه نامه باعث انتخاب صددرصد در سپاه است

  10. سلام اگه دفترچه شیوه نامه رو پر کنیم و تحویل بدیم.یعنی صددرصد تو سپاه میفتیم؟

  11. سلام میخوام دفترچه پست کنم پذیرش سپاه برج چند پذیرش سپاه بسیج همه هستم کارت فعال همه دارم بردار بهزیستی مدرک تحصیلی سیکل

  12. سلام من بسیجی هستم کارت فعال همه دارم ۶ماه کسر دارم میشه استخدام کنم سرباز سپاه میشم

  13. سلام من نمیخواهم سپاه بیفتم (برای مهاجرت احتمالی) کاری هست که بتونم انجام بدم

  14. سلام وقتت بخیر کن من در مقطع کاردانی ناپیوسته تحصیل کردم فوق دیپلم دارم
    سپاه پذیرش نکردم اضاف هم ندارم برگه سبز و عضو بسیج هم نیستم
    تاریخ اعزامم 1/9/1401
    تاریخ تولدم 26/1/1380
    احتمال داره سپاه بیفتم یا خیر ………..

  15. سلام من پذیرش کردم وافتادم همونجایی که پذیرش کردم ولی به علت اینکع پدرم تصادف کرده نمیتونه کارهای کشاورزی را انجام بده ومجبورم که محل خدمتمو نزدیک تر کنم واین که محل پذیرشم یگان نیرو زمینی هستم نمیتونم بیام محل خودم چون نیرو مقاومت هست ایا می توانم بانامه های پزشکی پدرم به سپاه استان مراجعه کنم وهنوز که به یگان خودمو معرفی نکردم به محل خودم برای ادامه خدمت دراخوست کنم

    1. ببخشین‌یه‌سوال شما‌تکمیلی‌و‌بسیج فعالی‌
      دارین‌پذیرش‌شدین؟

  16. سلام خسته نباشید روش های جذب سپاه برتی خدمت سربازی سه روش رو بگید لطفا ممنون

  17. سلام ایا داشتن جانبازی و ایثارگری تاثیری در پذیرش سپاه دارد یا خیر ممنون

  18. سلام من اضافه خدمت خوردم پنج ماه امکانش هست پذیرش سپاه بشم یا نه؟

  19. سلام خسته نباشید میشه شرایط اضافه خدمت بیش از ۳ سال رو برام بگید لطفا

  20. سلام. مورد بعد اضافه خدمت بیش از ۳ سال توجه کنید که اضافه خدمت با اضافه ای که توی دفترچه اعزام به خدمت زده میشه متفاوت شما اگه مثلا سال ۹۵ دیپلم گرفتید تا یکسال فرصت داشتید برید خدمت از سال ۹۶ وارد اضاف شدید اگه مثلا الان بخواید پذیرش انجام بدید میتونید وارد سپاه بشید البته تفاوتش با راه قبلی اینه که باید آموزشی رو برید. ان راه حل رو توضیح بدید چه جوریه لطفا

  21. سلام،از زمانی که کارت فعال بسیج گرفتیم؛میتونیم برای سربازی در سپاه اقدام کنیم یا باید حتما” ۶ ماه سابقه کارت فعال داشته باشیم؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای استخدام سپاه یک سری شرایط عمومی و تخصصی لحاظ می شود.

  22. سلام وقتتون بخیر در سایت سخا در قسمت امریه و جذب نوشته سازمان ستاد کل وضعیت تنظیم شده نوع درخواست جذبی. یعنی پذیرش شدم؟

  23. سلام بنده الان دفترچه اعزام به خدمت پر کردم قبلش هم در سپاه ثبت نام کردم این واسه قبولی سپاه منعی نداره؟

  24. سلام ما سربازن گروه ب هستیم و برایمان پست نگهبانی شبانه گذاشته اند چه کنیم؟

    1. سلام خسته نباشید میشه جواب بدید ممنون اینکه اضافه خدمت بیش از ۳ سال رو شرایط رو بگید

  25. سلام وقتتون بخیر من برای برج 6 دفترچه پست کردم و یک سال غیبت دارم و دوره تکمیلی بسیج هم دارم برای پذیرش سپاه رفتم مدارکام تحویل دادم بهم گفتن که میفتی سپاه. ممکنه پذیرش نشم؟ . چقدر احتمال داره؟

  26. سلام من کارت فعالی دارم ولی شش ماه اضافه خوردم اما میخوا دوره کارت سبز برم ایا بعد دریافت کارت سبز میتونم استخدام سپاه بشم لطفا جواب بدید ممنون

  27. سلام من بسیجی فعال دارم
    دوره تکمیلی رو هم دوره ۳۰ روزشو رفتم اما دوره ۱۵ روزه تو پادگان برگزار نشده و من هم خیلی فرصت واسه دفترچه پست کردن ندارم

    باید چیکار کنم که بیوفتم‌تو سپاه ؟میگن تا دوره تکمیلی کامل نداشته باشی سپاه پذیرشت نمیکنییم
    خیلی دوس دارم توی سپاه خدمت کنم

  28. سربازی فقط در ارتش،آنهم در نقاط صفر مرزی،است که انسان را به یک نظامی استاندارد و سخت‌کوش و در یک کلام مردی کامل تبدیل میکند. سایر نیروها ، انسان را ه یک فرد نظامی تبدیل نکرده و عادات بدی هم در او ایجاد می کنند./ستواندوم وظیفه منقضی خدمت ،تفنگدار دریایی ارتش ع ه.

  29. سلام من دو سال سابقه بسیج فعال دارم مانور های ۲ الی ۳ روزه هم رفتم چیکار کنم سپاه بیوفتم

    1. سلام وقتتون بخیر با دفتر گزینش سپاه شهر خوتون حتما صحبت کنید.

  30. سلام من بیست یک سال دارم و می خواهم برام سرباز آیا می توانم در سپاه خدمت کنم راستی درس من هم 1401تمام شود ولی گواهی معافیت تحصیلی نگرفتم آیا اضافه خدمت میخورم

    1. سلام وقتتون بخیر اگر معافیت نداشته اید غیبت میخورید.

    2. نه غیبت نمیخوری ولی باید ببینی چه تاریخی تموم کردی. اگر یک سال بگذره از فارق التحصیلی غیبت میخوری.

  31. سلام خسته نباشید مورد بعد اضافه خدمت بیش از ۳ سال برای پذیرش خدمت سربازی رو میشه بگید چطور میشه شرایط چه جوریه بعد چه جوری اقدام کنم

  32. سلام دوستان بنده سرباز نیرو انسانی سپاه هستم برای پذیرش طبق قوانین جدید چند مورد رو میخواستم بهتون بگم که بصورت کامل در جریان باشید.
    کلا 3 حالت برای پذیرش در سپاه وجود داره
    مطمئن ترین راه داشتن برگ سبز و دوره تکمیلی هست که در حال حاضر 45 روز (30 روز تئوری و 15 روز باید برید توی پادگان زیر نظر سپاه) بنده و خیلی از هم خدمتی هام با برگ سب وارد سپاه شدیم و پذیرش کردیم.
    مورد بعد اضافه خدمت بیش از 3 سال توجه کنید که اضافه خدمت با اضافه ای که توی دفترچه اعزام به خدمت زده میشه متفاوت شما اگه مثلا سال 95 دیپلم گرفتید تا یکسال فرصت داشتید برید خدمت از سال 96 وارد اضاف شدید اگه مثلا الان بخواید پذیرش انجام بدید میتونید وارد سپاه بشید البته تفاوتش با راه قبلی اینه که باید آموزشی رو برید.
    مورد سوم که از همش سخت تره بصورت رندوم هست که معمولا سپاه نیروهای خودش رو از طریق برگ سبز و نهایتا اضافه خدمتا تامین می کنه و کم پیش میاد رندوم یه نفر سپاه بیفته
    در مورد مدرک هم چندتا از دوستان پرسیده بودند که ایا تاثیر داره باید بگم که بله سپاه مدارک تحصیلی پایین تر رو خیلی راحت تر پذیرش می کنه دلیل هم اینه که هر ماه ظرفیت خاصی به سپاه اختصاص داده میشه که برای مدارک لیسانس و بخصوص ارشد و دکتری بشدت نامحدود البته بستگی به ماهی که دفترچه پست می کنید هم داره ولی اگه دوره تکمیلی نرفتید و اضافه خدمت بیشتر از 3 سال ندارید و مدرکتون ارشد یا دکتری هست خیلی به سپاه امید نداشته باشید.
    ان شالله که موفق و سلامت باشید

    1. سلام یه سوال داشتم اینکه مورد بعد اضافه خدمت بیش از ۳ سال رو اگر میشه توضیح بدید لطفا

    2. سلام جناب آقای عادل یه سوال اینکه اضافه خدمت بیش از ۳ رو کامل توضیح بدید شرایطش چیه

    3. سلام..ببخشیدبنده کارهای عضوسربازسپاه روانجام دادم وتمام مدارک بنده روقرارگاه خاتم الانبیاسپاه قسمت نیروی انسانی ازبنده گرفتند.حتی کارت واکسیناسیون که زده بودم.الان تایک هفته بعد باید خودم روبه محل پادگان سپاه معرفی کنم.ودربرگه سفید اومده حتماکارت واکسیناسیون همراه تون باشه.الان باید چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنین

      1. سلام
        مجدد به پزشکی که براتون کارت صادر کرده مراجعه کنید و مجدد کارت بگیرید

    4. باسلام ببخشید مزاحم شدم ی لطف میتونید منو راهنمایی کنید بنده تا ۱۱/ ۷ مافیت دارم دوره تکمیلی سپاه هم رفتم کارت سبز دوره ۱۵ روزه کلا ۴۵روزه ام تکمیل له مدرک کارشناسی هم دارم گفتم بینم الان دفترچه پست کنم تو این چند روز برا برج ۹ بخا برم سربازی میشم سر باز شهر خودم نهاوند اصلا تو سپاه میفتم میشم سرباز یا ن میتونید ی راهنمایی ازم بکنید ؟

  33. سلام خسته نباشین من متاهل هستم برگه سبز۳۰روزه دارم ۱۲سال هم توبسیج هستم و۴سال هست توی گردان هستم ولی سه ماه اضاف خدمت دارم ایامیشه سپاه برم خدمت کنم یان

  34. سلام ببخشید من برج پنج اعزاممه مدرک لیسانس حسابداری دارم
    امروز واسه پذیرش رفتم یکی از دوستان سرباز گفتن تو سپاه قدس کسی که مدرک لیسانسه رو کمتر از دیپلمه ها میگیرن درسته این موضوع؟

    1. خیر من خودم کارشناسی ارشد هستم و سه ما غیبت دارم افتادم سپاه و چند تا از دوستای خودمم همینطور دیگ شانسیه

  35. سلام من دوره تکمیلی ۴۵ روزه دارم ولی پست کردم اعزام به ارتش اومده برام .اگه نرم اضافه خدمت برام ثبت بشه میتوانم دوباره پست کنم که در سپاه بیفتم

    1. سلام خدمت شما، قبل از پست دفترچه باید برای پذیرش سپاه اقدام میکردید. در صورت نرفتن برای خدمت مجدد میتوانید دفترچه پست کنید ولی نمیتوان به طور قطعی گفت که در سپاه خدمت میکنید یا خیر.

  36. سلام من 18 سالمه اهل کرج هستم .‌کارت فعال بسیج هم دارم درخواست خدمت دادم …….اول خرداد های باید برم میگن سپاه پرع آیا با داشتن کارت فعال بسیج قبولم میکنن یان ؟؟

    1. سلام من دوره ۴۵ روزه تکمیلی دارم برا یکم اردیبهشت اعزام ب ارتش شدم اگه نرم اضافه بخورم دوباره پست کنم میتوانم جذب سپاه بشوم

      1. سلام خدمت شما، قبل از پست دفترچه باید برای پذیرش سپاه اقدام میکردید. در صورت نرفتن برای خدمت مجدد میتوانید دفترچه پست کنید ولی نمیتوان به طور قطعی گفت که در سپاه خدمت میکنید یا خیر.

  37. سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه درخواست خدمت……
    دادم فعلا که اول های خرداد افتادم میخواستم بیوفتم سپاه کارت فعال بسیج دارم .میگن سپاه پرع آیا قبولم میکنن یان؟

  38. سلام.بنده انصرافي كارشناسي ارشد هستم.غيبت هم دارم.آيا با داشتن غيبت ميتوانم در سپاه خدمت كنم؟

  39. سلام بنده لیسانس
    داری فعالی بسیج 7سال ولی غیبت دفترچه دارم
    پذیرش سپاه شهر خودمون گرفتم آیا امکانش هست خدمتم در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بگزرانم

    1. سلام وقت بخیر باید برای دریافت کارت سبز بسیج اقدام کنید

  40. سلام ببخشید من ۵ سال سابقه بسیجی دارم و نامه پذیرش سپاه هم گرفتم ولی به خاطر نمره چشم معاف از رزم میشم ایا امکان داره پذیرش من برای سربازی در سپاه را رد کند

  41. سلام ببخشید من ۵ سال عضو بسیج هستم و نامه پذیرش سپاه هم گرفتم ولی به خاطر نمره چشم معاف از رزم میشم آیا امکان داره پذیرش من برای سربازی در سپاه را رد کند

  42. سلام من ۹ ماه از خدمتم گذشته
    توی نیروی دریایی ارتش هستم چجوری میتونم عضو دائم ارتش بشم

    1. سلام. اگر تمایل دارید پس از خدمت سربازی در همان یگان مشغول به کار شوید میتوانید با بخش نیروی انسانی محل خدمت صحبت کنید اگر ارگان مربوطه در زمان درخواست شما به نیرو نیاز داشته باشد و شما واجد شرایط عمومی و تخصصی جذب در این ارگان باشید ممکن است با درخواست شما موافقت شود.

      1. سلام واس ثبت نام سپاه دیپلم میخوان یا نه ..من تا دهم دبیرستان رفتم دیپلم ندارم شرایطم میخوره واس ثبت نام ..بابامم ۲۴ ماه جبهه بوده و کارت ایثارگری داره متولد ۷۹ هسم .

  43. سلام ببخشید من پدرم جانباز 25 درصد هست و برادرم از سهمیه معافیت استفاده کرده منم معاف از رزم هستم میتونم توی سپاه بیافتم و اینکه من امتیاز از جانبازی پدرم نمیتونم بگیرم مثلا کسری چیزی

  44. سلام وقت بخیر
    چند ماه باید در لشکر خدمت کنیم بعدش بریم به گردان شهرمون

    1. سلام بله امکان کسری دارید به ازای هر ۱ ماه جبهه ۱۲روز کسری اعمال میشود.اگر مدت حضور جبهه ۳۰ ماه باشد معافیت دائم است.

  45. سلام. من 9ماه پروژه کسری خدمت وزارت دفاع را دارم که در سامانه نظام وظیفه ثبت شده است. ولی اموزشی من در سپاه افتاد.ایا کسری خدمت برای من اعمال می شود؟

    1. سلام. بله کسری حاصل از پروژه در صورت تایید نظام وظیفه خدمت شما در هر ارگانی که باشد اعمال خواهد شد.

  46. سلام
    من سال ۹۲ کارت سبز ۴۵ روزه گرفتم. اگر الان سپاه بیفتم مجدد ۱۵ روز آموزشی باید برم؟

  47. سلام من اعزامی 1400/10/01هستم الان میتونم برا سپاه اقدام برا پذیرش کنم

  48. سلام ببخشیدبعداینکه پذیرش کردین وبری برای معاینه پزشکی چه معایناتی وازمایشی انجام میدن؟

  49. سلام من دوره تکمیلی بسیج باکارت فعال داشتم برای یک هشت پست کردم همه کارای پزشکی معاینات سپاانجام دادم افتادم تو یگان الان برای برج 10پست کردم آیا دوباره بایدمعاینات کارای پزشکی انجام بدم یاخیر

  50. سلام من سپاه نیروی دریایی افتادم آیا امکانش هست تو شهر خودم خدمت کنم البته که شهرم جزو شهرهای دریایی نیست

    1. سلام. بعد از گذشت ۶ ماه از خدمت سربازی میتوانید در سامانه پایش سرزمینی درخواست جا به جایی خود را ثبت کنید یا اینکه با سرباز دیگری جا به جا شوید . برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

      1. سلام ببخشید من ۵ سال عضو بسیج هستم و نامه پذیرش سپاه هم گرفتم ولی به خاطر نمره چشم معاف از رزم میشم آیا امکان داره پذیرش من برای سربازی در سپاه را رد کند

    2. سلام من اعزامم یک اسفند بوده ولی نرفتم یعنی ۳ماه اضافه خوردم . ولی دوره تکمیلی دارم میخوام برم سپاه ایا امکانش هست پذیرش بشم؟ و ایا کسری خدمت بهم میدن

  51. من امروز دفترچه پست کردم برای ۱/۹/۱۴۰۰
    لیسانس دارم با ۷ سال سابقه بسیج فعال
    تکمیلی ندارم
    چقدر احتمال داره سربازی بیفتم سپاه .

      1. سلام چجوری میتونم محل خدمت سربازیم رو توی منطقه مون(تهران) بندازم ایا کارت بسییج مفیده واسه این کار؟ به علت کارم دوست ندارم از تهران دور شم (فریلنسر هستم)

        1. در صورت متاهل بودن در شهر خودش خدمت می کند یا می تواند از گزینه های پذیرش یا امریه استفاده کند که کارت بسیج برای پذیرش سپاه لازم و جهت امریه مفید است.

  52. سلام ببخشید من متاهل هستم چند ساله که جزو سپاه هستم میخام بدونم احتمال اینکه تو سپاه بیفتم چقده همین طور میخام بدونم چیکار کنم که تو سپاه بیفتم

    1. سلام. باید توجه داشته باشید که پذیرش در سپاه مانند هر ارگان دیگری دارای شرایط ویژه و اختصاصی است ، شما میتوانید با مراجعه به یگانه های سپاه واقع در محل سکونت خود برای پذیرش درخواست دخود را مطرح کنید میتوانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  53. سلام برای پذیرش در سپاه آیا مراکز جنسی انسان اعم از آلت تناسلی و معقد مورد بازدیدکامل قرار میگیرد ؟

    1. سلام. معاینات کامل جهت نداشتن بیماری های خاص انجام می شود.

  54. سلام.من معافیت رزمی دارم و از طرفی تو سپاه معرف دارم امکان گرفتن پذیرش برای من وجود داره؟

    1. سلام. خیر معافیت از رزم مانعی برای پذریش در ارگان های دولتی و نظامی است

  55. سلام وقت بخیر ،بنده کارشناسی برق دارم ولی بسیج ندارم و برای پذیرش سپاه برای برج ۹رفتم کارام رو انجام دادم ،و همه چی تایید شد و منو پذیرش کردن ،چند درصد احتمال داره من سپاه بیوفتم؟
    و سوال دومم میتونم یه ارگان دیگه برم و دوباره مدارک رو بدم و پذیرش بشم ،بنظرتون بهتر نیست یا فرقی نداره؟

    1. سلام خدمت شما، برای درخواست امریه اگر از دو ارگان اقدام کنید ممکن است در پذیرش به مشکل بخورید، پذیرش سپاه برای کسانی که کارت فعال بسیج دارند اولیت پذیرش دارد ولی با توجه به مراکز گزینش و تعداد ظرفیت مورد تقاضا میتوانید جذب این ارگان شوید.

  56. سلام.
    اگه کسی سپاه یا لشکر پذیرش کرده باشه چند درصد احتمال داره که تو اون ناحیه که پذیرش کرده نیفته؟

    1. سلام. تقسیم بندی سربازان پس از دوران آموزشی با توجه به مدرک تحصیلی و نیاز ارگان مربوطه به صورت رندوم انجام میشود.

  57. سلام من برگ سبز دارم اما غیبت دارم میتوانم خدمتم تو سپاه باشه؟

    1. اول درخواست خدمت توی سپاه رو میدید پذیرش می گیرید از اون پادگانی که می خواین برید قسمت نیروهای انسانی وقتی گفتند نیرو می خوایم و شما می تونید تشریف بیارید توجیه غیبت می کنید که از پشت دفترچه برداشته بشه و بعد می تونید درخواست بدید و مدرکتون رو ببرید اونجا و تحویل بدید

      1. سلام خسته نباشیدببخشیدمن برگه سبزموگرفتم امروزرفتم توپادگان پذیرش کنم معرف هم داشتم پذیرشم نکردن بخاطراینکه روبرگه سبز۱۸۰روزاضاف زده بودن راهی نیست

        1. لام. در صورت داشتن غیبت سربازی نمیتوانید برای دریافت پذیرش در ارگان خاصی اقدام کنید.

  58. سلام من لیسانس دارم و از سال ۹۷ عضو فعال بسیج هستم چند درصد احتمال داره خدمت سربازی سپاه بیوفتم؟؟
    با تشکر

    1. سلام شانسش رو دارید اما باید خودتان درخواست برای خدمت در سپاه بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  59. سلام وقت بخیر
    یه سوال آیا برای خدمت سربازی تو سپاه آزمایش پزشکی خاصی انجام میدن؟؟
    مثلا مانند اسختدامی ناجا یا سپاه پیش پزشک ارولوژیست و …. باید رفت یا خیر

    1. سلام خیر تنها همان معاینات اولیه که برای اعزام به خدمت انجام می شود

    1. سلام معمولا تقسیم نیرو بعد از دوره اموزشی هست و اونم بستگی به نیاز سایر ارگان ها داره و کاملا شانسی هست

  60. سلام میخوام استخدام کنم در سپاه خدمت نرفتم میشه استخدام کنم در سپاه ثبت نام کنم

    1. سلام اگر هنوز معافیت تحصیلی داشته باشید مشکلی نیست ولی در غیر این صورت با مشکل مواجه می شوید

  61. سلام بنده اعزام سپاه پادگان شهید باکری دزوفل هستم برای اموزشی میخواسنم ببینم بعد از اموزش بصورت بومی به شهر خودم تقسیم میشم یا نه؟

  62. سلام ببخشید من بسیجی ندارم ولی از طرح شهید کاوه استفاده کردم و اسممو تو سیستم ثبت کردن واسه پذیرش سپاه تو سپاه شهرمون احتمالش هست بیوفتم سپاه؟؟

    1. سلام. پذیرش یا عدم پذیرش شما به تعداد درخواست ها و همچنین تعداد مورد نیاز بستگی دارد.

  63. باعرض سلام
    من دیپلم رو گرفتم و یه ۶روز هست ودفترچه‌ام‌روپست کردم اعزام ۱/۸/۱۴۰۰ هستمو تمام مراحل کار پذیرش سپاه رو رفتم و فقط درمرحل روانشناسی رد شدم و میتوانم دوباره به پزشک مشاوره بروم یا نمیتوانم؟

    منتظر پاسخ هستم

    1. سلام. در صورت رد شدن در مراحل مصاحبه نمیتوانید مجدد درخواست بررسی بدهید.

  64. سلام.من دفترچه پست کردم.متاسفانه غیبت خوردم.سه ماه اضافه دارم.بسیج هم نیستم. اعزامم یکِ هشت هست.میخوام درخواست بدم سپاه شهر خودم بیوفتم.احتمالش چقدره؟ مدرکم لیسانس هست.خیلی ممنون.

    1. سلام. برای اینکه قطعا در ارگان سپاه باید مدت زمان خدمت سربازی را بگذرانید باید عضویت فعال بسیج را داشته باشید و پیش از اعزام به اصطلاح جهت پذیرش در سپاه اقدامات لازم را انجام دهید.

    2. سلام وقت بخیر من تجدیدی داشتم تا دی ۱۴۰۰ مافعیت داشتم حالا دوباره ۱وحدا از درسم مونده حالا گفتم باید برم سربازی تو سربازی امتحان بدم غیبت نمیخورم

  65. سلام من متاهل هستم کارت فعال بسیج دارم حدودا ۵یا۶سال فعالیت داشتم در بیسج محلی و الان میخوام برم خدمت میخوام در سپاه خدمت کنم چ کاری باید انجام بدم راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر برای خدمت در سپاه باید دوره تکمیلی بسیج را گذرانده باشید

  66. سلام وقت بخیر من کارشناسی دارم دوره تکمیلی ۳۰روزه دارم ۹سال فعال دارم اعزام من ۸.۱ هستش. سپاه میشم؟

  67. سلام عرض ادب، بنده فارغ التحصیل ارشد (فوق لیسانس) هستم ، و از سال 93 تا 1400 بسیج فعال دارم ، اما کارت سبز یا همون دوره 45 روزه رو ندارم.غیبت هم ندارم و سابقه کیفری هم ندارم. چقدر احتمال داره جذب سپاه بشم؟ برای اینکه جذب سپاه بشم باید برم سپاه استان درخواست بدم؟ قبل ازاینکه دفترچه پست کنم باید درخواست بدم؟ و اخرین سوال معمولا چه برج هایی سپاه نیرو میگیره؟ ممنون از پاسخگویی شما

    1. برای جذب شدن توی سپاه هم میتونید پذیرش سپاه رو بگیرید و از طریق سربازی وارد بشید هم میتونید از طریق فراخوان جذب نیرو اقدام کنه منتهی چه زمانی باید اقدام کنه رو از سپاه شهر تون پیگیر باشید

    2. سلام بنده یک اسفنداعزامم ولی نرفتم میخوام برم سپاه مدارک سپاه همه چی دارم ولی امکانش هست جذب بشم . ایا میتوانم از مزایای کسری استفاده کنم

  68. سلام عرض ادب، بنده فارغ التحصیل ارشد (فوق لیسانس) هستم ، و از سال 93 تا 1400 بسیج فعال دارم ، اما کارت سبز یا همون دوره 45 روزه رو ندارم.غیبت هم ندارم و سابقه کیفری هم ندارم. چقدر احتمال داره جذب سپاه بشم؟ برای اینکه جذب سپاه بشم باید برم سپاه استان درخواست بدم؟ قبل از اینکه دفترچه پست کنم باید درخواست بدم؟ و اخرین سوال معمولا چه برج هایی سپاه نیرو میگیره؟ ممنون از پاسخگویی شما

    1. برای جذب شدن توی سپاه هم میتونید پذیرش سپاه رو بگیرید و از طریق سربازی وارد بشید هم میتونید از طریق فراخوان جذب نیرو اقدام کنه منتهی چه زمانی باید اقدام کنه رو از سپاه شهر تون پیگیر باشید

  69. سلام من اعزام ۱ مهر هستم مدرک کارشناسی کامپیوتر بدون غیبت
    بسیج فعال هستم ولی دوره تکمیلی ندارم
    فرم پذیرش پر کردم تحویل دادم
    چند درصد احتمال هست سپاه بیوفتم خدمتم؟

  70. سلام
    پدرم دارای دو زن است زن اول فوت کرده دارای ۴ تا خداهر برادر ناتنی می باشم وزن دوم که مادر من است تک فرزند هستم از نظام‌ وظیفه سوال کردم از ماده ۴۴ می توانم استفاده کنم
    معا فیعت دائم می گیرم یا موقت ممنون

    1. سلام وقت بخیر شما می توانید معافیت دائم مادر خود را بگیرید

  71. سلام من لیسانس و دارای تکمیلی ونه سال بسیج ام آیا با غیبت پشت دفترچه ای در سپاه میتوان افتاد ممنون

    1. مشخص نیست دقیق بستگی به سازمان هایی که متقاضی نیرو هستند دارد ولی شما می توانید در دفترچه قید کنید متقاضی خدمت در سپاه هستید

  72. سلام من کارشناسی عمران دارم و 9سال فعال و تکمیلی هم پارسال گرفتم ولی دارای غیبت پشت دفترچه ای ام آیا در سپاه می افتم برا سربازی ممنون

    1. سلام بستگی به سازمان هایی دارد که متقاضی نیرو هستند ولی میتونید در دفترچه قسمت متقاضی خدمت در سپاه رو بزنید اینجا بستگی به شانس دارد

      1. سلام وقت بخیر ،بنده کارشناسی برق دارم ولی بسیج ندارم و برای پذیرش سپاه برای برج ۹رفتم کارام رو انجام دادم ،و همه چی تایید شد و منو پذیرش کردن ،چند درصد احتمال داره من سپاه بیوفتم؟
        و سوال دومم میتونم یه ارگان دیگه برم و دوباره مدارک رو بدم و پذیرش بشم ،بنظرتون بهتر نیست یا فرقی نداره؟

        1. سلام خدمت شما، برای درخواست امریه اگر از دو ارگان اقدام کنید ممکن است در پذیرش به مشکل بخورید، پذیرش سپاه برای کسانی که کارت فعال بسیج دارند اولیت پذیرش دارد ولی با توجه به مراکز گزینش و تعداد ظرفیت مورد تقاضا میتوانید جذب این ارگان شوید.

  73. سلام
    من عضویت بسیج ندارم
    لیسانس گرفتم و فوق لیسانس انصراف دادم سنم ۲۷ سال هست میخوام سپاه بیوفتم آیا امکانش هست؟
    با تشکر

    1. سلام بله باید با کارگزینی سپاه در ارتباط باشید.

  74. سلام
    من متاسفانه عضو بسیج نیستم فقط تو دوران راهنمایی عضو عادی بودم
    از لحاظ جسمی ضعیف و تمومی دندان هایم را از دست دادم
    خودم لیسانس دارم و فوق لیسانس خوندم دوترم انصراف دادم
    الان سوالم اینه میتونم تو سپاه بیوفتم
    با تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام از طریق فراخوان عمومی یا معرف به سپاه مراجعه کنید.

  75. سلام‌بنده ساق پای چپم شکسته و میله داره.ایا مورد پذیرش سرباز در سپاه قرار میگیرم.فعال،برگ سبز،همه اینا اوکی است!

    1. سلام بستگی به نظر خودشان دارد. اگر وخامت ندارد و مشکل انچنانی ایجاد نکرده بعید است به مشکل بخورید .

  76. سلام من کارشناسی بالای یکسال فعال دارم پذیرش کردم چقدر امکان داره بیفتم سپاه

  77. با سلام بنده اعزام 5/1 هستم
    ۷سال بسیجی فعال دارم
    تکمیلی تازه تموم شده
    سپاه شهر پذیرش کردم
    مسئول تقسیم استان گفتن ناحیه مقاومت پذیرشت کرده
    خواستم بدونم احتمال که خدمتم تو سپاه بیوفته چقدر هست؟

  78. سلام خسته نباشی اعزام من۵/۱هستش
    متاهل هستم دوره تکمیلی هم دارم
    پذیرش سپاه شدم فرم پذیرش پر کردم فرمانده ناحیه تایید کرد پذیرش زدن برام تو ناحیه مقاومت.
    خدمتم حتمااا تو سپاه میفته؟؟؟؟؟

  79. سلام، بنده تاریخ اعزامم 1 /5 /1400 است، با مدرک کارشناسی و متاهل هستم، عضو فعال بسیج هم هستم، آیا امکانش هست تو سپاه بیافتم یا نع؟

    1. سلام
      به سپاه درخواست دهید .بله امکانش وجود دارد.

        1. سلام من میتونم تو سربازی در حین خدمت واسه کنکور بخونم و بتونم کنکور بدم

          1. سلام بله میتوانید در دانشگاه علمی کاربردی ادامه تحصیل دهید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید