دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

مراکز آموزشی نیروی انتظامی، یکی از مراکزی هستند که وظیفه آموزش اولیه و تعلیم سربازان را به عهده دارد.

عده ای از مشمولان خدمت وظیفه بعد از دریافت برگه اعزام به خدمت، برای گذراندن دوره آموزشی باید بر حسب تقسیم بندی صورت گرفته توسط نظام وظیفه، به پادگان های آموزشی نیروی انتظامی مراجعه کنند.

دوره آموزشی نیروی انتظامی که توسط این یگان خدمتی برگزار می شود، معمولا دوره ای دو ماهه است؛ که طی آن سربازان وظیفه، مهارت های رزمی و نظامی لازم را فرا می گیرند.

گذراندن دوره آموزشی در نیروی انتظامی را می توان یکی از سخت ترین بخش های خدمت سربازی دانست، چون دوره ای فشرده است که مجموعه ای از فعالیت های سخت و سنگین را شامل می شود.

این مهارت هایی که سربازان در این دوره کسب می کنند، بعدا در یگان های خدمتی و در ادامه دوره سربازی به کار گرفته می شوند.

پونزبرخی از مباحثی که در این دوره آموزش داده می شود، عبارتند از:

مباحث عقیدتی و دینی

اسلحه شناسی

استتار در میدان رزم

تیر اندازی و…

در طول سال، چندین دوره آموزشی در هر یک از پادگان های آموزشی نیروی انتظامی برگزار می شود. تعداد نیروهایی که در هر یک از مراکز آموزشی این یگان جذب می شود، به عوامل مختلفی همچون ظرفیت پادگان های آموزشی و تعداد مشمولان وظیفه در هر دوره و… بستگی دارد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دوره آموزشی نیروی انتظامی برای سربازان با مدرک تحصیلی مختلف چگونه است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای سربازان وظیفه مطرح شود، این است که مدرک تحصیلی چه تاثیری بر دوره آموزشی نیروی انتظامی دارد؟ در پاسخ باید گفت که مدرک تحصیلی شما چه دیپلم باشد، چه دکترا، باید این دوره دو ماهه آموزشی را سپری کرده و وضعیت شما در دوره آموزشی در این یگان تفاوتی با دیگر سربازان ندارد.

در واقع وظایف و فعالیت های همه ی سربازان در این دوره بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی یکی است.

مدرک تحصیلی تنها بعد از این دوره و در زمان اعطای درجه نظامی به درد می خورد. سربازان با مدرک تحصیلی بالاتر درجه نظامی بالاتری می گیرند و بعدا در پادگان ها برای انجام امور اداری به کار گرفته می شوند و دوره سربازی راحت تری دارند.

برای اینکه آگاهی کافی نسبت به تاثیر مدرک تحصیلی در خدمت سربازی را بدست آورید، پیشنهاد می کنیم مقاله دوره آموزشی سربازی با توجه به مدرک تحصیلی چگونه است؟ را مطالعه بفرمایید. چنانچه نیاز به دریافت راهنمایی بیشتری داشتید، با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی نیروی انتظامی برای سربازان با مدرک تحصیلی مختلف چگونه است؟

دوره آموزشی سربازی در نیروی انتظامی برای دارندگان سابقه بسیج و سربازان معاف از رزم چگونه است؟

اغلب مشمولان تصور می کنند که سربازانی که دوره های تکمیلی بسیج را گذرانده اند و عضو بسیج فعال بوده و سابقه حضور فعال در پایگاه های بسیج دارند، دیگر نیازی نیست دوره آموزشی را بگذرانند؛ اما واقعیت چیز دیگری است و این شرایط تنها برای افرادی صدق می کند که یگان خدمتی آنها سپاه پاسداران باشد.

بنابراین داشتن سابقه بسیج تاثیری در طول دوره آموزشی سربازان در پادگان های آموزشی نیروی انتظامی ندارد و باید مانند دیگر افراد این دوره دو ماهه را بگذرانند.

دوره آموزشی در پادگانهای نیروی انتظامی برای افرادی که به سبب بیماری معافیت از رزم گرفته اند، متفاوت است.

این مراکز برای جلوگیری از بروز آسیب بیشتر به سلامت این افراد، تمهیداتی را اندیشیده که طی آن افراد دارای معافیت از رزم، در گروهان های جداگانه تقسیم بندی می شوند و در پی آن این افراد از انجام فعالیت های سخت بدنی همچون رژه و… معاف هستند.

نظام وظیفه

لیست مراکز آموزشی نیروی انتظامی کدام است؟

نیروی انتظامی کشور، به عنوان یکی از یگان های مهم، که وظیفه تعلیم و آموزش بخشی از سربازان وظیفه را بر عهده دارد، پادگان ها و مراکز مختلفی را برای این امر در نظر گرفته است.

این مراکز هر کدام کد مخصوص به خود را دارند که مشمولان بعد از دریافت برگه اعزام به خدمت، با توجه به کد مربوط به مرکز آموزشی باید به آدرس آن مرکز مراجعه کنند.

پونزلیست این مراکز آموزشی نیروی انتظامی را در جدول زیر مشاهده می کنید:

کد مرکزنام مرکزمحل مرکز آموزشی
01ولیعصر تبریزتبریز
06مالک اشتراراک
07شهید بهشتیاصفهان
10شهید درویشاهواز
12شهید ادیبیمازندران، مرزن آباد

توجه کنید که محل خدمت شما به شکل تصادفی مشخص می شود و ممکن است هر کدام از این مراکز باشد. البته به جز سربازان متاهل که معمولا سعی می شود در همان شهر محل زندگی همسر به کار گرفته شوند.

اگر در خصوص چگونگی تقسیم بندی محل خدمت سربازان بعد از اتمام دوره آموزشی، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارید، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه تقسیم سربازان بعد از آموزشی را مطالعه بفرمایید.

لیست مراکز آموزشی نیروی انتظامی کدام است؟

دوره آموزشی نیروی انتظامی در شرایط شیوع بیماری کرونا چگونه است؟

همانطور که قبلا عنوان کردیم، سربازان در پادگان های آموزشی نیروی انتظامی دو ماه آموزش می بینند، اما در حال حاضر و با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری و حفظ سلامت سربازان در این مراکز اتخاذ شده است.

بدین ترتیب با شیوع بیماری کرونا، دوره آموزشی سربازی در نیروی انتظامی کشور یک ماه کاهش یافته است؛ یعنی سربازانی که در این دوره در یگان های آموزشی نیروی انتظامی به کار گرفته می شوند به جای گذراندن دو ماه آموزشی، تنها یک ماه آموزش می بینند.

همچنین در این دوره یک ماهه و در زمان ورود سربازان به مراکز آموزشی، تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و سربازان غربالگری و تست می شوند و سربازان مشکوک و یا بیمار نیز قرنطینه می شوند و تحت درمان قرار می گیرند؛ با این تمهیدات نگرانی های سربازان و خانواده هایشان کمتر می شود.

چنانچه سوال یا ابهامی در زمینه مدت زمان دوره آموزشی در زمان شیوع بیماری کرونا دارید؛ پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مدت زمان آموزشی سربازی در دوران کرونا می باشد. در این راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید.

نحوه اعزام به خدمت سربازان بعد از دوره آموزشی

سربازانی که دوره آموزشی را پشت سر بگذارند، آماده اعزام به پادگان های مرزی و عملیاتی و… هستند.

در روزهای آخر دوره آموزشی در نیروی انتظامی، برگه ای به سربازان داده می شود که این برگه محل خدمت سربازان را مشخص می کند.

معمولا سربازانی که امتیاز امریه سربازی را گرفته اند، سربازان متاهل و افرادی که تک پسر هستند، در همان شهر محل زندگیشان برای انجام خدمت سربازی به کار گرفته می شوند؛ این در حالی است که اعزام بقیه سربازان به شکل تصادفی است.

علاوه بر این درجه نظامی سربازان نیز در روزهای پایانی آموزشی مشخص می شود و سپس به محل های خدمتی اعزام می شوند.

درجه نظامی بر اساس مدرک تحصیلی مشخص می شود که هر چه مدرک تحصیلی بالاتر باشد، درجه نظامی هم بالاتر می رود. توجه داشته باشید که مدرک تحصیلی در طول دوره آموزشی و یا وظایف محوله تاثیری ندارد و این دوران برای همه ی سربازان با هر مدرکی که باشند یکسان است.

علاوه بر موارد ذکر شده، نتایجی که هر فرد در آزمون های عملی و تئوری دوره آموزشی در مراکز نیروی انتظامی کسب کرده، می تواند در درجه ی اعطایی به او نقش داشته باشد.

نحوه اعزام به خدمت سربازان بعد از دوره آموزشی

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر پسر ایرانی، خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد، از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و … محروم خواهید شد.

برای مشمولان سربازی، بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه، توسط کادری مجرب می تواند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد.

پونزمشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

امریه سربازی

اگر دارای تحصیلات عالی باشید، ما به شما در پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما، که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن، خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید، کمک می کنیم.

معافیت خدمت سربازی

در قوانین سازمان نظام وظیفه، راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

کسری خدمت سربازی

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی، شامل استفاده از کسری خدمت سربازی باشند، ولی حتی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی، شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند، تا بتوانید بهترین انتخاب را (در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.

دوره آموزشی نیروی انتظامی

سخن آخر

دوره آموزشی سربازان نیروی انتظامی، از لحاظ مدت زمان و نحوه پیگیری تمرینات نظامی، تفاوتی با سایر ارگان ها نداشته و همانند بقیه آنها در مدت دو ماه صورت می گیرد.

مشمولان طی این دوره که توسط این یگان خدمتی برگزار می شود، مهارت های رزمی و نظامی لازم جهت حضور در پاسگاه ها، ایست های بازرسی، کلانتری ها و … را فرا می گیرند.

در این مقاله تلاش ما بر آن بود که به شرایط و چگونگی دوره آموزشی در یگان نیروی انتظامی بپردازیم؛ چنانچه نیاز به دریافت مشاوره یا راهنمایی در این خصوص دارید، با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید. مشاورین مجرب این مجموعه شما را در کمترین زمان ممکن راهنمایی کرده و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. از همراهی شما با آویژه سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتدوره آموزشی سربازی نیروی انتظامی چه تفاوتی با سایر ارگان ها دارد؟

سربازان در این دوره همانند سایر افراد، دو ماه به یادگیری تمرینات و قوانین نظامی پرداخته و به طور کلی می توان گفت تفاوتی میان دوره آموزشی سربازان مختلف وجود ندارد.

سوال علامتدوره آموزشی نیروی انتظامی در شرایط شیوع بیماری کرونا چگونه است؟

اطلاعات مربوط به این موارد در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 71 نظر:
  1. سلام مدرک کارشناسی اعزامی ۱ آبان هستم اندازه مو سر باید شماره چند باشه؟

    1. سلام برای مدرک کارشناسی اندازه مو باید 16 باشد

  2. سلام من سه روز در اموزشی انتظامی غیبت کردم تکلیفم چی میشه

    1. سلام ۳ماه اضافه خدمت میخورید مگر اینکه غیبت شما بخشیدهشود.

  3. سلام من میخوام نظام ثبت نام کنم مرزبانی تاریخ اعزامش کی هست جواب بدین ممنون میشم.

    1. فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران شاخه‌ای از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، که در زمینه کنترل مرزهای زمینی و دریایی کشور، حفظ و نگهداری میل‌های مرزی و سازماندهی امور مرزنشینان فعالیت می‌کند. تاریخ اعزام به خدمت سربازی ۱۴۰۲ به عواملی همچون مدرک تحصیلی و ماه تولد بستگی دارد. مشمولان زیر دیپلم حداکثر تا اول ماه تولد خود، در سالی که در آن به سن 18 سالگی تمام می رسند بایستی خود را برای اعزام معرفی نمایند. زمان رفتن به نظام وظیفه برای دارندگان مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، دوم یا اول هر ماه زوج است.

  4. چرا اصلا درمورد نحوه آموزش چیزی گفته نشده
    مثلا ساعت بیداری و خواب
    نحوه تقسیم نیرو ها به راهنمایی و مرزبانی و اداری و یگان امداد و اینا

  5. سلام، در مراکز آموزشی که فرمایش کردید نام شهید دستغیب جهرم خالی هست. این مرکز بیش 1000+ نفر نیرو میگیره. لازم به ذکر هست که در زمان آموزشی همه در یک سطح هست فقط یه مقدار خیلی کم تفاوت هست. درضمن در مدت آموزشی آموزشی ها اجازه نصب درجه ندارند.

  6. سلام میخوام دفترچه پست کنم برای خدمت سربازی برج 10داری نیروی انتظامی

  7. سلام آموزش سربازان نیروی انتظامی شهید بیگلری تیرماه چند ماهه

    1. سلام حالتون خوبه میخواستم بدونم الان مدت آموزش نیروی انتظامی چند روزه و اینکه آیا ممکنه افزایش داشته باشه یا فرق کنه شرایطش

  8. سلام نیروی انتظامی هزینه دوره آموزشی طلبه های امریه رو میده؟

  9. سلام نیروی انتظامی هزینه دوره آموزشی طلبه ها را پرداخت میکنه یا خود طلبه باید از جیبش بده؟

  10. سلام دوره آموزشی چقدراست برای اعزامی های ۱۴۰۱/۴/۱
    نیروی انتظامی

  11. سلام دوره آموزشی چقدراست برای اعزامی های ۱۴۰/۴/۱
    نیروی انتظامی

  12. باسلام میخواستم بدونم همسر من معاف از رزم هست افتادع پادگان ادیبی دوره اموزشی چقدره؟

  13. سلام دوره آموزشی معاف از رزم ها در سال ۱۴۰۱ چند ماه است

    1. سلام خسته نباشین .دوره اموزشیه نیروی انتظامی شهید باهنر کرمان چندروزه ؟

    2. سلام خسته نباشین .دوره اموزشیه نیروی انتظامی شهید باهنر کرمان چندروزه ؟

  14. سلام..من کارت سبز بسیج دارم و دوره ها رو گذروندم با هشت سال سابقه بسیج…الان نیرو انتظامی یه شهر دیگه افتادم،،میخوام بدونم آیا کارت سبز من تو کوتاه کردن دوره آموزشی تاثیر داره؟
    شهید بیگلری اردبیل باید برم

  15. سلام من آموزشی افتادم نیروانتظامی شهید باهنرکرمان چند روز باید اموزشی برم

    1. سلام من برج ۴ پست کردم الان ۱/۵ افتادم اموزشی نیروانتطامی شهید باهنر کرمان امکان دارد انتقال به ارتش بکنم خودمو ؟ یا تا اخر باید نیروانتطامی باشم ؟

  16. سلام.کسی میدونه اعزامی های ۱ اردیبهشت، چند رو‌ز باید آموزش ببینند؟

  17. سلام بنده معاف شدم فقط میخوام یاد بگیرم و به مدرک داشته باشم

  18. باسلام چرا دوره آموزشی ماهنوز ادامه داره وقتی دوره ۲۸روزه بوده ولی الان میداریم هنوز بعد۴۸روز هنوز آموزش میبینیم. مرکزآموزش یگان ویژه سیستان و بلوچستان .ممنون میشم اگه جواب بدین

  19. سلام اعزامی های اسفند ۱۴۰۰ نیروی انتظامی توی پادگان قدس چن روزه ؟

  20. سلام و احترام من می‌خوام وقتی درسم تمام شود به نظام برم ولی نمیدونم

  21. س من در ازمون همه مراحل راطی کردم وقبول شدم حال به خاطر سربازی که غیبت نخورم درحال گذرا ندن سربازی هستم منتظر اعزام به مرکز اموزش هستم ایا در مورخه ۸ اعزام دارد یاخیر

  22. س من سرباز هستم به خاطر که غیبت نخورم تمدید نکردم حالا منتظر اعزام هستم ایا درموخه ۸ جهت اعزام به مرکز اموزش دارد یا خیر در کدام مورخه اعزام داردسال ۱۴۰۰

  23. س من سرباز هستم به خاطر که غیبت نخورم تمدید نکردم حالا منتظر اعزام هستم ایا درموخه ۸ جهت اعزام به مرکز اموزش دارد یا خیر در کدام مورخه اعزام داردسال ۱۴۰۰

  24. سلام آیا ممکنه سرباز آموزشی نیروانتظامی و معاف از رزم به مناطق مرزی منتقل بشه بعد از آموزشی؟

    1. معاف از رزم هرجا که بیفته جاش راحته
      مثلا میره تو قسمت اداری،منشی،بایگانی،،یا…
      چون از رزم معاف شده و اسلحه به دستش نمیدن کاری هم باهاش ندارن.

    2. ببین انتظامی با مرزبانی فرق داره، اگه رسته شما انتطامی باشه هرگز نمیری مرزبانی وبلعکس. لازم به ذکر هست که مراکز آموزشی هر رسته فرق داره.

  25. سلام میخواستم بدونم طول دوره آموزشی نیرو انتظامی برا معاف از رزم ها هم همون یک ماهه یا کمتر میشه

  26. سلام اگر اموزشی نیرو انتظامی باشیم بعد اموزشی برای یگان هم همون نیرو انتظامی هست یا ممکنه سپاه یا ارتش باشه

      1. سلام مثلا من مکانیک هستم در همون یگان من را نگه میدارند

    1. با سلام .بستگی دارد .یک ماه شده اما باز هم بسته به جایی دارد که شما مشغول به خدمت هستید

    1. سلام.شما میتوانید در مواقع ضروری در صورت هماهنگی از تلفن پادگان استفاده کنید.

    2. سلام غیر از ۱ ماه سربازی میزان اموزش نیروی انتضامی چند ماهه و وقتی ک تموم کردیم چگونه به شهر خود بیوفتیم ممنونم

      1. مدت زمان آموزشی به طور کلی 45 روز می باشد و برای اینکه در شهر خودتان خدمت کنید باید یا یک نفر را برای جابه جایی پیدا کنید و یا اینکه متاهل باشید. همچنین در صورت اینکه پدر و مادر شما نیاز به مراقبت خاصی دارند می توانید درخواست دهید در نزدیک ترین محل خدمتی ممکن خدمت خود را سپری کنید

  27. با سلام ببخشید در دوره اموزش چه چیزی یاد می دهند

      1. سلام هیچ براسربازی نریدبرادولت خدمت کنی پدرت درمیارن تو اموزشی

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید