بهترین یگان برای خدمت سربازی در سال 1402

بهترین یگان برای خدمت سربازی در سال 1401

شاید با خود فکر کنید که خدمت سربازی یکی از دوران های سخت زندگی است و از شرکت کردن در آن ترس داشته باشید. اکثر افراد وقتی که زمان خدمت سربازی آنها فرا می‌رسد، ترس زیادی را برای خانواده به وجود می آورند و این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

این مورد به این دلیل است که در خدمت سربازی و در مناطق مختلف، یگان ها دارای شرایط دشوار بوده و به همین واسطه نگرانی های زیادی را برای افراد به وجود می آورد. همچنین یکی از سوالات اصلی که در میان مشمولین خدمت رایج است در ارتباط با یگان مورد نظر برای خدمت سربازی است.

در جواب با این سوال باید بگوییم، شرایط خدمت سربازی بر اساس میزان تحصیلات، متاهل بودن، داشتن کارت سبز و سایر موارد دیگر انتخاب می‌ شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین یگان های سربازی بپردازیم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بهترین یگان برای خدمت سربازی در سال 1402 از دیدگاه سربازان

همان‌ طور که در موارد بالا اشاره کردیم، دیدگاه و نظرات افراد مشمول بسیار متفاوت است و هر یک بر اساس نیاز خود یگانی را انتخاب می‌ کنند. معمولاً هر فرد یا هر سرباز وقتی که دوران آموزشی خود را در هر ارگانی بگذراند، بر حسب نیازهای آن ارگان نیز دوران خدمت خود را می گذارند.

برای مثال، اگر مشمول، دوران آموزشی خود را در یکی از پادگان های نیروی انتظامی بگذراند، دوران خدمت خود را در یکی از یگان های این ارگان سپری خواهد کرد. البته ناگفته نماند که تقسیم بندی سربازان پس از دوره آموزشی بر عهده ستاد نیروی مسلح بوده و آنها تعیین می کنند که هر فرد در کدام ارگان استخدام شود.

اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، شرایط دوره آموزشی بر اساس محل زندگی فرد، شرایط دوره آموزشی، شرایط مشمول، سهمیه و نیاز هر ارگان است.

همچنین یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می شود فرد مشمول در کدام ارگان خدمت کند، میزان تحصیلات او بوده و اگر فرد دارای تحصیلات بالایی باشد، فعالیت های راحت تر و تخصصی تری نسبت به سایر مشمولان دیگر که دارای تحصیلات پایین تری هستند به آنها محول خواهد شد. در نتیجه این یک مورد بسیار قابل توجه است.

ضمن این موارد باید گفت که فرد مشمول، با استفاده از کسری رزمندگی یا ایثارگری پدر، اخذ کسری از محل خدمت، معافیت و یا معافیت از خدمات رزمی و سایر موارد قاعدتا شرایط آسانتری نسبت به سایر مشمولان را دارد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات دریافت کسری، پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و شرایط آن را مطالعه بفرمایید.

همچنین قابل ذکر است که شرایط هر ارگان و یگان متفاوت بوده و شاید در بعضی ارگان ها شرایط بسیار آسان تر بوده و سرباز در طول خدمت خود، خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشد.

برای مثال ممکن است که در بعضی از ارگان ها شرایط بسیار سخت باشد، ولی در عوض امکانات ضعیفی را داشته باشند؛ امکاناتی از قبیل: غذای خوب و مطلوب، مکانی مناسب برای خواب و استراحت کردن و…. اما در یکی از ارگان های دیگر شرایط بسیار راحت و سختگیری بسیار کم حاکم باشد، و در عین حال باید در نظر داشته باشید که امکانات آن ارگان کم است و شرایط استاندارد را ندارد، که این موارد در هر یک از یگان ها متفاوت است.

بهترین یگان برای خدمت سربازی در سال 1401 از دیدگاه سربازان

لیست مناسب ترین و سخت ترین یگان ها داخل ایران

در ادامه بسیاری از ارگان های مناسب و یا سخت (از لحاظ شرایط، امکانات و نوع خدمت) را در اختیارتان قرار داده ایم که تا با تمامی ارگان ها و شرایط آنها آشنا شوید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامیشامل نیروی زمینی، نیروی هوافضا، نیروی قدس و … می باشد.
ارتش جمهوری اسلامی ایرانشامل نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی است.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایرانشامل فرماندهی ناجا، سازمان حفاظت اطلاعات ناجا و سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بوده که هر کدام به طور مستقل فعالیت داشته و رسته های مختلفی را در بر می‌ گیرند. از جمله مرزبانی، اطلاعات، آماد و پشتیبانی، جامعه‌شناسی و… است.
وزارت دفاعشامل زیر مجموعه های متفاوتی است.

در کل باید بگوییم که با توجه به گفته ها و نظرات سربازانی که در این ارگان ها خدمت کرده اند، بهترین مجموعه، ارگان سپاه بوده که دارای شرایط مناسب و در عین حال امکانات بسیار خوبی و مزایای زیادی است و فرد در طول گذراندن دوره خدمت، هیچ زحمتی را متحمل نمی شود.

به همین دلیل بسیاری از مشمولان، تمام سعی خود را می کنند که دوره خدمت خود را در سپاه بگذرانند. یکی از ویژگی هایی که این ارگان دارد، سرباز می تواند بعد از گذراندن دوره بسیج خود و گرفتن کارت سبز قبل از اعزام به خدمت، به یکی از مراکز سپاه در شهر خود مراجعه نمایند و در صورتی که مرکز سپاه به نیرو نیاز داشته باشد، می تواند به پذیرش در آنجا اقدام نماید.

برخی از سربازان که میزان تحصیلات زیادی دارند، بهترین ارگان برای خدمت را ارتش می دانند، اما برعکس، برخی هم سپاه و گروهی دیگر وزارت دفاع و نیروی انتظامی را بهترین ارگان با شرایط مناسب می دانند که همانطور در بالا اشاره کردیم، هر کس بر اساس نیاز خود و علاقه خود ارگان مدنظر را انتخاب می کند.

شرایط بخشش اضافه خدمت سنواتی چیست؟

شرایط بخشش اضافه خدمت سنواتی چیست؟

سربازان دارای سنوات اگر در طول خدمت خود احراز شایستگی خود را انجام دهند و همچنین در یگان خدمت، فرماندهان ارشد از آن سرباز رضایت کامل را داشته باشند، 3 ماه تا 6 ماه از اضافه خدمت آنها کم می شود.

با توجه به تبصره یک ماده قانونی 58 مشمولان غایبی که به خدمت سربازی اعزام می شوند، اگر در حین انجام وظیفه در مناطق جنگی، امنیتی و عملیاتی ابراز فداکاری و شجاعت کنند، تمام بخش مدت اضافه خدمت آنها بخشیده خواهد شد.

با توجه به این شرایط می توانید از بابت این بخش نیز اطمینان کامل داشته باشید که مدت زمان اضافه خدمت شما بخشیده می شود، به شرطی که در طول خدمت موارد ذکر شده را عملی کنید و از آنها استفاده کنید.

بهترین ماه های اعزام به خدمت کدام هستند؟

با توجه به شرایطی که به آن اشاره کردیم، تعیین محل و ارگان در اختیار فرد مشمول نمی باشد؛ اما خوشبختانه ماه اعزام به خدمت تا حدودی به انتخاب فرد مشمول می باشد و فرد می تواند انتخاب کند که در چه ماهی به خدمت بپردازد.

و اما در جواب با سوال اصلی که بهترین ماه برای اعزام کدام ماه است؟ باید بگوییم به طور کلی و با توجه به نظرات سربازان و مشمولان اعزام در ماه های شهریور و اسفند یکی از بهترین ماه ها برای خدمت بوده که دوره طلایی سربازی نیز در این دو ماه است.

به خصوص اگر این دو ماه مشمول ایام رمضان شود، بهترین وضعیت برای هر سرباز است؛ ولی در ماه هایی از جمله تیرماه و دی ماه سرباز در بدترین برهه زمان قرار می گیرد. درعین حال شرایط میزان تحصیلات در انتخاب نمودن ماه اعزام توسط فرد مشمول هم وفق می کند.

مشمولانی که دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم هستند به علت تعداد بسیار بالای تقاضا در این گروه خدمت، ممکن است زمان اعزام تا یک سال طول بکشد. اما برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند، این مورد باعث به زمان اعزام تا زمان ارسال دفترچه شده که این پروسه ممکن است تا یک ماه طول بینجامد.

شرایط و نکات استخدام سربازی در سال 1401

شرایط و نکات استخدام سربازی در سال 1402

اعزام به سربازی برای افراد مشمول، یکی از ترس ها و دلهره ها شایع در بین پسران است و حتی برای بعضی ها ممکن است ناخوشایند ترین روزهای زندگی به شمار آید.

به همین دلیل مشمولان و اعزام شوندگان به دنبال راهی برای فرار از سربازی و یا کاهش خدمت هستند، که می توانند بر اساس شرایط خاصی از قبیل: داشتن تحصیلات بالا، خانواده شهید بودن و… روند خدمت خود را تسهیل کنند.

اما بسیاری از افرادی که شامل این موارد نیستند، اولین موردی که به ذهنشان خطور می کند، یافتن بهترین ارگان است که دوره خدمتشان را در آنجا سپری کنند.

اما اینکه انتخاب محل خدمت در اختیار خود مشمول نمی باشد و این راه امکان پذیر نیست و با توجه به نظرات، این مورد تا حدودی غیر ممکن است و افراد کمی می توانند شامل این مورد شوند، اما میزان تحصیلات و وضعیت متاهلی و… می تواند در شرایط و محل خدمت تفاوت ایجاد کند.

سوالات متداول

علامت سوالبهترین یگان ها کدام هستند؟

با توجه به علاقه و نیاز های هر فرد این مورد متفاوت است و نمی توان اطلاعات درستی در این خصوص ارائه داد.

علامت سوالبهترین ماه برای اعزام شدن کدام است؟

به طور کلی ماه های شهریور و اسفند جزء بهترین ماه ها بوده و دارای شرایط مناسبی هستند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

بهترین یگان برای خدمت سربازی در سال 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 57 نظر:
  1. سلام
    امکانش هست به درخواست خودمون بیافتیم تو نیرو دریایی ارتش؟

  2. سلام برای اموزشی همسرم 01 تهرانه.کدوم مراکز برای ادامه ی خدمتش در تهران جای بهتریه و کجا میتونه با لباس شخصی تردد کنه
    بعد از دوره ی اموزشی اگر بتونه تهران بمونه شما کجا رو پیشنهتد میدید

  3. سلام خواهش میکنم جواب بدید وزارت دفاع افتادم من یک آذر ۴۰۲ اعزامم یعنی دوروز دیگه فوتبالم عالیه میتونم از توانایی فوتبالیم استفاده کنم؟

    1. سلام جزایری هستم.در صورت داشتن رتبه های اول تا سوم بازی های المپیک یا رقابت های جهانی می توانید از معافیت موقت استفاده کنید

  4. سلام خسته نباشید
    من پادگان اموزشی وزارت دفاعی افتادم ایا بعد اموزشی شهر خودم یعنی تهران میفتم یا امکان این هست که شهر های دیگه بیفتم

  5. خخخخ بوی واکسن میاد خیلی زیرین اعزامی ۹۱ نداریم من بابام جانباز ۴سال جبهه داره ۴۵ درصد جانبازی افسر نیرو هوایی بود من داداشم اینقدر اذیت میکردیم گفت برین دوماه بمونید معافی میگیرم هر دو افتادیم عجب شیر گفتیم خب کسری میگیره تمام من سال ۹۱ رفتم ۹۴ تموم کردم داداشم هم برجی رو تخت بالای می‌خوابید اون سال ۹۵ تموم کرد مرخصی میومدم ۱۳ روز دیر میکردم چون ۱۴ روز فرار میزدن خلاصه کارت پایان خدمت منو داداشم ببینید کلانتری منو گرفت گروهبان کادر بود گفت سربازی رفتی گفتم‌ کادر بودم الان استوار دوم بودم یعنی هنگ کرد ما یگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین افتادیم خب شمالی هستیم لاهیجان عجب شیر بعد ۱۶زرهی قزوین یگان اصلی اون موقع یه یگان بود حافظان صلح میگفتن اونجا بودم بهترین جای ارتش عقیدتی هست کلن یه دوربین دستته روز برگی نه نگهبانی هیچی فقط پایه بازی داره بستگی داره کجاش بیفتی الان آبیک قزوین آماد پشتیبانی داره بار خالی میکنن سلاح پوتین بار میزنن واسه پادگان های دیگه ارتش مرزبانی ارتش سخته خب افسران ارتش اوبهتی دارند سرباز ارتش بگن تو اون افسر ارتش اون اشرار گریه میاره کلن سرباز گیر میدن ولی مث پاره تن هواشو دارند نیرو انتظامی کلن راحته چون با مردم سر کار داری همه هم بومی هستن ارتش ۹۰ روز رنگ خونه نمی بینی کلن ۹۰ روز عقده دیدن یه غیر نظامی داری سرتون درد نیارن ارتش سخته مرزبانی نیروی انتظامی ارتش سپاه سخته چون هر لحظس یه تیر بهت بزنن ولی نیروی انتظامی تو کلانتری راحته سیگار اصلا کار ندارن من ۷ماه فقط رو سیگار اضاف خوردم اون بخدا نصفش بخاطره بو سیگار بود کلن ارتش مرز پادگان سخته مرزبانی همه یگان ها سخته ارکان ها کلی کلانتری راحته چون مردم می بینی افسر کادر کمن زود رفیق میشن میرن خونه ما بودیم افسر ما ۹۰ روز زن بچش نمی دید سپاه که سرباز دو ماه خدمت موی سر میتونه حالت بده صبح میره ظهر میاد بدترین حالت ۲۴ساعت پادگان نزدیک خونه ۲۴ ساعت خونه در کل ارتش سخته سرباز زندان هم راحته فقط میگم شل ول نباشید متهم فرار نکنه راحته رشوه هم زیاد تعارف میکنن نگیرید چون زود می فروشن کلن آلان بومی کردن مثلا گیلان سپاه پلیس زندان داره میتونی بیای شهر خودت ولی گیلان ارتش نیروی زمینی نداره باید دور از استان باشی من سختم بود البته سال ۹۱ برام سخت بود الان بخدا بقران حاظرم برگردم عجب شیر راسی سربازی رفاقت معنی نداره کسی رفیقت نیست اینو بدونید باهات میشینه همه کار میکنه بخاطره مرخصی امار میده فرمانده یگان مرخصی بره پس همون دوستی بگو بخند راز تون به کسی نگین چون گفتم‌ رفاقتی وجود نداره تو ارتش کسایی باید دوسال تحمل کنی که بیرون جواب سلام شون نمیدی ولی اونجا میگه دسشویی بشور البته قانون سربازی همینه من خودم داداشم ۱۴ماه بیشتر تحمل نیاوردیم فرار کردیم دوباره بعد یکسال برگشتیم چون الان من بخاطره شغلم میرم ترکیه پاسپورت نیاز دارم ازدواج تازه عقد کردم وام ازدواج میخوام نگین کارت پایان خدمت چیه من رفتم خواستگاری بخدا پدر زنم گفتم سلام گفت کارت پایان خدمت پیشه ببینم پاشدم از داشبورد برداشتم آوردم حالا گیر داد چرا طول کشید منم گفتم کارت اشتباه تاریخ زدن خلاصه پیچوندم خلاصه سخته دوسال ممکنه جنگ شه ممکنه ماموریت بکن بری مرز ممکنه برون مرزی اصلا بفرستن مثلا بقول فرمانده من می‌گفت سربازی اسم روشه سر. بازی. یعنی اومدی با سرت بازی کنی ولی بخدا قوانین یاد میگیری پلیسی الکی نمی تونه بهت گیر بده چون بودی بلدی میدونی دادسرا نظامی هست مخصوص نظامی ها متخلف سختی تحمل میکنید من الان بخدا تو جنگل یکسال زنده می مونم کلن پوست کلفت شدم کلن از طنز دور شم پخته شدم خیلی انشالله همتون تموم میکنید توروخدا فلز فرار نگیرید چون باز بر میگردین مجبور میشین واسه ازدواج واسه کارهای بانکی کلن خودم فراری بودم با اینکه امید داشتم بابام معافی بگیره ولی هر روز پلیس جلب تو میاره کلن روزگارت بهم میخوره میگفتم خدایا میگن یه چشم بهم زدن تمومه الان می بینم ۱۴۰۲ سال ۹۱ یک دهه گذشت ۲۰سالم بود ۱۹سال الان ۳۰ سالمه عمر میگذره هر کس لشکر ۱۶ زرهی افتاد دم پادگان یه پاسدار خونه هست روش نوشتم من رفتم تاریخ زدم برید ببنید یاحق

    1. موتور جان ما هم ۱۱۶ زرهی ایم تو زیرترینی باع لشکر ۱۶ که راحت تر از تیپه که

  6. اعزامم 9/1 هست احتمالا کدوم ارگان میفتم ممنون میشم اگه جواب بدین

  7. سلام آیا درجه در نیروی انتظامی وخدمت درکلانتری حائز اهمیت است وآیا سرباز با تحصیلات فوق دیپلم وگروههای یکم چه وظایفی درکلانتر ممکنه داشته باشه ونیز سرباز بدون درجه به دلایلی ارشد کلانتری میتونه به درجه درآ وظیفه دستورات مازاد وتبعیض قائل شود تا جایی که درج تحصیل را سرباز تحصیل کرده ی امر بی حاصل بداند وبه طرقی مورد غضب وزیر گویی سرباز بی سوادی که مدت خدمتش ۱۴ ماه است

  8. میخواستم درباره اینکه سرباز حفاظت اطاعات ونک تهران شدم بپرسم که خوبه یا نه ؟ صبح نا ظهر؟

  9. سلام وقت بخیر من یگان تهران قسمت اداره عقیدتی سیاسی افتادم.ایا شرایط خاصی میخواد برای سرباز عقیدتی و کارش تویکان به چه صورته لطفا هرکس هراطلاعی داره منو درجریان بذاره ممنون

    1. خداروشکر بهترین جای ممکن عقیدتی سیاسی عالی و کادری وکارمندهای خوب ومهربان داره و باید شخصیت و اخلاق تو حفظ کنی و صادقانه خدمت کنی

  10. سلام وقت بخیر
    من برادرم 1 تیرماه اعزامش هست
    احتمالش هست کدوم ارگان بیفته؟

    1. سلام بسته به درجه تایین شده برای این بیماری در ایین نامه میتوانید معافیت دائم یم معافیت از رزم دریافت کنید.

  11. سلام ببخشید من 3 ماه دیگه میخوام برم خدمت میشه 3 ماه زودتر برم چون درس نمیخونم

  12. سلام وقت بخیر یگان امداد نیرو انتظامی ثلاث بابا جانی برای خدمت خوبه؟

  13. سلام من اعزامی 10/1 /1401 پام گچ گرفته بودم پادگان که رفتم گفت چن روز دیگه نامه از پلیس 10+بگیر بیار ماه بعدی بیا همینجا خدمت کن. این امگان پزیر هست

  14. قطعا بهترین جا برای خدمت ارتشه اونم نیروی هوایی اصلا برای خدمت در جایی غیر از ارتش تلاش نکنید وگرنه آیندتون به فنا میره

    1. سلام خسته نباشید من‌ برا مهر باید پست کنم بنظرتون احتمال اینکه لبه مرز بیوفتم هسش یا نه خودم میخام لبه مرز باشم.ممنون

      1. برای دفترچه پست کردن شما در یکی از ارگان های ارتش سپاه و نیرو انتظامی میوفتین احتمال هر ارگان یک سومه ولی اینکه بخوایم برای شما پیش بینی انجام بشود امکان پذیر نیست زیر نظر خود نظام وظیفست.

    2. خواهشا بی منطق قضاوت نکنیم من سپاه خدمت کردم بهترین ارگانه

  15. سلام‌من ۱۹ سالمه الان میخام برم خدمت پدرم از کار افتادگی داره دست راستش شکسته و پلاتین توش هست من فرزند بزرگ خونه هستم میخاستم بدونم آیا میشه نزدیکی شهر خودمون خدمت کنم و گواهینامه هم دارم خط نوشتنم هم خیلی خوبه آشپزی هم خیلی حرفه ای هستم آیا ممکنه از این‌ها بتونم استفاده کنم

    1. سلام من مقام قهرمانی بوکس استانی دارم ایا می تونم با استفاده از آن در جایی خدمت کنم که بتونم ورزش کنم

  16. درود
    من میخواستم همزمان با خدمتم درس هم بخوونم
    امکانش هست توی پایگاه کتاب ببرم زمان بی کاری بخونم؟

      1. سلام‌من ۱۹ سالمه الان میخام برم خدمت پدرم از کار افتادگی داره دست راستش شکسته و پلاتین توش هست من فرزند بزرگ خونه هستم میخاستم بدونم آیا میشه نزدیکی شهر خودمون خدمت کنم و گواهینامه هم دارم خط نوشتنم هم خیلی خوبه آشپزی هم خیلی حرفه ای هستم آیا ممکنه از این‌ها بتونم استفاده کنم

    1. از بس خسته ی میخوابی دوست عزیز الکی میگه بله عزیز دلم از من مشاوره بگیره سرجوخه علی هستم

  17. سلام وقت بخیر
    من به هیچ عنوان نمیخوام سپاه خدمت کنم اگه سپاه افتادم امکانش هست که تغییر بدم؟

    1. ارتش برو الان داغی سپاه بخور بخوابه عشق کن فاز گرفتی من میدونم دلیلش چیه داداش کارت پایان خدمت ها همشون یکین سپاه ارتش هیچ فرقی ندارن بای

  18. سلام عرض ادم در خدمت میشه گواهینامه بگیری؟
    ممنونم از راهنمایی شما

    با تشکر:عابدی

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید